panoskatos Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, gia_nnis είπε Τελικά επιβαρυνθηκες τον πολλαπλασιαστή??? Όχι, το έχει γράψει πιο πάνω. Έχει γράψει ο @Cosmonaut21 για ελαττωματική παρτίδα μπουζοκαλωδια αλλά δεν τον ακούει κανείς! 1
toyo73 Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 12 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Δεν κανω καμια πλάκα, απλος δεν ήξερα οτι το πολο το τσι εχει μπουζοκαλωδια Που είδες την πλάκα Που να βγαλεις ακρη με group.85.000 διαοφρετικοι κινητηρες και κωδικοι αυτων στο ιδιο αυτοκινητο.Ο ιδιος κινητηρες με 45 διαφορετικες πιεσεις turbo και αλλες ιπποδυναμεις. 1000 κυβικα ατμοσφαιρα, 1000 κυβικα χαμηλη πιεση, υψηλη, μεσαια , ζαχαρο, χοληστερινη.Παμε 200-300 κυβικα παραπανω αντε τα ιδια.
26ska Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Ο μάστορας φοβερός άνθρωπος, ούτε τον πολλαπλασιαστή μου φόρτωσε, προσπαθώντας να με δουλέψει,πλήρωσα μόνο τα μπουζοκαλωδια ένα 50 και ένα 10ρικο εργασία 🤔🤔🤔 και μου άλλαξε και τα λάστιχα μπρος πίσω, που έπρεπε να τα αλλάξω εδώ και καιρό. Άνθρωπος με Κ κεφάλαιο, μπράβο του. 1
HALF EVIL Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 6 λεπτά πριν, 26ska είπε Ο μάστορας φοβερός άνθρωπος, ούτε τον πολλαπλασιαστή μου φόρτωσε, προσπαθώντας να με δουλέψει,πλήρωσα μόνο τα μπουζοκαλωδια ένα 50 και ένα 10ρικο εργασία 🤔🤔🤔 και μου άλλαξε και τα λάστιχα μπρος πίσω, που έπρεπε να τα αλλάξω εδώ και καιρό. Άνθρωπος με Κ κεφάλαιο, μπράβο του. Τώρα διάβασα το νήμα. Ίδιο πρόβλημα σε καινουργιο seat Ibiza 1,2 tsi 105 ίππων το 2012 , (αγορά το 2011). Μπουζουκαλώδια , 2 φορες . Την πρωτη τα αλλαξα στην αντιπροσωπεία και προφανως ηταν ξανα ελλατωματικα. Την δευτερη φορα σε γνωστο μου συνεργειο και απο τοτε ολα οκ.
kage Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, Cosmonaut21 είπε Εγώ επειδή το ξέρω επιμένω ότι αν δεν έχει γίνει η οδηγία της VW,αφού είναι του '10 το αυτοκίνητο τότε φταίει αυτό και τσάμπα δίνεις λεφτά.Σε μια αντιπροσωπεία οι εργασίες γίνονται εντελώς δωρεάν για αυτό συγκεκριμένα και ας μην είσαι στην εγγύηση.Πολλοί με τις πρώτες παρτίδες το έχουν κάνει έτσι σε διάφορα αυτοκίνητα με αυτόν τον κινητήρα. Το αν είναι πολλαπλασιαστής ή μπουζοκαλώδια έπρεπε εκτός από τα σφάλματα στο διαγνωστικό να τα ελέγχξει ένα ένα ο μάστορας. Οτι αν πηγαινε σε αντ.πεια θα τα εβαζαν σε παλμογραφο πολυμετρο κτλ? Συνηθως σκεφτονται η εργατοωρα ειναι κανα 60ε πρεπει να τελειωσω και αλλα 2 αυτοκ.Οποτε αφου το αυτοκ ειναι 10+ ετων και μαλακιζεται μονιμα το group με πολ.στες/μπουζοκαλωσια ας τα αλλαξω με νεα κ βλεπουμε.. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ: Όπως και με τα πηνία παραγωγής ρεύματος (γεννήτρια), οι μετρήσεις αυτές (οριο τιμων απο σερβις μανουαλ)μας εγγυώνται πότε ένα πηνίο είναι χαλασμένο, όχι πότε είναι καλό. Αν δλδ μετράς και βρήσκεις τιμή εκτός ορίων, τότε είναι σίγουρα χαλασμένο. Αν μετράς και βρήσκεις εντός ορίων όμως, αυτό δεν σου εξασφαλίζει απαραίτητα και με σιγουριά ότι είναι καλό. Την καταλαβαίνεις την λογική; Στις μοτοσυκλέτες όπου υπάρχει ο κλασσικός πολλαπλασιαστής και μπουζοκαλώδιο με μπουζόπιπα (οχι δλδ όπως στις σύχρονες που όλο αυτό, έχει γίνει ΕΝΑ εξάρτημα), το μάνιουαλ μπορεί να δίνει, τιμή αντίστασης για το δευτερεύον, μετρώντας ΧΩΡΙΣ ή ΜΕ την μπουζόπιπα, καθότι οι μπουζόπιπες έχουν μέσα τους μια αντίσταση 5ΚΩ ή 10ΚΩ για μείωση των ραδιοφωνικών παράσιτων. Γενικότερα και πρακτικότερα, αν ένας κύλινδρος δεν δουλεύει, αλλαγή των πολλαπλασιαστών, θα σου δείξει αν φταίει ο πολλαπλασιαστής. Π.χ. αν δεν δουλευει καλά ο κύλινδρος 2, και αλλάξεις τον πολλαπλασιαστή θέση με τον 1, τότε αν το πρόβλημα μεταφέρεται μετά την αλλαγή στον 1, φταίει ο πολλαπλασιαστής. Αν παραμένει στον 2, δεν είναι ο πολλαπλασιαστής το πρόβλημα. Εννοείται ότι πολλαπλασιαστές με εμφανή εξωτερικά σημάδια φθοράς, ραγισμένο πλαστικό κέλυφος, σκουριά στο καρφί που μπαίνει το μπουζοκαλώδιο κ.ο.κ. δείχνει με την μία πρόβλημα》 Επεξ/σία 23 Απριλίου 2019 από kage
gmts Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Σε ίδια περίπτωση βλάβης(Ibiza 1.2 TSi '11) μετά απο οδηγία της VW , έβαζαν ενισχυμένο μπουζοκαλώδιο το οποίο ήταν εμφανές ακόμα και με γυμνό ματι και λύθηκε το πρόβλημα. Κόστος 60 ευρώ ανταλλακτικό και εργασία.
panoskatos Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 Δημοσ. 23 Απριλίου 2019 @kage Αν κατάλαβα καλά εννοείς ότι στις μοτοσικλέτες είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο το σύστημα με τις πίπες ή μόνο όσο αφορά την μέτρηση είναι καλύτερο ;
kage Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 οχι.copy paste apo moto forum για σχετικο θεμα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα