Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα αγοράσει κάτι από Αμερική με USPS! και σήμερα μου έστειλαν αυτό το μήνυμα: 

"Καλημέρα σας 

Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε πως για τα προϊόντα που περιέχει το δέμα σας χρειάζονται διαδικασίες που δεν υποστηρίζονται από το τμήμα εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ και θα πρέπει να επικοιωνήσετε σε εξωτερικό εκτελωνιστή εκτός ΕΛΤΑ ώστε να προχωρήσει τις διαδικασίες εκτελωνισμού.

Σας ευχαριστούμε."

Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω;

Επεξ/σία από Hell_from_the_past
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

36 λεπτά πριν, Hell_from_the_past είπε

Είχα αγοράσει κάτι από Αμερική με USPS! και σήμερα μου έστειλαν αυτό το μήνυμα: 

"Καλημέρα σας 

Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε πως για τα προϊόντα που περιέχει το δέμα σας χρειάζονται διαδικασίες που δεν υποστηρίζονται από το τμήμα εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ και θα πρέπει να επικοιωνήσετε σε εξωτερικό εκτελωνιστή εκτός ΕΛΤΑ ώστε να προχωρήσει τις διαδικασίες εκτελωνισμού.

Σας ευχαριστούμε."

Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω;

Κατι, τι κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

42 λεπτά πριν, Hell_from_the_past είπε

Είχα αγοράσει κάτι από Αμερική με USPS! και σήμερα μου έστειλαν αυτό το μήνυμα: 

"Καλημέρα σας 

Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε πως για τα προϊόντα που περιέχει το δέμα σας χρειάζονται διαδικασίες που δεν υποστηρίζονται από το τμήμα εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ και θα πρέπει να επικοιωνήσετε σε εξωτερικό εκτελωνιστή εκτός ΕΛΤΑ ώστε να προχωρήσει τις διαδικασίες εκτελωνισμού.

Σας ευχαριστούμε."

Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω;

Απλά κάνε ότι σου λένε επικοινώνησε με αυτόν τον εξωτερικό εκτελωνιστή.Τώρα ποιος είναι αυτός δεν ξερουμε

Custom Clearence complete από eBay με κάτι ακουστικά από Κίνα που είχα παραγγείλει στα 27€ αλλά είπα στον αποστολέα να μου γράψει στο δέμα κάτω από 22.Θα μου χρεώσουν τελωνείο;

Επεξ/σία από Thanosfak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Hell_from_the_past είπε

Είχα αγοράσει κάτι από Αμερική με USPS! και σήμερα μου έστειλαν αυτό το μήνυμα: 

"Καλημέρα σας 

Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε πως για τα προϊόντα που περιέχει το δέμα σας χρειάζονται διαδικασίες που δεν υποστηρίζονται από το τμήμα εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ και θα πρέπει να επικοιωνήσετε σε εξωτερικό εκτελωνιστή εκτός ΕΛΤΑ ώστε να προχωρήσει τις διαδικασίες εκτελωνισμού.

Σας ευχαριστούμε."

Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω;

 

Δεμα ή επιστολικό ταχυδρομείο; Ειναι κάτι υψηλής  αξίας ή απαιτει κάποια ειδική άδεια εισαγωγής μήπως;

Να βρεις καποιον δικό σου εκτελωνιστή  στην ελευθερη αγορά και να τον εξουσιοδοτήσεις να παει να παρει τα χαρτια . Θεωρητικά εχεις δικαιωμα να πας και ο ίδιος, αλλα νομιζω θα σε ταλαιπωρήσουν πολύ...  Για να μπεις σε τετοια διαδικασία πρεπει η αξια του αντικειμενου να αξίζει την αμοιβή του εκτελωνιστή , εννοείται...

Επεξ/σία από pomgr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δυστυχως βαβουρα αυτο και δυσκολο αν το κοστος του αντικειμενου δεν το δικαιολογει. Μου ειχε τυχει παλαιοτερα με αγορα βιβλιων πιστοποιησης απο ΗΠΑ, ηρθαν εδω μου ζηταγαν δικο μου εκτελωνιστη. Ευτυχως μιλησα με ενα ευγενικο κυριο απευθειας στο τελωνειο του αεροδρομιου και μου ειχε πει χοντρικα να υπολογιζω ΦΠΑ βιβλιων και δασμους Χ ποσοστο (τα βιβλια ειχαν κοστος αγορας και μεταφορικα 350 δολαρια). Ενω και η κουριερ μου ζητουσε 50 ευρω αμοιβη δικου της εκτελωνιστη και 20 ευρω αμοιβη για καθε μερα που θα παρεμενε το δεμα ανεκτελωνιστο στην αποθηκη τους.

Τελικα ειχα συνεννοηθει με τον παροχο των βιβλιων να αρνηθω την παραλαβη, ξαναγυρισαν τα βιβλια πισω και μου τα ξαναεστειλαν με αλλη κουριερ η οποια δεν μπλεκει σε αυτο το πανηγυρακι (ειναι ορισμενες γνωστες στην πιατσα που το κανουν αυτο το πατιρντι για να βγαζουν εξτρα λεφτακια) και ηρθαν απευθειας στα χερια μου χωρις κατι εξτρα.

Οποτε χοντρικα να υπολογιζεις αμοιβη εκτελωνιστη και οτι σου βγαλει σε φορους και δασμους (αναλογα με την αξια του προιοντος ισως και να μην εχεις δασμο). Εννοειται αν η αξια του προιοντος δεν το δικαιολογει (δλδ αν ειναι να πληρωσεις 50-100% εξτρα σε αμοιβες/φορους/δασμους) θα πρεπει να σκεφτεις και εναλλακτικες πχ αν σε παιρνει να αρνηθεις παραλαβη, να επιστρεψει πισω και να γινεις refund ή να σταλει με αλλη κουριερ.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Sebu Δε νομίζω να με συμφέρει να κάνω κάτι τέτοιο... Η αξία του προϊόντος ήταν γύρω στα 40 Ευρώ + 60 μεταφορικά priority service (και τελικά έκανε 3 μήνες να φτάσει 😠) = 100 περίπου όλα μαζί. Αν είναι να πληρώσω άλλα 100 ευρώ θα είναι μεγάλη ανοησία... 

Εκτελωνιστή πώς μπορώ να βρώ; Θα ψάξω στο ίντερνετ και θα βρώ κάποιο γραφείο που κάνει εκτελωνισμό;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

Επεξ/σία από Hell_from_the_past
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Καλησπέρα guys,

Αν πάω στην κίνα και αγοράσω ενα laptop υπάρχει περίπτωση κατά την επιστροφή να μου ψάξουν τα πράγματα και να μου ζητήσουν να πληρώσω τελωνείο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, dimos15 είπε

 Καλησπέρα guys,

Αν πάω στην κίνα και αγοράσω ενα laptop υπάρχει περίπτωση κατά την επιστροφή να μου ψάξουν τα πράγματα και να μου ζητήσουν να πληρώσω τελωνείο?

Το θεωρω παρατραβηγμενο να ζητησουν κατι εκτος αν δεν το εχεις ανοίξει καθολου από το κουτί του. Αν το εχεις π.χ. στην χειραποσκευή απο αυτες που εχουμε μαζι στην πτήση, με μέγιστο βάρος 8 κιλά κ το κουτι πχ αλλου ή και καθολου κουτι δεν υπαρχει σχεδον κανένας κινδυνος αφου είναι δικο σου για προσωπική χρήση το laptop (οπως ταξιδευει τοσος κοσμος με tablet/laptop) ή ειναι απο δώρο.......ειναι ήδη στην κατοχή σου δεν θα φαινεται καποια νέα αγορά.

Επεξ/σία από aces
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα , έως σήμερα δοκιμαστικά έκανα αγορές σε τρεις διαφορετικές  Ημερομηνίες από 4 προϊόντα την κάθε φορά από την πλατφόρμα Joom σχετικά φθηνά προϊόντα. Max τελευταία παραγγελία 57€ . Ανακάλυψα λοιπόν πως όλα έρχονται αφού συγκεντρωθούν όλα μαζί σε μια αποστολή. Κάθε φορά μέσω της εταιρείας courier SPEEDEX. Το μεγαλύτερο διάστημα παραλαβής ήταν 28 ημέρες. Σε ερώτηση μου  στην εταιρεία μου είπαν ότι δεν πέρασε τίποτα από τελωνείο . Ξέρει κανείς εάν ευσταθεί ;  Αξίζει  να ρισκάρω να κάνω αγορά Herobook pro+ με αρκετά μεγαλύτερο ποσό ;

Επεξ/σία από spydisz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Αγόρασα μέσω του AliExpress στις αρχές Φεβρουαρίου ένα κινητό 200 Eurο το οποίο θα αποστέλλονταν από την Πολωνία και θα ήταν Ελλάδα σε 7 μέρες.

Το κινητό πραγματικά το έστειλαν την ίδια μέρα με DHL αλλά μετά από 3 μέρες σταμάτησε στη Βουλγαρία. Αφού πέρασαν 10 μέρες επικοινώνησα με τη DHL και μου είπαν να μιλήσω με τον πωλητή. Ενημέρωσα με αρκετά μηνύματα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση…

Μετά από άλλες 10 μέρες, συνολικά 20 μέρες μετά την παραγγελία, το πακέτο φαινόταν ακόμα στη Βουλγαρία, επικοινώνησα ξανά με τον πωλητή χωρίς να λάβω απάντηση.

Άμεσα άνοιξα distribute στο AliExpress ζητώντας επιστροφή των χρημάτων.

Το Ali επικοινώνησε με το seller όπου σε μήνυμά του με κατηγόρησε ότι έχω λάβει το τηλέφωνο και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί δημιουργώ πρόβλημα. Ενοχλημένος από αυτή τη συμπεριφορά έστειλα άμεσα το Link της DHL που μου είχε στείλει ο Seller και το πακέτο ήταν ακόμα στη Βουλγαρία. Μετά από αρκετά μηνύματα, το κατάστημα παραδέχτηκε το πρόβλημα και δε ζήτησαν πουθενά συγνώμη για τη συμπεριφορά τους. Αφού έδωσαν άλλη μία εβδομάδα προθεσμία στο κατάστημα, το δέμα ήταν ακόμα Βουλγαρία και το Ali μου έκανε επιστροφή χρημάτων, περίπου στις 30 ημέρες από την παραγγελία.

Πριν λίγο, συνολικά 50 μέρες μετά την παραγγελία έλαβα ένα πακέτο από DHL, περιμένω αρκετά αυτό το διάστημα, το ανοίγω και ήταν μέσα το κινητό της παραγγελίας.

Και ιδού το ερώτημα?? Τί κάνω τώρα? Το κρατάω και το κάνω δώρο στη γυναίκα από τον Ali……??

(Η διαδρομή του πακέτου είναι Πολωνία σε 1 μέρα Γερμανία, σε 2 μέρες Βουλγαρία για 45 μέρες, Γερμανία και Ελλάδα μετά από συνολικά 50 μέρες)

Επεξ/σία από nikos2075
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, nikos2075 είπε

Καλησπέρα,

Αγόρασα μέσω του AliExpress στις αρχές Φεβρουαρίου ένα κινητό 200 Eurο το οποίο θα αποστέλλονταν από την Πολωνία και θα ήταν Ελλάδα σε 7 μέρες.

Το κινητό πραγματικά το έστειλαν την ίδια μέρα με DHL αλλά μετά από 3 μέρες σταμάτησε στη Βουλγαρία. Αφού πέρασαν 10 μέρες επικοινώνησα με τη DHL και μου είπαν να μιλήσω με τον πωλητή. Ενημέρωσα με αρκετά μηνύματα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση…

Μετά από άλλες 10 μέρες, συνολικά 20 μέρες μετά την παραγγελία, το πακέτο φαινόταν ακόμα στη Βουλγαρία, επικοινώνησα ξανά με τον πωλητή χωρίς να λάβω απάντηση.

Άμεσα άνοιξα distribute στο AliExpress ζητώντας επιστροφή των χρημάτων.

Το Ali επικοινώνησε με το seller όπου σε μήνυμά του με κατηγόρησε ότι έχω λάβει το τηλέφωνο και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί δημιουργώ πρόβλημα. Ενοχλημένος από αυτή τη συμπεριφορά έστειλα άμεσα το Link της DHL που μου είχε στείλει ο Seller και το πακέτο ήταν ακόμα στη Βουλγαρία. Μετά από αρκετά μηνύματα, το κατάστημα παραδέχτηκε το πρόβλημα και δε ζήτησαν πουθενά συγνώμη για τη συμπεριφορά τους. Αφού έδωσαν άλλη μία εβδομάδα προθεσμία στο κατάστημα, το δέμα ήταν ακόμα Βουλγαρία και το Ali μου έκανε επιστροφή χρημάτων, περίπου στις 30 ημέρες από την παραγγελία.

Πριν λίγο, συνολικά 50 μέρες μετά την παραγγελία έλαβα ένα πακέτο από DHL, περιμένω αρκετά αυτό το διάστημα, το ανοίγω και ήταν μέσα το κινητό της παραγγελίας.

Και ιδού το ερώτημα?? Τί κάνω τώρα? Το κρατάω και το κάνω δώρο στη γυναίκα από τον Ali……??

(Η διαδρομή του πακέτου είναι Πολωνία σε 1 μέρα Γερμανία, σε 2 μέρες Βουλγαρία για 45 μέρες, Γερμανία και Ελλάδα μετά από συνολικά 50 μέρες)

 

Το 'κέρδισες' !!!

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, nikos2075 είπε

Καλησπέρα,

Αγόρασα μέσω του AliExpress στις αρχές Φεβρουαρίου ένα κινητό 200 Eurο το οποίο θα αποστέλλονταν από την Πολωνία και θα ήταν Ελλάδα σε 7 μέρες.

Το κινητό πραγματικά το έστειλαν την ίδια μέρα με DHL αλλά μετά από 3 μέρες σταμάτησε στη Βουλγαρία. Αφού πέρασαν 10 μέρες επικοινώνησα με τη DHL και μου είπαν να μιλήσω με τον πωλητή. Ενημέρωσα με αρκετά μηνύματα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση…

Μετά από άλλες 10 μέρες, συνολικά 20 μέρες μετά την παραγγελία, το πακέτο φαινόταν ακόμα στη Βουλγαρία, επικοινώνησα ξανά με τον πωλητή χωρίς να λάβω απάντηση.

Άμεσα άνοιξα distribute στο AliExpress ζητώντας επιστροφή των χρημάτων.

Το Ali επικοινώνησε με το seller όπου σε μήνυμά του με κατηγόρησε ότι έχω λάβει το τηλέφωνο και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί δημιουργώ πρόβλημα. Ενοχλημένος από αυτή τη συμπεριφορά έστειλα άμεσα το Link της DHL που μου είχε στείλει ο Seller και το πακέτο ήταν ακόμα στη Βουλγαρία. Μετά από αρκετά μηνύματα, το κατάστημα παραδέχτηκε το πρόβλημα και δε ζήτησαν πουθενά συγνώμη για τη συμπεριφορά τους. Αφού έδωσαν άλλη μία εβδομάδα προθεσμία στο κατάστημα, το δέμα ήταν ακόμα Βουλγαρία και το Ali μου έκανε επιστροφή χρημάτων, περίπου στις 30 ημέρες από την παραγγελία.

Πριν λίγο, συνολικά 50 μέρες μετά την παραγγελία έλαβα ένα πακέτο από DHL, περιμένω αρκετά αυτό το διάστημα, το ανοίγω και ήταν μέσα το κινητό της παραγγελίας.

Και ιδού το ερώτημα?? Τί κάνω τώρα? Το κρατάω και το κάνω δώρο στη γυναίκα από τον Ali……??

(Η διαδρομή του πακέτου είναι Πολωνία σε 1 μέρα Γερμανία, σε 2 μέρες Βουλγαρία για 45 μέρες, Γερμανία και Ελλάδα μετά από συνολικά 50 μέρες)

Το σωστό θα ήταν να επιστρέψεις τα χρήματα στον πωλητή. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikos2075 είπε

Καλησπέρα,

Αγόρασα μέσω του AliExpress στις αρχές Φεβρουαρίου ένα κινητό 200 Eurο το οποίο θα αποστέλλονταν από την Πολωνία και θα ήταν Ελλάδα σε 7 μέρες.

Το κινητό πραγματικά το έστειλαν την ίδια μέρα με DHL αλλά μετά από 3 μέρες σταμάτησε στη Βουλγαρία. Αφού πέρασαν 10 μέρες επικοινώνησα με τη DHL και μου είπαν να μιλήσω με τον πωλητή. Ενημέρωσα με αρκετά μηνύματα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση…

Μετά από άλλες 10 μέρες, συνολικά 20 μέρες μετά την παραγγελία, το πακέτο φαινόταν ακόμα στη Βουλγαρία, επικοινώνησα ξανά με τον πωλητή χωρίς να λάβω απάντηση.

Άμεσα άνοιξα distribute στο AliExpress ζητώντας επιστροφή των χρημάτων.

Το Ali επικοινώνησε με το seller όπου σε μήνυμά του με κατηγόρησε ότι έχω λάβει το τηλέφωνο και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί δημιουργώ πρόβλημα. Ενοχλημένος από αυτή τη συμπεριφορά έστειλα άμεσα το Link της DHL που μου είχε στείλει ο Seller και το πακέτο ήταν ακόμα στη Βουλγαρία. Μετά από αρκετά μηνύματα, το κατάστημα παραδέχτηκε το πρόβλημα και δε ζήτησαν πουθενά συγνώμη για τη συμπεριφορά τους. Αφού έδωσαν άλλη μία εβδομάδα προθεσμία στο κατάστημα, το δέμα ήταν ακόμα Βουλγαρία και το Ali μου έκανε επιστροφή χρημάτων, περίπου στις 30 ημέρες από την παραγγελία.

Πριν λίγο, συνολικά 50 μέρες μετά την παραγγελία έλαβα ένα πακέτο από DHL, περιμένω αρκετά αυτό το διάστημα, το ανοίγω και ήταν μέσα το κινητό της παραγγελίας.

Και ιδού το ερώτημα?? Τί κάνω τώρα? Το κρατάω και το κάνω δώρο στη γυναίκα από τον Ali……??

(Η διαδρομή του πακέτου είναι Πολωνία σε 1 μέρα Γερμανία, σε 2 μέρες Βουλγαρία για 45 μέρες, Γερμανία και Ελλάδα μετά από συνολικά 50 μέρες)

Λογικά θα δουν ότι το παρελαβες και νομίζω θα σου ζητήσουν να το επιστρέψεις η να το πληρώσεις. Δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nikos2075 είπε

Καλησπέρα,

Αγόρασα μέσω του AliExpress στις αρχές Φεβρουαρίου ένα κινητό 200 Eurο το οποίο θα αποστέλλονταν από την Πολωνία και θα ήταν Ελλάδα σε 7 μέρες.

Το κινητό πραγματικά το έστειλαν την ίδια μέρα με DHL αλλά μετά από 3 μέρες σταμάτησε στη Βουλγαρία. Αφού πέρασαν 10 μέρες επικοινώνησα με τη DHL και μου είπαν να μιλήσω με τον πωλητή. Ενημέρωσα με αρκετά μηνύματα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση…

Μετά από άλλες 10 μέρες, συνολικά 20 μέρες μετά την παραγγελία, το πακέτο φαινόταν ακόμα στη Βουλγαρία, επικοινώνησα ξανά με τον πωλητή χωρίς να λάβω απάντηση.

Άμεσα άνοιξα distribute στο AliExpress ζητώντας επιστροφή των χρημάτων.

Το Ali επικοινώνησε με το seller όπου σε μήνυμά του με κατηγόρησε ότι έχω λάβει το τηλέφωνο και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί δημιουργώ πρόβλημα. Ενοχλημένος από αυτή τη συμπεριφορά έστειλα άμεσα το Link της DHL που μου είχε στείλει ο Seller και το πακέτο ήταν ακόμα στη Βουλγαρία. Μετά από αρκετά μηνύματα, το κατάστημα παραδέχτηκε το πρόβλημα και δε ζήτησαν πουθενά συγνώμη για τη συμπεριφορά τους. Αφού έδωσαν άλλη μία εβδομάδα προθεσμία στο κατάστημα, το δέμα ήταν ακόμα Βουλγαρία και το Ali μου έκανε επιστροφή χρημάτων, περίπου στις 30 ημέρες από την παραγγελία.

Πριν λίγο, συνολικά 50 μέρες μετά την παραγγελία έλαβα ένα πακέτο από DHL, περιμένω αρκετά αυτό το διάστημα, το ανοίγω και ήταν μέσα το κινητό της παραγγελίας.

Και ιδού το ερώτημα?? Τί κάνω τώρα? Το κρατάω και το κάνω δώρο στη γυναίκα από τον Ali……??

(Η διαδρομή του πακέτου είναι Πολωνία σε 1 μέρα Γερμανία, σε 2 μέρες Βουλγαρία για 45 μέρες, Γερμανία και Ελλάδα μετά από συνολικά 50 μέρες)

Καλύτερα να κανείς επιστροφή μέσω της πλατφόρμας του Ali εφόσον αυτό που παραλάβατε είναι όντως λειτουργικό. Έτσι κ αλλιώς θα φανεί από το tracking η παραλαβή. Οι καθυστερήσεις ακόμη κ εντός ΕΕ είναι σύνηθες την τρέχουσα περίοδο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...