Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα και καλή Κυριακή να έχουμε.

Είχα κάνει αίτηση εδώ και μήνες στη Cyta για πλήρη διακοπή και αποσύνδεση του τηλεφώνου μιας και έφευγα από το σπίτι και δεν το ήθελα πια. Το συμβόλαιο είχε λήξει έτσι και αλλιώς οπότε δε πλήρωσα ρήτρα αποσύνδεσης και από το τηλέφωνο το μόνο που χρειάζονταν ήταν να τους στείλω με fax ένα χαρτί με κάτι στοιχεία και την υπογεγραμμένη από εμένα πρόταση πως θέλω αποσύνδεση.

Κάνα μήνα μετά την αίτηση με παίρνουν και λένε πως δε μπορούν να βγάλουν τα γράμματα μου και να το ξαναστείλω καθαρογραμμένα. Το ξαναέστειλα και απο τότε δεν έχω ασχοληθεί.

Στα πλην πως πλήρωσα ένα λογαριασμό εξτρά μιας και άργησε να διακοπεί η σύνδεση.

 

Το ερώτημα μου ειναι πως εκδόθηκε νέος λογαριασμός αυτό τον μήνα με τελικό ποσό πληρωμής -9.30€, ουσιαστικά δηλαδή πίστωση άλλα 9.30€ για τον επόμενο μήνα που δεν υπάρχει.

Αυτό το ποσό δε μπορεί να μου επιστραφεί ως χρηματικό αντίτιμο αντί πίστωσης σε λογαριασμό;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, divo είπε

Αν ησουν σε εταιρεια με φυσικα καταστηματα, θα σου ελεγα πας στο καταστημα και παιρνεις τα χρηματα σου. Με τη cyta ομως δε ξερω αν οι εμποροι που ειχαν μπορουν να σε εξυπηρετισουν. Πας και ρωτας σε αυτους.

ακόμα στέλνει η vodafone μηνύματα ότι θα εξυπηρετεί εκείνη, αν ειναι οτι τα παίρνω να παω σε κάποια να τα παρω.

τους χάρισα εναν λογαριασμό ετσι και αλλιως, απλα ειναι στου δι@ολου τη μάνα η κοντινότερη vodafone

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αφού είσαι πρώην συνδρομητής Cyta κάλεσε 2155013877 και ζητησε να σου τα βάλουν σε έναν λογαριασμό ή να τα μεταφέρουν σε άλλο νούμερο Vodafone (για να αφαιρεθούν από τον λογαριασμό του)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...