Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε καλα αυτο πρεπει το δεις σε παιχνιδι που επαιζε ετσι και αλλιως καλα , απο το δικο σου παραδειγμα δεν μπορεις να καταλαβεις. Θα το βαλω στο odyssey απο περιέργεια και θα αναφερω αποτελεσμα. 

Τελειως smouth ειναι και χωρις αυτο αλλα θελω να δω διαφορα σε cpu usage. 

 

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, noFEARgr είπε

Ε καλα αυτο πρεπει το δεις σε παιχνιδι που επαιζε ετσι και αλλιως καλα , απο το δικο σου παραδειγμα δεν μπορεις να καταλαβεις. Θα το βαλω στο odyssey απο περιέργεια και θα αναφερω αποτελεσμα. 

Τελειως smouth ειναι και χωρις αυτο αλλα θελω να δω διαφορα σε cpu usage. 

Ναι απλα η cpu δουλευει αναλογικα με τα fps. Σιγουρα θα φανει καλυτερα σε παιχνιδι που παιζει σωστα απο την αρχη. 

Δημοσ.

Στο odyssey απο κει που ηταν smouth απεκτησα stuttering με το αρχειο σου arkin :P

Θετικο οτι το cpu usage εμεινε το ιδιο και δεν υπαρχει καποια επιβαρυνση αλλα στην περιπτωση μου εφερε τα αντιθετα αποτελεσματα.

Προφανως πρεπει να χρησημοποιειται μονο σε περιπτωση που υπαρχει θεμα χωρις αυτο . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Στο odyssey απο κει που ηταν smouth απεκτησα stuttering με το αρχειο σου arkin :P

Θετικο οτι το cpu usage εμεινε το ιδιο και δεν υπαρχει καποια επιβαρυνση αλλα στην περιπτωση μου εφερε τα αντιθετα αποτελεσματα.

Προφανως πρεπει να χρησημοποιειται μονο σε περιπτωση που υπαρχει θεμα χωρις αυτο . 

Το stuttering στην αρχη ειναι απο την pipeline cache του vulkan. Eιναι για κινησεις που θα κανεις μονο την πρωτη φορα. Πχ βαλεις τον αετο, τρεξεις, ανεβεις σε αλογο κτλ. Την πρωτη φορα που θα κανεις καθε κινηση δημιουργείται αυτο το stuttering. Ετσι ακριβως ειναι και στους emulators. Σε καμια περιπτωση δεν θα εχεις stutter μετα απο αυτο. Για το cpu το εγραψα και πιο πανω οτι δεν προσθετει κατι απλα η cpu δουλευε περισσοτερο στη δευτερη περιπτωση λογω των FPS και το πηγα αναλογικα. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, malakudi είπε

Το ότι το DXVK κάνει κάποιο D3D παιχνίδι να παίζει καλύτερα σε Windows απ' ότι με το native D3D11 driver, σημαίνει ένα πράγμα: ότι ο driver για D3D11 είναι χειρότερος από αυτόν για Vulkan. Σαν νέο προϊόν και νέα αρχιτεκτονική που βγήκε το 2019, είναι λογικό να μην έχει γίνει optimization του driver για D3D11. Όλα τα νέα παιχνίδια υποστηρίζουν D3D12 ή Vulkan. Οπότε αυτό που παρατηρήσατε δείχνει την ποιότητα των Navi drivers σε D3D11.

Θα συμφωνούσα μαζί σου αν δεν υπήρχε το AC Odyseey, το οποίο με την ίδια 3D Engine, πάλι με DX11, παίζει σε Navi όσο καλά παίζει και σε Nvidia.

Δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα driver.

  • Like 1
Δημοσ.

προσπάθησα να το δοκιμάσω, άλλα ή κάτι δεν κάνω σωστά είτε δεν δουλεύει με το warhammer online.

Oh well the drama......back to the green side for a 2008 game

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Arkin Σε ευχαριστώ! Χθες έπαιξα κανονικά με την κάρτα καρφωμένη 95-98% χωρίς κανένα πρόβλημα! (πολύ σπάνια όταν άλλαζα περιοχή ή περιβάλλον είχε λίγο stutter όσο λογικά φόρτωνε cache υποθέτω). Σε 1440p UW η κάρτα έβγαζε ~70fps σταθερά με high-ultra settings! Επίσης είδα πως έτσι κ το freesync δεν προκαλούσε flickering οπότε ίσως έφταιγε το stuttering και τα dips στα fps και για αυτό (θα δω σε άλλα παιχνίδια τι γίνεται). 

Το συγκεκριμένο fix το είχα πετύχει κάπου σε κάποιο σχόλιο στο reddit αλλά δεν το δοκίμασα γιατί από κάτω έγραψε κάποιος πως δεν δουλεύει σε Navi και πως μπορεί να φας Ban σε competitive παιχνίδια. 

Τελικά σε Navi δουλεύει μια χαρά, αλλά δεν ξέρω πόσο ισχύει ή όχι αυτό για το ban. @Πέτρος

Όσον αφορά το αν είναι θέμα της AMD ή όχι, παρόλο που ούτε εγώ είμαι game developer, πιστεύω πως το ότι αλλαξες αρχεία σε φάκελο της Ubisoft και όχι της AMD δεν σημαίνει πως έκανες αναγκαστικά δουλειά που έπρεπε να είχε κάνει ή πρώτη. 

Κάθε φορά που βγαίνει ένα νέο παιχνίδι βλέπουμε πως η AMD/nvidia βγάζει updates για να βελτιώνουν τις επιδόσεις των GPUs τους. Προφανώς ούτε το γεγονός πως το AC είναι ένα από τα χειρότερα optimized παιχνίδια βοηθάει, ούτε το ότι είναι πλέον 2,5-3 χρόνων. Τώρα μετά τα report μας αν τελικά μπορεί να κάνει κάτι ή AMD για να βελτιώσει κάπως την κατάσταση, μένει να το δούμε. 

Πέρα από αυτό. Για εμένα δεν είναι μόνο το Origins που μου το κάνει αλλά και το CSGO (ναι και αυτό έχει κακή μηχανή, όχι τόσο όσο το AC όμως). Το οποίο είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να είναι παλιό, ακόμα και τώρα όμως είναι από τα πιο γνωστά. Θα ανεβάσω βίντεο σήμερα, έχω ενεργοποιήσει τα απεριόριστα της cosmote οπότε δεν θα κάνει 5 χρόνια να ανέβει

Επεξ/σία από JoannisV
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kkatzos είπε

Θα συμφωνούσα μαζί σου αν δεν υπήρχε το AC Odyseey, το οποίο με την ίδια 3D Engine, πάλι με DX11, παίζει σε Navi όσο καλά παίζει και σε Nvidia.

Δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα driver.

Είναι θέμα driver, κάθε εφαρμογή κάνει άλλη χρήση του API, προφανώς ο D3D11 driver στις Navi δεν είναι το ίδιο "δουλεμένος" με Vulkan/D3D12.

Και είναι και λογικό, το D3D12 υπάρχει από το launch των Windows 10 το 2015, δε θα κάτσει τώρα η AMD να κάνει optimize για API 5 ετών πίσω. Αν κάποια παλιά παιχνίδια με D3D11 είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και έχουν πρόβλημα, σίγουρα θα το κοιτάξουν, αλλά ως εκεί. Εγώ δε θεωρώ πως κάνει κάτι λάθος η AMD σε αυτό το θέμα, είναι απολύτως λογικό μία νέα αρχιτεκτονική του 2019 να μην υποστηρίζει τέλεια τα παλιά APIs

Επεξ/σία από malakudi
Δημοσ.

Μια γρήγορη δοκιμή και από εμένα:

Έκδοση "φαραώ", την έχω μόνο για δοκιμές (δεν με τράβηξαν ποτέ τα AC).

Κανονικό run, με απείραχτα τα αρχεία παιγνιδιού (2ο run για την ακρίβεια, αφού θέλω να έχει περάσει το αρχικό "ξάφνιασμα" των οδηγών όταν κάτι δεν το έχω τρέξει πολύ καιρό).

2020_02.16-09_49.png.1ff7a91f46217d4532c54db2ecd60a8f.png

Αντίστοιχο run με DXVK αρχεία.

2020_02.16-10_02.png.4b0d6871c1b923da47b0d554f96995c7.png

Ακόμα ένα πέρασμα με DXVK (3ο, σαν δοκιμή).

2020_02.16-10_05.png.ed8ae81553c065e6fb0c17b32be64d98.png

 

Έχουμε και λέμε:

Με DX11, όσες φορές και να τρέξω το παιγνίδι έχει μεγάλο stutter σε συγκεκριμένα σημεία πάντα (πρώτη "δεξιά στροφή" την ώρα που μπαίνω στην πόλη, επόμενη "αριστερή" όταν σηκώνεται η κάμερα και ξανά στο τέλος στη "δεξιά" στροφή που πάλι σηκώνεται η κάμερα) και κάποια μικρότερα σποραδικά (πάντα στα ίδια σημεία).

Επίσης, εμφανώς, έχω βουτιές στη gpu, με αντίστοιχη πτώση σε fps κλπ.

Με DXVK, αφήνοντας το 1ο πέρασμα που χρειάζεται για να "μάθει" να λειτουργεί, η κατάσταση ήταν εμφανώς βελτιωμένη.

Στο 2ο πέρασμα, είχα μεγάλο stutter μόνο στην τελευταία "δεξιά" στροφή (τα άλλα δύο μεγάλα εξαφανίστηκαν) και τα μικρότερα ήταν σαφώς βελτιωμένα (και σε κάποια σημεία εξαφανισμένα).

Χρήση cpu/gpu σαφώς καλύτερη (ειδικά η gpu, χωρίς βουτιές).

Στο 3ο πέρασμα, εξαφανίστηκε και το θέμα στο τέλος, στην τελευταία στροφή.

Αν το bench ήταν μεγαλύτερο σε διάρκεια, ώστε να έχει περισσότερο χρόνο να στρώσει η cache, έχω την εντύπωση πως θα ήταν ακόμα καλύτερη η κατάσταση κα ακόμα πιο εμφανείς οι διαφορές.

Πολύ ωραία ιστορία το DXVK, πολύ χρήσιμη. Μπράβο στον @Arkin και πάλι

Vulkan is the way, brothers. Ελπίζω τώρα που αποφάσισαν και με ποιό πρότυπο RT θα συμπορευθούν, να μπουν και σε περισσότερα παιγνίδια.

 

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Στο odyssey απο κει που ηταν smouth απεκτησα stuttering με το αρχειο σου arkin :P

Θέλει να παίξεις κανα 20λεπτο για να δημιουργήσει το shader cache. Έτσι την πατάνε πολλοί και με το DX12 του BF V και το ξαναγυρίζουν σε DX11 γιατί τα πρώτα λεπτά, όσο δημιουργεί το shader cache, έχει πολύ stuttering.

Και εγώ το δοκίμασα στο Odyssey και ενώ φαίνεται να είναι λίγο πιο ομαλή η κίνηση σε απαιτητικά CPU σημεία, σε σημεία που πριν έπαιζε full 70 fps τώρα φαίνεται να μην επαρκεί η Vega 64. Προφανώς είναι GPU overhead από το DX11-->Vulcan emulation.

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Θέλει να παίξεις κανα 20λεπτο για να δημιουργήσει το shader cache. Έτσι την πατάνε πολλοί και με το DX12 του BF V και το ξαναγυρίζουν σε DX11 γιατί τα πρώτα λεπτά, όσο δημιουργεί το shader cache, έχει πολύ stuttering.

Και εγώ το δοκίμασα στο Odyssey και ενώ φαίνεται να είναι λίγο πιο ομαλή η κίνηση σε απαιτητικά CPU σημεία, σε σημεία που πριν έπαιζε full 70 fps τώρα φαίνεται να μην επαρκεί η Vega 64. Προφανώς είναι GPU overhead από το DX11-->Vulcan emulation.

Στο Bfv συμφωνώ παίρνει 2-3 λεπτά. Αλλά στο odyssey έκανα 5 λεπτά βόλτες και δεν έστρωσε. Ίσως χρειάζεται παραπάνω εκεί οντως . Θα το ξανά τσεκάρω 

Δημοσ.

Στο origins ασχολήθηκα καμία ώρα χθες. Μεγάλα stutters λόγω cache έκανε το πρώτο λεπτό. Προφανώς στην αρχή έκανα όλες τις κινήσεις του παίχτη ώστε να δημιουργήσω την cache. Την επόμενη ώρα που έπαιξα δεν παρατήρησα κάτι. Είναι υπόθεση λεπτού από εκεί και πέρα όλα τρέχουν άψογα. Καλό gaming σε όλους και ισχύει ότι vulkan is the way. Οι Navi είναι πολύ δυνατές κάρτες με σωστό optimization τρέχουν τα πάντα. Από εκεί και πέρα είναι στην ευχέρεια της εταιρισς που φτιάχνει το παιχνίδι και της AMD να στρώσουν το παιχνίδι για τις κάρτες. Θα ασχοληθώ και με παλιότερα παιχνίδια και θα το δοκιμάσω εκτενώς το dxvk είναι σωτήριο και όχι μόνο για τις navi. 

Δημοσ.

Το DXVK μπορώ να το χρησιμοποιήσω και εγώ με την NVIDIA; Κυρίως για κάνα πιο παλιό παιχνίδι που είναι single threaded θα βοηθήσει ή δεν είναι αυτό το use case του DXVK;

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το DXVK μπορώ να το χρησιμοποιήσω και εγώ με την NVIDIA; Κυρίως για κάνα πιο παλιό παιχνίδι που είναι single threaded θα βοηθήσει ή δεν είναι αυτό το use case του DXVK;

Ναι εννοειται το ανεφερα και πιο πανω τρεχει κανονικοτατα και σε nvidia και βοηθαει πολυ οπου υπαρχει θεμα. 

5600XT VS 1660TI

Κατα σειρα Battlefield 5/Division 2/Forza Horizon 4/Hitman 2/Metro Exodus/AC Odyssey/Pubg

Spoiler

BF5.png
DV2.png
forza-4.png
hm2.png
Metro-exodus.png
Odyssey.png
pubg.png

 

  • Like 1
Δημοσ.

κάτι άσχετο πάντως

drivers 19.2.1

clock 1970mhz max 1109mv

gta v 5 ώρες στα ultra 130-140 +/-5 μαξ θερμοκρασία 60

έπαιζε η κουνιάδα μου κάπως έπρεπε να μείνει  ήσυχη :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...