Προς το περιεχόμενο

Αγορά Mirrorless


Nemogr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα, είμαι αρχάριος στον χώρο τις φωτογραφίας και ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια κάμερα
Ψάχνω κάτι σε mirrorless για να είμαι πιο εύκολη στην μεταφορά και το budget μου είναι 300-400 ευρώ ίσως και λίγο παραπάνω. 
Έχετε να μου προτείνετε κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/4/2019 στις 11:32 ΠΜ, Nemogr είπε

Αν πάω σε αυτήν τι επιλογές έχω μετά με φακούς;

Kλάφτα. Επειδή χρησιμοποιώ πότε πότε την SONY a5000, οι επιλογές δυστυχώς είναι τραγικές.

Χρόνια μετά την αγορά της, δεν έχω βρει ακόμα ένα φακό μεγάλου εστιακού εύρους σε λογική τιμή. Ούτε από τρίτο κατασκευαστή.

Αντίθετα, αν πας σε micro43 σύστημα όπως π.χ. Olympus που προτάθηκε πιο πάνω ή Panasonic, οι επιλογές είναι σαφώς περισσότερες π.χ. Zuiko 14-150mm ή G Vario 12-60mm.

Ακόμα και ο short telephoto φακός της SONY (55-210) είναι ακατανόητα σκοτεινός φακός σε σύγκριση με ανάλογους φακούς άλλων εταιριών.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/4/2019 στις 11:26 ΠΜ, Nemogr είπε

Καλημέρα, είμαι αρχάριος στον χώρο τις φωτογραφίας και ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια κάμερα
Ψάχνω κάτι σε mirrorless για να είμαι πιο εύκολη στην μεταφορά και το budget μου είναι 300-400 ευρώ ίσως και λίγο παραπάνω. 
Έχετε να μου προτείνετε κάτι;

   Καλό ξεκίνημα στην ενασχόληση σας , οι πλέον φιλικές επιλογές είναι αυτές της Canon και της Olympus ........ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/4/2019 στις 1:27 ΜΜ, Cntrl+X είπε

Kλάφτα. Επειδή χρησιμοποιώ πότε πότε την SONY a5000, οι επιλογές δυστυχώς είναι τραγικές.

Χρόνια μετά την αγορά της, δεν έχω βρει ακόμα ένα φακό μεγάλου εστιακού εύρους σε λογική τιμή. Ούτε από τρίτο κατασκευαστή.

Αντίθετα, αν πας σε micro43 σύστημα όπως π.χ. Olympus που προτάθηκε πιο πάνω ή Panasonic, οι επιλογές είναι σαφώς περισσότερες π.χ. Zuiko 14-150mm ή G Vario 12-60mm.