gia_nnis Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 14 λεπτά πριν, adsl2+ είπε Και εγώ μέχρι να το καταλάβω έχασα την εγγύηση ,από το 1992 τογιοτάκιας με ΕΕ90 12βαλβιδο corolla 1.3 στα 130000χιλ άλλαξα τσιμουχάκια και έτριψα βαλβίδες ,το 2001 πήρα το avensis vvti 1.8 άλλο αυτοκίνητο ,άνεση, ταξίδια ξεκούραστα, χωρίς βλάβες ,τα λάδια ήταν το μόνο άσχημο της toyota το οποίο έλυνε μέσα στην εγγύηση Φοβερο μοτερ! Πολυ καλη αποκριση γκαζιου-χαμηλομεσαια..! Μετα που οδηγησα starlet 16v του 98 εκανε κομπιασμα στο ξεκινημα.. και γενικα στα χαμηλα δεν πηγαινε οπως το 12v!!! 9 ώρες πριν, toyo73 είπε ΑVENSIS του 99 εχω, με 355.000 χιλ.Μοτερ σκυλι.Τσιμπαει λιγο λαδι απο τα τσιμουχακια και μονο.Μπλοκ-πιστονια-ελλατηρια σκυλι.Αυτο το σασι(avensis πρωτης γενιας) εβγαινε απο το 97-03, οπου εγινε η αλλαγη με το δευτερης γενιας.Μεχρι το 2000-2001 νομιζω εβγαινε με τον 4A-FE και μετα με τον 3ZZ-FE.Εχει μεγαλους χωρους και πορτμπαγκαζ για μετακομιση πληρως εκμεταλευσιμο, χωρις να ειναι μαουνα.4.50 μηκος 1.71 πλατος.Η πρωτη γενια παει αρκετα καλα με τον 16αρι για εχει μικρο βαρος 1190 κιλα.Η δευτερη φευγει πανω απο τα 1300++ + του πιο μεγαλους τροχους και νομιζω εχει ηλεκτρογκαζο.Εκει πρεπει να πας σε 18αρι. Μπορεις να βρεις και 18αρι πρωτης γενιας, με vvti 130 αλογα οπου πεταει, με αρκετα κατω απο 5000. Στα τοσα χλμ δεν εχεις αλλαξει ποτε τσιμουχακια????
toyo73 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, amagawd είπε Μπορείς να μου εξηγήσεις σε παρακαλώ πως μπορώ να το δω και εγώ αυτό χωρίς να ανοίξω μοτέρ? Σε εμενα πχ οταν το δουλευω πολυ πολη με χαμηλες στροφες και σταματα ξεκινα, η οταν κατεβαινω κατηφορα π.χ λιμνη Πλαστηρα μαζευει λαδι απο την υποπιεση και μετα οταν το στροφαρω, καπνιζει μεχρι να καθαρισει το λαδι που περασε απο το τσιμουχακια στον θαλαμο καυσης.Οταν ενα μοτερ καει λαδια απο τα ελατηρια καει παντου και παντα λαδι.Δηλαδη καπνιζει ακομη και πορεια στην Εθνικη. Ενα αλλο σημαδι για τα τσιμουχακια, ειναι οταν ειναι κρυο πεταει ενα συννεφο καπνου οταν περνει μπροστα και μετα απο λιγο σταματαει. Εαν ειναι turbo μπορει να εχει προβλημα η τουρπινα. https://www.drive.gr/posts/symboyles/katanalonei-ladi-ti-trechei 33 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Φοβερο μοτερ! Πολυ καλη αποκριση γκαζιου-χαμηλομεσαια..! Μετα που οδηγησα starlet 16v του 98 εκανε κομπιασμα στο ξεκινημα.. και γενικα στα χαμηλα δεν πηγαινε οπως το 12v!!! Στα τοσα χλμ δεν εχεις αλλαξει ποτε τσιμουχακια???? Δεν εχω αλλαξει ειναι η αληθεια.Το εχω στο προγραμμα καθως βρηκα μαστορα να το κανει απο πανω χωρις "σφαξιμο" του μοτερ, που δεν το θελω με τιποτα το ανοιγμα και αλλαγη φλαντζας κτλ.Εαν του βαλω ποιο χοντρα λαδια μειωνεται κατα πολυ το καψιμο, αλλα τωρα θα του βαλω κατι αλλα 5-30 καθως δεν θελω να φυγω απο αυτη την κατηγορια.Δεν ειναι κατι τρομερο ειναι υποφερτο. Τωρα για το καψιμο λαδιου των vvti στα avensis δεν ξερω.Απλως ακουσα οτι καποιες παρτιδες στα corolla και κυριως τα 14αρια εκαιγαν λαδι. 1400-1600-1800 ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ, με αλλη διαδρομη πιστονιου. Επεξ/σία 28 Απριλίου 2019 από toyo73
christopher0016 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Στις 27/4/2019 στις 10:13 ΜΜ, tsipakis είπε octavia 4 2005 me 200,000km βλαβες ολοι οι γρυλοι παραθυρων ολες κλειδαριες απο μοτερ βλαβες καμια γενικα εχουν πολυ καλα μοτερ με χαλια περιφερειακα +1 από εμένα για οκταβια . Τα 4αρια έχουν βγεί τα καλύτερα Octavia ωραίο αυτοκίνητο με ωραία αίσθηση οδήγησης. πληθώρα ανταλλακτικών τα μοτέρ τούς πολύ καλα . δεν είναι τυχαίο που η πλειοψηφία τον ταξιτζήδων έχουν οκταβια.
gia_nnis Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 7 ώρες πριν, toyo73 είπε Δεν εχω αλλαξει ειναι η αληθεια.Το εχω στο προγραμμα καθως βρηκα μαστορα να το κανει απο πανω χωρις "σφαξιμο" του μοτερ, που δεν το θελω με τιποτα το ανοιγμα και αλλαγη φλαντζας κτλ.Εαν του βαλω ποιο χοντρα λαδια μειωνεται κατα πολυ το καψιμο, αλλα τωρα θα του βαλω κατι αλλα 5-30 καθως δεν θελω να φυγω απο αυτη την κατηγορια.Δεν ειναι κατι τρομερο ειναι υποφερτο. Τωρα για το καψιμο λαδιου των vvti στα avensis δεν ξερω.Απλως ακουσα οτι καποιες παρτιδες στα corolla και κυριως τα 14αρια εκαιγαν λαδι. 1400-1600-1800 ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ, με αλλη διαδρομη πιστονιου. Ναι εχω ακουσει και γω γι αυτη την μεθοδο.. Κατι με την πιεση του αερα και τα βγαζει προς τα πανω.. καπως ετσι το ειχα καταλαβει αν δεν κανω λαθος.. Αν επαιρνες πχ του 93 θα αναγκαζοσουν να αλλαξεις πιο νωρις τσιμουχακια απο τα λαδια που θα σου εκαιγε! Στις 27/4/2019 στις 9:20 ΜΜ, Nikolas00 είπε Θα έλεγα μακριά από Octavia 5 1.6 του 2005,ειδικά με τα FSI.Χωρις υγραέριο καίνε πολύ ειδικά το FSI. Μεχρι το 13 το είχε ο πατέρας μου και έβγαλε καταλύτη και κούρεμα διαφορικού από βλαβες. Μοτερ παραθύρου δεν έβγαλε σε εμάς,σε fabia 2006 χάλασε το μοτέρ στο παράθυρο του συνοδηγού(ηλεκτρικό). Σε diesel παίζουν πολλα Euro 4 σε χρονολογία που κοιτάς,δεν μπαίνουν στη πόλη όμως. Το fsi 115hp του δινει χαμηλη καταναλωση εντος 8.7 και καλη ροπη 155Nm/4000στρ. Στην πραξη τι επαιζε για μεσα στην πολη.. Ειχε καλη αισθηση στις χαμηλες? Απο ρεπριζ? Οταν λες εκαιγε πολυ? Πανω απο 10?
panoskatos Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, christopher0016 είπε δεν είναι τυχαίο που η πλειοψηφία τον ταξιτζήδων έχουν οκταβια. Έχω άνθρωπο στην οικογένεια που έχει δικό του ταξί και έχει οκταβια. Ο λόγος που παίρνουν οκταβια είναι γιατί έχουν το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ και είναι φθηνά όπως επίσης και άνετα μέσα. Πίστεψε με όμως όλοι θα ήθελαν να έχουν Mercedes, όσοι έχουν το αστέρι της Mercedes μπροστά στο καπό έχουν περισσότερη δουλειά μόνο και μόνο επειδή είναι Mercedes, από ξενοδοχεία κτλ τους προτείμουν.Οι υπόλοιποι είναι στον πόλεμο που λέμε. 1
zio10 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) @meletis_m κρίμα για το αμάξι αλλά ευτυχώς δε χτύπησε κανείς! Από τα αυτοκίνητα που γράφεις μου αρέσει πιο πολύ το civic και καλή περίπτωση φαίνεται και το octavia που γράφτηκε. Σε station ή πολυμορφικό δε κοιτάς καθόλου; @meletis_m Επεξ/σία 29 Απριλίου 2019 από zio10
meletis_m Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 40 λεπτά πριν, zio10 είπε @meletis_m κρίμα για το αμάξι αλλά ευτυχώς δε χτύπησε κανείς! Από τα αυτοκίνητα που γράφεις μου αρέσει πιο πολύ το civic και καλή περίπτωση φαίνεται και το octavia που γράφτηκε. Σε station ή πολυμορφικό δε κοιτάς καθόλου; @meletis_m Όχι Station ή πολυμορφικό δεν με ενδιαφέρει , γιατί ξεφεύγει ήθελα να το παρκάρω και στη Αθήνα όταν κατεβαίνω. Το Octavia πρέπει να έχει το ίδιο μήκος με το Accord που είχα . Το Civic είναι πιο μαζεμένο. 8 ώρες πριν, christopher0016 είπε +1 από εμένα για οκταβια . Τα 4αρια έχουν βγεί τα καλύτερα Octavia ωραίο αυτοκίνητο με ωραία αίσθηση οδήγησης. πληθώρα ανταλλακτικών τα μοτέρ τούς πολύ καλα . δεν είναι τυχαίο που η πλειοψηφία τον ταξιτζήδων έχουν οκταβια. Όταν λεμε οκταβια 4αρι είναι με το οκταβαλβιδο κινητήρα bgu ή bse . Μια γενιά πριν τα fsi ;
toyo73 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 8 ώρες πριν, gia_nnis είπε Ναι εχω ακουσει και γω γι αυτη την μεθοδο.. Κατι με την πιεση του αερα και τα βγαζει προς τα πανω.. καπως ετσι το ειχα καταλαβει αν δεν κανω λαθος.. Αν επαιρνες πχ του 93 θα αναγκαζοσουν να αλλαξεις πιο νωρις τσιμουχακια απο τα λαδια που θα σου εκαιγε! Βγαζεις το μπουζι και κουμπωνεις αεροστεγως μηχανημα με πεπιεσμενο αερα, ωστε να κρατηση την βαλβιδα οταν βγαλεις την ασφαλεια και να μην πεσει μεσα στον κυλινδρο.Το μηχανημα δουλευει συνεχεια σε ολη την διαδικασια.Στο youtube ειδα αρκετα βιντεακια με ενα εξυπνο, εως αρκετα εξυπνο DIY τροπο.Βγαζεις το μπουζι και "γεμιζεις" τον κυλινδρο με κορδονι.Ετσι οταν ξεκουμπωσεις την ασφαλεια τις βαλβιδας δεν θα πεσει αυτη, καθως το κορδονι εχει καλυψει ολο το κενο. 1
tsipakis Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, meletis_m είπε Όχι Station ή πολυμορφικό δεν με ενδιαφέρει , γιατί ξεφεύγει ήθελα να το παρκάρω και στη Αθήνα όταν κατεβαίνω. Το Octavia πρέπει να έχει το ίδιο μήκος με το Accord που είχα . Το Civic είναι πιο μαζεμένο. Όταν λεμε οκταβια 4αρι είναι με το οκταβαλβιδο κινητήρα bgu ή bse . Μια γενιά πριν τα fsi ; BFQ mpi Επεξ/σία 29 Απριλίου 2019 από tsipakis
Nikolas00 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 10 ώρες πριν, gia_nnis είπε Ναι εχω ακουσει και γω γι αυτη την μεθοδο.. Κατι με την πιεση του αερα και τα βγαζει προς τα πανω.. καπως ετσι το ειχα καταλαβει αν δεν κανω λαθος.. Αν επαιρνες πχ του 93 θα αναγκαζοσουν να αλλαξεις πιο νωρις τσιμουχακια απο τα λαδια που θα σου εκαιγε! Το fsi 115hp του δινει χαμηλη καταναλωση εντος 8.7 και καλη ροπη 155Nm/4000στρ. Στην πραξη τι επαιζε για μεσα στην πολη.. Ειχε καλη αισθηση στις χαμηλες? Απο ρεπριζ? Οταν λες εκαιγε πολυ? Πανω απο 10? Στα χαμηλά ήταν αδύναμο,ψηλά έδινε δύναμη και έπιανε 160-170 χαλαρά. Έκαιγε πολύ,εννοώ έδινε 20€ κάθε τετραήμερο για 25+25 χιλιόμετρα την ημερα μέσα στη κίνηση.Ο πατέρας μου τα τελευταία χρόνια έφτανε να κάνει 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο και ήταν ασύμφορο...με πετρέλαιο έπεσε στα 5,5 λίτρα ανά 100. Λίτρα σίγουρα έπιανε τα 9 ανά 100 χιλιομετρα. Όταν βάζεις 1,60€/λίτρο βγαίνει στα 20€ γύρω στα 12-13 λίτρα γέμισμα. Δηλαδή έφτανε 150 χιλιόμετρα με 20€ βενζίνη.
christopher0016 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, panoskatos είπε Έχω άνθρωπο στην οικογένεια που έχει δικό του ταξί και έχει οκταβια. Ο λόγος που παίρνουν οκταβια είναι γιατί έχουν το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ και είναι φθηνά όπως επίσης και άνετα μέσα. Πίστεψε με όμως όλοι θα ήθελαν να έχουν Mercedes, όσοι έχουν το αστέρι της Mercedes μπροστά στο καπό έχουν περισσότερη δουλειά μόνο και μόνο επειδή είναι Mercedes, από ξενοδοχεία κτλ τους προτείμουν.Οι υπόλοιποι είναι στον πόλεμο που λέμε. Επειδή έχω κάνει αυτή την δουλειά τα γνωρίζω από πρώτο χέρι Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης Μερσεντές με Σκόντα. Σίγουρα το Μερσεντές είναι καλύτερο όχημα πιό exclusive. Ευτυχώς δεν είχα κόλλημα ποτέ με αστεράκια και χαζά.. ούτε ψώνιο είμαι να πουλάω πρεστίζ με ένα όχημα... Γραβάτες και ιστορίες.. και στον ''πολεμο" άμα το κυνηγάς είσαι σε εφαρμογές κανάλια κτλπ βγάζεις ένα αξιοπρεπή μεροκάματο..Τα οκταβια είναι πιο φτηνά άνετα αυτοκίνητα με μεγάλο πορπαγκαζ όπως λες και είναι σχετικά προσιτά τα ανταλλακτικά, αρκετά οικονομικά σε καύσιμα. Άλλη φάση είναι το Μερσεντές για ξενοδοχεία κτλπ,δεν συμφέρει να βγαίνει στον "πόλεμο" που αποκαλούν οι ταξιτζήδες την εύρεση πελατών.. ένα Σκόντα καεί 7με 10 λεπτά το χιλιόμετρα ένα Μερσεντές 12 16 λεπτά το χιλιόμετρο. Μερσεντές αξίζει να πάρεις εάν έχεις ξενοδοχεία πελάτες και γενικά έναν τρόπο δουλειάς που θα σου αποφέρει λεφτά αλλιώς δεν αξίζει.ειναι πολύ έξοδο αυτοκίνητό. @meletis_m https://www.car.gr/20035230-skoda-octavia-20vt-1 αυτό το καλούπι είναι το 4αρι Επεξ/σία 29 Απριλίου 2019 από christopher0016
Nikolas00 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, meletis_m είπε Όχι Station ή πολυμορφικό δεν με ενδιαφέρει , γιατί ξεφεύγει ήθελα να το παρκάρω και στη Αθήνα όταν κατεβαίνω. Το Octavia πρέπει να έχει το ίδιο μήκος με το Accord που είχα . Το Civic είναι πιο μαζεμένο. Όταν λεμε οκταβια 4αρι είναι με το οκταβαλβιδο κινητήρα bgu ή bse . Μια γενιά πριν τα fsi ; 1 ώρα πριν, tsipakis είπε BFQ mpi Τα συγκεκριμένα παίζει να είναι πιο συνεργάσιμα με υγραέριο.Τα FSI είναι άμεσου ψεκασμού μέσα στον κύλινδρο.Οταν πρωτοβγηκαν συστήματα υγραερίου και άρχιζε να βάζει ο κόσμος,εποχές 2011-2012 τα FSI μοτέρ των WW δεν ήταν από τα πιο συνεργάσιμα για εγκατάσταση.Τα μη FSI octavia ήταν πιο εύκολα.
gia_nnis Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 57 λεπτά πριν, Nikolas00 είπε Στα χαμηλά ήταν αδύναμο,ψηλά έδινε δύναμη και έπιανε 160-170 χαλαρά. Έκαιγε πολύ,εννοώ έδινε 20€ κάθε τετραήμερο για 25+25 χιλιόμετρα την ημερα μέσα στη κίνηση.Ο πατέρας μου τα τελευταία χρόνια έφτανε να κάνει 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο και ήταν ασύμφορο...με πετρέλαιο έπεσε στα 5,5 λίτρα ανά 100. Λίτρα σίγουρα έπιανε τα 9 ανά 100 χιλιομετρα. Όταν βάζεις 1,60€/λίτρο βγαίνει στα 20€ γύρω στα 12-13 λίτρα γέμισμα. Δηλαδή έφτανε 150 χιλιόμετρα με 20€ βενζίνη. Μια χαρα εκαιγε για 1.6 με τοσο βαρος! Με τα group εχουν παραπανο για 11-12λ!!! Ισως επειδη ειναι fsi εχει καλυτερη καυση.. Εγω το θεωρω τιμιο να καιει κατι λιγοτερο απο 10λ μεσα στην πολη..! Ενταξει ο Γερμανος μια ζωη ειχε θεμα με τις χαμηλες! Να ξερεις ο 1.4 σε ibiza-polo της τοτε εποχης εφτανε τα 10λ!!!
Nikolas00 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 4 ώρες πριν, gia_nnis είπε Μια χαρα εκαιγε για 1.6 με τοσο βαρος! Με τα group εχουν παραπανο για 11-12λ!!! Ισως επειδη ειναι fsi εχει καλυτερη καυση.. Εγω το θεωρω τιμιο να καιει κατι λιγοτερο απο 10λ μεσα στην πολη..! Ενταξει ο Γερμανος μια ζωη ειχε θεμα με τις χαμηλες! Να ξερεις ο 1.4 σε ibiza-polo της τοτε εποχης εφτανε τα 10λ!!! Καλό αμάξι ήταν,αλλά άλλο να κάνεις 10 χιλιάδες χιλιόμετρα και άλλο να κάνεις 20 χιλιάδες το χρόνο.Και ναι,είναι βαρύ αμάξι με τρομερούς χώρους όμως. Προσωπικά σαν αμάξι μου αρέσει,αλλά τα προβλήματα που έβγαλε ειδικά με το διαφορικό ήταν ο λόγος που το έδωσε. Skoda Fabia 2006 και 1.4 κινητήρα καίει 7 λίτρα εντός πόλης στα 100 χιλιόμετρα.
meletis_m Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Για να ενημερώσω τελικά αγοράστηκε μετά απο έλεγχο σε δικό μου συνεργείο Mazda 6 1800 του 2005. Με πλήρη εξοπλισμό, ήταν ατρακάριστο. Έγινε και μείωση στήν αρχική τιμή . Θέλει μια βάση μηχανής (κουκουνάρα) συχνό φαινόμενο στα 6αρια, αλλαγή δίσκων φρένων εμπρός πίσω και τακάκια εννοπείται και γενικό Service. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα