Προς το περιεχόμενο

AMD RX 5000 Series (RDNA/Navi)


billeiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Τουλάχιστον δύο φορές? Ζήσε Μάη μου...

Είπα να δοκιμάσω λίγο DX12+ffr off+anti-lag on σήμερα.

Στα χιόνια στα ψηλά βουνά, πήγαινε πολύ καλά.

Στην "φτιάχτηκα για να διαφημίσω το RTX οπότε σε AMD κάρτες θα γμται ο Ζευς πίστα", με πήρε και με σήκωσε από το ταρακούνημα.

Το γύρισα σε 11, αλλά θα σε εμπιστευτώ και θα ξαναβάλω το 12.

Btw, είναι η ίδια cache που κάθε φορά που αλλάζω οδηγούς σβήνει και θέλει από την αρχή?

Τσίμπησες 5700;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, DsLmAnIaC είπε

Τσίμπησες 5700;

Όχι, όχι.

Το anti-lag λειτουργεί κανονικά (όπως/όσο) στις Vega/Polaris.

Το anti-DLSS 😛 είναι Navi eχclusive (για την ώρα).

Ψάχνοντας λίγο παραπάνω για το anti-lag, βλέπω πως δεν υποστηρίζει DX12 (ακόμα?). Οπότε θα αφήσω την cache να στρώσει, να δω πως πάει στο BFV το 12, τελικά και μετά βλέπουμε για 11+lag.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμετός το DLSS στο V, απ' την άλλη το 78% sharpened το πετυχαίνεις και με NV αν βάλεις GFE Freestyle ή reshade.

96d742e52b43f60e3f6bc643ee14b209808fab4b

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πετυχαίνεις σε όλη την εικόνα όμως κάτι που δημιουργεί artifacts . Έχοντας χρησιμοποιήσει πολλές φορές το reshade για sharpening , η μέθοδος της amd είναι σίγουρα πιο αποτελεσματική από τις εικόνες που έχω δει 

Η ουσία είναι μια στα χαρτιά το dlss μπορεί να είναι καλύτερο αλλά το αποτέλεσμα είναι που μετράει και στην παρούσα φάση το CAS δίνει καλύτερη εικόνα με χαμηλότερο performance hit . 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Ανακάλυψε το luma sharpen η AMD. 05:20 η sharpened εικόνα είναι πιο φωτεινή όπως και με το αντίστοιχο reshade φιλτρο. Χωρίς ίχνος artifacts αν το χειριστείς σωστά πακέτο με το highpass filter.

Κλασικό sharpen(και αυτό σε κοντράστ στις άκρες των αντικειμένων βασίζεται) που το έκαναν λέει "έξυπνο" για να μην πειράζει ότι δεν χρειάζεται. Όπως και να'χει είναι post proc, μπορεί να αντιγραφεί σε software μορφή και δεν έχει καμία σχέση με ό,τι κάνει το DLSS. Το τελευταίο είναι ένα νευρωνικό δίκτυο που προσπαθεί να θυμηθεί όσο πιο αποδοτικά γίνεται τη διαφορά λεπτομέρειας ανάμεσα σε εικόνες χαμηλής και υψηλής ανάλυσης. Δεν είναι δύσκολο να καταφύγει σε τρυκ η nvidia για να κάνει το DLSS όσο sharp θέλει.

Εχεις καταντησει sad :(

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Το πετυχαίνεις σε όλη την εικόνα όμως κάτι που δημιουργεί artifacts . Έχοντας χρησιμοποιήσει πολλές φορές το reshade για sharpening , η μέθοδος της amd είναι σίγουρα πιο αποτελεσματική από τις εικόνες που έχω δει 

Η ουσία είναι μια στα χαρτιά το dlss μπορεί να είναι καλύτερο αλλά το αποτέλεσμα είναι που μετράει και στην παρούσα φάση το CAS δίνει καλύτερη εικόνα με χαμηλότερο performance hit . 

Το DLSS έχει πολύ μέλλον, το AI machine τους θα βελτιώνεται συνεχώς και δεν είναι μόνο στην μορφή που το έχουμε δει, έχει και DLSS 2x που είναι native res + AI AA. Το RIS της AMD είναι ένα Lumasharpen και τίποτα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το DLSS δεν είναι sharpening method, άσχετα αν βάζουν μέσα και αυτό σε τελικό στάδιο. Είναι μέθοδος upscaling και προσθέτει στην εικόνα αληθινή λεπτομέρεια. Άλλοτε σωστή και άλλοτε όχι και τόσο. Το sharpening δημιουργεί τεχνητή αντιληπτή λεπτομέρεια οξύνοντας την αντίθεση θάβοντας αληθινή λεπτομέρεια. Ακούγεται αντιφατικό αλλά είχα διαβάσει για το πώς λειτουργούν οι μέθοδοι sharpening και στην ουσία αυτό έλεγε η ανάλυσή τους ότι κάνουν. 

Στο battlefield V βλέπουμε το RIS να είναι πιο "ευκρινές" από το native 4K. Προφανώς αυτό δεν στέκει λογικά/μαθηματικά. Άσχετα με το πόσο καλή τεχνολογία sharpening είναι το RIS δεν υπάρχει καν νόημα σύγκρισης με το DLSS γιατί είναι ανόμοια πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Το πετυχαίνεις σε όλη την εικόνα όμως κάτι που δημιουργεί artifacts . Έχοντας χρησιμοποιήσει πολλές φορές το reshade για sharpening , η μέθοδος της amd είναι σίγουρα πιο αποτελεσματική από τις εικόνες που έχω δει 

Η ουσία είναι μια στα χαρτιά το dlss μπορεί να είναι καλύτερο αλλά το αποτέλεσμα είναι που μετράει και στην παρούσα φάση το CAS δίνει καλύτερη εικόνα με χαμηλότερο performance hit . 

Η μέθοδος της AMD ειναι απλή Post processing λύση (αρα και λειτουργεί σε screen space), ένας shader και οχι κάτι που τρέχει μέσα στην engine,  επομένως δεν εχει διαφορά απο εναν καλό sharpening shader οπως το finesharp ή το adaptive sharpening του reshade.     

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε μα ναι!  Φαινόταν άλλωστε. Ενας απλός shader είναι, γραμμένος σε HLSL μάλλον (και απο οτι βλέπω με χρήση FP16?)  και ήθελε Port στη shading language του Reshade και μετατροπή σε FP32 (θα τρέχει πιο αργά για την ώρα μεχρι κάποιος αν ενδιαφερθεί και αξίζει τον κόπο να τον ξαναγράψει απο την αρχή ).   

Επεξ/σία από nekrik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, mpokwsths είπε

Δεν είμαι σίγουρος. Μπορεί.

Α, και πολύ σημαντικό.

Το BF V για κάποιο λόγο είναι πιο smooth με το Game Mode των Windows 10 απενεργοποιημένο.

Κάνε δοκιμές και ανέφερε.

Έτσι κι αλλιώς πάντοτε πρέπει να είναι κλειστά όλα τα σκατουλακια αυτά ( game bar, game dvr, game mode OFF )

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω 1 ερώτηση ρε παιδιά. Όλοι εσείς οι σίγουρα πολύ ποιο ειδήμονες από μένα με τόσες τεχνικές γνώσεις, αλήθεια όταν παίζετε το BF V ή οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι με όλες αυτές τις τεχνολογίες επάνω, βλέπετε όλες τις λεπτομέρειες μέσα στο παιχνίδι; Βλέπετε όλα αυτά τα τεχνικά που αναφέρετε όταν τρέχετε σαν τα κατσίκια για να κάνετε το επόμενο kill σας, ή να καταλάβετε πχ ένα οχυρό ή οτιδήποτε άλλο; Λίγο δύσκολο το βλέπω. Και αυτό ισχύει εδώ και τόσα ζρονια... Ποτέ έως τώρα δεν κατάφερα όταν παίζω ένα παιχνίδι να δω όλες αυτές τις διαφορές στην εικόνα, τις λεπτομέρειες της αναβάθμισης της εικόνας. Πέρα από το 4Κ κάτι άλλο δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να παρατηρήσει όταν τρέχει σαν το κατσίκι! Τόση λοιπόν συζήτηση και τόσα τεχνικά θέματα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο για να μην βλέπουμε επί της ουσίας μπροστά μας όταν παίζουμε αυτές τις βελτιωμενες εικόνες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...