grfurby Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Στις 3/8/2021 στις 2:20 ΜΜ, kosutasu22 είπε Δεν ξερω πως λειτουργει το αλι αλλα το Δισκογς στο οποιο ειμαι απλα βγαζει ενα αρχειο που εκτυπωνω και επισυναπτω εξωτερικα του δεματος μαζι με την ετικετα των ελτα. Να σου πω εγω πως δουλεύει το αλι. Εισπράτει τον ΦΠΑ και τον τσεπωνει😂 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greg9 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Δηλαδή ναι μεν σε βγάζει η πλατφόρμα του AliExpress να πληρώσεις ΦΠΑ, αλλά είναι τελείως τζοκερ το τί θα γίνει στα ΕΛΤΑ και εξαρτάται απ'το αν όντως έχει καταχωρήσει το ΦΠΑ ο πωλητής και αν φαίνεται το αυτοκόλλητο του δέματος που θα σκαναριστεί... Και αν τυχόν σου βγάλει πάλι να πληρώσεις, για να βρεις ακρη είτε με τα ΕΛΤΑ είτε με την πλατφόρμα του AliExpress για τυχόν refund.... Kοινώς φέξε μου και γλίστρησα 🙄 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
super_ban_bunny Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Λοιπόν φίλοι μου ,ο λόγος για τον οποίο τα πακέτα μας πάνε τελωνείο είναι γιατί το αυτοκόλλητο με το οποίο έχει αρχικώς αποσταλεί το πακέτο μας ,έχει αποκατασταθεί με άλλο αυτοκόλλητο και με άλλο tracking number. Ενώ τα πακέτα μας αποστέλλονται με tracking numbers που ξεκινούν με Yanwen μεταφορέα S000***** στην πορεία το status τους αλλάζει και γίνεται UU*********CN και εκεί κολλάνε άλλο αυτοκόλλητο απο πάνω που έχει ως αποτέλεσμα να χάνονται οι πληροφορίες ,πως ο φόρος VAT στο ΙΟSS δηλαδή έχει καταβληθεί. Στα πακέτα που μεταφέρονται μεpostnl δεν συμβαίνει αυτό,κανένα αυτοκόλλητο δεν μπαίνει από πάνω από τα αρχικά αυτοκόλλητα, φαίνεται πως έχει πληρωθεί ο φόρος και δεν πληρώνουμε κάτι παραπάνω. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ , χρησιμοποιείστε για τα πακέτα σας που ξεκινούν με S000****** την εφαρμογή 17track και εκεί που λέει μεταφορέας βάλτε Yanwen .Βάζω και μερικές φωτογραφίες για να το δείτε . Δείτε μόνοι σας στα πακέτα σας με S000***** πως εχουν διπλό αυτοκόλλητο και 2ο tracking number. Είμαι 99% σίγουρος πως αυτό είναι το πρόβλημα,το θέμα είναι τώρα πως ενημερώνουμε το aliexpress γι'αυτό;;; @nikosgiann78ποια είναι η γνώμη σου ; Έχω και εγώ έναν καλο φίλο πωλητή ,αλλά δεν μπορεί να καταλάβει τι εννοώ,πως στο καλό μπορούμε να ενημερώσουμε το AliExpress για αυτό; Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2021 από super_ban_bunny Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikosgiann78 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Σωστό αυτό που λες, αλλά στην web page της Yanwen, όπως και στο parcelsapp φαίνεται ότι υπάρχει αλληλοσύνδεση των δύο tracking number (ενδεικτικά δείχνω ένα δικό μου της Yanwen - S00000220866281). Αυτό που θέλουμε να ακούσουμε από Κινέζο πωλητή είναι .... όταν τυπώνει το tracking number, το κάνει λογικά από το εξωτερικό σύστημα της Yanwen. Σε αυτήν την περίπτωση, το σύστημα της Yanwen, τον αφήνει να 'ανεβάσει' το IOSS number; Αυτό είναι το βασικό ερώτημα καταρχήν. Και δεν μπόρεσα και εγώ να το διασταυρώσω μέχρι στιγμής, γιατί και οι ίδιοι έχουν 'μαύρα μεσάνυχτα' (έχουν πλήρη άγνοια ότι μία εταιρία logistics, χρησιμοποιεί ένα Post σαν 'next country post'). Και η Sunyou logistics χρησιμοποιεί την MEEST Group (αυτό το διάστημα) και δίνει εκεί τα δέματα, και παίρνουν καινούργιο tracking number. Στην Sunyou logistics όμως, αυτό το πρόβλημα δεν υφίσταται (το ξέρω καλά από φίλο Κινέζο πωλητή που μου είπε ξεκάθαρα ότι το σύστημα της Sunyou logistics δέχεται κανονικά το IOSS number όταν τυπώνω λέει το tracking number). Βάζω και την συνομιλία - αφορά τα tracking number της Sunyou που ξεκινάνε με SYAE..... & SYRM.....-. Ενδεικτικά, έχω ένα δέμα από τον ίδιο πωλητή που εστάλη με China post, αλλά ξέρω ότι είναι 'next tracking number' από το σύστημα της Sunyou (και είναι πολύ σπάνιο πωλητής να το έχει κάνει αυτό). Θα ενημερώσω και για αυτό όταν το πάρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
super_ban_bunny Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) @nikosgiann78 Ίσως να έπρεπε να ενημερώσουμε τους ιδιοκτήτες της Yanwen .Με το AliExpress και το customer services δεν γίνεται τίποτα,τα bots είναι εκνευριστικά ηλίθια. Ίσως όμως τα αγγλικά σου είναι καλύτερα.l από τα δικά μου.Ψάχνω ήδη να βρω έναν δίαυλο επικοινωνίας. Τι λες; Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2021 από super_ban_bunny Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 και εδω ερχετε η ερωτηση. αν εμεις με εργαλεια τυπου 17track κλπ μπορουμε να δουμε τα πριν και τα μετα γιατι δεν κανει το ιδιο και το γετα? και οι χρηστες θα ηταν πιο ηρεμοι και λιγοτερη δουλεια θα ειχαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas1gr Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 3 ώρες πριν, ghostrider είπε και εδω ερχετε η ερωτηση. αν εμεις με εργαλεια τυπου 17track κλπ μπορουμε να δουμε τα πριν και τα μετα γιατι δεν κανει το ιδιο και το γετα? και οι χρηστες θα ηταν πιο ηρεμοι και λιγοτερη δουλεια θα ειχαν. Το Τελωνείο σκαναρει το κάθε δέμα και βλέπει αν έχει πληρωθεί φόρος... Αν ο κάθε πωλητής δεν ξέρει ή δεν μπωρεί να κάνει σωστά την διαδικασία, το Τελωνείο δεν έχει καμία δουλειά σε βουνά από δέματα, να ψάχνει ένα ένα σε διάφορες μηχανές αναζήτησης... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 42 λεπτά πριν, andreas1gr είπε Το Τελωνείο σκαναρει το κάθε δέμα και βλέπει αν έχει πληρωθεί φόρος... Αν ο κάθε πωλητής δεν ξέρει ή δεν μπωρεί να κάνει σωστά την διαδικασία, το Τελωνείο δεν έχει καμία δουλειά σε βουνά από δέματα, να ψάχνει ένα ένα σε διάφορες μηχανές αναζήτησης... μα δεν θα επρεπε το συστημα τους να βλεπει τα πρηγουμενα ? γιατι μονο το τελευταιο? οταν ειναι γνωστο θεμα η επικολληση αλλων ετικετων το συστημα θα επρεπε να βλεπει αυτοματα τα πριν και να πρατει αναλογως. με το φτωχο μου το μυαλο για θεμα software μου κανει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
corduroy27 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Μια βοήθεια ρε παιδιά, σας παρακαλώ. Παρήγγειλα από ebay με μέθοδο αποστολής SpeedPAK (Orange Connex) και έλαβα από τον πωλητή το γνωστό Tracking 28 ψηφίων. Αρχίζει με ES, άρα σύμφωνα με τη σελίδα τους είναι Stantard Shipping και όχι Economy, αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό για τη συνέχεια... Η αποστολή έγινε 28 Ιουνίου και στις 11 Ιουλίου το status έγινε: Arrived at Destination Hub. Από τότε δεν είχα κάποια άλλη ενημέρωση, ενώ σήμερα γράφει: Delivery was attempted 17200,GR Ήμουν σπίτι όλη μέρα και δε χτύπησε κάποιος κουδούνι. Ούτε είχα κάποια έντυπη ειδοποίηση. Σε κάθε περίπτωση όμως, που μπορώ να απευθυνθώ εδώ στην Ελλάδα για την παραλαβή; Με ποια εταιρία συνεργάζονται εδώ; Επίσης, αρκετές σελίδες πιο πίσω γράφετε ότι γίνεται τριγωνική αποστολή. Ότι περνάει τελωνείο στη Γερμανία και εκεί αλλάζει το Tracking Number στο σύνηθες με τα 13 ψηφία. Δε μπόρεσα όμως να βρω περισσότερες πληροφορίες για αυτό. Αν ισχύει, από ποια σελίδα μπορώ να μάθω το 13ψήφιο Tracking Number? Γιατί αν το φέρνουν π.χ. τα ΕΛΤΑ, λογικά θα θέλουν το 13ψήφιο Tracking. Βέβαια από ΕΛΤΑ όταν είναι, αφήνουν ειδοποίηση. Εννοείται ότι έστειλα μήνυμα και στον πωλητή για το που να απευθυνθώ αλλά δεν ξέρω αν και πότε θα απαντήσει, ενώ πολλοί από εσάς εδώ βλέπω ότι έχετε παραλάβει με την συγκεκριμένη μέθοδο. Ελπίζω να μπορείτε να βοηθήσετε. Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
radiotv Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 4 ώρες πριν, corduroy27 είπε Μια βοήθεια ρε παιδιά, σας παρακαλώ. Παρήγγειλα από ebay με μέθοδο αποστολής SpeedPAK (Orange Connex) και έλαβα από τον πωλητή το γνωστό Tracking 28 ψηφίων. Αρχίζει με ES, άρα σύμφωνα με τη σελίδα τους είναι Stantard Shipping και όχι Economy, αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό για τη συνέχεια... Η αποστολή έγινε 28 Ιουνίου και στις 11 Ιουλίου το status έγινε: Arrived at Destination Hub. Από τότε δεν είχα κάποια άλλη ενημέρωση, ενώ σήμερα γράφει: Delivery was attempted 17200,GR Ήμουν σπίτι όλη μέρα και δε χτύπησε κάποιος κουδούνι. Ούτε είχα κάποια έντυπη ειδοποίηση. Σε κάθε περίπτωση όμως, που μπορώ να απευθυνθώ εδώ στην Ελλάδα για την παραλαβή; Με ποια εταιρία συνεργάζονται εδώ; Επίσης, αρκετές σελίδες πιο πίσω γράφετε ότι γίνεται τριγωνική αποστολή. Ότι περνάει τελωνείο στη Γερμανία και εκεί αλλάζει το Tracking Number στο σύνηθες με τα 13 ψηφία. Δε μπόρεσα όμως να βρω περισσότερες πληροφορίες για αυτό. Αν ισχύει, από ποια σελίδα μπορώ να μάθω το 13ψήφιο Tracking Number? Γιατί αν το φέρνουν π.χ. τα ΕΛΤΑ, λογικά θα θέλουν το 13ψήφιο Tracking. Βέβαια από ΕΛΤΑ όταν είναι, αφήνουν ειδοποίηση. Εννοείται ότι έστειλα μήνυμα και στον πωλητή για το που να απευθυνθώ αλλά δεν ξέρω αν και πότε θα απαντήσει, ενώ πολλοί από εσάς εδώ βλέπω ότι έχετε παραλάβει με την συγκεκριμένη μέθοδο. Ελπίζω να μπορείτε να βοηθήσετε. Ευχαριστώ το παραδίδουν τα ΕΛΤΑ, τηλεφώνησε στην διανομή της περιοχής σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
angelol Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Καλημέρα παιδιά. Παρήγγειλα από banggood με eu priority line και εστάλη με ups από Πολωνία. Αρχικά, είναι ακριβής το estimated delivery? Επίσης, αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία, από Carpi, Italy, πόσο κάνει συνήθως? Ευχαριστώ προκαταβολικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
corduroy27 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 @radiotv, το θέμα είναι ότι τα ΕΛΤΑ ζητάνε 13ψήφιο Tracking Number το οποίο δεν είχα. Βέβαια μπορεί, (ανάλογα τον υπάλληλο), να εξυπηρετήσουν και με διεύθυνση. Αλλά λογικά έχει περισσότερη ταλαιπωρία και καθυστέρηση αυτό... Το καλό είναι ότι το "μυστήριο" λύθηκε. Μου απάντησε ο πωλητής από το ebay, δίνοντάς μου το 13ψήφιο Tracking Number που χρειαζόμουν. Είναι της μορφής LWxxxxxxxxxDE, οπότε μιλάμε για DHL. Εν τέλη λοιπόν, όντως τα δέματα από SpeedPaK, (τουλάχιστον τα συστημένα που αρχίζουνε με SE), πάνε Γερμανία (DHL) και από εκεί στέλνονται στην Ελλάδα με το κλασικό 13ψήφιο Tracking Number, στο οποίο υπάρχει πληροφόρηση τόσο σε αυτή την σελίδα της DHL, όσο και στα ΕΛΤΑ. Το ωραίο είναι ότι το 13ψήφιο Tracking ήταν γνωστό από την επόμενη μέρα της αποστολής, (29 Ιουνίου). Θα μπορούσε δηλαδή το σύστημα στο ebay να αναφέρει αυτό το Tracking Number και όχι το 28ψήφιο που εμφανίζεται στις πληροφορίες αποστολής. Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω κάποια σελίδα που να βάζεις το Tracking 28 ψηφίων από SpeedPAK και να σου δείχνει τη μετατροπή που γίνεται στο κλασικό των 13ων ψηφίων, οπότε μάλλον θα πρέπει να το ζητάμε κάθε φορά από τον πωλητή, λίγες μέρες μετά την αποστολή... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
radiotv Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 41 λεπτά πριν, corduroy27 είπε @radiotv, το θέμα είναι ότι τα ΕΛΤΑ ζητάνε 13ψήφιο Tracking Number το οποίο δεν είχα. Βέβαια μπορεί, (ανάλογα τον υπάλληλο), να εξυπηρετήσουν και με διεύθυνση. Αλλά λογικά έχει περισσότερη ταλαιπωρία και καθυστέρηση αυτό... Το καλό είναι ότι το "μυστήριο" λύθηκε. Μου απάντησε ο πωλητής από το ebay, δίνοντάς μου το 13ψήφιο Tracking Number που χρειαζόμουν. Είναι της μορφής LWxxxxxxxxxDE, οπότε μιλάμε για DHL. Εν τέλη λοιπόν, όντως τα δέματα από SpeedPaK, (τουλάχιστον τα συστημένα που αρχίζουνε με SE), πάνε Γερμανία (DHL) και από εκεί στέλνονται στην Ελλάδα με το κλασικό 13ψήφιο Tracking Number, στο οποίο υπάρχει πληροφόρηση τόσο σε αυτή την σελίδα της DHL, όσο και στα ΕΛΤΑ. Το ωραίο είναι ότι το 13ψήφιο Tracking ήταν γνωστό από την επόμενη μέρα της αποστολής, (29 Ιουνίου). Θα μπορούσε δηλαδή το σύστημα στο ebay να αναφέρει αυτό το Tracking Number και όχι το 28ψήφιο που εμφανίζεται στις πληροφορίες αποστολής. Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω κάποια σελίδα που να βάζεις το Tracking 28 ψηφίων από SpeedPAK και να σου δείχνει τη μετατροπή που γίνεται στο κλασικό των 13ων ψηφίων, οπότε μάλλον θα πρέπει να το ζητάμε κάθε φορά από τον πωλητή, λίγες μέρες μετά την αποστολή... τα τελευταία δύο χρόνια ότι έχω παραλάβει από Orange Conex(Speedpak) έχει έρθει με ΕΛΤΑ. το παρακολουθεις μέχρι να μπει Ελλάδα από εδώ https://www.orangeconnex.com/tracking?language=en Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
corduroy27 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Ναι το ήξερα αυτό. Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που φτάνει στην Ελλάδα δεν έχεις άλλη ενημέρωση, οπότε είναι καλό να μαθαίνεις το 13ψήφιο Tracking Number που στα δείχνει όλα (στην DHL ή/και στα ΕΛΤΑ) και ξέρεις πότε να το περιμένεις ή αν χρειαστεί να επικοινωνήσεις με τα ΕΛΤΑ... Οπότε μια ερώτηση από νωρίς στον πωλητή, λύνει το θέμα. 😉 Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2021 από corduroy27 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikosgiann78 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2021 Στις 5/8/2021 στις 6:57 ΜΜ, super_ban_bunny είπε @nikosgiann78 Ίσως να έπρεπε να ενημερώσουμε τους ιδιοκτήτες της Yanwen .Με το AliExpress και το customer services δεν γίνεται τίποτα,τα bots είναι εκνευριστικά ηλίθια. Ίσως όμως τα αγγλικά σου είναι καλύτερα.l από τα δικά μου.Ψάχνω ήδη να βρω έναν δίαυλο επικοινωνίας. Τι λες; Έχω στείλει παλιότερα 10άδες μηνύματα στην Yanwen για να μου έδινε 'next tracking number'. Ποτέ δεν μου απάντησαν!!! Πάντως, ήδη έστειλα ξανά μήνυμα τώρα στην Yanwen, και περιμένω να μου απαντήσουν ...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα