Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τζετ ποιότητα εικόνας, κουμπώνει σε DX9,12 και Vulkan και έχει καλύτερες επιδόσεις ... ο 1ος πύργος των Turing έπεσε χωρίς καν μάχη, ο 2ος αν πέσει θα 'ναι απο τους Game Devs.

  • Like 2
  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Τζετ ποιότητα εικόνας

Και το reshade είναι φανταστικό αν ξέρεις να το ρυθμίζεις με πλειάδα shapren τεχνικών. Δεν το λες όμως σε καμία περίπτωση καινοτομία.

Ευτυχώς που το hw unboxed παρά τον click bait τίτλο παραδέχεται ότι η ευκρίνεια είναι faked.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα pirmen ας το''διδασκει'' και ο θεος ο ιδιος το dlss , το αποτελεσμα ειναι ενα, υπαρχει καλυτερο οπτικο αποτελεσμα στην πλειοψηφια με λιγοτερο performance hit.Eιδικα το battlefield ειναι η μερα με την νυχτα. 

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε

Καλα primen ας το''διδασκει'' και ο θεος ο ιδιος το dlss , το αποτελεσμα ειναι ενα, υπαρχει καλυτερο οπτικο αποτελεσμα στην πλειοψηφια με λιγοτερο performance hit.Eιδικα το battlefield ειναι η μερα με την νυχτα. 

Τότε λίγη υπομονή μέχρι να πάρουμε Dx12 reshade. Και είμαι σίγουρος ότι απλό upscale+reshade ή radeon sharpening θα είναι χειρότερο από καλά δουλεμένο DLSS upscaling+λίγο reshade.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ανακάλυψε το luma sharpen η AMD. 05:20 η sharpened εικόνα είναι πιο φωτεινή όπως και με το αντίστοιχο reshade φιλτρο. Χωρίς ίχνος artifacts αν το χειριστείς σωστά πακέτο με το highpass filter.

Κλασικό sharpen(και αυτό σε κοντράστ στις άκρες των αντικειμένων βασίζεται) που το έκαναν λέει "έξυπνο" για να μην πειράζει ότι δεν χρειάζεται. Όπως και να'χει είναι post proc, μπορεί να αντιγραφεί σε software μορφή και δεν έχει καμία σχέση με ό,τι κάνει το DLSS. Το τελευταίο είναι ένα νευρωνικό δίκτυο που προσπαθεί να θυμηθεί όσο πιο αποδοτικά γίνεται τη διαφορά λεπτομέρειας ανάμεσα σε εικόνες χαμηλής και υψηλής ανάλυσης. Δεν είναι δύσκολο να καταφύγει σε τρυκ η nvidia για να κάνει το DLSS όσο sharp θέλει.

Το θέμα πάντα είναι το αποτέλεσμα τελικά όμως και όχι οι εντυπωσιακές περιγραφές τεχνολογιών που δεν είναι αυτές που θα θέλαμε να είναι για διάφορους λόγους. 

Επεξ/σία από DsLmAnIaC
  • Like 1
Δημοσ.

Βγήκε πειραματικό DX12 reshade έκδοση 4.3.0.

Το ίδιο ακριβώς κάνει και το "έξυπνο" φίλτρο της AMD. Που αν δει κανείς το βίντεο δεν είναι τελικά και τόσο έξυπνο. Μπορείς φυσικά να το εφαρμόσεις πάνω στο DLSS ή όπου αλλού θες.

Δημοσ.

Το fidelity fx που ειναι open source μπορει να το χρησημοποιησει οποιοσδηποτε developer και το contrast adaptive sharpening να εχει ακομα καλυτερα αποτελεσματα. Καλο το reshade αλλα δεν θα συγκρινεται με ενα σωστο σεταρισμενο cas απο τον ιδιο τον παραγωγο. 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, noFEARgr είπε

Aυτο θελει χρονια για να φτιαξει ...

dlss.png

Το DLSS στο BF V δεν έχει πάρει καμία βελτίωση από τότε που βγήκε. Αντίθετα στο Metro και στο SotTR άλλαξε πολύ.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το DLSS στο BF V δεν έχει πάρει καμία βελτίωση από τότε που βγήκε. Αντίθετα στο Metro και στο SotTR άλλαξε πολύ.

Ακόμα χειρότερα, συνυπολογίζοντας το γεγονός πως είναι ο RTX τίτλος στον οποίο βασίστηκε όλη η παρουσίαση των τεχνολογιών.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το έχουν παρατήσει το DX11.

Από την άλλη, σε DX12 το BF V είναι άριστο. Εμπειρία αντίστοιχη με το DX11 του BF1. 

Οι περισσότεροι το DX12 το απορρίπτουν γιατί μέχρι να δημιουργηθεί το shader cache (πρέπει να παίξει κάποιος τουλάχιστον 2 φορές την κάθε πιστα) τρώει σκάλωματάκια. 

Δημοσ.

Κάποιοι έχουν θέμα με 11, κάποιοι όχι, κάποιοι με 12, κάποιοι όχι. Δεν είναι στάνταρ με το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά τα performance issues είναι πιο έντονα απο ποτέ στο V και το 'χουν τονίσει και οι γνωστοί youtubers(Wrestie, LevelCap etc).

  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, mpokwsths είπε

Το έχουν παρατήσει το DX11.

Από την άλλη, σε DX12 το BF V είναι άριστο. Εμπειρία αντίστοιχη με το DX11 του BF1. 

Οι περισσότεροι το DX12 το απορρίπτουν γιατί μέχρι να δημιουργηθεί το shader cache (πρέπει να παίξει κάποιος τουλάχιστον 2 φορές την κάθε πιστα) τρώει σκάλωματάκια. 

Τουλάχιστον δύο φορές? Ζήσε Μάη μου...

Είπα να δοκιμάσω λίγο DX12+ffr off+anti-lag on σήμερα.

Στα χιόνια στα ψηλά βουνά, πήγαινε πολύ καλά.

Στην "φτιάχτηκα για να διαφημίσω το RTX οπότε σε AMD κάρτες θα γμται ο Ζευς πίστα", με πήρε και με σήκωσε από το ταρακούνημα.

Το γύρισα σε 11, αλλά θα σε εμπιστευτώ και θα ξαναβάλω το 12.

Btw, είναι η ίδια cache που κάθε φορά που αλλάζω οδηγούς σβήνει και θέλει από την αρχή?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

14 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Btw, είναι η ίδια cache που κάθε φορά που αλλάζω οδηγούς σβήνει και θέλει από την αρχή? 

Δεν είμαι σίγουρος. Μπορεί.

Α, και πολύ σημαντικό.

Το BF V για κάποιο λόγο είναι πιο smooth με το Game Mode των Windows 10 απενεργοποιημένο.

Κάνε δοκιμές και ανέφερε.

Επεξ/σία από mpokwsths

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...