Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

@Arkin, fn respect για το DXVK.

Ξέρουμε τί ισχύει σε παιγνίδια με real-time "επαγρύπνηση" για hacks/cheats etc? Θα θεωρηθεί πειραγμένος κώδικας και θα φάμε απο΄το πουθενά κλωτσιές?

Στο uplay δεν επιτρεπουν να βαλουμε τιποτα. Ενα reshade πηγα να βαλω στο breakpoint και το battle net μου το κρασαρε μολις πηγαινε να ανοιξει. Στο fifa γινεται να μπει reshade στο origins χωρις προβλημα για ban. Τωρα για κανονικα hack/cheats δεν θα το διακινδύνευα σε παιχνιδια οπως BF/ANTHEM/PUBG/FORTNITE/CS εκει θα παιξει σιγουρα ban αν οχι στην αρχη αργοτερα γιατι σιγουρα θα το καταλαβουν.

 

Edit: Τωρα καταλαβα οτι μιλουσες αποκλειστικα για το DXVK. Δεν ειναι σε καμια περιπτωση hack αλλα σε online competitive δεν θα το εβαζα εκτος αν ειναι σιγουρο απο την εταιρια οτι το εχει στα safe dll.

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Arkin είπε

Edit: Τωρα καταλαβα οτι μιλουσες αποκλειστικα για το DXVK. Δεν ειναι σε καμια περιπτωση hack αλλα σε online competitive δεν θα το εβαζα εκτος αν ειναι σιγουρο απο την εταιρια οτι το εχει στα safe dll.

Ναι, στο DXVK αναφέρομαι στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Άντε βγάλε άκρη μαζί τους, όντως.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Πέτρος είπε

Ναι, στο DXVK αναφέρομαι στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Άντε βγάλε άκρη μαζί τους, όντως.

Το καλυτερο ειναι ερωτηση στην ιδια εταιρια. Δεν ειναι καποιο cheat για να εισαι 100% καλλυμενος. Τρομερο εργαλειο παντως θα σωσει πολλους κατοχους. Απλα ειναι πολυ καινουργιο στα windows και ελαχιστοι το γνωριζουν. Ανεκαθεν ηταν κομματι του linux το DXVK.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το DXVK είναι emulation του D3D9, D3D10 και DRD11 σε Vulkan. Ο κύριος σκοπός του είναι να τρέχουν στο Linux - Wine παιχνίδια Windows που βασίζονται σε D3D9, 10 και 11. Για D3D12 σε Vulkan υπάρχει άλλο project.

Το ότι το DXVK κάνει κάποιο D3D παιχνίδι να παίζει καλύτερα σε Windows απ' ότι με το native D3D11 driver, σημαίνει ένα πράγμα: ότι ο driver για D3D11 είναι χειρότερος από αυτόν για Vulkan. Σαν νέο προϊόν και νέα αρχιτεκτονική που βγήκε το 2019, είναι λογικό να μην έχει γίνει optimization του driver για D3D11. Όλα τα νέα παιχνίδια υποστηρίζουν D3D12 ή Vulkan. Οπότε αυτό που παρατηρήσατε δείχνει την ποιότητα των Navi drivers σε D3D11.

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Αυτό πάντως δε κατάλαβα πως λειτουργεί Arkin. Είναι κάτι σαν moded αρχεία και τροποποιείται το api? 

Εδω αναλυτικα. Οπως σωστα εγραψε ο malakudi ειναι emulation κυριως για Linux στα παιχνιδια που τρεχουν μεσω wine οπως Overwatch/Witcher III/Doom/No Man's Sky/Grand Theft Auto V και αλλα πολλα. Το DXVK ηρθε πρωταρχικα στο linux ως vulkan emulation για αυτα τα παιχνιδια. Απο εκει και περα φετος το εκαναν compatible και στα windows. Με απλα λογια περνει το DX9/10/11 api και το περναει μεσα απο vulkan και διορθωνει τα οποια προβληματα υπαρχουν. Το DXVK δεν εχει το performance που εχει το native emulation των amd/nvidia drivers. Μπορει δηλαδη να χανεις 5-10fps αναλογα το παιχνιδι. Διορθωνει ομως τα υπολοιπα προβληματα πχ το stuttering στο origins η αλλα προβληματα που μπορει να εχει ο native driver στο εκαστοτε παιχνιδι.  Ειναι open source οποτε φτιαχνετε αρκετα γρηγορα και φαινεται να εχει πεσει πολυ δουλεια και μερακι απο τους developers του. Καθε 8-10 μερες περνει update. 

Στο Odyssey με τις Navi στα τελευταια DLC κολλαει ο native driver της AMD στο loading στο fate of atlantis. Με το DXVK περνας αυτο το σημειο κανονικα και συνεχιζεις το παιχνιδι αν θελεις με τον native. Πραγματα που δεν φτιαχνουν οι εταιριες που δωσαμε τα χρηματα μας τα φτιαχνουν ανεξαρτητοι developers με μερακι. Το εχω δει σε πολλες περιπτωσεις αυτο πχ στο xda επειδη ασχολουμαι με custom roms 4-5 developers μπορουν να κανουν πολυ ανωτερη δουλεια απο μια τεραστια εταιρια οπως η samsung. 

 

30 λεπτά πριν, malakudi είπε

Το DXVK είναι emulation του D3D9, D3D10 και DRD11 σε Vulkan. Ο κύριος σκοπός του είναι να τρέχουν στο Linux - Wine παιχνίδια Windows που βασίζονται σε D3D9, 10 και 11. Για D3D12 σε Vulkan υπάρχει άλλο project.

Το ότι το DXVK κάνει κάποιο D3D παιχνίδι να παίζει καλύτερα σε Windows απ' ότι με το native D3D11 driver, σημαίνει ένα πράγμα: ότι ο driver για D3D11 είναι χειρότερος από αυτόν για Vulkan. Σαν νέο προϊόν και νέα αρχιτεκτονική που βγήκε το 2019, είναι λογικό να μην έχει γίνει optimization του driver για D3D11. Όλα τα νέα παιχνίδια υποστηρίζουν D3D12 ή Vulkan. Οπότε αυτό που παρατηρήσατε δείχνει την ποιότητα των Navi drivers σε D3D11.

Σε αλλα παιχνιδια με DX11 ηταν πολυ smooth με καποια micro stutters καθε τοσο καμια σχεση με το origins. Στο origins λογω των NPCS με τα ατελειωτα drawcalls βλεπουμε αυτο το stuttering fest με το DX11 overhead. Θα το διορθωσουν οπως το διορθωσαν και στις polaris καπως αλλα ποσο καιρο θα κανουν κανεις δεν ξερει.

  • Like 3
Δημοσ.

@ArkinΕίσαι θεούλης! Δεν είχα ιδέα για την ύπαρξη του DXVK παρόλο που αναρωτιόμουν αν θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο. Δοκίμασα την Radeon VII στο AC: Odyssey και τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά. Τέλος στο stuttering και στο downclock, το παιχνίδι είναι πλέον τελείως smooth. Για κάτι τέτοια γουστάρω αυτό το forum! Μπράβο και πάλι για την ανακάλυψη και την κοινοποίησή της!

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, chrisde είπε

@ArkinΕίσαι θεούλης! Δεν είχα ιδέα για την ύπαρξη του DXVK παρόλο που αναρωτιόμουν αν θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο. Δοκίμασα την Radeon VII στο AC: Odyssey και τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά. Τέλος στο stuttering και στο downclock, το παιχνίδι είναι πλέον τελείως smooth. Για κάτι τέτοια γουστάρω αυτό το forum! Μπράβο και πάλι για την ανακάλυψη και την κοινοποίησή της!

Χαρα μου που βοηθησα φιλε μου. Για αυτο ειμαστε στο forum για να βοηθαμε οπου και οπως μπορουμε. Καλο gaming στο odyssey καλο gaming και στον Joannis στο origins αναμενω απαντηση του αν το δοκιμασε να μου πει αποτελεσματα. 1-2 λεπτακια στην αρχη να φτιαχτει η pipeline cache του vulkan και μετα τα παντα ειναι smooth. 99% η καρτα και το core 1900+ μονιμα. Θα μας βοηθησει παρα πολυ το συγκεκριμενο εργαλειο και ειναι κατι που πρεπει να μαθει ο κοσμος ωστε να διευκολυνετε και να μην ταλαιπωρητε με stuttering/downclocking issues που εχουν οι drivers. 

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, thn είπε

Μπορεί να γίνει χρήση σε όποιο παιχνίδι θέλουμε η μόνο σε συγκεκριμένα;

Σε οποιο παιχνιδι DX9/DX10/DX11 θελουμε. Ειδικα τα παλιοτερα που εχουν θεματα με downclocks απο οσα εχουν γραφτει το συγκεκριμενο ειναι σωτηριο. Δουλευει κανονικα και σε nvidia καρτες. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, thn είπε

Θα δοκιμάσω με Warhammer online να δω αν γίνει τίποτα.

Από delay να φανταστώ βάζει πράμα ;

Τουλαχιστον σε single player δεν παρατήρησα κατι αλλα στο online θα φανει περισσοτερο. Δοκιμασε και γραψε τι συμπεριφορα εχεις και σε input lag.

Δημοσ.

Κάτσε να δούμε αν κάνει τίποτα γιατί σε ότι μηχάνημα το έχω βάλει πάνω από 20% gpu usage δεν βλέπεις.

Και ένα core από τον CPU.

Τελευταία κάρτα που το είδα να δουλεύει σωστά ήταν 7970, και με driver μέχρι 13.8

Σε Nvidia μέχρι 9800 μια χαρά. Μετά χάος.

Και λέτε για κακογραμμένο το ac. Που να δείτε εκεί τι παίζει

 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε

Απο cpu usage τι διαφορα εχει ; Σιγουρα για να κανει emulation χρησημοποιησει καποιους πορους. 

65-75% τον βλεπω τον 8700K στο βιντεο που τραβηξα εδω. Χωρις το DVXK στο ιδιο μερος ειχα 50-55% cpu usage αλλα τα fps ηταν πολυ λιγοτερα. Οποτε πρεπει να ειναι στα ιδια ακριβως απο αποψη CPU. Δες πιο πισω στο βιντεο το πρωτο στο μεμφις με το stuttering η καρτα δουλευει πολυ χαμηλα στα fps οποτε και η cpu ειναι στο 50-55%. Μολις ανεβηκαν τα fps πανω απο 60 αρχισε να δουλευει και περισσοτερο.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...