nautilus7 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Καλησπέρα, πριν 2-3 χρόνια είχα αγοράσει έναν ssd crucial mx300 275GB από το itechstore. Το κατάστημα αυτό βρισκόταν στην Καλλιθέα (Δοϊράνης 69) και έκλεισε πριν κάποιο καιρό. Σήμερα, αν αναζητήσετε το κατάστημα αυτό στο google ή και στο skroutz, θα βρείτε ένα άλλο itechstore σε άλλη διεύθυνση (πάλι στην Καλλιθέα), άλλο ΑΦΜ, άλλο τηλέφωνο, αλλά ίδιο web address. Το ερώτημα είναι τι κάνω εγώ σε αυτήν την περίπτωση; Τι κάνω με την εγγύηση του δίσκου μου; Αν απευθυνθώ στο νέο itechstore, θεωρώ πως θα αρνηθούν κάθε σχέση με το παλιό κατάστημα (ακόμα και αν είναι ίδιος ο ιδιοκτήτης...), άρα δε θα δεχτούν και την επιστροφή. Επίσης, έψαξα τρόπο να στείλω τον δίσκο απ' ευθείας στην Crucial στο εξωτερικό (υπάρχει ελληνική αντιπροσωπία και δεν το ξέρω;), αλλά δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. Απ' ότι κατάλαβα δέχονται επιστροφές μόνο για αγορές από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Τι να κάνω;
zx1234r Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Επικοινώνησε με την crucial τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Ίσως σου πουν να το πας σε κάποιο άλλο μαγαζί που να συνεργάζονται ή να το στείλεις απευθείας σε εκείνους. Επεξ/σία 22 Απριλίου 2019 από zx1234r 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα