Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε

Εγώ μιλούσα για ναυτιλιακή στη στεριά και όχι στη θάλασαα

ποια η διαφορα; νομιζεις οτι θα εισαι στη ναυτιλιακη και θα αρζεις στη ζεστασια και τα ερκοντισια;

 

Αν εισαι τυχερος/η και εχει τμημα με πανω απο 2 ατομα ισως και τη γλιτωσεις...

 

τα καραβια πλεον ειναι ολοκληρα data centers ή clouds εκτος ενα εχετε στο μυαλο εικονα απο Καβαδια με καφε και τσιγαρο πανω απο ασυρματο

  • Like 1
Δημοσ.

Eγιναν τα καραβια data centers και clouds ;

Δυσκολα να πιασεις δουλεια τοτε.πρεπει να εισαι γνωστης.

 

 

Δημοσ.

Ναι τα καινουργια βαπόρια είναι ολόκληρη βιομηχανία για να γίνεται η επικοινωνία  με το γραφείο και ο δορυφορικό  εντοπισμός και η συντήρηση τους. Αφού απο πίσω τρέχει ενα πρόγραμμα erp με όλες τις διεργασίες του βαποριού.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, giwrgos555 είπε

Ναι τα καινουργια βαπόρια είναι ολόκληρη βιομηχανία για να γίνεται η επικοινωνία  με το γραφείο και ο δορυφορικό  εντοπισμός και η συντήρηση τους. Αφού απο πίσω τρέχει ενα πρόγραμμα erp με όλες τις διεργασίες του βαποριού.

Έχεις σχέση με τον χώρο ή τα λες αυτά επειδή κάπου τα έχεις ακούσει / διαβάσει ; 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, giwrgos555 είπε

Ναι τα καινουργια βαπόρια είναι ολόκληρη βιομηχανία για να γίνεται η επικοινωνία  με το γραφείο και ο δορυφορικό  εντοπισμός και η συντήρηση τους. Αφού απο πίσω τρέχει ενα πρόγραμμα erp με όλες τις διεργασίες του βαποριού.

Πω πω .τι λες τωρα.

Απο το γραφειο μεσω δορυφορου συντηρητε το καραβι. Που εφτασε η τεχνολογια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Έχεις σχέση με τον χώρο ή τα λες αυτά επειδή κάπου τα έχεις ακούσει / διαβάσει ; 

Όλοι οι φίλοι μου συνεργάζονται με εφοπλιστές είτε έμμεσα (ναυτιλιακό πλέγμα) είτε ώς μισθωτοί.

Επεξ/σία από giwrgos555
Δημοσ.
18 ώρες πριν, giwrgos555 είπε

Όλοι οι φίλοι μου συνεργάζονται με εφοπλιστές είτε έμμεσα (ναυτιλιακό πλέγμα) είτε ώς μισθωτοί.

Ενταξη τοτε.αρα ξερεις καλα τον κλαδο αυτο.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, giwrgos555 είπε

Όλοι οι φίλοι μου συνεργάζονται με εφοπλιστές είτε έμμεσα (ναυτιλιακό πλέγμα) είτε ώς μισθωτοί.

Εντάξει κατάλαβα 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 23/10/2019 στις 8:56 ΠΜ, Narayan είπε

Είναι ανάλογα την εταιρεία και τις ανάγκες που υπάρχουν. Σαφώς και μπορεί να πάρεις κάποια αύξηση αν είσαι καλός στη δουλειά που σου ανατεθεί αλλα θα πρέπει να την ζητήσεις ο ίδιος, ελάχιστες εταιρείες θα δώσουν παραπάνω μισθό σε ένα άτομο που εκτελεί βασικές εργασίες από τη στιγμή που μπορούν απλά να τον αντικαταστήσουν με ένα από τα 100άδες CV που έρχονται κάθε μήνα.

Συμβουλή μου, αν θες να γίνεις μόνιμο στέλεχος μιας ναυτιλιακής εταιρείας, είναι να διαβάζεις συνέχεια διεθνείς κανονισμούς ώστε να έχεις τουλάχιστον μια σφαιρική γνώση για το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται κάθε τμήμα, να γνωρίζεις πολύ καλά τους κανονισμούς που σχετίζονται άμεσα με τη θέση σου και επίσης, να βρεις ένα αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και να γίνεις ειδικός πάνω σε αυτό.

Να σου δώσω ένα παράδειγμα, εμένα με ενδιέφερε ανέκαθεν το VDR (κάτι σαν "μαύρο κουτί" του πλοίου που χρησιμοποιείται σε έρευνες ατυχημάτων) οπότε κάθισα πριν 10 χρόνια και έμαθα κάθε τεχνική λεπτομέρεια για τις μονάδες που υπάρχουν ήδη και που θα εγκατασταθούν στα πλοία μας, καθώς και τις λειτουργίες τους. Το αποτέλεσμα ήταν πως ενώ δεν έχω τεχνικό background, πλέον ακόμα και το τεχνικό τμήμα απευθύνεται σε μένα για θέματα που αφορούν το VDR και έχω αναλάβει και άτυπα ό,τι προβλέπει η διαδικασία μας για αυτό. Σε αντίστοιχη περίπτωση δική σου, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μεταφραστεί σε προαγωγή ή έστω μια αύξηση, επειδή ανέβηκε η αξία σου στην εταιρεία λόγω των γνώσεών σου και της εμπειρίας που απέκτησες

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!έχω ξεκινήσει στη σχολή.κανουμε περισσότερο bussines management το πρώτο χρόνο και απλό του χρόνου ξεκινάει η κατεύθυνση στα ναυτιλίακα.ελεγα μήπως το συνδιαζα από το χρόνου με ένα ΕΠΑΛ για μηχανικός Ε.Ν μήπως και βοηθήσει κάπου.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Mmss είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!έχω ξεκινήσει στη σχολή.κανουμε περισσότερο bussines management το πρώτο χρόνο και απλό του χρόνου ξεκινάει η κατεύθυνση στα ναυτιλίακα.ελεγα μήπως το συνδιαζα από το χρόνου με ένα ΕΠΑΛ για μηχανικός Ε.Ν μήπως και βοηθήσει κάπου.

Ενα μπάρκο στο πλοίο σαν ναυτόπαιδο για 3,5 μήνες (δυστυχώς νωρίτερα δεν σε ξεμπαρκάρουν) δεν έβλαψε κανέναν να δεί λίγο πώς λειτουργεί το πλοίο σε σχέση με την δική του εργασία στο γραφείο.

  • Like 3
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Mmss είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!έχω ξεκινήσει στη σχολή.κανουμε περισσότερο bussines management το πρώτο χρόνο και απλό του χρόνου ξεκινάει η κατεύθυνση στα ναυτιλίακα.ελεγα μήπως το συνδιαζα από το χρόνου με ένα ΕΠΑΛ για μηχανικός Ε.Ν μήπως και βοηθήσει κάπου.

 

Καμμία σχέση αυτό που σπουδάζεις και έχεις στο μυαλό σου με την συγκεκριμένη κατεύθυνση στο Ναυτικό Λύκειο...δεν θα σε βοηθήσει καν, για να μη χάσεις τον χρόνο σου στο λέω.

Εγώ πάντως τώρα στα 52 μου έχω ραντζάκι μέσα στο δωμάτιο του φωτοτυπικού, με ειδική άδεια τα ψυγεία στο ισόγειο και το εστιατόριο παραμένει ανοιχτό μέχρι αργά το βράδυ τα Σαββατοκύριακα και είμαι πλέντυ, τα ψυχοφάρμακα τα έχω ψιλοκόψει και την παλεύω. 🤣 🤣 Για τους συναδέλφους που διαβάζουν και κατανοούν, 11 παρά το βράδυ στο γραφείο και περιμένω να δω τι γίνεται με το μπάλκερ στο Πόρτο Καπέγιο που έχει ρουφήξει το μισό πυθμένα η αναρρόφηση της κύριας μηχανής.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, MadPax είπε

Καμμία σχέση αυτό που σπουδάζεις και έχεις στο μυαλό σου με την συγκεκριμένη κατεύθυνση στο Ναυτικό Λύκειο...δεν θα σε βοηθήσει καν, για να μη χάσεις τον χρόνο σου στο λέω.

Εγώ πάντως τώρα στα 52 μου έχω ραντζάκι μέσα στο δωμάτιο του φωτοτυπικού, με ειδική άδεια τα ψυγεία στο ισόγειο και το εστιατόριο παραμένει ανοιχτό μέχρι αργά το βράδυ τα Σαββατοκύριακα και είμαι πλέντυ, τα ψυχοφάρμακα τα έχω ψιλοκόψει και την παλεύω. 🤣 🤣 Για τους συναδέλφους που διαβάζουν και κατανοούν, 11 παρά το βράδυ στο γραφείο και περιμένω να δω τι γίνεται με το μπάλκερ στο Πόρτο Καπέγιο που έχει ρουφήξει το μισό πυθμένα η αναρρόφηση της κύριας μηχανής.

Μαστορα σε καταλαβενω .πολυ αγχος να περιμενεις στο γραφειο ενω τα παιδια μεσα αλλαζουν φιλτρα στις αναρροφησεις high και low με το αγχος να μην παθουν black out.

Αληθεια τωρα εχει η κυρια μηχανη δικη της ξεχωριστη  αναρροφηση θαλασσας.; central cooller δεν εχει ; εκτος και μιλαμε για καραβι 30ετιας με ψυγεια της κυριας μηχανης με θαλασσα air cooler, jacket ,lub oil.

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.
Στις 8/11/2019 στις 9:37 ΜΜ, giwrgos555 είπε

Ενα μπάρκο στο πλοίο σαν ναυτόπαιδο για 3,5 μήνες (δυστυχώς νωρίτερα δεν σε ξεμπαρκάρουν) δεν έβλαψε κανέναν να δεί λίγο πώς λειτουργεί το πλοίο σε σχέση με την δική του εργασία στο γραφείο.

Εγώ να σου πω την αλήθεια θέλω να το κάνω και για μπακαπ..αν δε βρω ποτέ δουλειά σε γραφείο να το κάνω και έτσι μήπως και σωθώ. Βέβαια δεν ξέρω πόσο σοβαρά το παίρνουν το χαρτί από ναυτικό λύκειο. Για να μη λέω και πολλα, βλέπωντας και κανοντας 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...