Skylined Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δανείστηκα μια μικρή μηχανή με συμπλέκτη για τρεις μέρες, οι ταχύτητες αλλάζουν χωρίς πρόβλημα με μια εξαίρεση: Ας πούμε ότι έχω πέμπτη και ξαφνικά βλέπω κόκκινο φανάρι και από πέμπτη θέλω να κατεβάσω πολύ γρήγορα σε πρώτη. Εννιά στις δέκα φορές θα κολλήσει κάπου μεταξύ τρίτης και δεύτερης αν έχω συμπλέκτη διαρκώς κρατημένο, ενώ αν αφήνω συμπλέκτη και δίνω λίγο γκάζι μεταξύ των αλλαγων στις ταχύτητες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Έχει πρόβλημα η μηχανή ή είναι feature; Ρωτάω γιατί δεν έχω εμπειρία σε δίκυκλα με συμπλέκτη.
panoskatos Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Θα την χαλάσεις έτσι! Μια μία θα την κατεβάζεις την ταχύτητα. Ποίος ο λογος να τις αλλάξεις γρήγορα? Βλέπεις φανάρι από μακριά, με 5η θα σταματήσεις στο φανάρι μόνο με τα φρένα? Δεν θα κάνεις κατέβασμα να φρενάρεις και με το μοτέρ? 1
christopher0016 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Όπως λέει και ο απο πάνω δεν υπάρχει λόγος να της κατεβάσεις γρήγορα.. θα το σκίσεις έτσι το σασμάν. κρίμα είναι δανεικό όχημα να το ξεσκίσεις . μια μια χαλαρά κατεβάσματα να μάθεις να φρενάρεις μαζί με με ταχύτητες. Άσε που σε γλυτσα άμα κατεβάσεις απότομα πολλές ταχύτητες θα σου πετάξει κωλο και άντε να το μαζέψεις μετά.. χαλαρά το νιώθεις στα κατεβάσματα ότι επιβραδύνει η μηχανή μαζί με τα κατεβάσματα. Tι κάνουν τα σκούτερ..😋 Πέρα την πλάκα δωσε την πίσω την μηχανή κρίμα για αυτόν που σε εμπιστεύτηκε δεν κάνω πλάκα αλλά έτσι όπως λες ότι κανείς τα κατεβάσματα πολύ πιθανόν να πέσεις να σου γλυστρησει ο πίσω τροχός και να σε ρίξει κάτω από 5η σε πρώτη... Το ότι μουγκρίζει σαν τρελό δεν σε έκανε να σκεφτείς ότι κακώς κατεβάζεις σαν τρελός;;! απορώ πως δεν έπεσες ακόμη.. να χτυπήσεις να σπάσεις ταα πλαστικά ,και να βγεις χρεωμένος στην τελική. Αφού δεν μπορείς να την οδηγήσεις γιατί δανειστικές μηχανή με ταχύτητες ; Επεξ/σία 22 Απριλίου 2019 από christopher0016 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν και είμαι παντελως ασχετος με μηχανες αυτό για τις ταχύτητες νομιζω ισχυει για όλα τα τροχοφορα. Σε αυτοκινητο ποτε δεν το ειχα κανει οσα χρονια ειχα μηχανικο κιβωτιο .. Αντε να κατεβαζα μια ταχυητα μονο . Επεξ/σία 22 Απριλίου 2019 από Γιάννης Platano 1
TechnoState Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 ....κ με λογική να το πάρεις: απο 5η σε 1η όλο αυτό το τίναγμα κ ο θόρυβος (που συνήθως είναι χειρότερος κ απο καθαρό) σου φαίνεται φυσιολογικός (σίγουρα όχι-αρα προσπάθησε να κόβεις κ να κατεβάζεις προοδευτικά, χρησιμοποιώντας κ τον συμπλέκτη/εκτός απο τα φρένα)
Skylined Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δε το δανείστηκα από ιδιώτη αλλά από μαγαζί και τους πλήρωσα λεφτά και δεύτερο μια χαρά το οδηγώ και δεν κουράζω το κιβώτιο, ούτε κάνει θορύβους ούτε φρενάρει απότομα. Νομίζω κάνεις δεν κατάλαβε την ερώτηση. Ας πούμε για παράδειγμα, θεωρητικό, ότι είμαι σταματημένος στο αυτοκίνητο, με τη μηχανή αναμμένη και έχω πατημένο συμπλέκτη: μπορώ να βάλω ότι ταχύτητα θέλω όπως θέλω αρκεί να είναι ο συμπλέκτης πατημένος, από πρώτη σε πέμπτη και από πέμπτη σε πρώτη no problem. In fact το έκανα κάποιες φορές ενώ περίμενα στο φανάρι έπαιζα με τις ταχύτητες (σε δικό μου αμάξι). Δε μπορώ να κάνω το ίδιο πράγμα στη μηχανή που δανείστηκα, κολλάνε οι ταχύτητες. Είναι φυσιολογικό αυτό ή έχει πρόβλημα η μηχανή;
dtzgr Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Το αν το όχημα είναι σταματημένο ή κινείται παίζει ρόλο. Σε αυτοκίνητο που κινείται με ικανή ταχύτητα δεν μπορείς να βάλεις πρώτη με πατημένο συμπλέκτη εκτός αν σπάσεις το λεβγέ. Εσύ, αν κατάλαβα καλά, κινείσαι με ταχύτητα οχήματος κατάλληλη για 5η στο σασμάν, μετά πατάς συμπλέκτη και με πατημένο συμπλέκτη φρενάρεις (πρακτικά με νεκρό). Όταν μειωθεί η ταχύτητα πας να κατεβάσεις πολλές ταχύτητες μαζί και δεν τις παίρνει, σωστά; Όταν σταματήσεις τις παίρνει ή όχι;
Skylined Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, dtzgr είπε αν κατάλαβα καλά, κινείσαι με ταχύτητα οχήματος κατάλληλη για 5η στο σασμάν, μετά πατάς συμπλέκτη και με πατημένο συμπλέκτη φρενάρεις (πρακτικά με νεκρό). Όταν μειωθεί η ταχύτητα πας να κατεβάσεις πολλές ταχύτητες μαζί και δεν τις παίρνει, σωστά; Σωστά 2 λεπτά πριν, dtzgr είπε Όταν σταματήσεις τις παίρνει ή όχι; Δεν τις παίρνει εύκολα.
dtzgr Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Αν επιβραδύνεις περισσότερο ή σταματήσεις τελείως, τις παίρνει;
Skylined Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Όχι, κολλάει κάπου μεταξύ τρίτης και δεύτερης, οπότε ανεβάζω ξανά, αφήνω λίγο συμπλέκτη, μετά ξανακατεβάζω, αφήνω πάλι λίγο συμπλέκτη κτλ μέχρι να το πετύχω Επεξ/σία 22 Απριλίου 2019 από Skylined
dtzgr Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Μήπως έχει καμία προστασία για αυτά τα απότομα κατεβάσματα; Πχ, αν σε άφηνε να κουμπωσεις και μετά αφηνες συμπλέκτη θα ήταν επικίνδυνο για εσένα και για τη μηχανή. Μήπως έχει καμία προστασία που ενεργοποιείται και πρέπει να αφήσεις συμπλέκτη και κάπου ενδιάμεσα για να πάει πιο κάτω...; Ας περιμένουμε κανέναν ειδικό (εγώ δεν είμαι).
kiriakos500 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Bel-Ray Thumper< αν ειναι μονοκυλινδρο η το exp bel-ray αν ειναι απο δυκιλινδρο και πανω .... και οι θορυβοι θα μειωνοντουσαν
Sorath Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Φυσιολογικό είναι που συμβαίνει. Το κιβώτιο στις μοτοσυκλέτες είναι σειριακό σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που μπορείς να πας απευθείας σε οποιοαδήποτε ταχύτητα. Εδώ πολλές φορές χρειάζεται μια μικρή κίνηση του τροχού, όταν είσαι σταματημένος απλά για να μπει η νεκρά, και εσύ προσπαθείς να κουμπώσεις όλες τις ταχύτητες σε στάση. Είναι πολύ δύσκολο να συμβεί αυτό. Και επιπλέον δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις.
Skylined Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Νομίζω ότι η παραπάνω δημοσίευση απαντάει στην ερώτησή μου. Ένα πράγμα εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω, γιατί δεν είναι ο λεβιές στις μηχανές σαν των παπιών. Πολύ πιο βολικό να πατάς μπρος πίσω, παρά να τραβάς/πατάς. Μετά από ώρες οδήγηση σε κυκλοφορία μου πόνεσε το αριστερό πόδι από το πολύ τράβηγμα, πάνω μεριά κοντά στα δάκτυλα, ενώ με παπί και φυσικά σκούτερ που δεν έχει καν ταχύτητες δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Επεξ/σία 22 Απριλίου 2019 από Skylined
Sorath Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 Δημοσ. 22 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν μου έχει τύχει ποτέ να κουραστεί το πόδι μου απο τις αλλαγές των ταχυτήτων. Σε μια καλοσυντηρημένη μοτοσυκλέτα και αλλάζοντας σωστά τις ταχύτητες, δεν τίθεται θέμα να ζορίζεσαι τόσο πολύ ώστε να κουράζεσαι. Κανονικά οι ταχύτητες μπαίνουν πολύ εύκολα με ελάχιστη δύναμη. Όσο γιατί δεν είναι σαν των παπιών, μάλλον λόγω εμφάνισης, όγκου και πιο απλής σχεδίασης. Και επιπλέον για να μην πατηθεί καταλάθος το πίσω για κατέβασμα ταχύτητας. Επεξ/σία 22 Απριλίου 2019 από Sorath 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα