Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για ναυτιλιακές εταιρείες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο forum

Θα ήθελα τη γνώμη παιδιών που γνωρίζουν περί του θέματος. Έίμαι απόφοιτος από τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. Θα με ενδιέφερε να δουλέψω σε ναυτιλιακή εταιρεία κάποια στιγμή, καθώς αυτή τη περίοδο εργάζομαι σε ενα λογιστικό. Ξέρετε αν χρειάζεται μεταπτυχιακό στα ναυτιλιακά κάποιος για να δουλέψει σε ναυτιλιακή εταιρεία ή δεν είναι υποχρεωτικό? Βέβαια έχω κάνει την ερευνά μου από φίλους μου, οι οποίοι εργάζονται σε ναυτιλιακές εταιρείες και κανείς τους δεν είναι απόφοιτος από ναυτιλιακή σχολή. Δηλ ή είναι αποφοιτοι από τμημα Λογιστικής όπως εγώ ή έχουν τελειώσει Διοίκηση Επιχειρήσεων.

 

Έχω την εντύπωση, ότι τα μεταπτυχιακά στα ναυτιλιακά , αφορούν παιδιά που είναι απόφοιτοι ΑΕΝ και ναυτιλιακών σχολών , οι οποίοι κυνηγάνε πιο υψηλόβαθμες θέσεις. Εγώ πχ που θα με ενδιέφερε να δουλέψω στα λογιστικά μιας ναυτιλιακής δεν θα μου χρησίμευε τόσο. Θέλω να πάρω γνώμες όμως.

 

Αν θέλω να εργαστώ σε ναυτιλιακή εταιρεία είναι υποχρεωτικό να έχω μάστερ στα ναυτιλιακά ή καλύτερα να επενδύσω σε γνωριμίες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που λέει ο  φίλος ο Nikos Kallithea επίσης να έχεις υπόψην σου οτι οι λογιστές στις ναυτιλιακές είναι οι πλέον κακοπληρωμένοι σε σχέση με άλλα τμήματα (crew/purchasing,marine department κτλ) της εταιρειας με πρώτο μισθό εισόδου στην ναυτιλιακή τα μόλις 850-900 ευρώ (κατά δήλωση γνωστού μου που δουλεύει σε αρκετά μεγάλη ναυτιλιακή σαν λογιστής)

Επεξ/σία από giwrgos555
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε

 

 

Θα με ενδιέφερε να δουλέψω σε ναυτιλιακή εταιρεία κάποια στιγμή

καλησπερα και απο εμενα,

γιατι θελεις σωνει και καλα να δουλεψεις σε ναυτιλιακη?

δηλαδη ποιο ειναι το κινητρο σου δεν καταλαβαινω για να δω πως θα σου απαντησω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, tornado είπε

καλησπερα και απο εμενα,

γιατι θελεις σωνει και καλα να δουλεψεις σε ναυτιλιακη?

δηλαδη ποιο ειναι το κινητρο σου δεν καταλαβαινω για να δω πως θα σου απαντησω.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Έχω ένα πτυχίο που μπορώ να το αξιοποιήσω παντού. Σε αρκετούς τομείς. Σήμερα ο τουρισμός και η ναυτιλία, βρίσκονται στα πάνω τους. Θεωρώ ότι ο ναυτιλιακός κλάδος είναι πιο safe από όλα τα υπόλοιπα επαγγελματα. Καταρχάς σε μια ναυτιλιακή, το λογιστήριο έχει ωράριο φιξ. Καμία σχέση με τις υπόλοιπες ειδικότητες μιας ναυτιλιακής που χτυπάνε απεριοριστα ωράρια με καλές αμοιβές φυσικά. Το κίνητρο είναι ότι ως χώρα έχουμε τη νο1 ναυτιλία στο κόσμο. Εμένα η απορία μου βέβαια ήταν , αν μπορώ να δουλέψω στο εν λόγω κλάδο χωρίς μεταπτυχιακό. Δηλ αν κα΄νω του ΠΑΠΕΙ τα ναυτιλιακά οικονομικά σε τι θα με βοηθούσε ας πούμε.? Να μπω σε άλλο τμήμα? Εμένα με ενδιαφέρει το λογιστήριο. Απεναντίας όπως είπα, έχω φίλους που εργάζονται σε ναυτιλιακές και ή έχουν το ίδιο πτυχιο με εμένα ή διοικηση επιχειρήσεων. αλλα τυγχναει να είναι 5 μόνο. Αλλά μου λένε και από συναδέλφους τους το ίδιο

1 ώρα πριν, giwrgos555 είπε

Αυτό που λέει ο  φίλος ο Nikos Kallithea επίσης να έχεις υπόψην σου οτι οι λογιστές στις ναυτιλιακές είναι οι πλέον κακοπληρωμένοι σε σχέση με άλλα τμήματα (crew/purchasing,marine department κτλ) της εταιρειας με πρώτο μισθό εισόδου στην ναυτιλιακή τα μόλις 850-900 ευρώ (κατά δήλωση γνωστού μου που δουλεύει σε αρκετά μεγάλη ναυτιλιακή σαν λογιστής)

Δεν θεωρώ κακό το ποσό. Και πρόσεχε ωράριο φιξ εν συγκρίση με τις λοιπές ειδικότητες. Το να παίρνεις 900 ευρώ για πρώτο μισθό σε ναυτιλιακή το θεωρω πολύ καλό. Τώρα ανάλογα με τα χρόνια και τη προυπηρεσία θα φτάσει και τα επιθυμητά ποσά.

3 ώρες πριν, xrist0s4 είπε

Πάρε σε μια σχολή τηλ κ ρωτα. Νομίζω ότι πρέπει να κάνεις κάποια μαθήματα εκεί.

Ναι σώθηκες. Η σχολή θα μου πει, που θα κοιτάξει να μου αρπάξει λεφτά

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας μην μεινουμε στα χαρτια και στα πτυχια αλλα στις γνωσεις.

Ο ναυτιλιακος τομεας ειναι αρκετα πιο εξειδικευμενος απο οτι φανταζεται καποιος.

Οποτε απαντωντας στην ερωτηση σου, ενα μεταπτυχιακο τυπου Ναυτιλιακη Οικονομικη Πολιτικη, θα σε βοηθουσε 

να αποκτησεις γνωσεις σε ενα κομματι που δεν κατεχεις.

Γενικα θα πρεπει να ξερεις οτι οσο πιο πολυ εξειδικευεσαι τοσο περιηζητος εισαι, το μεσον βοηθαει αλλα ειναι και θεμα τυχης.

Αν πχ εχεις μεταπτυχιακο στις ναυλωσεις και το chartering μιας εταιρειας θελει καποιο βοηθο, ο τυπος με το μεσον δεν θα σου φαει την θεση.

Αν πατε δυο λογιστες - ο ενας με μεσον, εσυ με το σταυρο στο χερι, σορρυ την πατησες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tornado είπε

ας μην μεινουμε στα χαρτια και στα πτυχια αλλα στις γνωσεις.

Ο ναυτιλιακος τομεας ειναι αρκετα πιο εξειδικευμενος απο οτι φανταζεται καποιος.

Οποτε απαντωντας στην ερωτηση σου, ενα μεταπτυχιακο τυπου Ναυτιλιακη Οικονομικη Πολιτικη, θα σε βοηθουσε 

να αποκτησεις γνωσεις σε ενα κομματι που δεν κατεχεις.

Γενικα θα πρεπει να ξερεις οτι οσο πιο πολυ εξειδικευεσαι τοσο περιηζητος εισαι, το μεσον βοηθαει αλλα ειναι και θεμα τυχης.

Αν πχ εχεις μεταπτυχιακο στις ναυλωσεις και το chartering μιας εταιρειας θελει καποιο βοηθο, ο τυπος με το μεσον δεν θα σου φαει την θεση.

Αν πατε δυο λογιστες - ο ενας με μεσον, εσυ με το σταυρο στο χερι, σορρυ την πατησες.

Θα συμφωνήσω στο ένα κομμάτι προς το τελευταίο. Στο πρώτο όχι. Η εξειδίκευση ήταν κάποτε της μόδας. Μια φορά και έναν καιρό. Αν θες να ανοίγεις πολλούς τομείς, καλό θα ήταν κάποιος να τελειώνει σχολές που θα μπορεί να εργαστεί παντού. Γιατί τους ζητάνε παντού. Πχ ένα δικηγόρο, ένα λογιστή, είναι απαραίτητοι σε μια ναυτιλιακή, σε μια τουριστική επιχείρηση, σε μια εταιρεία γενικά. Φαντάσου λοιπόν, αυτή τη στιγμή εσύ να τελείωνες προπτυχιακό, στα τουριστικά ή στα ναυτιλιακά. Οι πόρτες που θα άνοιγες θα ήταν ελάχιστες από την άποψη ότι θα μπορούσες να εργαστείς στο κλάδο που τελείωσες. Μη ξεχνάς μιλάμε για τους 2 κορυφαίους κλάδους της χώρας.Από ότι κατάλαβα, έτσι όπως μου τα λέτε, καλό θα ήταν ΠΡΩΤΑ να μπω σε μια ναυτιλιακή κάνοντας γνωριμίες, και το μάστερ θα είχε νόημα μόνο αν ανέβαινα στην εταιρεία σε θέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

 καλό θα ήταν ΠΡΩΤΑ να μπω σε μια ναυτιλιακή κάνοντας γνωριμίες, και το μάστερ θα είχε νόημα μόνο αν ανέβαινα στην εταιρεία σε θέσεις.

ναι έτσι πάει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να απαντήσω που είμαι σε ναυτιλιακή, και έχω περάσει και από παρα-ναυτιλιακό τομέα.

Για accounting department κανένα μάστερ ή εξειδίκευση δεν χρειάζεσαι. Δεν θα πας άλλωστε με το καλημέρα για CFO. Τo accounting σε μία ναυτιλιακή δεν διαφέρει και πολύ από άλλες εταιρίες, ότι περισσότερο θα το μάθεις εμπειρικά, το γνωστικό το υπόβαθρο το έχεις.

Αυτό που σου λείπει είναι το βύσμα όχι το μάστερ

Επεξ/σία από zeniath
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, zeniath είπε

Να απαντήσω που είμαι σε ναυτιλιακή, και έχω περάσει και από παρα-ναυτιλιακό τομέα.

Για accounting department κανένα μάστερ ή εξειδίκευση δεν χρειάζεσαι. Δεν θα πας άλλωστε με το καλημέρα για CFO. Τo accounting σε μία ναυτιλιακή δεν διαφέρει και πολύ από άλλες εταιρίες, ότι περισσότερο θα το μάθεις εμπειρικά, το γνωστικό το υπόβαθρο το έχεις.

Αυτό που σου λείπει είναι το βύσμα όχι το μάστερ

Ωραία να σε ευχαριστήσω εξαρχής και να σε ρωτησω καποια πραγματα μιας και είσαι ατομο που εχει περασει απο την ναυτιλιακή αγορά.

1)Το μάστερ στα ναυτιλιακά ( συγκεκριμένα στα ναυτιλιακά οικονομικά), σε ποιο τομέα θα με βοηθούσε στο  ναυτιλιακό χώρο? Πέρα από το λογιστήριο που θέλω να πάω να δουλέψω?

 

2)Επίσης ισχύει ότι η πλειοψηφία των ατόμων που εργάζονται σε μια ναυτιλιακή εταιρεία ( μιλαώ για στεριά) , ΔΕΝ είναι απόφοιτοι ναυτιλιακών σπουδών αλλά σχολών όπως Διοικηση επιχειρησεων και κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Το master θα σε βοηθούμε στο να σε πάρουν χωρίς μέσο "σχετικά" πιο εύκολα σε entry level position. Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα απόδοσης στην εταιρία και τι προσφέρεις. Πιο πολυ θα δώσουν σημασία αν ξεκινήσεις master ενώ δουλεύεις παρά να το έχεις από πριν (άποψή μου).

2) Όχι δεν ισχύει, Σε κάποιες όμως θέσεις ισχύει. Όπως και προείπα δεν θες ναυτιλιακά για να πας accounting, θέλει όμως για να νιώθεις στο Operations, Chartering. Θέλει Ναυπηγός ή πολυτεχνείο με master σε ναυτιλιακό κομμάτι για να πας Technical/Spares. Όλα αυτά ομως με τις εξαιρέσεις του να έχεις κάποιον από Αγγλική φιλολογία σε θέση Operations γιατί όταν μπήκε χρειαζόντουσαν κάποιον να βοηθήσει και με την εμπειρία έμαθε και είναι απαραίτητος χωρίς να έχει αντίστοιχες σπουδές.

Με λίγα λόγια, το θέμα είναι να μπεις, από εκεί και πέρα το αν θα μείνεις ή αν θα εξελιχθείς είναι στο χέρι σου και στην απόδοσή σου (όπως πιστεύω σε όλες τις εταιρίες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/4/2019 στις 9:07 ΜΜ, giwrgos555 είπε

Αυτό που λέει ο  φίλος ο Nikos Kallithea επίσης να έχεις υπόψην σου οτι οι λογιστές στις ναυτιλιακές είναι οι πλέον κακοπληρωμένοι σε σχέση με άλλα τμήματα (crew/purchasing,marine department κτλ) της εταιρειας με πρώτο μισθό εισόδου στην ναυτιλιακή τα μόλις 850-900 ευρώ (κατά δήλωση γνωστού μου που δουλεύει σε αρκετά μεγάλη ναυτιλιακή σαν λογιστής)

Δηλαδή μας πειράζει που καθαρίζει ο νέος λογιστής 850-900 Ευρώ μηνιάτικο, μόνο και μόνο επειδή οι Αρχιπλοίαρχοι και Αρχιμηχανικοί παίρνουν πολλαπλάσια (και ας κάνουν και πολλαπλάσια και εξειδικευμένη δουλειά); 

Αυτή τη νοοτροπία να μην είχαν οι Έλληνες θα είχαν προκόψει και εντός συνόρων 🙄

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Narayan είπε

Δηλαδή μας πειράζει που καθαρίζει ο νέος λογιστής 850-900 Ευρώ μηνιάτικο, μόνο και μόνο επειδή οι Αρχιπλοίαρχοι και Αρχιμηχανικοί παίρνουν πολλαπλάσια (και ας κάνουν και πολλαπλάσια και εξειδικευμένη δουλειά); 

Αυτή τη νοοτροπία να μην είχαν οι Έλληνες θα είχαν προκόψει και εντός συνόρων 🙄

Είπα εγώ κάτι τέτοιο? Προφανώς και δεν μπορείς να συγκρίνεις την δουλειά ενος αρχιμηχανικού ή αρχιπλοιάρχου με ενός λογιστή όπως επίσης δεν μπορείς να συγκρίνεις την δουλειά ενός διευθυντή με ενός απλού εργαζόμενου αλλά μήν ονειραβατούμε ως προς τις παροχές  που προσφέρονται απο μια ναυτιλιακή δεν είναι τα τρελά λεφτά και οι παροχές που έδιναν κάποτε.Δεν ειναι μόνο η νοοτροπία που χρειάζεται για να προκόψεις εντός συνόρων είναι και το πώς σου στέκεται το κράτος σαν εργαζόμενο/επιχειρηματία.Αμα σου βάζει τρικλοποδιές κάθε φορά δεν θα έχεις πρόοδο εντός συνόρων οπότε την αφήνουμε την συζήτηση αυτή  😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...