Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, hyperspaced είπε

Αυτός ο γελοίος κομπλεξισμός απέναντι στον Musk με αφήνει άφωνο. Ένας άνθρωπος έχει φτιάξει το Paypal, τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον πλανήτη (ανταγωνίζεται θηρία βιομηχανίες που κάποιες υφίστανται πάνω από έναν αιώνα), και στέλνει πυραύλους στο διάστημα λες και είναι ...η NASA ή η Roscosmos. Και δεν είναι καν 50 ετών... 

Τελικά υπάρχουν πολύ μίζεροι και σκ4τόψυχοι άνθρωποι ανάμεσά μας

Αυτοι ειναι συνηθως κατι apple-ακηδες διοτι ο Μασκ τη χλευαζει (με το μαχαιρι) συχνα για το ηλ. αυτοκινητο που ακουγεται οτι ετοιμαζει. Τη βλεπει κατι σαν κατσαριδα στο υπογειο της Τεσλα. 

Παντως ειναι ο μονος που θα ηταν αξιος αντι-Στιβ και με τα λεφτα που εχουν θα εκανε παπαδες.

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, akatsim είπε

Αυτοι ειναι συνηθως κατι apple-ακηδες διοτι ο Μασκ τη χλευαζει (με το μαχαιρι) συχνα για το ηλ. αυτοκινητο που ακουγεται οτι ετοιμαζει. Τη βλεπει κατι σαν κατσαριδα στο υπογειο της Τεσλα. 

Παντως ειναι ο μονος που θα ηταν αξιος αντι-Στιβ και με τα λεφτα που εχουν θα εκανε παπαδες.

μπα εγω εχω καταλαβει το ακριβως αντιθετο.. οι haters ειναι haters απο ιδεολογία

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας ξεκινήσει βάζοντας πρώτα το σόι του για κάνα χρόνο στα ταξιά και μετά βλέπουμε. Όχι ότι θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα μιας και οι άνθρωποι με όραμα είναι γνωστό ότι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο.

Επεξ/σία από payne
  • Confused 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, kostas12ldb είπε

@mourlos
@lelisjr
Αρκετά τα περιστατικά με τους αυτόματους πιλότους και τις αυταναφλέξεις αν το ψάξεις.
Έχει ακόμα ΠΟΛΥ δρόμο για να παίξει σωστά το robot-taxi, ακόμα και σε οργανομένες πόλεις με σωστούς δρόμους.
Άσε να περάσουν ακόμα 5-10 χρονάκια, να οριμάσει η τεχνολογία, και τότε τα λέμε για πιο σοβαρά, και χωρίς ατάκες.

Εσύ θα εμπιστευόσουν αυτοκίνητο να σε πάει δρομολόγιο, χωρίς να έχει καθόλου οδηγό;

Έχω ήδη αμάξι που είναι ημιαυτόνομο.

Αυτοαναφλεξεις έχουν και κάτι Φερραρι, Λαμποργκινι.. Δεν θα τα οδηγούσες; 

Όσο εσυ περιμένεις από τον καναπέ για αποτελέσματα και ως ειδικός να τα κρίνεις, άλλοι κάνουν προσπάθειες να γίνουν καλύτεροι ή να κάνουν το κόσμο γύρω τους καλύτερο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, payne είπε

Ας ξεκινήσει βάζοντας πρώτα το σόι του για κάνα χρόνο στα ταξιά και μετά βλέπουμε. Όχι ότι θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα μιας και οι άνθρωποι με όραμα είναι γνωστό ότι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο.

Ένα Σ/Κ στο Amsterdam θα σε πείσει. Αν πάρεις taxi να πας στο κέντρο πες μας πως ήταν ........

Και είναι έτσι γιατί μάλλον θα είχε βάλει το σόι του κανένα χρόνο στα «Ταξιά» !!!!!

Βέβαια αν το point ήταν η αυτόνομη οδήγηση τότε ναι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά. Αυτό όμως είναι πρόβλημα της αυτοκινητοβιομηχανίας συνολικά και όχι μόνο της TESLA. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Αυτό με τις αυτοαναφλεξεις είναι ανάξιο αναφοράς

Στατιστικά η Tesla  έχει συντριπτικά λιγότερα περιστατικά τέτοιου είδους εν συγκρίσει με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν καύσιμα. 

Επιπλέον το  Model 3 που θα κυριαρχήσει λογικά τα επόμενα χρόνια (μέχρι να έρθει το Model Y  έστω) θεωρείται όχι τυχαία το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στον κόσμο. 

Όσον αφορά το Robbotaxi, το θεωρώ εξαιρετική ιδέα αλλά είναι εφαρμόσιμη σε συγκεκριμένες χώρες/πόλεις. 

Εδώ πχ απαγορεύεται ο αυτόματος πιλότος επομένως το robbotaxi δεν είναι εφαρμόσιμο όπως και να χει (για την ώρα τουλάχιστον).

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Δημοσ.
Στις 24/4/2019 στις 9:45 ΜΜ, hyperspaced είπε

Αυτός ο γελοίος κομπλεξισμός απέναντι στον Musk με αφήνει άφωνο. Ένας άνθρωπος έχει φτιάξει το Paypal, τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον πλανήτη (ανταγωνίζεται θηρία βιομηχανίες που κάποιες υφίστανται πάνω από έναν αιώνα), και στέλνει πυραύλους στο διάστημα λες και είναι ...η NASA ή η Roscosmos. Και δεν είναι καν 50 ετών... 

Τελικά υπάρχουν πολύ μίζεροι και σκ4τόψυχοι άνθρωποι ανάμεσά μας

Πέρα απο τις αναμφισβήτητες επιτυχίες που έχει σε κάποιους τομέις, σε άλλα πράγματα υπόσχεται μπαρούφες, και το λέω πολύ ευγενικά.

Για παράδειγμα, έλεγε οτι τα Superchargers θα αποσυνδεθούν εντελώς απο το δίκτυο και θα παρέχουν τζάμπα ενέργεια με φωτοβολταικά και μπαταρίες.

Αυτό πολύ απλά είναι τεχνικά αδύνατον να γίνει. Ούτε οτι απλά άργησε και βγήκε εκτος χρονοδιαγράμματος, ούτε οτι περιμένει να βελτιωθεί η τεχνολογία ή οτιδήποτε άλλο. Είναι αδύνατον. Τελεία και παύλα.

Τα ίδια και με το hyperloop, το solar roof, τα cold thrusters στα αυτοκίνητα και άλλα πολλά που έχει πεί κατα καιρούς. Για όποιον ενδιαφέρεται για λεπτομέρειες, ο thunderf00t έχει αρκετά βίντεο που εξήγει επιστημονικά τους λόγους.

Στις 25/4/2019 στις 11:22 ΠΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Αυτό με τις αυτοαναφλεξεις είναι ανάξιο αναφοράς

Χθεσινό άρθρο: https://www.businessinsider.com/why-tesla-cars-catch-on-fire-2019-4

Τα στατιστικά δέν είναι καλά, και αυτό συγκρίνοντας με το συνολικό στόλο, που περιλαμβάνει οχήματα 15-20-30 χρόνων. Αν η σύγκριση γίνει με αυτοκίνητα μέχρι 8 χρονων που είναι τα Tesla, τα νούμερα θα χειροτερέψουν πιό πολύ.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Πέρα απο τις αναμφισβήτητες επιτυχίες που έχει σε κάποιους τομέις, σε άλλα πράγματα υπόσχεται μπαρούφες, και το λέω πολύ ευγενικά.

Για παράδειγμα, έλεγε οτι τα Superchargers θα αποσυνδεθούν εντελώς απο το δίκτυο και θα παρέχουν τζάμπα ενέργεια με φωτοβολταικά και μπαταρίες.

Αυτό πολύ απλά είναι τεχνικά αδύνατον να γίνει. Ούτε οτι απλά άργησε και βγήκε εκτος χρονοδιαγράμματος, ούτε οτι περιμένει να βελτιωθεί η τεχνολογία ή οτιδήποτε άλλο. Είναι αδύνατον. Τελεία και παύλα.

Τα ίδια και με το hyperloop, το solar roof, τα cold thrusters στα αυτοκίνητα και άλλα πολλά που έχει πεί κατα καιρούς. Για όποιον ενδιαφέρεται για λεπτομέρειες, ο thunderf00t έχει αρκετά βίντεο που εξήγει επιστημονικά τους λόγους.

Δεν ξέρω ποιος είναι ο συγκεκριμένος που αναφέρεις. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί θεωρεί αδύνατη την παροχή ενέργειας των super/hyperchargers από ηλιακή ενέργεια με την κατάλληλη τοπολογία. Δεν καταλαβαίνω επίσης το "τελεία και παύλα" και πως κατοχυρώνεται επιστημονικά... 

Ο Μusk είναι ένας άνθρωπος με λαμπρές ιδέες που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον κόσμο. Προφανώς δεν μπορεί να τα κάνει όλα μόνος του, χρειάζεται σοβαρούς επενδυτές και ικανούς συνεργάτες (πράγμα σπάνιο) που αμφότεροι να μοιράζονται το όραμά του.

Είναι πολύ εύκολο να πετάμε πέτρες στη τζαμαρία, και πολύ δύσκολο να φέρνουμε ιδέες στο τραπέζι.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Χθεσινό άρθρο: https://www.businessinsider.com/why-tesla-cars-catch-on-fire-2019-4

Τα στατιστικά δέν είναι καλά, και αυτό συγκρίνοντας με το συνολικό στόλο, που περιλαμβάνει οχήματα 15-20-30 χρόνων. Αν η σύγκριση γίνει με αυτοκίνητα μέχρι 8 χρονων που είναι τα Tesla, τα νούμερα θα χειροτερέψουν πιό πολύ.

Σε αυτό εδώ είναι πιο καλά τα στατιστικά; Ή στο Q1 που βγάζει η Tesla σε θέματα ατυχημάτων;

Επίσης στο άρθρο που μας δείχνεις εδώ δεν αναφέρει πουθενά το αν λαμβάνουν υπόψη και την παλαιότητα των άλλων οχημάτων. Άρα αυτό που λες είναι υποθετικό. Επίσης στο ίδιο άρθρο απαντάει η Tesla :

"

Tesla took issue with this calculation, saying the occupants of these cars would have died when their cars crashed regardless of whether the cars caught fire.

"The calculation cited by Business Insider is highly misleading because it implies that each of the cited fatalities were caused by fire-related injuries, whereas most traffic fatalities - even ones where a crash results in a fire - are due to impact-related injuries caused by the initial crash," a Tesla representative said.

"Based on the evidence, in every such case we know of involving a Tesla vehicle, the occupant would have died whether the crash resulted in a fire or not. This analysis is also flawed in that it compares our powerful performance vehicles to the buses, motorcycles, and trucks that are included in US vehicle registration data."

 Σε ποιο κομμάτι ακριβώς δεν συμφωνείς από την απάντησή τους; Την διάβασες καθόλου ή την προσπέρασες; Το έχεις οδηγήσει ποτέ για να ζήσεις τι επιτάχυνση και τι ταχύτητα χτυπάει; Με τι ακριβώς το συγκρίνεις; Το μέσο αμάξι ή όχημα που κυκλοφορεί το ιπποδύναμη έχει;

Επίσης για  τα  σχόλια του Chris Brown. Τον γνωρίζεις; Ο τύπος έχει γίνει ανέκδοτο!

Όπως έχω γράψει και αλλού αν είχα ψυχιατρική κλινική θα έβγαζα διαφήμιση στο insomia. Το 90% των Post σε τεχνολογικά άρθρα είναι το πόσο μισούν κάποιον ή κάποια τεχνολογία. Πηγαίνετε κανα γηπεδάκι να ξεθυμάνετε, καλό θα σας κάνει.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
Δημοσ.
Στις 27/4/2019 στις 4:55 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Επίσης στο άρθρο που μας δείχνεις εδώ δεν αναφέρει πουθενά το αν λαμβάνουν υπόψη και την παλαιότητα των άλλων οχημάτων. Άρα αυτό που λες είναι υποθετικό.

Δεν το λαμβάνει υπόψιν, όμως αν δούμε τα στοιχεία εξάγονται κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Απο εδώ: https://www.nfpa.org/News-and-Research/Data-research-and-tools/ARCHIVED/Fire-statistics/Vehicle-fires/Highway-vehicle-fires όσο πιό πίσω στο χρόνο υπάρχουν πιό πολλά συμβάντα με πιό πολλούς νεκρούς. Και παλιότερα τα αυτοκίνητα στους δρόμους ήταν λιγότερα.

Επομένως τα παλιότερα αυτοκίνητα για διάφορους λόγους εχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πάρουν φωτιά και χειροτερεύουν το μέσο όρο.

Στις 27/4/2019 στις 4:55 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Σε αυτό εδώ είναι πιο καλά τα στατιστικά; Ή στο Q1 που βγάζει η Tesla σε θέματα ατυχημάτων;

Πάλι εδώ γίνεται σύγκριση με το γενικό στόλο αυτοκινήτων στην Αμερική, ή ακόμα χειρότερα με τον παγκόσμιο στόλο, οπου τα αυτοκίνητα είναι ακόμα παλιότερα και πιό κακοσυντηρημένα κατα μέσο όρο ή χρησιμοποιούνται κάτω απο διαφορετικές συνθήκες.

Η σύγκριση για να έχει νόημα πρέπει να γίνει με παρόμοιας χρονολογίας και κατηγορίας αυτοκίνητα.

Ούτε σε αυτό τα πάει καλά η Tesla, έχει με διαφορά τα περισσότερα τροχαία απο όλα τα άλλα αυτοκίνητα αντίστοιχης κατηγορίας.

Ενδεικτικά, υπάρχουν αυτοκίνητα με μηδέν καταγεγραμμένα θανατηφόρα.

Στις 27/4/2019 στις 4:55 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Επίσης στο ίδιο άρθρο απαντάει η Tesla :

Μόνο που είναι ψέμα. Στο δυστύχημα με τους 3 εφήβους, αυτόπτες μάρτυρες είδαν οτι ήταν ζωντανοί μετά τη σύγκρουση, αλλά η φωτιά επεκτάθηκε τόσο γρήγορα που δέν κατάφεραν να τους βγάλουν. Ο τρίτος, ο οποίος εκτοξεύτηκε απο το αυτοκίνητο κατα τη σύγκρουση, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με βαριά τραύματα, αλλά ζωντανός.

Στο παλιότερο ατύχημα με επιβάτες έναν αντρα και μια γυναίκα, ο ένας απο τους δύο όντως πέθανε απο τη σύγκρουση, αλλά ο άλλος κάηκε ζωντανός.

Στο πιό πρόσφατο ατύχημα του 2019, οι περαστικοί δέν μπορούσαν να δούν μέσα γιατι οι αερόσακοι δέν ξεφούσκωσαν (άλλο fail αυτό), όμως το αυτοκίνητο είχε μικρές φθορές απο τη σύγκρουση και το πιό πιθανό είναι οτι ο επιβάτης ήταν ζωντανός. Παλι η φωτιά εξαπλώθηκε τοσο γρήγορα που δέν κατάφεραν να ανοίξουν το αυτοκίνητο. Σε αυτό δέν βοηθάνε και τα ηλίθια χερούλια.

Στις 27/4/2019 στις 4:55 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Επίσης για  τα  σχόλια του Chris Brown. Τον γνωρίζεις; Ο τύπος έχει γίνει ανέκδοτο!

 

Εντελώς τυχαία, τον @midwesthedgie τον παρακολουθώ στο Twitter εδώ και καιρό, για τα σχόλια του πάνω στην Energous και παλιότερα στη u-beam. Το πραγματικό του όνομα δέν το γνώριζα πρίν δημοσιευτεί στο άρθρο, μάλλον εσύ τον γνωρίζεις καλύτερα.

 

Στις 27/4/2019 στις 4:55 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Όπως έχω γράψει και αλλού αν είχα ψυχιατρική κλινική θα έβγαζα διαφήμιση στο insomia.

 

Εγώ σκέφτομαι να ανοίγω μαγαζί που πουλάει αλεξίπτωτα. Θα πλουτίσω απο τους fans της Tesla που θα πέφτουν απ τα σύννεφα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Δεν το λαμβάνει υπόψιν, όμως αν δούμε τα στοιχεία εξάγονται κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Απο εδώ: https://www.nfpa.org/News-and-Research/Data-research-and-tools/ARCHIVED/Fire-statistics/Vehicle-fires/Highway-vehicle-fires όσο πιό πίσω στο χρόνο υπάρχουν πιό πολλά συμβάντα με πιό πολλούς νεκρούς. Και παλιότερα τα αυτοκίνητα στους δρόμους ήταν λιγότερα.

Επομένως τα παλιότερα αυτοκίνητα για διάφορους λόγους εχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πάρουν φωτιά και χειροτερεύουν το μέσο όρο.

 

Πάλι δεν απαντάς. Πάλι υποθέτεις. Σε κανένα από τα δύο άρθρα που δημισιεύεις δεν υπάρχει σύγκριση για τα τελευταία 8 χρόνια! Μα κανένα! Άρα εσύ απλά κάνεις υπόθεση από αυτά που διαβάζεις χωρίς να το ξέρεις!

 

5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ούτε σε αυτό τα πάει καλά η Tesla, έχει με διαφορά τα περισσότερα τροχαία απο όλα τα άλλα αυτοκίνητα αντίστοιχης κατηγορίας.

 

Γενικά μπαίνεις καθόλου στον κόπο να διαβάσεις κάτι πριν το ανεβάσεις; Μπήκες στον κόπο να κοιτάξεις ΕΣΤΩ την συντομογραφία του πως προκλήθηκε το ατύχημα στο συγκεκριμένο έγγραφο που ανέβασες; Ή απλά το πέταξες έτσι; Από εκεί που συζητάγαμε για φωτιές ξαφνικά ανεβάζεις και πόσοι χτυπήθηκαν από Tesla σαν πεζοί και πέθαναν ή αν κάποιος πχ από απροσεξία χτύπησε κάποιον με μοτοσυκλέτα, ή αν κάποιος έκανε μετωπική με άλλον ή ένα κάρο άλλου είδους ατυχήματα. Μπες στον κόπο να διαβάσεις γιατί εκτείθεσαι από πράγματα που ανεβάζεις εσύ ο ίδιος. Τα ατυχήματα από φωτιά ή από λάθος πχ του αυτόματου πιλότου είναι ελάχιστα. Άσε που σου λέει οτι πρέπει να έχεις τα χέρια σου στο τιμόνι ακόμα και αν τον έχεις ανοιχτό, ενώ σε κάποιες χώρες (εδώ πχ) απαγορεύεται να μην έχεις τα χέρια στο τιμόνι.

Όσον αφορά το ατύχημα με τους έφηβους που τόσο πολυδιαφημίζεις, αυτόπτης μάρτυρας είπε ότι πήγαν να προσπεράσουν σε στροφή με μέγιστο επιτρεπτό 25 μίλια την ώρα και αυτοί πήγαιναν με 108! Έχασαν τον έλεγχο και το αυτοκίνητο χτύπησε δύο φορές σε τοίχο και τυλίχτηκε στις φλόγες. Ο αυτόπτης μάρτυρας γράφει ότι προσπάθησε να τους βγάλει έξω αλλά ήταν αδύνατον να πλησιάσει τις φλόγες. Μπορεί να ήταν ζωντανοί και αναίσθητοι. μπορεί και να μην ήταν. Η ταχύτητα πάντως 3 δεύτερα πριν τη σύγκρουση ήταν 187 Km/h και την ώρα που πέφτουν στους τοίχους 140. Η ξεκάθαρη ευθύνη της Tesla είναι οτι στο service κάποιος είχε αφαιρέσει τον κόφτη ταχύτητας που είχε τοποθετηθεί. 

5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

 

Ενδεικτικά, υπάρχουν αυτοκίνητα με μηδέν καταγεγραμμένα θανατηφόρα.

Πάλι εκτείθεσαι πρώτον διότι αναφέρεσαι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεύτερον γιατί παραθέτεις άρθρο του MSN με 11 αυτοκίνητα, τα περοσσότερα εκ των οποίων δεν μπορούν σα συγκριθούν σε επιδόσεις με τα Tesla, και επιπλέον κάποια είναι και άλλες κατηγορίες τελείως! Ενδεικτίκά το πρώτο αυτοκίνητο που παραθέτει είναι το Α6. Για ρίξε μια ματιά εδώ. Έτσι από πολύ πρόχειρο ψάξιμο.

Αν ανοίξεις μαγαζί για αλεξίπτωτα και περιμένεις από φανς της Tesla για να κάνεις καλιμέντο στις πωλήσεις μάλλον που θα πας άπατος.

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 29/4/2019 στις 4:04 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Πάλι δεν απαντάς. Πάλι υποθέτεις. Σε κανένα από τα δύο άρθρα που δημισιεύεις δεν υπάρχει σύγκριση για τα τελευταία 8 χρόνια! Μα κανένα! Άρα εσύ απλά κάνεις υπόθεση από αυτά που διαβάζεις χωρίς να το ξέρεις!

Ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων στην Αμερική είναι 11 έτη. 40% είναι ηλικίας 11-20 ετών και ένα 10% είναι απο 21 ετών και πάνω. Στον υπόλοιπο κόσμο είναι ακόμα παλιότερα.

Τα παλιότερα αυτοκίνητα είναι λιγότερο ασφαλή λόγω κατασκευής και έλλειψης σύγχρονων τεχνολογιών, χωρίς κάν να πιάσουμε ζητήματα ελλιπούς συντήρησης.

 Older Cars Are More Likely to Kill You, Federal Safety Regulators Warn 

Τα παλιά αυτοκίνητα συμμετέχουν δυσαναλογα περισσότερο στα ατυχήματα. Το ίδιο φαίνεται και απο τα δεδομένα του NFPA, καθώς όσο πιό πίσω στο χρόνο πάμε είναι πιό πολλά τα συμβάντα και πιό πολλοί οι θάνατοι.

Για παράδειγμα, το 10% που είναι απο 21 ετών και πάνω, δέν έχει καθόλου ABS, ή έχει τα άθλια πρώτης γενιάς. Το 40% που είναι 11-20 ετών δέν έχει ESP.

Επομένως, όταν γίνεται σύγκριση των Tesla, οπου το παλιότερο Model S είναι απο το 2012, με το σύνολο των αυτοκινήτων που είναι πολύ παλιότερα, αυτό δίνει ένα σημαντικό αβαντάζ στην Tesla.

Στις 29/4/2019 στις 4:04 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Γενικά μπαίνεις καθόλου στον κόπο να διαβάσεις κάτι πριν το ανεβάσεις; Μπήκες στον κόπο να κοιτάξεις ΕΣΤΩ την συντομογραφία του πως προκλήθηκε το ατύχημα στο συγκεκριμένο έγγραφο που ανέβασες; Ή απλά το πέταξες έτσι; Από εκεί που συζητάγαμε για φωτιές ξαφνικά ανεβάζεις και πόσοι χτυπήθηκαν από Tesla σαν πεζοί και πέθαναν ή αν κάποιος πχ από απροσεξία χτύπησε κάποιον με μοτοσυκλέτα, ή αν κάποιος έκανε μετωπική με άλλον ή ένα κάρο άλλου είδους ατυχήματα. Μπες στον κόπο να διαβάσεις γιατί εκτείθεσαι από πράγματα που ανεβάζεις εσύ ο ίδιος.

Τα παράπονά σου στη NHTSA, γιατι αυτή τη μεθοδολογία χρησιμοποιεί για την καταγραφή των ατυχημάτων. Αν προσέξεις το Google document, απο κάτω έχει tabs. Απο το FAQ:

Q: Why do you include deaths where the Tesla was not at fault?

A: NHTSA death statistics cited by Elon Musk do not differentiate between at-fault and not-at-fault. All manufacturers are treated the same way. For the purposes of calculating Tesla fatalities in accordance with NHTSA methodology, I also do not include the many deaths in other vehicles, despite Teslas being at fault in the majority of those cases.

 

Στις 29/4/2019 στις 4:04 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Τα ατυχήματα από φωτιά ή από λάθος πχ του αυτόματου πιλότου είναι ελάχιστα.

Όλα ανεξαιρέτως τα τροχαία ατυχήματα είναι σπάνια.

Ακόμα και ένα αυτοκίνητο-καρμανιόλα, που έχει 3 φορές παραπάνω ατυχήματα απο το μέσο όρο, σαν απόλυτος αριθμός θα είναι πάλι μικρός. Γι αυτό αναλύονται με στατιστικές μεθόδους και όχι με το "μάτι".

Στις 29/4/2019 στις 4:04 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Όσον αφορά το ατύχημα με τους έφηβους που τόσο πολυδιαφημίζεις, αυτόπτης μάρτυρας είπε ότι πήγαν να προσπεράσουν σε στροφή με μέγιστο επιτρεπτό 25 μίλια την ώρα και αυτοί πήγαιναν με 108! Έχασαν τον έλεγχο και το αυτοκίνητο χτύπησε δύο φορές σε τοίχο και τυλίχτηκε στις φλόγες. Ο αυτόπτης μάρτυρας γράφει ότι προσπάθησε να τους βγάλει έξω αλλά ήταν αδύνατον να πλησιάσει τις φλόγες. Μπορεί να ήταν ζωντανοί και αναίσθητοι. μπορεί και να μην ήταν. Η ταχύτητα πάντως 3 δεύτερα πριν τη σύγκρουση ήταν 187 Km/h και την ώρα που πέφτουν στους τοίχους 140. Η ξεκάθαρη ευθύνη της Tesla είναι οτι στο service κάποιος είχε αφαιρέσει τον κόφτη ταχύτητας που είχε τοποθετηθεί.  

Απο εδώ: https://abcnews.go.com/US/ntsb-investigating-tesla-crash-fire-killed-florida-teens/story?id=55062449

The boys, 18, died while trapped inside the burning vehicle, according to witnesses. One onlooker said he saw the victims moving, struggling to escape from the flames, but no one could help them break free.

A backseat passenger, identified as 18-year-old Alexander Berry of Fort Lauderdale, was thrown from the car and taken to a hospital with undisclosed injuries, according to ABC Miami affiliate WPLG-TV.

Τα υπόλοιπα δέν αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο καταγράφεται το ατύχημα.

Στις 29/4/2019 στις 4:04 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Πάλι εκτείθεσαι πρώτον διότι αναφέρεσαι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεύτερον γιατί παραθέτεις άρθρο του MSN με 11 αυτοκίνητα, τα περοσσότερα εκ των οποίων δεν μπορούν σα συγκριθούν σε επιδόσεις με τα Tesla, και επιπλέον κάποια είναι και άλλες κατηγορίες τελείως!

Αποφασίστε, ή τα Tesla είναι τα πιό ασφαλή αυτοκίνητα στον πλανήτη, ή έχουν πολλά ατυχήματα λόγω επιδόσεων. Δέν μπορούν να ισχύουν και τα δύο ταυτόχρονα.

Στις 29/4/2019 στις 4:04 ΜΜ, Paladin-}LoA{- είπε

Ενδεικτίκά το πρώτο αυτοκίνητο που παραθέτει είναι το Α6. Για ρίξε μια ματιά εδώ. Έτσι από πολύ πρόχειρο ψάξιμο.

Η λίστα είναι εντελώς ενδεικτική και φυσικά ισχύει για τα συγκεκριμένα μοντέλα, μέχρι τη ημερομηνία δημοσίευσης.

Το Audi A6 αριθμεί 5 γενιές και παράγεται απο το 1995. Προφανώς είναι για το τελευταίο μοντέλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...