Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδες εχει ταξιδεψει κανεις μαζι της; Θελω να ταξιδεψω τα Χριστουγεννα για Ροδο (ακομα δεν εχουνε ανακοινωθει οι τιμες) αλλα θα ελεγα να την προτιμησω. Βλεπω πολυ καλες τιμες και απο οτι ειδα ειναι Ισπανικη. Ειναι καλη σαν την Ellinair -Aegean η σαν την Ryanair ;;;; (την θεωρω κατω του μετριου).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλη, ισαξια με την Aegean ταξιδεψα καποιες φορες χωρις προβληματα. Γενικα δεν εχουν προβληματα ολες οι αεροπορικες.

οι τιμες πολυ καλες. Οταν βγαινουν σε προσφορα απιστευτες.

Το μονο προσεξε τι επιτρεπουν απο βαλιτσες. Θυμαμαι μονο την κλασικη μικρη και τιποτα αλλο.

Το μονο που θυμαμαι ειναι οτι μια φορα επετρεψαν πολλες βαλιτσες και τσαντες στα ντουπαπια του αεροπλανου και μολις τελειωνε ο χωρις αρχισαν οι επιβατες να τσακωνονται. Ημουν ετοιμος να κανω παραπονα αλλα το ξεχασα. Προχωρα αφοβα. Θα ελεγα μοιαζει με την Ryanair σε αρκετα.

Επεξ/σία από Zerg13
  • Like 1
  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Θα σου πρότεινα να είναι ελαστικός με την μερα και την τιμή που πιθανώς που θα πετάξεις, να μην πάρεις Priority  boarbing αν δεν βιάζεσαι για την βαλίτσα, και να έχει εκτυπωμένο σε χαρτι το Boarding Pass ή να περάσεις από το checking για καρτα επιβιβασης αλλιώς θα σε χρεώσουν 30ευρω.

Η εμπειρία μου είναι  Έκλεισα εισητηριο στις 07/08/2021 για περιπου 23ευρω με priority για 03/09/2021 απο Θεσσαλονικη για Σαντορινη στις 9μμ.Ακύρωσαν την πτήση στις 13/08/2021 λόγω πανδημίας (επειδή ήταν άδειο το αεροπλάνο), αναγκάστηκα να κλεισω για τις 02/09/2021 στις 9πμ και το αεροπλάνο ήταν γεμάτο, χωρίς κανένα μέτρο για τον covid. Φυσικά η τιμή είχε εντεχνως ανέβει 35ευρω την προηγουμεη ημέρα. Αναγκάστηκα να πάρω 2 μέρες άδεια ανευ αποδοχών, χρεώθηκα μια επιπλεον βραδια ξενοδοχείο και αυτοκινητο. Μόλις φτάσαμε στην Σαντορινη και περιμένοντας για βαλίτσα αντιληφθηκαμε ότι κάτι παρόμοιο είχε συμβεί σε όλους είτε με πτηση αναχώρησης είτε με πτηση επιστροφης. Στην Σαντορινη, βάζουν στοιχήματα ποια πτήση της Volotea θα φτάσει και ποιά όχι. Για να φανταστεις τον βαθμό, δεν έκανα καμία αλλαγή στην κράτηση για  το αυτοκίνητο, πήγα στο γραφείο τους στο αεροδρόμιο και τους εξηγησα την κατάσταση και απλά μου είπαν ότι γνώριζαν για την ακυρωση και φρόντησαν να έχουν το αυτοκίνητο διαθέσιμο μία μέρα νωρίτερα. Για αποζημείωση ούτε λογος ενω τους έστειλα email σε όλες τις γλώσσες (Ελληνικά, αγγλικα, γαλλικα και ισπανικα) απο τις 13/08/2021 εξηγόντας ότι αν ακυρώσω τις διακόπες μου εξαιτίας της ακυρωσής της πτησης θα χάσω τα λεφτα για το ξενοδοχείο και το αμαξι. Εδω και ένα μηνα με στέλνουν από το ένα τμήμα στο άλλο. Εξυπηρετηση πελατων μηδενική. Χειρότερη και απο spam calls  απο τηλεφωνικό κέντρο στην Ινδια.  

  • Thanks 1
  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ερώτηση, εάν γνωρίζει κάποιος τεκμηριωμένα την απάντηση με βεβαιότητα:

Στο https://www.volotea.com/en/baggage/ αναφέρει: «Each passenger may take 1 handbag and 1 other item of hand baggage with them completely free of charge.  Remember that only if you have priority boarding you can take your cabin bag (50 x 40 x 20 cm) on board. Otherwise,  you have to check it free of charge.»

Στο https://www.volotea.com/en/contact/ και στο ερώτημα Which luggage is included in the price of the ticket? η απάντηση αναφέρει: «The price of the ticket includes a small bag on board, free of charge (max.35x20x20 cm), that must be fit under the seat in front of you. Customers who have included the Priority Boarding service may carry a second piece of hand luggage on board (max. 55x40x20 cm). Both pieces together should weigh a maximum of 10 kg. Passengers who do not have the 2 pieces of hand baggage service included in their booking will not be able to carry their cabin bag on board and have to check it at check it at the check-in desk for free.»

Στο https://www.volotea.com/en/service-fees/ στην ενότητα Luggage αναφέρεται:

  • Hand luggage [1 small bag under the seat in front of you] = Free
  • Hand Luggage [1 cabin bag (max 55x40x20 cm)] = Check-in desk: Free

Επομένως κάθε εισιτήριο έχει δωρεάν μία μικρή τσάντα 35x20x20 cm στην καμπίνα (κάτω από το μπροστινό κάθισμα) και ένα καριόν 55x40x20 cm στον χώρο αποσκευών τού αεροσκάφους, συνολικού βάρους έως 10 kg μαζί και τα δύο;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Zazula είπε

Επομένως κάθε εισιτήριο έχει δωρεάν μία μικρή τσάντα 35x20x20 cm στην καμπίνα (κάτω από το μπροστινό κάθισμα) και ένα καριόν 55x40x20 cm στον χώρο αποσκευών τού αεροσκάφους, συνολικού βάρους έως 10 kg μαζί και τα δύο;

σωστα, απλως τη βαλιτσα-χειραποσκευη την παραδιδεις στο check in δωρεαν, δε τη παιρνεις μαζι σου στο Gate ουτε στο αεροπλανο. Εαν θες να την παρεις πληρωνεις εξτρα.

Δημοσ.
Στις 5/5/2022 στις 8:50 ΠΜ, paylidis είπε

σωστα, απλως τη βαλιτσα-χειραποσκευη την παραδιδεις στο check in δωρεαν, δε τη παιρνεις μαζι σου στο Gate ουτε στο αεροπλανο. Εαν θες να την παρεις πληρωνεις εξτρα.

 Σε ευχαριστώ!

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 5/5/2022 στις 8:50 ΠΜ, paylidis είπε

σωστα, απλως τη βαλιτσα-χειραποσκευη την παραδιδεις στο check in δωρεαν, δε τη παιρνεις μαζι σου στο Gate ουτε στο αεροπλανο. Εαν θες να την παρεις πληρωνεις εξτρα.

Καλησπέρα σας αλλά θα ήθελα να κανω μια ερώτηση. Έκλεισα πρώτη φορά με την Volotea και θα ήθελα να ρωτήσω αν κάνω check in online μετά μπορώ να πάω στο γκισέ και να αφήσω την βαλίτσα για να μην την χρεωθω επάνω; ή πρέπει να γίνει και το check in στον γκισέ για να παραδοθεί η βαλίτσα ;ειδάλλως πρέπει να πληρώσω έξτρα για προτεραιότητα για να μπορέσω να πάρω την βαλίτσα στην καμπίνα. Ελπίζω να με καταλάβατε όπως τα είπα. Ευχαριστώ και συγνώμη. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, st2015 είπε

Καλησπέρα σας αλλά θα ήθελα να κανω μια ερώτηση. Έκλεισα πρώτη φορά με την Volotea και θα ήθελα να ρωτήσω αν κάνω check in online μετά μπορώ να πάω στο γκισέ και να αφήσω την βαλίτσα για να μην την χρεωθω επάνω; ή πρέπει να γίνει και το check in στον γκισέ για να παραδοθεί η βαλίτσα ;ειδάλλως πρέπει να πληρώσω έξτρα για προτεραιότητα για να μπορέσω να πάρω την βαλίτσα στην καμπίνα. Ελπίζω να με καταλάβατε όπως τα είπα. Ευχαριστώ και συγνώμη. 

Κανείς τσεκ ιν ον-λάιν 

πας τη βαλίτσα σε μεγεθος χειραποσκευης στο γκισέ δωρεάν 

 

Για κρατήσεις απο 8 Ιουνίου αλλάζει αυτό όμως 

Δημοσ.

Προσωπική εμπειρία: στις 3 πτήσεις που ειχα κλείσει για εξωτερικό  η μια δεν πραγματοποιήθηκε στην ώρα της, και οι 2 ακυρώθηκαν κανα 2 βδομάδες πιο πριν και δεν είχα κανένα δικαίωμα αποζημίωσης. Έκτοτε την έχω αποκλείσει οριστικά.

Δημοσ.

Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντήσεις. Ουσιαστικά για να καταλάβω ρε παιδιά. Μπορώ να κάνω τσεκ ιν ονλινε και απλά να πάω μετά και να παραδώσω την τσάντα/χειραποσκευη στο γκισέ; Δεν βλέπω κάτι διαφορετικό δλδ σε σχέση με πριν τις 8/6. Συγνώμη αν λέω καμία κοτσανα αλλά θα φανει αν θα ναι πρώτη και τελευταία φορά μ αυτήν την εταιρία γιατί πολύ μπέρδεμα βλέπω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...