giwrgos555 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 56 λεπτά πριν, Mmss είπε Εγώ να σου πω την αλήθεια θέλω να το κάνω και για μπακαπ..αν δε βρω ποτέ δουλειά σε γραφείο να το κάνω και έτσι μήπως και σωθώ. Βέβαια δεν ξέρω πόσο σοβαρά το παίρνουν το χαρτί από ναυτικό λύκειο. Για να μη λέω και πολλα, βλέπωντας και κανοντας Δεν χρειάζεσαι κάνενα χαρτί ούτε απο ναυτικό λύκειο ούτε απο τίποτα χρειάζεσαι ένα μπάρκο για 3,5-5 μήνες σαν απλό ναυτόπαιδο. Θα πληρωθείς δεν πάς τσάμπα θα πάρεις απο 550-1500 ευρώ το μήνα ανάλογα το είδος του βαποριού και την εταιρεία. Το αντικείμενο που θα ασχοληθείς στην ναυτιλιακή στα περισσότερα τμήματα αν όχι σε όλα έχει αντικείμενο το βαπόρι οπότε είναι δεδομένο ότι αν δεν ξέρεις πώς δουλεύει το βαπόρι δεν μπορείς να κάνεις και εσύ την δουλειά σου στο γραφείο.Απο εκεί και πέρα νομίζω στο έχουν ξαναπεί και εδώ άλλοι καλή γνώση του ναυτικού δικαίου. Γιατί θα καταλάβεις ότι κατά κύριο διαχειρίζεσαι πλοία διαχειρίζεσαι και κανονισμούς όλες οι δουλειές είναι τυποποιημένες και καταγεγραμμένες απο την νομοθεσία απο το πώς θα γίνει η ανάλυση καυσίμου πώς θα γίνει η συντήρηση του πλοίου πώς θα φορτωθεί το βαπόρι στο λιμάνι κτλ κτλ όλα είναι κανονισμοί που τηρούνται κατά γράμμα έχει χαθεί το κομμάτι της ναυτοσύνης και την θαλάσσιας πείρας στο μεγαλύτερο κομμάτι του. 1
Mmss Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, giwrgos555 είπε Δεν χρειάζεσαι κάνενα χαρτί ούτε απο ναυτικό λύκειο ούτε απο τίποτα χρειάζεσαι ένα μπάρκο για 3,5-5 μήνες σαν απλό ναυτόπαιδο. Θα πληρωθείς δεν πάς τσάμπα θα πάρεις απο 550-1500 ευρώ το μήνα ανάλογα το είδος του βαποριού και την εταιρεία. Το αντικείμενο που θα ασχοληθείς στην ναυτιλιακή στα περισσότερα τμήματα αν όχι σε όλα έχει αντικείμενο το βαπόρι οπότε είναι δεδομένο ότι αν δεν ξέρεις πώς δουλεύει το βαπόρι δεν μπορείς να κάνεις και εσύ την δουλειά σου στο γραφείο.Απο εκεί και πέρα νομίζω στο έχουν ξαναπεί και εδώ άλλοι καλή γνώση του ναυτικού δικαίου. Γιατί θα καταλάβεις ότι κατά κύριο διαχειρίζεσαι πλοία διαχειρίζεσαι και κανονισμούς όλες οι δουλειές είναι τυποποιημένες και καταγεγραμμένες απο την νομοθεσία απο το πώς θα γίνει η ανάλυση καυσίμου πώς θα γίνει η συντήρηση του πλοίου πώς θα φορτωθεί το βαπόρι στο λιμάνι κτλ κτλ όλα είναι κανονισμοί που τηρούνται κατά γράμμα έχει χαθεί το κομμάτι της ναυτοσύνης και την θαλάσσιας πείρας στο μεγαλύτερο κομμάτι του. Αν έχω δίπλωμα στα ναυτιλίακα και πάρω και το απολυτήριο από ναυτικό λύκειο και κάποια θαλάσσια υπηρεσία δεν θα με βοηθήσει στο να ανοίξω και άλλες πορτες σε μια ναυτιλιακή? θέλω να σου πω αν πάρεις το δίπλωμα 3ου δεν μπορείς να εργαστείς σε κάποιο ποιο τεχνικό τμήμα? ενημερωτικά σε ρωτάω γιατί προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει..
mp123 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Στις 9/11/2019 στις 10:34 ΠΜ, AristidisZ είπε Και εμένα μου δημιουργήθηκε η απορία, για τι μηχανή μιλάμε ; εμενα μου θυμησε κατι παλιες ηλεκτρομηχανες yanmar με εξαρτημενη αντλια θαλασσας για τα ψυγεια της ιδιας της μηχανης. τωρα μιλαμε για μηχανες δεκαετιας 70 1
giwrgos555 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Mmss είπε Αν έχω δίπλωμα στα ναυτιλίακα και πάρω και το απολυτήριο από ναυτικό λύκειο και κάποια θαλάσσια υπηρεσία δεν θα με βοηθήσει στο να ανοίξω και άλλες πορτες σε μια ναυτιλιακή? θέλω να σου πω αν πάρεις το δίπλωμα 3ου δεν μπορείς να εργαστείς σε κάποιο ποιο τεχνικό τμήμα? ενημερωτικά σε ρωτάω γιατί προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.. To τεχνικό τμήμα είναι τμήμα που έχει 2 ειδικότητες κατά κύριο λόγο 1) Μηχανικούς Ε.Ν ή Μηχανολόγους Μηχανικούς 2)ναυπηγούς μηχανικούς.Δεν το επανδρώνουνε έτσι εύκολα οι ναυτιλιακές συνήθως παίρνουν μηχανικούς που έχουν κάνει ταξίδια χρόνια στα πλοία έχουν ζήσει την μηχανή και το μηχανοστάσιο ξέρουν πώς γίνονται οι δουλειές πιθανότατα αν όχι σίγουρα έχουν φτάσει 1οι μηχανικοί και τους παίρνουν στο technical department είτε για να κάνουνε troubleshooting σε οποιοδήποτε πλοίο έχει βλάβη ανα την υφήλιο είτε για on desk support προς τους μηχανικούς του πλοίου. Κάποια τμήματα ναυτιλιακών δεν είναι ανοιχτά προς μη ναυτικούς επανδρώνονται κατά κύριο λόγο απο ναυτικούς. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2019 από giwrgos555 1
Mmss Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 47 λεπτά πριν, giwrgos555 είπε To τεχνικό τμήμα είναι τμήμα που έχει 2 ειδικότητες κατά κύριο λόγο 1) Μηχανικούς Ε.Ν ή Μηχανολόγους Μηχανικούς 2)ναυπηγούς μηχανικούς.Δεν το επανδρώνουνε έτσι εύκολα οι ναυτιλιακές συνήθως παίρνουν μηχανικούς που έχουν κάνει ταξίδια χρόνια στα πλοία έχουν ζήσει την μηχανή και το μηχανοστάσιο ξέρουν πώς γίνονται οι δουλειές πιθανότατα αν όχι σίγουρα έχουν φτάσει 1οι μηχανικοί και τους παίρνουν στο technical department είτε για να κάνουνε troubleshooting σε οποιοδήποτε πλοίο έχει βλάβη ανα την υφήλιο είτε για on desk support προς τους μηχανικούς του πλοίου. Κάποια τμήματα ναυτιλιακών δεν είναι ανοιχτά προς μη ναυτικούς επανδρώνονται κατά κύριο λόγο απο ναυτικούς. Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω είναι αν πάρεις το συγκεκριμένο πτυχίο από ΕΠΑΛ και το δουλέψεις μέχρι να πάρεις τον οποίο βαθμό σε συνδιασμό με τον χαρτί τον ναυτιλιακών αν μπορείς να μπεις σε κάποιο τετειο τμήμα η έστω να μετράς περισσότερο σε κάποιο άλλο μιας ναυτιλιακής. Έχοντας κάποια τέτεια παραδείγματα από το φιλικό μου περιβάλλον ξέρω δύο τρία παιδιά τα οποία είχα μαζέψει ούτε τη μισή θαλάσσια υπηρεσία του δεύτερου και τελικά μπεικαν σε ένα τεχνικό τμήμα ναυτιλιακης.δεν έχω ιδέα τη κάνουν εκεί αλλά φαντάζομαι θα είναι κατι σχετικό με της σπουδές τους.επησις στη αεν της Κρήτης που ήταν ο κολλητός μου πριν πάρει πτυχίο ερχόντουσαν από εταιρίες να "ψαρέψουν" πτυχιούχους μηχανικούς απευθείας για την εταιρία.
giwrgos555 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, Mmss είπε Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω είναι αν πάρεις το συγκεκριμένο πτυχίο από ΕΠΑΛ και το δουλέψεις μέχρι να πάρεις τον οποίο βαθμό σε συνδιασμό με τον χαρτί τον ναυτιλιακών αν μπορείς να μπεις σε κάποιο τετειο τμήμα η έστω να μετράς περισσότερο σε κάποιο άλλο μιας ναυτιλιακής. Έχοντας κάποια τέτεια παραδείγματα από το φιλικό μου περιβάλλον ξέρω δύο τρία παιδιά τα οποία είχα μαζέψει ούτε τη μισή θαλάσσια υπηρεσία του δεύτερου και τελικά μπεικαν σε ένα τεχνικό τμήμα ναυτιλιακης.δεν έχω ιδέα τη κάνουν εκεί αλλά φαντάζομαι θα είναι κατι σχετικό με της σπουδές τους.επησις στη αεν της Κρήτης που ήταν ο κολλητός μου πριν πάρει πτυχίο ερχόντουσαν από εταιρίες να "ψαρέψουν" πτυχιούχους μηχανικούς απευθείας για την εταιρία. Δεν ξέρω τι παραδείγματα έχεις απο το φιλικό σου περιβάλλον και σε τι εταιρείες δουλεύουν πάντως οι μεγάλες εταιρείες επειδή έχουν τεράστιο αριθμό προσωπικού στα πλοία βάζουν 1ους μηχανικούς στο τεχνικό. Μπορεί ναυτιλιακές των 5-10 πλοίων να μην έχουν την δυνατότητα ούτε την πολυτέλεια να διαλέξουν 1ους μηχανικούς γιατί δεν έχουν τους διαθέσιμους πόρους και να τους βάλαν απο πολύ νωρίς στο γραφείο. Οι εταιρείες οι μεγάλες των 50-60+ πλοίων επειδή βγάζουν τεράστιο αριθμό πλοιάρχων Α και δεν μπορούν να τους απορροφήσουν σε θέσεις καπετάνιων στα πλοία τους παίρνουν στα γραφεία και έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ακριβώς επειδή έχουν μεγάλο αριθμό προσωπικού. Οι μηχανικοί εξαιτίας του ότι ο άλλος δεν πάει μηχανή να λερώσει τα χέρια του είναι πιο περιζήτητος κλάδος σε σχέση με τους πλοιάρχους γι αυτό και είναι πιο εύκολο να απορροφηθείς στα πλοία.Εδώ και ώρες ρωτάς το ίδιο πράγμα το πτυχίο ΕΠΑΛ απο μόνο του δεν σου δίνει δίπλωμα Γ πλοιάρχουν απο μόνο του θές 24 μήνες θαλάσσια υπηρεσία. Αν σκεφτείς ότι η εταιρεία στους 6 ή 8 μήνες σε ξεμπαρκάρει θές δεν θές καταλαβαίνεις ότι θές 4-5 ταξίδια για να βγείς πλοίαρχος Γ απο ένα ναυτικό λύκειο.Τι ακούγεται διαφέρει πολύ απο το τι ισχύει κανονικά το περνάνε οι εταιρείες και ψαρεύουν απο τις ΑΕΝ δεν το γνωρίζω και δεν παίζει να υφίσταται. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2019 από giwrgos555
Mmss Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, giwrgos555 είπε Δεν ξέρω τι παραδείγματα έχεις απο το φιλικό σου περιβάλλον και σε τι εταιρείες δουλεύουν πάντως οι μεγάλες εταιρείες επειδή έχουν τεράστιο αριθμό προσωπικού στα πλοία βάζουν 1ους μηχανικούς στο τεχνικό. Μπορεί ναυτιλιακές των 5-10 πλοίων να μην έχουν την δυνατότητα ούτε την πολυτέλεια να διαλέξουν 1ους μηχανικούς γιατί δεν έχουν τους διαθέσιμους πόρους και να τους βάλαν απο πολύ νωρίς στο γραφείο. Οι εταιρείες οι μεγάλες των 50-60+ πλοίων επειδή βγάζουν τεράστιο αριθμό πλοιάρχων Α και δεν μπορούν να τους απορροφήσουν σε θέσεις καπετάνιων στα πλοία τους παίρνουν στα γραφεία και έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ακριβώς επειδή έχουν μεγάλο αριθμό προσωπικού. Οι μηχανικοί εξαιτίας του ότι ο άλλος δεν πάει μηχανή να λερώσει τα χέρια του είναι πιο περιζήτητος κλάδος σε σχέση με τους πλοιάρχους γι αυτό και είναι πιο εύκολο να απορροφηθείς στα πλοία.Εδώ και ώρες ρωτάς το ίδιο πράγμα το πτυχίο ΕΠΑΛ απο μόνο του δεν σου δίνει δίπλωμα Γ πλοιάρχουν απο μόνο του θές 24 μήνες θαλάσσια υπηρεσία. Αν σκεφτείς ότι η εταιρεία στους 6 ή 8 μήνες σε ξεμπαρκάρει θές δεν θές καταλαβαίνεις ότι θές 4-5 ταξίδια για να βγείς πλοίαρχος Γ απο ένα ναυτικό λύκειο.Τι ακούγεται διαφέρει πολύ απο το τι ισχύει κανονικά το περνάνε οι εταιρείες και ψαρεύουν απο τις ΑΕΝ δεν το γνωρίζω και δεν παίζει να υφίσταται. Το ξέρω για τη θαλάσσια υπηρεσία φίλε μου..εδω και ώρες άλλο ρωτάω άλλη απάντηση περνώ!τέλος Πάντων.να σε καλά που ασχολήθηκες.
tornado Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, Mmss είπε Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω είναι αν πάρεις το συγκεκριμένο πτυχίο από ΕΠΑΛ και το δουλέψεις μέχρι να πάρεις τον οποίο βαθμό σε συνδιασμό με τον χαρτί τον ναυτιλιακών αν μπορείς να μπεις σε κάποιο τετειο τμήμα η έστω να μετράς περισσότερο σε κάποιο άλλο μιας ναυτιλιακής. Έχοντας κάποια τέτεια παραδείγματα από το φιλικό μου περιβάλλον ξέρω δύο τρία παιδιά τα οποία είχα μαζέψει ούτε τη μισή θαλάσσια υπηρεσία του δεύτερου και τελικά μπεικαν σε ένα τεχνικό τμήμα ναυτιλιακης.δεν έχω ιδέα τη κάνουν εκεί αλλά φαντάζομαι θα είναι κατι σχετικό με της σπουδές τους.επησις στη αεν της Κρήτης που ήταν ο κολλητός μου πριν πάρει πτυχίο ερχόντουσαν από εταιρίες να "ψαρέψουν" πτυχιούχους μηχανικούς απευθείας για την εταιρία. Αν τελειωσεις ειδικοτητα ναυτιλιακου τομεα σε ΕΠΑΛ παιρνεις πτυχιου δοκιμου αξιωματικου καταστρωματος η μηχανης. Ειναι προαγογικο μεχρι του βαθμου Β πλοιαρχου και μηχανικου αντιστοιχα. Σαν Γ πλοιαρχος η μηχανικος προαγεσαι εφοσον: α. μαζεψεις 24μηνη υπηρεσια δοκιμου β. τελειωσεις ειδικο σχολειο στον ασπροπυργο οταν υπαρχουν τετοια ειδικα τμηματα. γ. τις υπολοιπες υποχρεωσεις που εχουν οι υπολοιποι αξιωματικοι Ε.Ν. Τωρα εσυ απο οτι καταλαβα θες να κανεις μια σβελτη εκπαιδευση, να περασεις απο ΕΠΑΛ για το πτυχιο ειδικοτητας και να το συνδιασεις με ενα χαρτι ναυτιλιακων, ποιο αραγε? να πας σε ΔΙΕΚ ναυτιλιακου τομεα? (+ 2 χρονια) αν ναι με αυτα μονο κανεις πολυ λιγα. Για να φτασεις σε ενα επιπεδο να εχεις καλα χαρτια στα χερια σου και να παιξεις δυνατα σου προτεινω τα εξης: 1. Εισαγωγη σε ΑΕΝ (ειτε απο πανελλαδικες ειτε απο ΕΠΑΛ εφοσον ισχυει ακομα) 2. Αποκτηση διπλωματος Β' πλοιαρχου - μηχανικου 3. Μεταπτυχιακο σε καποιο τομεα στα ναυτιλιακα σε οποιο κομματι πιστευεις οτι εχεις κλιση. Χωρις τα παραπανω και χωρις να εχεις τον θυρωρο του Ωναση, μπατζανακη, η καλυτερη σου προοπτικη για μια ναυτιλιακη ειναι να φτιαχνεις καφεδες και αυτο το βλεπω δυσκολο.... ΥΓ...... οι ναυτιλιακες πλεον δεν ειναι αυτο που παραδοσιακα ηταν. Εχουν οργανωση σε πολλα επιπεδα και εχουν θεσεις που ουτε τις φανταζεσαι, επισης οι ευθυνες τους και τα ωραρια τους ειναι απιστευτα, καλυτερα ενημερωσου που πας να μπλεξεις και τι απαιτησεις χρειαζεται γιατι μπορει να ξυνεις το κεφαλι σου και να καταληξεις , αστο αυτο δεν ειναι για μας. 1
Mmss Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 20 ώρες πριν, tornado είπε Αν τελειωσεις ειδικοτητα ναυτιλιακου τομεα σε ΕΠΑΛ παιρνεις πτυχιου δοκιμου αξιωματικου καταστρωματος η μηχανης. Ειναι προαγογικο μεχρι του βαθμου Β πλοιαρχου και μηχανικου αντιστοιχα. Σαν Γ πλοιαρχος η μηχανικος προαγεσαι εφοσον: α. μαζεψεις 24μηνη υπηρεσια δοκιμου β. τελειωσεις ειδικο σχολειο στον ασπροπυργο οταν υπαρχουν τετοια ειδικα τμηματα. γ. τις υπολοιπες υποχρεωσεις που εχουν οι υπολοιποι αξιωματικοι Ε.Ν. Τωρα εσυ απο οτι καταλαβα θες να κανεις μια σβελτη εκπαιδευση, να περασεις απο ΕΠΑΛ για το πτυχιο ειδικοτητας και να το συνδιασεις με ενα χαρτι ναυτιλιακων, ποιο αραγε? να πας σε ΔΙΕΚ ναυτιλιακου τομεα? (+ 2 χρονια) αν ναι με αυτα μονο κανεις πολυ λιγα. Για να φτασεις σε ενα επιπεδο να εχεις καλα χαρτια στα χερια σου και να παιξεις δυνατα σου προτεινω τα εξης: 1. Εισαγωγη σε ΑΕΝ (ειτε απο πανελλαδικες ειτε απο ΕΠΑΛ εφοσον ισχυει ακομα) 2. Αποκτηση διπλωματος Β' πλοιαρχου - μηχανικου 3. Μεταπτυχιακο σε καποιο τομεα στα ναυτιλιακα σε οποιο κομματι πιστευεις οτι εχεις κλιση. Χωρις τα παραπανω και χωρις να εχεις τον θυρωρο του Ωναση, μπατζανακη, η καλυτερη σου προοπτικη για μια ναυτιλιακη ειναι να φτιαχνεις καφεδες και αυτο το βλεπω δυσκολο.... ΥΓ...... οι ναυτιλιακες πλεον δεν ειναι αυτο που παραδοσιακα ηταν. Εχουν οργανωση σε πολλα επιπεδα και εχουν θεσεις που ουτε τις φανταζεσαι, επισης οι ευθυνες τους και τα ωραρια τους ειναι απιστευτα, καλυτερα ενημερωσου που πας να μπλεξεις και τι απαιτησεις χρειαζεται γιατι μπορει να ξυνεις το κεφαλι σου και να καταληξεις , αστο αυτο δεν ειναι για μας Παρακολουθώ είδη σε ένα κολλέγιο τριετούς φοίτησης ναυτιλιακά(πλέον με το μίνι νομοσχέδιο που περασε η υπουργός Παιδείας , θεωρείτε ισάξιο με ΑΕΙ μετά από εξετάσεις στον αντίστοιχο ΔΟΑΤΑΠ που δημιουργήθηκε). σκέφτηκα όμως ότι αν το συνδιαζα με ένα χαρτί από ΕΠΑΛ και τη 24 μήνη θαλάσσια υπηρεσία και περνά του τρίτου ίσως σε συνδιασμό και με τα δύο να μπορούσα να κινηθώ ποιο εύκολα στην αγορά εργασίας.καταλαβενω πολύ καλά τι εννοείς αλλά είμαι όσο περισσότερο συνειδητοποιημένος μπορώ στης κινήσεις που κάνω.τωρα το που θα βγει δεν το ξέρω.Μιας και έχω το ναυτικό φυλλάδιο και tanker/chemicals safety kai ta roro φανταστικά ότι ίσως αν έπαιρνα το πτυχίο από το κολλέγιο και δεν έβρισκα δουλειά σε ναυτιλίακη,με κάποια Μπάρκα και το Δίπλωμα του τρίτου ΕΦΟΣΟΝ πληρώ όλα τα κριτήρια και το πάρω μαζί με το bachelor στα ναυτιλιακά που ήδη θα έχω μήπως έτσι μου άνοιγε κάποια πόρτα που πριν δεν θα μπορούσε!αυτό που ρωτάω είναι να μου πει κάποιος γνωστής αν γίναιτε!της προϋποθέσεις για το κάθε τι της ξέρω.δεν ξέρω όμως τι παίζει στην αγορά εργασίας!τώρα το αν είναι δύσκολο επάγγελμα τα ωράρια και όλα αυτά τι να σου πω!ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ το προτιμώ από το να φεύγω για 7 μήνες σεζόν να μαζέψω δέκα φράγκα και όταν γυρνάω να δουλεύω ντελιβερι πρωί βράδυ για να μπουν δύο δραχμές στην άκρη
tornado Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2019 Στις 12/11/2019 στις 3:27 ΜΜ, Mmss είπε Παρακολουθώ είδη σε ένα κολλέγιο τριετούς φοίτησης ναυτιλιακά(πλέον με το μίνι νομοσχέδιο που περασε η υπουργός Παιδείας , θεωρείτε ισάξιο με ΑΕΙ μετά από εξετάσεις στον αντίστοιχο ΔΟΑΤΑΠ που δημιουργήθηκε). σκέφτηκα όμως ότι αν το συνδιαζα με ένα χαρτί από ΕΠΑΛ και τη 24 μήνη θαλάσσια υπηρεσία και περνά του τρίτου ίσως σε συνδιασμό και με τα δύο να μπορούσα να κινηθώ ποιο εύκολα στην αγορά εργασίας.καταλαβενω πολύ καλά τι εννοείς αλλά είμαι όσο περισσότερο συνειδητοποιημένος μπορώ στης κινήσεις που κάνω.τωρα το που θα βγει δεν το ξέρω.Μιας και έχω το ναυτικό φυλλάδιο και tanker/chemicals safety kai ta roro φανταστικά ότι ίσως αν έπαιρνα το πτυχίο από το κολλέγιο και δεν έβρισκα δουλειά σε ναυτιλίακη,με κάποια Μπάρκα και το Δίπλωμα του τρίτου ΕΦΟΣΟΝ πληρώ όλα τα κριτήρια και το πάρω μαζί με το bachelor στα ναυτιλιακά που ήδη θα έχω μήπως έτσι μου άνοιγε κάποια πόρτα που πριν δεν θα μπορούσε!αυτό που ρωτάω είναι να μου πει κάποιος γνωστής αν γίναιτε!της προϋποθέσεις για το κάθε τι της ξέρω.δεν ξέρω όμως τι παίζει στην αγορά εργασίας!τώρα το αν είναι δύσκολο επάγγελμα τα ωράρια και όλα αυτά τι να σου πω!ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ το προτιμώ από το να φεύγω για 7 μήνες σεζόν να μαζέψω δέκα φράγκα και όταν γυρνάω να δουλεύω ντελιβερι πρωί βράδυ για να μπουν δύο δραχμές στην άκρη Αν σκοπεύεις να τσξιδεψεις το επαλ είναι μια αρχή, αλλιώς σου είναι άχρηστο. Θες να γίνεις απαραίτητος σε μια ναυτιλιακή? Κανε ένα μεταπτυχιακό πάνω στον ism code και μην φοβάσαι τίποτα. 2
Mmss Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Στις 13/11/2019 στις 6:20 ΜΜ, tornado είπε Αν σκοπεύεις να τσξιδεψεις το επαλ είναι μια αρχή, αλλιώς σου είναι άχρηστο. Θες να γίνεις απαραίτητος σε μια ναυτιλιακή? Κανε ένα μεταπτυχιακό πάνω στον ism code και μην φοβάσαι τίποτα. Εκτός από το τη σημαίνει,δεν κατάφερα να βρω καμία πληροφορία 😕
tornado Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Θα σου βάλω αύριο ένα λινκ με διαφορα σεμινάρια, να τα τσεκάρεις που και που μέχρι να βρεις κάτι που σε ενδιαφέρει. Επίσης το Δεκέμβρη γίνεται ένα ναυτιλιακο φορουμ οπού συναντιεται ολη αφρόκρεμα της ναυτιλίας. Μιλάνε παράγοντες της ναυτιλίας απο διαφορα πόστα και ειλικρινά αυτοί ειναι πιο ειδημονες να σου λύσουν ολες τις απορίες Απο ότι ολοι μας εδώ μέσα. Αν θες στείλε μνμ για ινφο. Edit https://www.hau.gr/?i=business-it-training.el.shipping-seminars Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από tornado 1
mp123 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Στις 13/11/2019 στις 6:20 ΜΜ, tornado είπε Αν σκοπεύεις να τσξιδεψεις το επαλ είναι μια αρχή, αλλιώς σου είναι άχρηστο. Θες να γίνεις απαραίτητος σε μια ναυτιλιακή? Κανε ένα μεταπτυχιακό πάνω στον ism code και μην φοβάσαι τίποτα. -Απο το επαλ καληνυχτα να βρει δοκιμος δουλεια. -Απαραιτητος δεν ειναι κανενας σε μια επιχείρησή. Οποιος το πιστευει αυτο ειναι το λιγοτερο χαζος. Ολοι αναλωσημοι ειμαστε.Πληθωρα εργατικου προσωπικου.Ιδιαιτερα απο μεταπτυχιακα σε ism code. 1
dimlevi Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, Mmss είπε Εκτός από το τη σημαίνει,δεν κατάφερα να βρω καμία πληροφορία 😕 Σιγουρεψου οτι θα σου αρεσει αυτο που θα κανεις πριν αφιερωσεις χρονο και χρημα στη σχολη. Μη πας για τα χρηματα ουτε να περιμενεις να βγαλεις καλα χρηματα επειδη θα μπεις σε ναυτιλιακη και ολα λυθηκαν. Εγω σπουδασα ναυτιλιακα οταν δεν ηξερα τι να κανω με τη ζωη μου γιατι ο πατριος μου ηταν σε ναυτιλιακη και το σκέφτηκα σαν οκ θα μπω εκει. Βρηκα μονος μου ναυτιλιακη και καταλαβα οτι δεν με τραβαει καθολου.
Mmss Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Στις 15/11/2019 στις 1:30 ΜΜ, dimlevi είπε Σιγουρεψου οτι θα σου αρεσει αυτο που θα κανεις πριν αφιερωσεις χρονο και χρημα στη σχολη. Μη πας για τα χρηματα ουτε να περιμενεις να βγαλεις καλα χρηματα επειδη θα μπεις σε ναυτιλιακη και ολα λυθηκαν. Εγω σπουδασα ναυτιλιακα οταν δεν ηξερα τι να κανω με τη ζωη μου γιατι ο πατριος μου ηταν σε ναυτιλιακη και το σκέφτηκα σαν οκ θα μπω εκει. Βρηκα μονος μου ναυτιλιακη και καταλαβα οτι δεν με τραβαει καθολου. Αδερφέ δεν ξέρω πολλά πράγματα για το κλάδο!μέχρι στιγμής ότι έχω δει και ξέρω μου φαίνεται ενδιαφέρον.τωρα για το περιβάλλον εργασίας και τι παίζει στης εταιρίες δεν έχω ιδέα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα