Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για ναυτιλιακές εταιρείες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

38 λεπτά πριν, giwrgos555 είπε

 Δεν ειναι μόνο η νοοτροπία που χρειάζεται για να προκόψεις εντός συνόρων είναι και το πώς σου στέκεται το κράτος σαν εργαζόμενο/επιχειρηματία.Αμα σου βάζει τρικλοποδιές κάθε φορά δεν θα έχεις πρόοδο εντός συνόρων οπότε την αφήνουμε την συζήτηση αυτή  😉

τι δουλειά έχουν οι ναυτιλιακές με τις τρικλοποδιές που βάζει το ελληνικό κράτος σε όλους τους υπόλοιπους; 

 

απλά ευκαιρία βρήκαν και αυτοί... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, logistoulis είπε

τι δουλειά έχουν οι ναυτιλιακές με τις τρικλοποδιές που βάζει το ελληνικό κράτος σε όλους τους υπόλοιπους; 

απλά ευκαιρία βρήκαν και αυτοί... 

Κάποιες ναυτιλιακές εταιρείες δεν έκοψαν μισθούς τους άφησαν όπως ήταν προ κρίσης τους μεικτούς μισθούς οπότε με την αύξηση των εισφορών και των φόρων  απο το κράτος  οι καθαροί μισθοί πέσαν.Απο εκεί και πέρα  ναι κάποια επιδόματα που έπαιρναν στον τομέα αυτό περικόπηκαν απο την απορρύθμιση του εργασιακού περιβάλλοντος μετά απο μια σειρά διατάξεων των κυβερνήσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, giwrgos555 είπε

Κάποιες ναυτιλιακές εταιρείες δεν έκοψαν μισθούς τους άφησαν όπως ήταν προ κρίσης τους μεικτούς μισθούς οπότε με την αύξηση των εισφορών και των φόρων  απο το κράτος  οι καθαροί μισθοί πέσαν.Απο εκεί και πέρα  ναι κάποια επιδόματα που έπαιρναν στον τομέα αυτό περικόπηκαν απο την απορρύθμιση του εργασιακού περιβάλλοντος μετά απο μια σειρά διατάξεων των κυβερνήσεων.

δε μιλάω για τους υπαλλήλους, αλλά για τις ίδιες τις εταιρείες; αυτές τι πρόβλημα έχουν με το ελληνικό κράτος; στα όπα όπα τους έχει  

τι να πουν όλοι οι υπόλοιποι δηλαδή, ειδικά αυτοί που εξαρτώνται και από την ελληνική οικονομία; 

 

η αύξηση των εισφορών είναι σχετικά ασήμαντη για τους υπαλλήλους, η αύξηση των φόρων κυρίως κάνει την όποια διαφορά 

 

τελοσπάντων και τα λογιστήρια των ναυτιλιακών για λογιστήρια δίνουν καλά λεφτά και για τη δουλειά που έχουν να κάνουν, ας συγκρίνονται τα μήλα με τα μήλα.. 

λογιστής αν θες να κάνεις λεφτά δουλεύεις για πάρτη σου, υπάλληλος δύσκολα ειδικά πλέον..  αλλά και ένα σχετικά ξεκούραστο 1000αρικακι+ δεν είναι άσχημο για πολλούς, έχουν και το κεφάλι τους ήσυχο 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, giwrgos555 είπε

Είπα εγώ κάτι τέτοιο? Προφανώς και δεν μπορείς να συγκρίνεις την δουλειά ενος αρχιμηχανικού ή αρχιπλοιάρχου με ενός λογιστή όπως επίσης δεν μπορείς να συγκρίνεις την δουλειά ενός διευθυντή με ενός απλού εργαζόμενου αλλά μήν ονειραβατούμε ως προς τις παροχές  που προσφέρονται απο μια ναυτιλιακή δεν είναι τα τρελά λεφτά και οι παροχές που έδιναν κάποτε.Δεν ειναι μόνο η νοοτροπία που χρειάζεται για να προκόψεις εντός συνόρων είναι και το πώς σου στέκεται το κράτος σαν εργαζόμενο/επιχειρηματία.Αμα σου βάζει τρικλοποδιές κάθε φορά δεν θα έχεις πρόοδο εντός συνόρων οπότε την αφήνουμε την συζήτηση αυτή  😉

Είμαι 20 χρόνια στον τομέα και οι μισθοί που έπαιρναν τη δεκαετία του '90 οι λογιστές έχουν μείνει αναλογικά ίδιοι και σήμερα. Μόνο ο αρχιλογιστής παίρνει κάτι παραπάνω.

Το πόσο αμοίβεται ο καθένας έχει να κάνει αποκλειστικά κατά πρώτο λόγο με πόσο ζήτηση έχει η ειδικότητά του, και κατά δεύτερο πόσο καλός είναι στη δουλειά του. Δεν έχει να κάνει με το πόσο μεγάλη οικονομική ευχέρεια έχει ο εργοδότης ή με τον τζίρο της ναυτιλιακής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...
Στις 21/4/2019 στις 11:26 ΠΜ, zeniath είπε

1) Το master θα σε βοηθούμε στο να σε πάρουν χωρίς μέσο "σχετικά" πιο εύκολα σε entry level position. Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα απόδοσης στην εταιρία και τι προσφέρεις. Πιο πολυ θα δώσουν σημασία αν ξεκινήσεις master ενώ δουλεύεις παρά να το έχεις από πριν (άποψή μου).

2) Όχι δεν ισχύει, Σε κάποιες όμως θέσεις ισχύει. Όπως και προείπα δεν θες ναυτιλιακά για να πας accounting, θέλει όμως για να νιώθεις στο Operations, Chartering. Θέλει Ναυπηγός ή πολυτεχνείο με master σε ναυτιλιακό κομμάτι για να πας Technical/Spares. Όλα αυτά ομως με τις εξαιρέσεις του να έχεις κάποιον από Αγγλική φιλολογία σε θέση Operations γιατί όταν μπήκε χρειαζόντουσαν κάποιον να βοηθήσει και με την εμπειρία έμαθε και είναι απαραίτητος χωρίς να έχει αντίστοιχες σπουδές.

 

Καλησπέρα παιδιά! ενδιαφέρομαι να πάω στο Mediterranean college για ναυτιλιακά.θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα και όσοι γνωρίζουν και ασχολούνται με τον κλάδο να μου απαντήσουν! Σαν απόφοιτος κολλεγίου αργότερα θα αναγνωριστεί το χαρτί μου σε ναυτιλιακή? επίσης υπάρχουν προοπτικές να εξελιχθεις μέσα σε μια ναυτιλιακή ή είναι τρομερά δύσκολο έως ακατόρθωτο?και αν ναι τι μισθοί παίζουν στο τομέα και πως ανεβαίνεις?θέλω να πω ότι είμαι 23 τώρα,θα αποφοιτησω στα 26 μου.θα δω το χιλιάρικο στα 35 μου?μιας και δεν σκοπεύω να χαλάσω χρήματα τα οποία δεν μου περισσεύουν για να σπουδάσω κατ που θα με πληρώνει όπως πληρώνομαι τώρα σε δουλειες του ποδαριού.θα εκτιμούσα να μου δίνατε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τη εργασία σε ναυτιλιακή,της προοπτικές της δουλειάς με χαρτί ναυτιλιακών και γενικά οσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε μιας και δεν θέλω να πάω σε μια σχολή με κλειστά τα μάτια! συγγνώμη αν κούρασα αλλά όπως είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνετε το άγχος είναι μεγάλο! ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/10/2019 στις 5:35 ΠΜ, Mmss είπε

Καλησπέρα παιδιά! ενδιαφέρομαι να πάω στο Mediterranean college για ναυτιλιακά.θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα και όσοι γνωρίζουν και ασχολούνται με τον κλάδο να μου απαντήσουν! Σαν απόφοιτος κολλεγίου αργότερα θα αναγνωριστεί το χαρτί μου σε ναυτιλιακή? επίσης υπάρχουν προοπτικές να εξελιχθεις μέσα σε μια ναυτιλιακή ή είναι τρομερά δύσκολο έως ακατόρθωτο?και αν ναι τι μισθοί παίζουν στο τομέα και πως ανεβαίνεις?θέλω να πω ότι είμαι 23 τώρα,θα αποφοιτησω στα 26 μου.θα δω το χιλιάρικο στα 35 μου?μιας και δεν σκοπεύω να χαλάσω χρήματα τα οποία δεν μου περισσεύουν για να σπουδάσω κατ που θα με πληρώνει όπως πληρώνομαι τώρα σε δουλειες του ποδαριού.θα εκτιμούσα να μου δίνατε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τη εργασία σε ναυτιλιακή,της προοπτικές της δουλειάς με χαρτί ναυτιλιακών και γενικά οσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε μιας και δεν θέλω να πάω σε μια σχολή με κλειστά τα μάτια! συγγνώμη αν κούρασα αλλά όπως είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνετε το άγχος είναι μεγάλο! ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Κατ'αρχάς μην βάζεις το μισθολογικό πάνω από όλα, εσύ έχεις κλίση προς τις ναυτιλιακές σπουδές; Κάποια επαφή με το αντικείμενο ώστε να ξέρεις αν σου αρέσει ή όχι; 

Το πόσο θα "καθαρίζεις" τώρα ή σε 10 χρόνια ως απόφοιτος ιδιωτικής σχολής ναυτιλιακών σπουδών θα εξαρτηθεί κατά πρώτο λόγο από τη ζήτηση που υπάρχει στις θέσεις που θα μπορείς να μπεις (operations, βοηθός στο marine ή στο τεχνικό, άλλες θέσεις υποστήριξης) και από το πόσο καλός είσαι στο αντικείμενό σου. Αλλά να γνωρίζεις πώς όσο υπάρχουν πιο δυνατά "χαρτιά" στην αγορά εργασίας δεν θα βρεις εύκολα εργασία σε ναυτιλιακή. Για να καταλάβεις, στην εταιρεία που εργάζομαι αυτή τη στιγμή:

  • 60% των εργαζόμενων έχουν κάποια θαλάσσια προϋπηρεσία
  • 20% είναι απόφοιτοι ανώτατων σχολών (Πολυτεχνείο, ΑΕΙ)
  • 15% είναι απόφοιτοι εξειδικευμένων σχολών (λογιστικά, νομικά, management)
  • 5% μόλις είναι απόφοιτοι ναυτιλιακών, είτε πανεπιστημίων είτε ΙΙΕΚ 

Η συμβουλή μου θα ήταν να ασχοληθείς με τον κλάδο μόνο εφόσον είναι ένα αντικείμενο που σε ελκύει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/4/2019 στις 7:17 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Αν δεν εχεις γνωριμία σε ναυτιλιακή δεν μπαίνεις και 100 μεταπτυχιακά να έχεις.

Δεν ισχύει, εκτός απο εμένα έχω να σου φέρω τουλάχιστον 15 παραδείγματα, απ'τα 6 χρόνια και τις δύο εταιρίες που έχω δουλέψει.

@airtrelomike13 Μεταπτυχιακά γενικά, θα σου προσφέρουν την ευκαιρία να πιάσεις managerial θέση. Όχι τόσο όμως για να μπείς.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω τελειωσει Ναυτιλιακα στο Πα.Πει, χωρις μεταπτυχιακο. Δεν ειχα ποτε κανεναν σοβαρο γνωστο. Οταν βγηκα απο την σχολη και εστελνα βιογραφικα με το κιλο δεν πηγα ποτε ουτε καν για συνεντευξη. Πλεον το εχω παρατησει.

Οσοι συμφοιτητες μου τελιεωσαν την σχολη και δεν ειχαν γνωστο δουλεψαν σε αλλους τομεις, κανενας στα Ναυτιλιακα εκτος και αν ειχαν βυσμα.

Αντιθετα γνωριζω 2-3 κοπελες που δεν ειχαν καμια σχεση με το αντικειμενο (ουτε γενικα με οικονομικα, διοικηση κτλ) και κατα καιρους δουλευαν σε ναυτιλιακες...

Ισως να μου εκατσε στραβα εμενα αλλα νομιζω οτι η Ναυτιλια ειναι ενας ιδιαιτερα κλειστος τομεας εκτος και αν εχεις πολυ καλες σπουδες, τυχη η γνωστους που μπορουν να σου δωσουν μια ωθηση.

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/10/2019 στις 5:45 ΜΜ, donblunts είπε

Δεν ισχύει, εκτός απο εμένα έχω να σου φέρω τουλάχιστον 15 παραδείγματα, απ'τα 6 χρόνια και τις δύο εταιρίες που έχω δουλέψει.

@airtrelomike13 Μεταπτυχιακά γενικά, θα σου προσφέρουν την ευκαιρία να πιάσεις managerial θέση. Όχι τόσο όμως για να μπείς.

Οι πολύ μεγάλες εταιρείες που είναι εισηγμένες σε χρηματιστήρια έξω και που έχουν ένα κύρος σαν όνομα και ναυπηγούν συνέχεια πλοία έχουν μια αξιοκρατία όμως αυτές είναι ελάχιστες οι περισσότερες ναυτιλιακές είναι οικογενειοκρατούμενες στην ανώτερη διοίκηση (ο εφοπλιστής και το σόι) εκεί δεν πας τόσο εύκολα αμα δεν έχεις το απαραίτητο δοντάκι.

Στις 9/10/2019 στις 4:14 ΜΜ, Narayan είπε

Κατ'αρχάς μην βάζεις το μισθολογικό πάνω από όλα, εσύ έχεις κλίση προς τις ναυτιλιακές σπουδές; Κάποια επαφή με το αντικείμενο ώστε να ξέρεις αν σου αρέσει ή όχι; 

Το πόσο θα "καθαρίζεις" τώρα ή σε 10 χρόνια ως απόφοιτος ιδιωτικής σχολής ναυτιλιακών σπουδών θα εξαρτηθεί κατά πρώτο λόγο από τη ζήτηση που υπάρχει στις θέσεις που θα μπορείς να μπεις (operations, βοηθός στο marine ή στο τεχνικό, άλλες θέσεις υποστήριξης) και από το πόσο καλός είσαι στο αντικείμενό σου. Αλλά να γνωρίζεις πώς όσο υπάρχουν πιο δυνατά "χαρτιά" στην αγορά εργασίας δεν θα βρεις εύκολα εργασία σε ναυτιλιακή. Για να καταλάβεις, στην εταιρεία που εργάζομαι αυτή τη στιγμή:

  • 60% των εργαζόμενων έχουν κάποια θαλάσσια προϋπηρεσία
  • 20% είναι απόφοιτοι ανώτατων σχολών (Πολυτεχνείο, ΑΕΙ)
  • 15% είναι απόφοιτοι εξειδικευμένων σχολών (λογιστικά, νομικά, management)
  • 5% μόλις είναι απόφοιτοι ναυτιλιακών, είτε πανεπιστημίων είτε ΙΙΕΚ 

Η συμβουλή μου θα ήταν να ασχοληθείς με τον κλάδο μόνο εφόσον είναι ένα αντικείμενο που σε ελκύει.

Σε τι είδους εταιρεία δραστηριοποιήσε; Ξηρού ή υγρού φορτίου;

Επεξ/σία από giwrgos555
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/4/2019 στις 10:50 ΜΜ, airtrelomike13 είπε

Θεωρώ ότι ο ναυτιλιακός κλάδος είναι πιο safe από όλα τα υπόλοιπα επαγγελματα

Συνηθισμενο λαθος στην Ελλαδα

Οι εφοπλιστες που δεν καταλαβαινουν ποτε απο κριση ειναι αυτοι που διακινουν λαθραια και ναρκωτικα ,για ολους τους αλλους υπαρχουν βιαιοι κυκλοι υφεσης και ανοδου σε εναν πολυ ανταγωνιστικο κλαδο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/10/2019 στις 4:14 ΜΜ, Narayan είπε

Κατ'αρχάς μην βάζεις το μισθολογικό πάνω από όλα, εσύ έχεις κλίση προς τις ναυτιλιακές σπουδές; Κάποια επαφή με το αντικείμενο ώστε να ξέρεις αν σου αρέσει ή όχι; 

Το πόσο θα "καθαρίζεις" τώρα ή σε 10 χρόνια ως απόφοιτος ιδιωτικής σχολής ναυτιλιακών σπουδών θα εξαρτηθεί κατά πρώτο λόγο από τη ζήτηση που υπάρχει στις θέσεις που θα μπορείς να μπεις (operations, βοηθός στο marine ή στο τεχνικό, άλλες θέσεις υποστήριξης) και από το πόσο καλός είσαι στο αντικείμενό σου. Αλλά να γνωρίζεις πώς όσο υπάρχουν πιο δυνατά "χαρτιά" στην αγορά εργασίας δεν θα βρεις εύκολα εργασία σε ναυτιλιακή. Για να καταλάβεις, στην εταιρεία που εργάζομαι αυτή τη στιγμή:

  • 60% των εργαζόμενων έχουν κάποια θαλάσσια προϋπηρεσία
  • 20% είναι απόφοιτοι ανώτατων σχολών (Πολυτεχνείο, ΑΕΙ)
  • 15% είναι απόφοιτοι εξειδικευμένων σχολών (λογιστικά, νομικά, management)
  • 5% μόλις είναι απόφοιτοι ναυτιλιακών, είτε πανεπιστημίων είτε ΙΙΕΚ 

Η συμβουλή μου θα ήταν να ασχοληθείς με τον κλάδο μόνο εφόσον είναι ένα αντικείμενο που σε ελκύει.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν με ελκύει!δεν έχω ιδέα τη κάνεις σε μια τέτεια εταιρία και πως είναι αυτή η καθημερινότητα μέσα σε ένα γραφείο.η αλήθεια είναι ότι όταν διάβαζα τα μαθήματα των σχολών ποιο πολύ μου "άρεσε" η φυσικοθεραπεία!!ξέρω καμία σχέση το ένα με το άλλο πραγματικά.αλλα δεν έχω ιδέα.εχω μπερδεύτη τρομερά πολύ!η αλήθεια είναι ότι μάλλον έχω τρομερό θέμα επαγγελματικοθ προσανατολισμού.αν μπορείς να μου περιγράψεις τη ακριβώς κάνεις με ένα πτυχίο κολλεγίου στα ναυτιλίακα θα με διευκολύνεις πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/10/2019 στις 11:34 ΜΜ, Mmss είπε

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν με ελκύει!δεν έχω ιδέα τη κάνεις σε μια τέτεια εταιρία και πως είναι αυτή η καθημερινότητα μέσα σε ένα γραφείο.η αλήθεια είναι ότι όταν διάβαζα τα μαθήματα των σχολών ποιο πολύ μου "άρεσε" η φυσικοθεραπεία!!ξέρω καμία σχέση το ένα με το άλλο πραγματικά.αλλα δεν έχω ιδέα.εχω μπερδεύτη τρομερά πολύ!η αλήθεια είναι ότι μάλλον έχω τρομερό θέμα επαγγελματικοθ προσανατολισμού.αν μπορείς να μου περιγράψεις τη ακριβώς κάνεις με ένα πτυχίο κολλεγίου στα ναυτιλίακα θα με διευκολύνεις πολύ!

Σε βοηθητικές θέσεις θα είσαι με τον ανάλογο μισθό, π.χ. θα τυπώνεις έγγραφα που στέλνουν τα πλοία, θα φροντίζεις μερικοί φάκελοι να είναι ενημερωμένοι, θα κρατάς πρακτικά κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις περισσότερες ναυτιλιακές ισχύει το δόντι και η εμφάνιση (για το γένος θηλυκού εργαζόμενους), με ότι συνεπάγεται αυτό. 

Επίσης σε συγκεκριμένες ναυτιλιακές παίζουν και άθλιες συνθήκες π.χ.: "τραπεζοκομία" σε μία ναυτιλιακή που ανήκει στην 100αδα του κόσμου. 

Επίσης κάποιες άλλες έχουν απ' τις καλύτερες συνθήκες αλλά δυστυχώς είναι η μειονότητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...