armagedwnn Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Ε ;;; Κορυφαία ναυτιλιακή στο Παλαιό Φάληρο, δεν φημίζεται για τις εργασιακές συνθήκες. Που οι άγαμες και άτεκνες (γυναίκες εργαζόμενοι) θα πρέπει να κάνουν τραπεζοκομία. Να στέκεσαι όρθιος όταν έρχεται ο μεγάλος καθώς περνάει. Αν είσαι στον τομέα αποκλείεται να μην έχεις ακούσει γι αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 34 λεπτά πριν, armagedwnn είπε Κορυφαία ναυτιλιακή στο Παλαιό Φάληρο, δεν φημίζεται για τις εργασιακές συνθήκες. Που οι άγαμες και άτεκνες (γυναίκες εργαζόμενοι) θα πρέπει να κάνουν τραπεζοκομία. Να στέκεσαι όρθιος όταν έρχεται ο μεγάλος καθώς περνάει. Αν είσαι στον τομέα αποκλείεται να μην έχεις ακούσει γι αυτό. Είμαι στον τομέα και πρώτη φορά το ακούω. Σεβασμός υπάρχει αλλά όχι ούτε στον εφοπλιστή δεν σηκωνόμαστε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
armagedwnn Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 6 λεπτά πριν, Narayan είπε Είμαι στον τομέα και πρώτη φορά το ακούω. Σεβασμός υπάρχει αλλά όχι ούτε στον εφοπλιστή δεν σηκωνόμαστε. Είπα την χειρότερη περίπτωση που γνωρίζω, σίγουρα δεν συμβαίνουν αυτά παντού. Αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μία απ' τις εκατό μεγαλύτερες στον κόσμο. Άρα 1 από τις δέκα ελληνικές. Τέλος πάντων αυτό που ήθελα να πω είναι λίγο λαχείο τι εταιρία θα σου κάτσει αν πας στα τυφλά με πολλές εταιρίες να μην έχουν τις καλύτερες συνθήκες (είτε μιλάμε για ωράρια, είτε μιλάμε για αξιοκρατία) είτε μιλάμε ότι έχουν αρκετές εργαζόμενες μόνο για να τις κοιτάνε. Στην θέση του ts αν δεν ήξερα σε πια εταιρία θα πάω "έχοντας και ένα καλό δόντι" θα το σκεφτόμουν περισσότερο αν θέλω να δουλέψω σε αυτό τον τομέα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 22 λεπτά πριν, armagedwnn είπε Είπα την χειρότερη περίπτωση που γνωρίζω, σίγουρα δεν συμβαίνουν αυτά παντού. Αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μία απ' τις εκατό μεγαλύτερες στον κόσμο. Άρα 1 από τις δέκα ελληνικές. Τέλος πάντων αυτό που ήθελα να πω είναι λίγο λαχείο τι εταιρία θα σου κάτσει αν πας στα τυφλά με πολλές εταιρίες να μην έχουν τις καλύτερες συνθήκες (είτε μιλάμε για ωράρια, είτε μιλάμε για αξιοκρατία) είτε μιλάμε ότι έχουν αρκετές εργαζόμενες μόνο για να τις κοιτάνε. Στην θέση του ts αν δεν ήξερα σε πια εταιρία θα πάω "έχοντας και ένα καλό δόντι" θα το σκεφτόμουν περισσότερο αν θέλω να δουλέψω σε αυτό τον τομέα. Nομίζω κατάλαβα ποια λες... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mmss Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Στις 18/10/2019 στις 10:36 ΠΜ, Narayan είπε Σε βοηθητικές θέσεις θα είσαι με τον ανάλογο μισθό, π.χ. θα τυπώνεις έγγραφα που στέλνουν τα πλοία, θα φροντίζεις μερικοί φάκελοι να είναι ενημερωμένοι, θα κρατάς πρακτικά κτλ. Χωρίς προοπτική εξέλιξης?θέλω να σου πω ότι σκοπεύω να ξοδέψω χρήματα και να κοπιασω με την προϋπόθεση ότι θα με ανταμείψει κάποια στιγμή.η ιδέα του να μείνω γραμματέας χωρίς να πάρω κάποια πιο ουσίαστηκη θέση με κάνει να πιστεύω ότι δεν αξίζει τον κόπο καν..έχεις κάποιον η έστω να έχεις ακούσει για άτομο με πτυχίο κολλέγιου να έχει ανέβει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 8 ώρες πριν, Mmss είπε Χωρίς προοπτική εξέλιξης?θέλω να σου πω ότι σκοπεύω να ξοδέψω χρήματα και να κοπιασω με την προϋπόθεση ότι θα με ανταμείψει κάποια στιγμή.η ιδέα του να μείνω γραμματέας χωρίς να πάρω κάποια πιο ουσίαστηκη θέση με κάνει να πιστεύω ότι δεν αξίζει τον κόπο καν..έχεις κάποιον η έστω να έχεις ακούσει για άτομο με πτυχίο κολλέγιου να έχει ανέβει? Είναι ανάλογα την εταιρεία και τις ανάγκες που υπάρχουν. Σαφώς και μπορεί να πάρεις κάποια αύξηση αν είσαι καλός στη δουλειά που σου ανατεθεί αλλα θα πρέπει να την ζητήσεις ο ίδιος, ελάχιστες εταιρείες θα δώσουν παραπάνω μισθό σε ένα άτομο που εκτελεί βασικές εργασίες από τη στιγμή που μπορούν απλά να τον αντικαταστήσουν με ένα από τα 100άδες CV που έρχονται κάθε μήνα. Συμβουλή μου, αν θες να γίνεις μόνιμο στέλεχος μιας ναυτιλιακής εταιρείας, είναι να διαβάζεις συνέχεια διεθνείς κανονισμούς ώστε να έχεις τουλάχιστον μια σφαιρική γνώση για το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται κάθε τμήμα, να γνωρίζεις πολύ καλά τους κανονισμούς που σχετίζονται άμεσα με τη θέση σου και επίσης, να βρεις ένα αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και να γίνεις ειδικός πάνω σε αυτό. Να σου δώσω ένα παράδειγμα, εμένα με ενδιέφερε ανέκαθεν το VDR (κάτι σαν "μαύρο κουτί" του πλοίου που χρησιμοποιείται σε έρευνες ατυχημάτων) οπότε κάθισα πριν 10 χρόνια και έμαθα κάθε τεχνική λεπτομέρεια για τις μονάδες που υπάρχουν ήδη και που θα εγκατασταθούν στα πλοία μας, καθώς και τις λειτουργίες τους. Το αποτέλεσμα ήταν πως ενώ δεν έχω τεχνικό background, πλέον ακόμα και το τεχνικό τμήμα απευθύνεται σε μένα για θέματα που αφορούν το VDR και έχω αναλάβει και άτυπα ό,τι προβλέπει η διαδικασία μας για αυτό. Σε αντίστοιχη περίπτωση δική σου, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μεταφραστεί σε προαγωγή ή έστω μια αύξηση, επειδή ανέβηκε η αξία σου στην εταιρεία λόγω των γνώσεών σου και της εμπειρίας που απέκτησες. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipN Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Στις 18/10/2019 στις 1:54 ΜΜ, armagedwnn είπε Στις περισσότερες ναυτιλιακές ισχύει το δόντι και η εμφάνιση (για το γένος θηλυκού εργαζόμενους), με ότι συνεπάγεται αυτό. Επίσης σε συγκεκριμένες ναυτιλιακές παίζουν και άθλιες συνθήκες π.χ.: "τραπεζοκομία" σε μία ναυτιλιακή που ανήκει στην 100αδα του κόσμου. Επίσης κάποιες άλλες έχουν απ' τις καλύτερες συνθήκες αλλά δυστυχώς είναι η μειονότητα. - Η εμφάνιση μετράει και για τους άντρες και δυστυχώς πολλές "οικογένειες" νομίζουν ότι όλα αγοράζονται. - Επίσης πολλοί νέοι άντρες, ιδιαίτερα ευφυείς και επαγγελματικά ικανότατοι, εγκαταλείπουν το χώρο όταν βρεθούν στο στόχαστρο της με ελάχιστα γενικά προσόντα ανύπανδρης κόρης των παραπάνω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 αυτό που δεν έχετε καταλάβει σε πολλές δουλειές είνια πως το χρήμα (εκτός και εάν είσαι βύσμα) θα το πάρει αυτός που φέρνει το χρήμα ή αυτός που δουλεύει για να βγει. δηλαδή αυτός που θα φέρει τον πελάτη και αυτός που θα βοηθήσει να μείνει ο πελάτης (κατά δεύτερο λόγο) θα πάρουν το χαρτί. ο λογιστής δεν έχει λόγο σε αυτό το κομμάτι, οι κινήσεις που κάνει είναι προβλεπόμενες, δουλεύει κατά 99% με ωράριο συγκεκριμένο, ούτε τηλέφωνα έχει σπίτι, ούτε παίρνει την δουλειά μαζί του. η διαχείριση υπολοίπων, έκδοση πληρωμών, καταχώρηση τιμολογίων δεν απαιτούν ούτε μάστερ ούτε τίποτα. προφανώς ο υπεύθυνος λογιστηρίου και ο ταμίας παίρνουν παραπάνω λόγω της θέσης που έχουν αλλά δεν μπορεί κανείς να ζητάει να πληρωθεί με βάση το τι παίρνει ο πωλητής ή αυτός που είναι υπεύθυνος για τα δρομολόγια, για τις φορτώσεις κτλ. καθώς αυτοί οι άνθρωποι παίρνουν την δουλειά σπίτι τους. προσωπικά πάω σπίτι και μπορεί να έχω τηλέφωνα έως τις 2 το βράδυ συγκεκριμένες ημέρες, να μιλάω Σάββατο ή Κυριακή κτλ. δεν μπορεί κανένας λογιστής να ζητάει να πληρωθεί παραπάνω ή τα ίδια από όσα παίρνω εγώ, δεν πα να έχει και 15 μάστερ. την δουλειά στην εταιρεία την φέρνω και την κρατάω εγώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipN Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 - Τη "δουλειά στην εταιρία την φέρνουν και την κρατάνε τα "δίκτυα" που συμμετέχουν οι ιδιοκτήτες ή και τα διευθυντικά στελέχη. - Αυτό που μπορείς να κάνεις εσύ λέγεται καλή, μέτρια, ή κακή διαχείριση των δυνατοτήτων που σου προσφέρουν αυτά τα "δίκτυα" και ανταμείβεται αναλόγως. Είναι δυσκολότερη και σημαντικότερη εργασία από αυτή του απλού υπαλλήλου στο λογιστήριο. - Το "την δουλειά στην εταιρεία την φέρνω και την κρατάω εγώ" είναι στην καλύτερη περίπτωση υπερβολή. Αν συνέβαινε αυτό δεν θα ήσουν υπάλληλος αλλά θα δούλευες για τη δική σου εταιρεία! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) έχει πλάκα να τρώγονται τα υποζύγια για το ποιος σέρνει καλύτερα την άμαξα Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2019 από logistoulis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
airtrelomike13 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Ότι να ναι μακαρόνια με κιμά. Κανείς δεν είπε ότι εμείς οι λογιστές πρέπει να πληρωθούμε παραπάνω σε μια ναυτιλιακή. Κάνουμε δουλειά 8ωρο και φεύγουμε μαζι με τις καθαρίστριες. Εννοείται ότι τα άτομα που χτυπάνε 12ωρα και βάλε, πρέπει και αξίζουν να παίρνουν τα περισσότερα σε μια ναυτιλιακή εταιρεία, ωστόσο είναι κλειστό lobby το οποίο πρέπει να έχεις βίσμα για να μπεις. Πρόσφατα μια φίλη μου, που τελείωσε το Οικονομικό του ΠΑΠΕΙ, είχε μια φίλη που η οικογενεια της είχε ναυτιλιακή εταιρεία και την πήραν. Παίρνει 1400 ευρώ και είναι σε πόστο , τύπου αν χαλασει κατι στο πλοιο πρεπει να στειλει e-mail σε μια εταιρεια στην Αμερικη που συνεργάζονται να στειλουν ανταλλακτικο. Δουλεύει συνέχεια 12ωρα, εκτός Κυριακής. Δύσκολη δουελιά δεν είναι απλά έχει πολλά e-mail που πρέπει να απαντάει. Είδατε ότι είναι και πόστο που δεν απαιτεί να έχεις πτυχίο. Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι στη ναυτιλιακή δεν μετράει το πτυχίο αλλά το βίσμα. Γνώρισα πολλά άτομα που στις ναυτιλιακές εταιρείες δεν είχαν καν πτυχίο και δουλεύουν μέσα σε καλά πόστα. Έτσι είναι ο κλάδος και ο τομέας. Είναι δυνατόν πχ αμα εσείς ξέρατε τον Αγγελικούση , να σας ζητούσε πτυχίο ή να σας έλεγε πωπω δεν έχεις πτυχίο δεν μπορω να σε βαλω στην εταιρεία μου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ardi21 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε Ότι να ναι μακαρόνια με κιμά. Κανείς δεν είπε ότι εμείς οι λογιστές πρέπει να πληρωθούμε παραπάνω σε μια ναυτιλιακή. Κάνουμε δουλειά 8ωρο και φεύγουμε μαζι με τις καθαρίστριες. Εννοείται ότι τα άτομα που χτυπάνε 12ωρα και βάλε, πρέπει και αξίζουν να παίρνουν τα περισσότερα σε μια ναυτιλιακή εταιρεία, ωστόσο είναι κλειστό lobby το οποίο πρέπει να έχεις βίσμα για να μπεις. Πρόσφατα μια φίλη μου, που τελείωσε το Οικονομικό του ΠΑΠΕΙ, είχε μια φίλη που η οικογενεια της είχε ναυτιλιακή εταιρεία και την πήραν. Παίρνει 1400 ευρώ και είναι σε πόστο , τύπου αν χαλασει κατι στο πλοιο πρεπει να στειλει e-mail σε μια εταιρεια στην Αμερικη που συνεργάζονται να στειλουν ανταλλακτικο. Δουλεύει συνέχεια 12ωρα, εκτός Κυριακής. Δύσκολη δουελιά δεν είναι απλά έχει πολλά e-mail που πρέπει να απαντάει. Είδατε ότι είναι και πόστο που δεν απαιτεί να έχεις πτυχίο. Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι στη ναυτιλιακή δεν μετράει το πτυχίο αλλά το βίσμα. Γνώρισα πολλά άτομα που στις ναυτιλιακές εταιρείες δεν είχαν καν πτυχίο και δουλεύουν μέσα σε καλά πόστα. Έτσι είναι ο κλάδος και ο τομέας. Είναι δυνατόν πχ αμα εσείς ξέρατε τον Αγγελικούση , να σας ζητούσε πτυχίο ή να σας έλεγε πωπω δεν έχεις πτυχίο δεν μπορω να σε βαλω στην εταιρεία μου? Ακριβως αυτο που ειπα και πριν. Τουλαχιστον η φιλη σου εχει και ενα πτυχιο ΑΕΙ στα οικονομικα. Βεβαια αν εβγαινε στην αγορα εργασιας μονη της, τα 1.400 ευρω δεν θα τα εβλεπε ουτε μετα απο 10 χρονια δουλειας και εκεινη τα πηρε ως πρωτο μισθο. Να δεις περιπτωσεις που ξερω που ειτε δεν ειχαν κατι σοβαρο ως πτυχιο ειτε ηταν σε εντελως αλλους κλαδους και βρηκαν δουλεια αμεσως σε ναυτιλιακη με αξιοπρεπεστατο μισθο. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2019 από ardi21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
airtrelomike13 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 6 λεπτά πριν, ardi21 είπε Ακριβως αυτο που ειπα και πριν. Τουλαχιστον η φιλη σου εχει και ενα πτυχιο ΑΕΙ στα οικονομικα. Βεβαια αν εβγαινε στην αγορα εργασιας μονη της, τα 1.400 ευρω δεν θα τα εβλεπε ουτε μετα απο 10 χρονια δουλειας και εκεινη τα πηρε ως πρωτο μισθο. Να δεις περιπτωσεις που ξερω που ειτε δεν ειχαν κατι σοβαρο ως πτυχιο ειτε ηταν σε εντελως αλλους κλαδους και βρηκαν δουλεια αμεσως σε ναυτιλιακη με αξιοπρεπεστατο μισθο. Ωραία θα στο θέσω διαφορετικά. Έχω πτυχίο Λογιστικής από ΤΕΙ. Έχω προυπηρεσία 4 έτη σε λογιστήριο και είμαι κάτοχος άδειας Α λογιστή και έχω και ΜΒΑ. ας πουμε ότι δεν τα είχα όλα αυτά. Ή η φίλη μου δεν είχε καν πτυχίο, νομίζεις ότι δεν θα την έπαιρναν στη δουλειά αν είχε τόσο μεγάλο δόντι τη φίλη της που έχει τη ναυτιλιακή\? Απλά το πτυχίο έχει καντήσει η δικαιολογία του βίσματος. Για να μη λένε ότι θα σε προσλάβω έτσι χωρίς πτυχίο και φανεί περισσότερο η πρίζα. Κατά τα άλλα δεν παίζει ρόλο. Απλά όταν έχεις πολλά πτυχία κυνηγάς καλύτερες θέσεις. Τώρα πχ αν είχα και βίσμα και ήμουν σε ναυτιλιακή λόγω του ΜΒΑ ίσως να μπορούσα να κυνηγήσω θέσεις operations καλύτερες από του λογιστηρίου. Εξαρτάται τι θες και τι ψάχνεις. Τα 1400 αν τα έπαιρνα δεν θα είχα θέμα να τα έπαιρνα και μια ζωή. Μια χαρά χρήματα είναι. Αυτό που λείπει είναι το βίσμα. Όχι το πτυχίο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Δεν ειπαμε και κατι αλλο συμπαντικό για ισους έχουν σκοπο να δουλέψουν σε ναυτιλιακές, μεγαλη σημασία εχει η συμπεριφορά σας μεσα στην εταιρεια(οταν προσληφθείτε), αν για καποιο λόγο βγάλετε κακό ονομα και αποχωρίζεται απο την εταιρεια, ξεχαστε την σταδιοδρομία σας στις ναυτιλιακές, κανείς δεν πρόκειται να σας παρει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
airtrelomike13 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Δεν ειπαμε και κατι αλλο συμπαντικό για ισους έχουν σκοπο να δουλέψουν σε ναυτιλιακές, μεγαλη σημασία εχει η συμπεριφορά σας μεσα στην εταιρεια(οταν προσληφθείτε), αν για καποιο λόγο βγάλετε κακό ονομα και αποχωρίζεται απο την εταιρεια, ξεχαστε την σταδιοδρομία σας στις ναυτιλιακές, κανείς δεν πρόκειται να σας παρει. Aυτό πάνω κάτω ισχύει παντού. Αν και με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ εργοδοσία που έχουμε μπλέξει, το κακό΄΄ονομα υπάρχει πάνω κάτω παντού... Αλλά και πάλι άμα έχεις βίσμα δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα