airtrelomike13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Εγώ μιλούσα για ναυτιλιακή στη στεριά και όχι στη θάλασαα
vamvakoolas Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε Εγώ μιλούσα για ναυτιλιακή στη στεριά και όχι στη θάλασαα ποια η διαφορα; νομιζεις οτι θα εισαι στη ναυτιλιακη και θα αρζεις στη ζεστασια και τα ερκοντισια; Αν εισαι τυχερος/η και εχει τμημα με πανω απο 2 ατομα ισως και τη γλιτωσεις... τα καραβια πλεον ειναι ολοκληρα data centers ή clouds εκτος ενα εχετε στο μυαλο εικονα απο Καβαδια με καφε και τσιγαρο πανω απο ασυρματο 1
mp123 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Eγιναν τα καραβια data centers και clouds ; Δυσκολα να πιασεις δουλεια τοτε.πρεπει να εισαι γνωστης.
giwrgos555 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Ναι τα καινουργια βαπόρια είναι ολόκληρη βιομηχανία για να γίνεται η επικοινωνία με το γραφείο και ο δορυφορικό εντοπισμός και η συντήρηση τους. Αφού απο πίσω τρέχει ενα πρόγραμμα erp με όλες τις διεργασίες του βαποριού.
AristidisZ Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, giwrgos555 είπε Ναι τα καινουργια βαπόρια είναι ολόκληρη βιομηχανία για να γίνεται η επικοινωνία με το γραφείο και ο δορυφορικό εντοπισμός και η συντήρηση τους. Αφού απο πίσω τρέχει ενα πρόγραμμα erp με όλες τις διεργασίες του βαποριού. Έχεις σχέση με τον χώρο ή τα λες αυτά επειδή κάπου τα έχεις ακούσει / διαβάσει ;
mp123 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 18 ώρες πριν, giwrgos555 είπε Ναι τα καινουργια βαπόρια είναι ολόκληρη βιομηχανία για να γίνεται η επικοινωνία με το γραφείο και ο δορυφορικό εντοπισμός και η συντήρηση τους. Αφού απο πίσω τρέχει ενα πρόγραμμα erp με όλες τις διεργασίες του βαποριού. Πω πω .τι λες τωρα. Απο το γραφειο μεσω δορυφορου συντηρητε το καραβι. Που εφτασε η τεχνολογια.
giwrgos555 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Έχεις σχέση με τον χώρο ή τα λες αυτά επειδή κάπου τα έχεις ακούσει / διαβάσει ; Όλοι οι φίλοι μου συνεργάζονται με εφοπλιστές είτε έμμεσα (ναυτιλιακό πλέγμα) είτε ώς μισθωτοί. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2019 από giwrgos555
mp123 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 18 ώρες πριν, giwrgos555 είπε Όλοι οι φίλοι μου συνεργάζονται με εφοπλιστές είτε έμμεσα (ναυτιλιακό πλέγμα) είτε ώς μισθωτοί. Ενταξη τοτε.αρα ξερεις καλα τον κλαδο αυτο.
AristidisZ Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 4 ώρες πριν, giwrgos555 είπε Όλοι οι φίλοι μου συνεργάζονται με εφοπλιστές είτε έμμεσα (ναυτιλιακό πλέγμα) είτε ώς μισθωτοί. Εντάξει κατάλαβα
Mmss Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2019 Στις 23/10/2019 στις 8:56 ΠΜ, Narayan είπε Είναι ανάλογα την εταιρεία και τις ανάγκες που υπάρχουν. Σαφώς και μπορεί να πάρεις κάποια αύξηση αν είσαι καλός στη δουλειά που σου ανατεθεί αλλα θα πρέπει να την ζητήσεις ο ίδιος, ελάχιστες εταιρείες θα δώσουν παραπάνω μισθό σε ένα άτομο που εκτελεί βασικές εργασίες από τη στιγμή που μπορούν απλά να τον αντικαταστήσουν με ένα από τα 100άδες CV που έρχονται κάθε μήνα. Συμβουλή μου, αν θες να γίνεις μόνιμο στέλεχος μιας ναυτιλιακής εταιρείας, είναι να διαβάζεις συνέχεια διεθνείς κανονισμούς ώστε να έχεις τουλάχιστον μια σφαιρική γνώση για το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται κάθε τμήμα, να γνωρίζεις πολύ καλά τους κανονισμούς που σχετίζονται άμεσα με τη θέση σου και επίσης, να βρεις ένα αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και να γίνεις ειδικός πάνω σε αυτό. Να σου δώσω ένα παράδειγμα, εμένα με ενδιέφερε ανέκαθεν το VDR (κάτι σαν "μαύρο κουτί" του πλοίου που χρησιμοποιείται σε έρευνες ατυχημάτων) οπότε κάθισα πριν 10 χρόνια και έμαθα κάθε τεχνική λεπτομέρεια για τις μονάδες που υπάρχουν ήδη και που θα εγκατασταθούν στα πλοία μας, καθώς και τις λειτουργίες τους. Το αποτέλεσμα ήταν πως ενώ δεν έχω τεχνικό background, πλέον ακόμα και το τεχνικό τμήμα απευθύνεται σε μένα για θέματα που αφορούν το VDR και έχω αναλάβει και άτυπα ό,τι προβλέπει η διαδικασία μας για αυτό. Σε αντίστοιχη περίπτωση δική σου, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μεταφραστεί σε προαγωγή ή έστω μια αύξηση, επειδή ανέβηκε η αξία σου στην εταιρεία λόγω των γνώσεών σου και της εμπειρίας που απέκτησες Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!έχω ξεκινήσει στη σχολή.κανουμε περισσότερο bussines management το πρώτο χρόνο και απλό του χρόνου ξεκινάει η κατεύθυνση στα ναυτιλίακα.ελεγα μήπως το συνδιαζα από το χρόνου με ένα ΕΠΑΛ για μηχανικός Ε.Ν μήπως και βοηθήσει κάπου.
giwrgos555 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2019 37 λεπτά πριν, Mmss είπε Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!έχω ξεκινήσει στη σχολή.κανουμε περισσότερο bussines management το πρώτο χρόνο και απλό του χρόνου ξεκινάει η κατεύθυνση στα ναυτιλίακα.ελεγα μήπως το συνδιαζα από το χρόνου με ένα ΕΠΑΛ για μηχανικός Ε.Ν μήπως και βοηθήσει κάπου. Ενα μπάρκο στο πλοίο σαν ναυτόπαιδο για 3,5 μήνες (δυστυχώς νωρίτερα δεν σε ξεμπαρκάρουν) δεν έβλαψε κανέναν να δεί λίγο πώς λειτουργεί το πλοίο σε σχέση με την δική του εργασία στο γραφείο. 3
MadPax Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2019 13 λεπτά πριν, Mmss είπε Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!έχω ξεκινήσει στη σχολή.κανουμε περισσότερο bussines management το πρώτο χρόνο και απλό του χρόνου ξεκινάει η κατεύθυνση στα ναυτιλίακα.ελεγα μήπως το συνδιαζα από το χρόνου με ένα ΕΠΑΛ για μηχανικός Ε.Ν μήπως και βοηθήσει κάπου. Καμμία σχέση αυτό που σπουδάζεις και έχεις στο μυαλό σου με την συγκεκριμένη κατεύθυνση στο Ναυτικό Λύκειο...δεν θα σε βοηθήσει καν, για να μη χάσεις τον χρόνο σου στο λέω. Εγώ πάντως τώρα στα 52 μου έχω ραντζάκι μέσα στο δωμάτιο του φωτοτυπικού, με ειδική άδεια τα ψυγεία στο ισόγειο και το εστιατόριο παραμένει ανοιχτό μέχρι αργά το βράδυ τα Σαββατοκύριακα και είμαι πλέντυ, τα ψυχοφάρμακα τα έχω ψιλοκόψει και την παλεύω. 🤣 🤣 Για τους συναδέλφους που διαβάζουν και κατανοούν, 11 παρά το βράδυ στο γραφείο και περιμένω να δω τι γίνεται με το μπάλκερ στο Πόρτο Καπέγιο που έχει ρουφήξει το μισό πυθμένα η αναρρόφηση της κύριας μηχανής. 1
mp123 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, MadPax είπε Καμμία σχέση αυτό που σπουδάζεις και έχεις στο μυαλό σου με την συγκεκριμένη κατεύθυνση στο Ναυτικό Λύκειο...δεν θα σε βοηθήσει καν, για να μη χάσεις τον χρόνο σου στο λέω. Εγώ πάντως τώρα στα 52 μου έχω ραντζάκι μέσα στο δωμάτιο του φωτοτυπικού, με ειδική άδεια τα ψυγεία στο ισόγειο και το εστιατόριο παραμένει ανοιχτό μέχρι αργά το βράδυ τα Σαββατοκύριακα και είμαι πλέντυ, τα ψυχοφάρμακα τα έχω ψιλοκόψει και την παλεύω. 🤣 🤣 Για τους συναδέλφους που διαβάζουν και κατανοούν, 11 παρά το βράδυ στο γραφείο και περιμένω να δω τι γίνεται με το μπάλκερ στο Πόρτο Καπέγιο που έχει ρουφήξει το μισό πυθμένα η αναρρόφηση της κύριας μηχανής. Μαστορα σε καταλαβενω .πολυ αγχος να περιμενεις στο γραφειο ενω τα παιδια μεσα αλλαζουν φιλτρα στις αναρροφησεις high και low με το αγχος να μην παθουν black out. Αληθεια τωρα εχει η κυρια μηχανη δικη της ξεχωριστη αναρροφηση θαλασσας.; central cooller δεν εχει ; εκτος και μιλαμε για καραβι 30ετιας με ψυγεια της κυριας μηχανης με θαλασσα air cooler, jacket ,lub oil. Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου 2019 από mp123
AristidisZ Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Και εμένα μου δημιουργήθηκε η απορία, για τι μηχανή μιλάμε ; 1
Mmss Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Στις 8/11/2019 στις 9:37 ΜΜ, giwrgos555 είπε Ενα μπάρκο στο πλοίο σαν ναυτόπαιδο για 3,5 μήνες (δυστυχώς νωρίτερα δεν σε ξεμπαρκάρουν) δεν έβλαψε κανέναν να δεί λίγο πώς λειτουργεί το πλοίο σε σχέση με την δική του εργασία στο γραφείο. Εγώ να σου πω την αλήθεια θέλω να το κάνω και για μπακαπ..αν δε βρω ποτέ δουλειά σε γραφείο να το κάνω και έτσι μήπως και σωθώ. Βέβαια δεν ξέρω πόσο σοβαρά το παίρνουν το χαρτί από ναυτικό λύκειο. Για να μη λέω και πολλα, βλέπωντας και κανοντας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα