50EuroUser Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Τζετ ποιότητα εικόνας, κουμπώνει σε DX9,12 και Vulkan και έχει καλύτερες επιδόσεις ... ο 1ος πύργος των Turing έπεσε χωρίς καν μάχη, ο 2ος αν πέσει θα 'ναι απο τους Game Devs. 2
pirmen56 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Αναφορά σε κείμενο Τζετ ποιότητα εικόνας Και το reshade είναι φανταστικό αν ξέρεις να το ρυθμίζεις με πλειάδα shapren τεχνικών. Δεν το λες όμως σε καμία περίπτωση καινοτομία. Ευτυχώς που το hw unboxed παρά τον click bait τίτλο παραδέχεται ότι η ευκρίνεια είναι faked. 1
noFEARgr Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλα pirmen ας το''διδασκει'' και ο θεος ο ιδιος το dlss , το αποτελεσμα ειναι ενα, υπαρχει καλυτερο οπτικο αποτελεσμα στην πλειοψηφια με λιγοτερο performance hit.Eιδικα το battlefield ειναι η μερα με την νυχτα. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2019 από noFEARgr 3
pirmen56 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε Καλα primen ας το''διδασκει'' και ο θεος ο ιδιος το dlss , το αποτελεσμα ειναι ενα, υπαρχει καλυτερο οπτικο αποτελεσμα στην πλειοψηφια με λιγοτερο performance hit.Eιδικα το battlefield ειναι η μερα με την νυχτα. Τότε λίγη υπομονή μέχρι να πάρουμε Dx12 reshade. Και είμαι σίγουρος ότι απλό upscale+reshade ή radeon sharpening θα είναι χειρότερο από καλά δουλεμένο DLSS upscaling+λίγο reshade.
DsLmAnIaC Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Ανακάλυψε το luma sharpen η AMD. 05:20 η sharpened εικόνα είναι πιο φωτεινή όπως και με το αντίστοιχο reshade φιλτρο. Χωρίς ίχνος artifacts αν το χειριστείς σωστά πακέτο με το highpass filter. Κλασικό sharpen(και αυτό σε κοντράστ στις άκρες των αντικειμένων βασίζεται) που το έκαναν λέει "έξυπνο" για να μην πειράζει ότι δεν χρειάζεται. Όπως και να'χει είναι post proc, μπορεί να αντιγραφεί σε software μορφή και δεν έχει καμία σχέση με ό,τι κάνει το DLSS. Το τελευταίο είναι ένα νευρωνικό δίκτυο που προσπαθεί να θυμηθεί όσο πιο αποδοτικά γίνεται τη διαφορά λεπτομέρειας ανάμεσα σε εικόνες χαμηλής και υψηλής ανάλυσης. Δεν είναι δύσκολο να καταφύγει σε τρυκ η nvidia για να κάνει το DLSS όσο sharp θέλει. Το θέμα πάντα είναι το αποτέλεσμα τελικά όμως και όχι οι εντυπωσιακές περιγραφές τεχνολογιών που δεν είναι αυτές που θα θέλαμε να είναι για διάφορους λόγους. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2019 από DsLmAnIaC 1
pirmen56 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Βγήκε πειραματικό DX12 reshade έκδοση 4.3.0. Το ίδιο ακριβώς κάνει και το "έξυπνο" φίλτρο της AMD. Που αν δει κανείς το βίντεο δεν είναι τελικά και τόσο έξυπνο. Μπορείς φυσικά να το εφαρμόσεις πάνω στο DLSS ή όπου αλλού θες.
noFEARgr Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Το fidelity fx που ειναι open source μπορει να το χρησημοποιησει οποιοσδηποτε developer και το contrast adaptive sharpening να εχει ακομα καλυτερα αποτελεσματα. Καλο το reshade αλλα δεν θα συγκρινεται με ενα σωστο σεταρισμενο cas απο τον ιδιο τον παραγωγο. 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, noFEARgr είπε Aυτο θελει χρονια για να φτιαξει ... Το DLSS στο BF V δεν έχει πάρει καμία βελτίωση από τότε που βγήκε. Αντίθετα στο Metro και στο SotTR άλλαξε πολύ. 1
Πέτρος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το DLSS στο BF V δεν έχει πάρει καμία βελτίωση από τότε που βγήκε. Αντίθετα στο Metro και στο SotTR άλλαξε πολύ. Ακόμα χειρότερα, συνυπολογίζοντας το γεγονός πως είναι ο RTX τίτλος στον οποίο βασίστηκε όλη η παρουσίαση των τεχνολογιών. 2 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Εδώ έχει θέματα σε DX11 το παιχνίδι, θα φτιάξουν το RTX ; Μην τρελαθούμε, οι τύποι έχουν αποδειχθεί το λιγότερο άχρηστοι. 1
mpokwsths Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Το έχουν παρατήσει το DX11. Από την άλλη, σε DX12 το BF V είναι άριστο. Εμπειρία αντίστοιχη με το DX11 του BF1. Οι περισσότεροι το DX12 το απορρίπτουν γιατί μέχρι να δημιουργηθεί το shader cache (πρέπει να παίξει κάποιος τουλάχιστον 2 φορές την κάθε πιστα) τρώει σκάλωματάκια.
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Κάποιοι έχουν θέμα με 11, κάποιοι όχι, κάποιοι με 12, κάποιοι όχι. Δεν είναι στάνταρ με το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά τα performance issues είναι πιο έντονα απο ποτέ στο V και το 'χουν τονίσει και οι γνωστοί youtubers(Wrestie, LevelCap etc). 1
Πέτρος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 40 λεπτά πριν, mpokwsths είπε Το έχουν παρατήσει το DX11. Από την άλλη, σε DX12 το BF V είναι άριστο. Εμπειρία αντίστοιχη με το DX11 του BF1. Οι περισσότεροι το DX12 το απορρίπτουν γιατί μέχρι να δημιουργηθεί το shader cache (πρέπει να παίξει κάποιος τουλάχιστον 2 φορές την κάθε πιστα) τρώει σκάλωματάκια. Τουλάχιστον δύο φορές? Ζήσε Μάη μου... Είπα να δοκιμάσω λίγο DX12+ffr off+anti-lag on σήμερα. Στα χιόνια στα ψηλά βουνά, πήγαινε πολύ καλά. Στην "φτιάχτηκα για να διαφημίσω το RTX οπότε σε AMD κάρτες θα γμται ο Ζευς πίστα", με πήρε και με σήκωσε από το ταρακούνημα. Το γύρισα σε 11, αλλά θα σε εμπιστευτώ και θα ξαναβάλω το 12. Btw, είναι η ίδια cache που κάθε φορά που αλλάζω οδηγούς σβήνει και θέλει από την αρχή? 1
mpokwsths Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Btw, είναι η ίδια cache που κάθε φορά που αλλάζω οδηγούς σβήνει και θέλει από την αρχή? Δεν είμαι σίγουρος. Μπορεί. Α, και πολύ σημαντικό. Το BF V για κάποιο λόγο είναι πιο smooth με το Game Mode των Windows 10 απενεργοποιημένο. Κάνε δοκιμές και ανέφερε. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2019 από mpokwsths
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα