Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες , ξεκάθαρα υπάρχει πρόβλημα.

Πληρώνουμε και στους Κινέζους και στους δικούς μας φόρο.

Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να το λύσουμε.

Επεξ/σία από super_ban_bunny
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ενταξει το γραφεις εδω και ποσες σελιδες καθε λιγο.Οσο και να το γραψεις δε θα γινει κατι.

Τρεχα μιλα με τα ΕΛΤΑ να βρεις ποιος εχει κανει τη μλκια και πες μας.

Σου ειπα οτι πιθανοτατα οι Κινεζοι τη κανουν παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/7/2021 στις 3:57 ΜΜ, nikosgiann78 είπε

Πάμε να δώσω ένα tip φίλος, που το έβγαλα με Κινέζο πωλητή που μιλάμε και είμαστε φίλοι

Το σύστημα της BSC που βγάζει τα PostNL tracking number, ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ το IOSS number (οπότε το τελωνείο ξέρει ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ότι έχεις πληρώσει το ΦΠΑ).

Το σύστημα της 4PX (βγάζει tracking number από το China Post - χοντρικά UU.........CN, LZ.........CN, R?.........CN), ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ το IOSS number, ως εκ τούτου, αν ο Κίνεζος το χρησιμοποιήσει για να τυπώσει tracking number, ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΦΠΑ!!! Προσοχή: Αυτά τα tracking number, βγαίνουν και από άλλα συστήματα, οπότε μην δένουμε κόμπο ότι όλα τα προαναφερόμενα China post tracking number πάει αυτόματα ότι δεν έχει ενημερωθεί το σύστημα με τον IOSS number.

Τώρα, θέλω σε παρακαλώ να ρωτήσεις τον πωλητή, από που έβγαλε το PostNL tracking number που σου έδωσε (ποιό σύστημα)!! Για να προσπαθήσουμε εδώ να φτιάξουμε έναν αρχικό πίνακα από ποια συστήματα τυπώνουν τα tracking number και υπάρχει πρόβλημα. ΠΑΡΑΚΑΛΩ όσοι θέλουν να βοηθήσουν, να αναρτούν εδώ τα προβληματικά δέματα (που ξαναζητείται ο ΦΠΑ), και να ρωτούν τον Κινέζο από που τύπωσε το tracking number. Για να βρεθεί μια άκρη :) :) :)

Το λέω και το ξαναλέω γιατί ψάχνω να βρω βοήθεια.Εκανα δύο φορές despute μέσω του help center και δεν πήρα ούτε  cent πίσω .Και τις δύο φορές μου εγγυήθηκαν πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα.

Για το ποιος κάνει την μαλακία (όπως λες) αποκαλύπτεται απο αυτό το ποστ του nickosgiann78 στην 271 σελίδα.Δεν ευθύνονται το τελωνείο/ΕΛΤΑ τόσο .

Το λέω και το ξαναλέω γιατί το εννοώ πως πρέπει να αντιδράσουμε,το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πως.Δεν βγάζεις άκρη στο help center και δεν ξέρω με ποιον τρόπο μπορούν να ενημερωθούν στις κινεζικές πλατφόρμες πως ο φόρος vat που πληρώνουμε σε αυτούς ξαναπληρώνετε και στις ευρωπαϊκές χώρες.Δεν μπορει να είναι μόνο ελληνικό αυτό το ζήτημα.Γνωριζεις με ποιον άλλο τρόπο μπορούμε να το κάνουν αυτό;

Κατάλαβες τώρα;

Επεξ/σία από super_ban_bunny
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, super_ban_bunny είπε

Το λέω και το ξαναλέω γιατί ψάχνω να βρω βοήθεια.Εκανα δύο φορές despute μέσω του help center και δεν πήρα ούτε  cent πίσω .Και τις δύο φορές μου εγγυήθηκαν πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα.

Για το ποιος κάνει την μαλακία (όπως λες) αποκαλύπτεται απο αυτό το ποστ του nickosgiann78 στην 271 σελίδα.Δεν ευθύνονται το τελωνείο/ΕΛΤΑ τόσο .

Το λέω και το ξαναλέω γιατί το εννοώ πως πρέπει να αντιδράσουμε,το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πως.Δεν βγάζεις άκρη στο help center και δεν ξέρω με ποιον τρόπο μπορούν να ενημερωθούν στις κινεζικές πλατφόρμες πως ο φόρος vat που πληρώνουμε σε αυτούς ξαναπληρώνετε και στις ευρωπαϊκές χώρες.Δεν μπορει να είναι μόνο ελληνικό αυτό το ζήτημα.Γνωριζεις με ποιον άλλο τρόπο μπορούμε να το κάνουν αυτό;

Κατάλαβες τώρα;

Λογικά θα 'σκάσει΄ και σε μένα το πρόβλημα,καθώς έχω αρκετές παραγγελίες στον δρόμο. Αλλά, θα επανέλθω με περισσότερα, καθώς παρακολουθώ διαρκώς ΟΛΑ μου τα δέματα, και αν δω ότι κάποιο θα μπει τελωνείο (παρόλο που έχει πληρωθεί το ΦΠΑ), θα στείλω αμέσως τα αποδεικτικά στο τελωνείο, και θέλω να δω και εγώ τι θα γίνει.

Πάντως, πλέον πριν κάνω οποιαδήποτε παραγγελία, μιλάω πλέον με τον πωλητή για να αλλάξουμε τρόπο αποστολής (και βασικά να χρησιμοποιήσει την Sunyou logistics όπου τα δέματα έρχονται σπίτι με Courier χωρίς πρόβλημα). Αν δω ότι δεν μπορεί να το κάνει, τότε του λέω να μην παραλείψει να βάλει το IOSS number στην παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nikosgiann78 είπε

Λογικά θα 'σκάσει΄ και σε μένα το πρόβλημα,καθώς έχω αρκετές παραγγελίες στον δρόμο. Αλλά, θα επανέλθω με περισσότερα, καθώς παρακολουθώ διαρκώς ΟΛΑ μου τα δέματα, και αν δω ότι κάποιο θα μπει τελωνείο (παρόλο που έχει πληρωθεί το ΦΠΑ), θα στείλω αμέσως τα αποδεικτικά στο τελωνείο, και θέλω να δω και εγώ τι θα γίνει.

Πάντως, πλέον πριν κάνω οποιαδήποτε παραγγελία, μιλάω πλέον με τον πωλητή για να αλλάξουμε τρόπο αποστολής (και βασικά να χρησιμοποιήσει την Sunyou logistics όπου τα δέματα έρχονται σπίτι με Courier χωρίς πρόβλημα). Αν δω ότι δεν μπορεί να το κάνει, τότε του λέω να μην παραλείψει να βάλει το IOSS number στην παραγγελία.

Σε ποιο email θα στείλεις τα αποδεικτικά στο τελωνείο;

Σε ποια αποδεικτικά αναφέρεσαι; Στο invoice που σου στέλνουν σε μορφή pdf ή σε κάτι άλλο;

Το έχει κάνει κάποιος άλλος και έχει επιτύχει κάτι;

Πολύ καλημέρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω ένα βιβλίο από βιβλιοπωλείο από τη Γερμανία. Σήμερα μικησα με ΕΛΤΑ και μου είπαν να υπολογίζω στο 20 ήμερο γιατί πλέον και από Ευρώπη όλα σταματάνε τελωνείο γιατί ελέγχουν για θυγατρικές εταιρείας με έδρα την Ευρώπη και εισαγωγή από τρίτες χώρες.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα απο τα 3 δεματα που ακομα περιμενω απο μαρτιο-απριλιο εμφανιστηκε στην αναμονη για επιστροφη στον αποστολεα.

Ευτυχως με πηραν τηλεφωνο και το παρελαβα.

Ποιος ξερει ποσο καιρο βρισκοταν στο καταστημα πριν με καλεσουν. Τα αλλα δυο αραγε επεστρεψαν στον αποστολεα?

Δεν ειχα λαβει καμια ειδοποιηση :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μπέρδεμα συνεχίζεται...

Σκέφτηκα να στείλω email στο τελωνείο ,με τα iOSS Numbers των  παραγγελιών μου για να δουν ότι έχω καταβαλει τον φόρο vat μήπως και γλυτώσω το ελληνικό καπέλο.

Αφού βρήκα το email τους , έστειλα πρώτα και στους δώδεκα πωλητές μήνυμα για να μου στείλουν τα iOSS numbers των παραγγελιών μου.

Μου έστειλαν όλοι το ίδιο νούμερο !!! Συγκεκριμένα το IM5280002556

Στα αγγλικά το αίτημα μου :

 

Hello friend ,I need the IOSS tax number for this order .
They are asking for me to provided it to them.
Please send me the IOSS tax number for my order.
Thank you very much ,have a nice day. 

 

Τι έκανα λάθος;

Τι κατάλαβαν λάθος ;

Τι χάος θεέ μου !!!

Παραθέτω και τα νούμερα που μου έστειλαν μαζί με τους διαλόγους.

Βοήθεια ,έχω εξαντληθεί!!!

 

 

 

 

Screenshot_2021-08-03-13-27-51-797_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Screenshot_2021-08-03-13-27-41-580_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Screenshot_2021-08-03-13-27-33-981_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο μπερδεμα? Αν ειναι πωλητες μεσω της ιδιας πλατφορμας/σαϊτ το οποιο αποδιδει τον φορο ως ενδιαμεσος, τοτε ειναι λογικο να εχουν το ιδιο ΙΟΣΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ ,άρα εγώ τι κάνω τώρα;

Αυτό το ένα Ioss number το στέλνω μαζί με τα tracking numbers μου και είμαι καλυμμένος;Αυτός ο αριθμός αποτελεί αποδείξη πως ο vat έχει πληρωθεί ;

Συγνώμη φίλε μου ,αλλά μου φαίνεται περίεργο.Μηπως δεν έχω καταλάβει τι πρέπει να στείλω για να το αποδείξω;

Επεξ/σία από super_ban_bunny
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, super_ban_bunny είπε

Οκ ,άρα εγώ τι κάνω τώρα;

Αυτό το ένα Ioss number το στέλνω μαζί με τα tracking numbers μου και είμαι καλυμμένος;Αυτός ο αριθμός αποτελεί αποδείξη πως ο vat έχει πληρωθεί ;

Συγνώμη φίλε μου ,αλλά μου φαίνεται περίεργο.Μηπως δεν έχω καταλάβει τι πρέπει να στείλω για να το αποδείξω;

Χοντρικά…. Πχ όλες οι αγορές από AliExpress έχουν τον ίδιο IOSS (δηλαδή το IOSS του AliExpress)

Όταν γίνετε η αγορά, ο πωλητής όταν εκτυπώνει τον αριθμό αποστολής, μπαίνει στην εφαρμογή του IOSS και εκεί βάζει όλα τα στοιχεία της παραγγελίας….

Όταν έρθει εδώ, ο τελώνης θα σκαναρει το δέμα και θα δει αν μέσα στην εφαρμογή IOSS υπάρχει καταχωρημένο και το δέμα σου και αν έχεις πληρώσει τον φόρο…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω πως λειτουργει το αλι αλλα το Δισκογς στο οποιο ειμαι απλα βγαζει ενα αρχειο που εκτυπωνω και επισυναπτω εξωτερικα του δεματος μαζι με την ετικετα των ελτα.

Δεν μπαινω σε καμια εφαρμογη ιοσσ καθως δεν ειμαι επαγγελματιας πωλητης αλλα χρησιμοποιω την πλατφορμα του Δισκογς. Εκεινο, υποθετω, φροντιζει να εισαχθουν τα στοιχεια στο ιοσσ. Πως ελεγχουν οι τελωνειακοι αν εχει πληρωθει το φπα δεν ξερω αλλα υποθετω ψαχνουν με αριθμο ιοσσ και αριθμο καταχωρημενης παραγγελιας τα οποια φαινονται στο χαρτι που βαζω πανω στο δεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεπώς δεν υπάρχει κάποιος αριθμός που Θα μπορούσα να ζητήσω από τον πωλητή και γενικότερα δεν μπορούν να γίνουν και πολλά πράγματα από ότι βλέπω... Κατάλαβα...

Επεξ/σία από super_ban_bunny
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, super_ban_bunny είπε

Σε ποιο email θα στείλεις τα αποδεικτικά στο τελωνείο;

Σε ποια αποδεικτικά αναφέρεσαι; Στο invoice που σου στέλνουν σε μορφή pdf ή σε κάτι άλλο;

Το έχει κάνει κάποιος άλλος και έχει επιτύχει κάτι;

Πολύ καλημέρα.

Το invoice θα στείλω όπου φαίνεται ότι πληρώθηκε ο ΦΠΑ, καθώς και το IOSS number του Aliexpress (IM5280002556), για να δω τι θα γίνει.

Το e-mail τους είναι το [email protected]

Πάντως αν το κάνει κάποιος, και το δουν ότι τελικά πληρώθηκε το ΦΠΑ, να μας το πει. Εγώ απλά φυλάω 'καραούλι' τώρα, μήπως και κανένα δέμα μου ξαφνικά μπει στο τελωνείο (ενώ έχει πληρώσει κανονικά ΦΠΑ) ;)

Να δώσω και σε αυτό το forum το BSC δέμα που πήρα, και ήταν όλα ΟΚ, καθώς ο Κινέζος ανέβασε κανονικά το IOSS number όταν τύπωσε το tracking number (και εννοείτε ότι έχω πληρώσει ήδη τον ΦΠΑ κανονικότατα). Το Γ.Ε.Τ.Α. το έστειλε στο ΚΑΤ, και το δέμα το πήρε η διανομή των ΕΛΤΑ κανονικότατα, και εννοείτε δεν χρεώθηκα τίποτα. Το δέμα, δεν έχει κανένα αυτοκόλλητο από το τελωνείο και δεν έχει πάνω του τελωνειακή δήλωση (Customs declaration note). Προφανώς, όταν το scanαραν στο Γ.Ε.Τ.Α., είδαν ότι το ΦΠΑ πληρώθηκε κανονικότατα, και για αυτό μετά το έστειλαν και 'έκλεισε' από το K.A.T.

BSC.png

Χωρίς τίτλο.png

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nikosgiann78 είπε

Το invoice θα στείλω όπου φαίνεται ότι πληρώθηκε ο ΦΠΑ, καθώς και το IOSS number του Aliexpress (IM5280002556), για να δω τι θα γίνει.

Το e-mail τους είναι το [email protected]

Πάντως αν το κάνει κάποιος, και το δουν ότι τελικά πληρώθηκε το ΦΠΑ, να μας το πει. Εγώ απλά φυλάω 'καραούλι' τώρα, μήπως και κανένα δέμα μου ξαφνικά μπει στο τελωνείο (ενώ έχει πληρώσει κανονικά ΦΠΑ) ;)

Να δώσω και σε αυτό το forum το BSC δέμα που πήρα, και ήταν όλα ΟΚ, καθώς ο Κινέζος ανέβασε κανονικά το IOSS number όταν τύπωσε το tracking number (και εννοείτε ότι έχω πληρώσει ήδη τον ΦΠΑ κανονικότατα). Το Γ.Ε.Τ.Α. το έστειλε στο ΚΑΤ, και το δέμα το πήρε η διανομή των ΕΛΤΑ κανονικότατα, και εννοείτε δεν χρεώθηκα τίποτα. Το δέμα, δεν έχει κανένα αυτοκόλλητο από το τελωνείο και δεν έχει πάνω του τελωνειακή δήλωση (Customs declaration note). Προφανώς, όταν το scanαραν στο Γ.Ε.Τ.Α., είδαν ότι το ΦΠΑ πληρώθηκε κανονικότατα, και για αυτό μετά το έστειλαν και 'έκλεισε' από το K.A.T.

BSC.png

Χωρίς τίτλο.png

Άρα κανένα έξτρα αυτοκόλλητο δεν κολλάνε ,απλά σκανάρετε το barcode και από εκεί φαίνεται αν έχει πληρωθεί.Post nl επίσης βλέπω,άρα "επιβεβαιώνεται η ανησυχία μας".

Αυτό που παρατηρώ με τα φθηνά tracking number π.χ. τα S0000******είναι ότι ξεκινάνε με Yanwen κ' μετά από 2-3 μέρες σου πετάνε άλλο tracking number και έρχεται τελικά με china post UA********* ,σε εκείνη την φάση κολλάνε άλλο αυτοκόλλητο και μάλλον εκεί χάνεται το barcode με την IOSS δηλώση και μάλλον εδώ το μυστήριο μόλις λύθηκε... Τι λέτε;

*Θα το κάνω και εγώ με το invoice να δω τι ψάρια θα πιάσω.

Επεξ/σία από super_ban_bunny
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...