Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Λογικο να υπαρχουν καθυστερησεις, απλα ανησυχω λιγο μηπως εχει χαθει η παραγγελια μου. Δεν το βιαζομαι τοσο πολυ, αλλα εχει γινει σε καποιον αλλο αυτο? δεν εχει ξεκολλησει καθολου και το tracking δεν λειτουργει κιολας. Ειναι απο amazon.co.uk

Screenshot_2.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/4/2020 στις 7:37 ΜΜ, stelios18120 είπε

Υπομονή παιδιά 

Γίνεται πανικός από δέματα. 

Παντου καθυστερήσεις. 

Να 'ναι αυτό, μην έχουμε ιστορίες όμως και "χαθούν"!

4 ώρες πριν, eirino είπε

Λογικο να υπαρχουν καθυστερησεις, απλα ανησυχω λιγο μηπως εχει χαθει η παραγγελια μου. Δεν το βιαζομαι τοσο πολυ, αλλα εχει γινει σε καποιον αλλο αυτο? δεν εχει ξεκολλησει καθολου και το tracking δεν λειτουργει κιολας. Ειναι απο amazon.co.uk

Screenshot_2.png

Το ίδιο έχω πάθει κι εγώ από το .de, το οποίο αναφέρει ότι έχει βγει προς παράδοση ενώ φυσικά δεν ισχύει αυτό.

Στις 14/4/2020 στις 4:47 ΜΜ, LaMereda είπε

Και σε εμένα με Deutsche Post (DHL) το έστειλαν αλλά το tracking number δεν λειτουργεί, πιθανόν να έγινε αυτό που λες με άλλη μεταφορική. Αν ήξερα ότι θα καθυστερήσει τόσο πολύ, θα έδινα +10€ για τον γρήγορο τρόπο αποστολής..

Το μετάνιωσα που δεν το έκανα κι εγώ, διότι όχι μόνο θα καθυστερήσει αλλά φοβάμαι και μη τυχόν προκύψουν προβλήματα τύπου "χάθηκε".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, eirino είπε

Λογικο να υπαρχουν καθυστερησεις, απλα ανησυχω λιγο μηπως εχει χαθει η παραγγελια μου. Δεν το βιαζομαι τοσο πολυ, αλλα εχει γινει σε καποιον αλλο αυτο? δεν εχει ξεκολλησει καθολου και το tracking δεν λειτουργει κιολας. Ειναι απο amazon.co.uk

Screenshot_2.png

Δες 1-2 σελίδες πριν, υπάρχουν παραγγελίες από Ευρωπαϊκά Amazon από τα μέσα Μαρτίου που ακόμα δεν έχουν φτάσει. Οπότε καταλαβαίνεις πως δεν χρειάζεται να ανησυχείς ακόμα, είναι πολύ νωρίς για την περίπτωσή σου..

2 ώρες πριν, gousias είπε

Το μετάνιωσα που δεν το έκανα κι εγώ, διότι όχι μόνο θα καθυστερήσει αλλά φοβάμαι και μη τυχόν προκύψουν προβλήματα τύπου "χάθηκε".

Όταν παραγγέλνεις από Amazon δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, ακόμα και αν χαθεί το πακέτο θα σου επιστρέψουν όλο το ποσό πίσω. Να χαθούν πακέτα λίγο δύσκολα, εγώ πιστεύω όλοι μας θα παραλάβουμε αλλά με μεγάλη καθυστέρηση για όσους επέλεξαν τον απλό τρόπο αποστολής.

Για αυτό τον λόγο θα συμβούλευα σε όσους κάνουν παραγγελία αυτό το διάστημα από Amazon, να επιλέξουν τον γρήγορο τρόπο αποστολής για να αποφύγουν τις μεγάλες καθυστερήσεις.

Επεξ/σία από LaMereda
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, LaMereda είπε

Δες 1-2 σελίδες πριν, υπάρχουν παραγγελίες από Ευρωπαϊκά Amazon από τα μέσα Μαρτίου που ακόμα δεν έχουν φτάσει. Οπότε καταλαβαίνεις πως δεν χρειάζεται να ανησυχείς ακόμα, είναι πολύ νωρίς για την περίπτωσή σου..

Όταν παραγγέλνεις από Amazon δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, ακόμα και αν χαθεί το πακέτο θα σου επιστρέψουν όλο το ποσό πίσω. Να χαθούν πακέτα λίγο δύσκολα, εγώ πιστεύω όλοι μας θα παραλάβουμε αλλά με μεγάλη καθυστέρηση για όσους επέλεξαν τον απλό τρόπο αποστολής.

Για αυτό τον λόγο θα συμβούλευα σε όσους κάνουν παραγγελία αυτό το διάστημα από Amazon, να επιλέξουν τον γρήγορο τρόπο αποστολής για να αποφύγουν τις μεγάλες καθυστερήσεις.

Λογικά ναι, θα επιστραφεί το ποσό αλλά... μέχρι να περιμένω πόσο καιρό και να ξεκινήσω διαδικασίες μέσω της ιστοσελίδας τους;

Στο 2ο που ανέφερες σωστά το μετάνιωσα πραγματικά. Επίσης είδα ότι έχουν σπάσει στην πορεία την παραγγελία σε 2 αποστολές ενώ με την ολοκλήρωση της ήταν σε μία ενιαία και μέσω Amazon Prime. Ένα άλλο στοιχείο, είναι ότι έχουν δώσει και για τις 2 αποστολές, μία μέσω DHL και μία μέσω UPS, 2 tracking number οι οποίοι δεν αναγνωρίζονται στο σύστημα τους!

Βέβαια δεν έχουν παράθυρο επικοινωνίας στο Amazon! Μόνο για αίτημα ακύρωσης αν δεν κάνω λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έτυχε κάτι τραγικό!

Παραγγέλνω αντικείμενο 25 ευρώ από Κίνα αρχές Γενάρη.

Δεν ήρθε ποτέ, το tracking number δεν λειτουργούσε καν.

Μάρτιο ανοίγω dispute στο PayPal.

Απαντάνε τελευταία μέρα και στέλνουν άλλο tracking number, προς Ελλάδα, το οποίο φαινόταν ότι έχει παραληφθεί 9/4!!!

Το PayPal κλείνει το dispute εναντίον μου.

Πάω στα ΕΛΤΑ βλέπω ότι το tracking number αυτό αφορούσε ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, άλλη παραγγελία, την οποία ο άνθρωπος παρέλαβε κι όλα καλά.

Τώρα τι σκατά μπορώ να κάνω; Μπορώ να ανοίξω δεύτερο dispute?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, akefaloskavalaris είπε

Μου έτυχε κάτι τραγικό!

Παραγγέλνω αντικείμενο 25 ευρώ από Κίνα αρχές Γενάρη.

Δεν ήρθε ποτέ, το tracking number δεν λειτουργούσε καν.

Μάρτιο ανοίγω dispute στο PayPal.

Απαντάνε τελευταία μέρα και στέλνουν άλλο tracking number, προς Ελλάδα, το οποίο φαινόταν ότι έχει παραληφθεί 9/4!!!

Το PayPal κλείνει το dispute εναντίον μου.

Πάω στα ΕΛΤΑ βλέπω ότι το tracking number αυτό αφορούσε ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, άλλη παραγγελία, την οποία ο άνθρωπος παρέλαβε κι όλα καλά.

Τώρα τι σκατά μπορώ να κάνω; Μπορώ να ανοίξω δεύτερο dispute?

Δοκίμασε να στείλεις ένα μέιλ, εξηγώντας τους όλα αυτά που μας είπες, απαντάνε πάντα και ελπίζω να βρεις την άκρη.

Εμένα μου συμβαίνει κάτι παρόμοιο. Σε μια παραγγελία που έκανα από Κίνα μέσω ebay, ο πωλητής ενώ δεν μου είχε δώσει tracking number, σε κάποια φάση μου πρόσθεσε ένα και μάλιστα traceable, ενώ η παραγγελία ήταν με απλή αποστολή. Κι όχι μόνο αυτό, παραδόθηκε κιόλας. Στη Γερμανία. Εγώ μένω Ελλάδα!!!!

Του έστειλα μήνυμα και του εξήγησα ότι είναι λάθος και δεν έχω παραλάβει φυσικά τίποτα. Μου απάντησε μετά από μέρες να κάνω λίγη υπομονή γιατί αργούν τα ταχυδρομεία και εν ολίγοις αυτός μάλλον δεν ξέρει αγγλικά και στέλνει στάνταρ μηνύματα.

Επειδή δεν τον εμπιστεύομαι μιας και δεν μου έχει ξαναστείλει παραγγελία προ κορωνοϊού και είχα ζητήσει refund, αναρωτιέμαι τι να κάνω. Αν ζητήσω μέσω ebay refund, άραγε θα κάνουν τον κόπο να δουν το tracking number ή λειτουργούν πιο αυτοποιημένα και βλέποντας ότι παραλήφθηκε θα με αγνοήσουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/4/2020 στις 7:02 ΜΜ, eirino είπε

Λογικο να υπαρχουν καθυστερησεις, απλα ανησυχω λιγο μηπως εχει χαθει η παραγγελια μου. Δεν το βιαζομαι τοσο πολυ, αλλα εχει γινει σε καποιον αλλο αυτο? δεν εχει ξεκολλησει καθολου και το tracking δεν λειτουργει κιολας. Ειναι απο amazon.co.uk

Screenshot_2.png

 

Στις 22/4/2020 στις 11:58 ΜΜ, gousias είπε

Να 'ναι αυτό, μην έχουμε ιστορίες όμως και "χαθούν"!

Το ίδιο έχω πάθει κι εγώ από το .de, το οποίο αναφέρει ότι έχει βγει προς παράδοση ενώ φυσικά δεν ισχύει αυτό.

Το μετάνιωσα που δεν το έκανα κι εγώ, διότι όχι μόνο θα καθυστερήσει αλλά φοβάμαι και μη τυχόν προκύψουν προβλήματα τύπου "χάθηκε".

 Έτσι ακριβώς και σε εμένα, τα χει παίξει φαίνεται το συστημά τους, παρόλα αυτά παρέλαβα 1.5 μήνα μετά την αποστολή. Τώρα έχω και 2 παραγγελίες που στάλθηκαν 16 Μαρτίου να περιμένω, με την ίδια λογική θα πρέπει να μου έρθει ειδοποιητήριο την άλλη ή άντε την παράλλη βδομάδα, για να δούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, akefaloskavalaris είπε

Μου έτυχε κάτι τραγικό!

Παραγγέλνω αντικείμενο 25 ευρώ από Κίνα αρχές Γενάρη.

Δεν ήρθε ποτέ, το tracking number δεν λειτουργούσε καν.

Μάρτιο ανοίγω dispute στο PayPal.

Απαντάνε τελευταία μέρα και στέλνουν άλλο tracking number, προς Ελλάδα, το οποίο φαινόταν ότι έχει παραληφθεί 9/4!!!

Το PayPal κλείνει το dispute εναντίον μου.

Πάω στα ΕΛΤΑ βλέπω ότι το tracking number αυτό αφορούσε ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, άλλη παραγγελία, την οποία ο άνθρωπος παρέλαβε κι όλα καλά.

Τώρα τι σκατά μπορώ να κάνω; Μπορώ να ανοίξω δεύτερο dispute?

Δημιούργησαν ΒΔ με tracking number οι θεούληδες; 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/4/2020 στις 11:07 ΠΜ, gousias είπε

Λογικά ναι, θα επιστραφεί το ποσό αλλά... μέχρι να περιμένω πόσο καιρό και να ξεκινήσω διαδικασίες μέσω της ιστοσελίδας τους;

Στο 2ο που ανέφερες σωστά το μετάνιωσα πραγματικά. Επίσης είδα ότι έχουν σπάσει στην πορεία την παραγγελία σε 2 αποστολές ενώ με την ολοκλήρωση της ήταν σε μία ενιαία και μέσω Amazon Prime. Ένα άλλο στοιχείο, είναι ότι έχουν δώσει και για τις 2 αποστολές, μία μέσω DHL και μία μέσω UPS, 2 tracking number οι οποίοι δεν αναγνωρίζονται στο σύστημα τους!

Βέβαια δεν έχουν παράθυρο επικοινωνίας στο Amazon! Μόνο για αίτημα ακύρωσης αν δεν κάνω λάθος;

Θα έλεγα να περιμένεις τουλάχιστον 1 μήνα από την ημερομηνία αποστολής γιατί ο @NoiSy MaN παραπάνω αναφέρει ότι παρέλαβε παραγγελία μετά από 1,5 μήνα.

Με UPS πιστεύω θα παραλάβεις αρκετά πιο σύντομα, το πρόβλημα υπάρχει κυρίως με το απλό Γερμανικό ταχυδρομείο (Deutsche Post DHL).

Μπορείς να επικοινωνήσεις με Amazon.de εδώ: https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us/

Λογικά μέσα στον Μάϊο με την άρση των μέτρων θα ομαλοποιηθούν λίγο τα πράγματα με τις αποστολές.

22 ώρες πριν, akefaloskavalaris είπε

Τώρα τι σκατά μπορώ να κάνω; Μπορώ να ανοίξω δεύτερο dispute?

Να ανοίξεις δεύτερο dispute για την ίδια συναλλαγή δεν μπορείς αλλά μπορεί το Paypal να ανοίξει ξανά το πρώτο αν επικοινωνήσεις μαζί τους και τους πεις πως έχει η κατάσταση. Να πάρεις καλύτερα τηλέφωνο, με e-mail δεν βγαίνει εύκολα άκρη σε τέτοια ζητήματα.

Επεξ/σία από LaMereda
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελια δέματος 1/3 από Κίνα κολλημένο tracking number από 3/3 κάπου εκεί κάτω. Να ζήσουμε να το  θυμόμαστε λέω. Χτες από το πουθενά το έφερε ο ταχυδρόμος. Μη βιάζεστε γίνετε ο κακός χαμός υπομονή.

P.S Χαμένο δεματάκι μηδαμινης σχεδόν αξίας από οκτώμβρη νοέμβρη δε θυμάμε καν έσκασε μύτη και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, kostas421 είπε

Παραγγελια δέματος 1/3 από Κίνα κολλημένο tracking number από 3/3 κάπου εκεί κάτω. Να ζήσουμε να το  θυμόμαστε λέω. Χτες από το πουθενά το έφερε ο ταχυδρόμος. Μη βιάζεστε γίνετε ο κακός χαμός υπομονή.

P.S Χαμένο δεματάκι μηδαμινης σχεδόν αξίας από οκτώμβρη νοέμβρη δε θυμάμε καν έσκασε μύτη και αυτό.

Δέμα αγορασμένο 15 Δεκεμβρίου και το παρέλαβα χτες... Μόνο 4 μήνες έκανε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια, εγω παραγγειλα ενα παιχνιδι για την μικρη εδω και 18 μερες...

(γερμανια... αποσταση απο το καταστημα 350 χλμ) τους πηρα δυο φορες και μιλησαμε...την δευτερη μου ειπανε οτι στελνουνε αλλο ενα παιχνιδι γιατι δεν μπορουνε ουτε αυτοι να εντοπισουνε το πρωτο που στειλανε...αν ,λεει ερθουνε και τα δυο να τα κρατησω σαν κινηση καλης θελησεως απο μερους τους...

οποτε μια χαρα ειστε απο κινες και κορεες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σήμερα παρέλαβα με Ελτα μια παραγγελία (απλό μικροδέμα) από Aliexpress που ήρθε μέσω Τουρκίας σε 141 ημέρες!!!!!!!!!!!!  είναι προσωπικό ρεκόρ, ήρθε με την ετικέτα ξεβαμένη,είναι το δεύτερο σε αυτή την κατάσταση,προφανώς τα είχαν αφήσει στην βροχή όπως έχει γίνει και παλιότερα το 2018

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...