Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλη την παρέα! κάτοχος γραμμής vdsl 50 στην πάρα πολύ καλή εταιρία wind! εδώ και ένα μήνα περίπου από τις 15/3 ξαφνικά το ρούτερ μου έχασε τον συγχρονισμό του με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ούτε πρόσβαση στο ίντερνετ φυσικά! μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στο 13700 μου λένε ναι δεν βλέπουν συγχρονισμό και το δηλώνουν βλάβη!ημέρα Πέμπτη όλα αυτά,και τους λέω πότε θα επισκευαστεί η βλάβη??? κύριε μου είναι Πέμπτη καθηστε πρώτα να δούμε ακριβώς τι γίνεται και θα σας ενημερώσουμε!την επόμενη μέρα Παρασκευή μου στέλνουν τεχνικό στο σπίτι διότι αποτι κατάλαβα νόμιζαν ότι τους κορόιδευα και επιβεβαιώνει την βλάβη και μου λέει ότι θα την στείλουν στον δημόσιο πάροχο λογικά στον ΟΤΕ!με κάλεσαν και μου είπαν θα σας δώσουμε 50 gb στο κινητό δωρεάν από εμάς μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη σας για να κάνετε διαμοιρασμό και να έχετε ίντερνετ!να επισημάνω ότι μένω στο κέντρο της περιοχής του ζωγράφου (πλατεία γαρδένιας αν γνωρίζει κανείς μένω στον τρίτο όροφο και από κάτω έχω λεωφόρο!δεν έχω 4g πιάνει μόνο ε!όποτε τα 50gb πήγαν υπερπιστεως!μετά το πέρασμα του σαββατοκύριακου την Δευτέρα το πρωί υποτίθεται ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε!το ρούτερ συγχρονισε κανονικά αλλά για να συγχρονίσει έκανε 5 λεπτά (zte h268n) για εμένα άχρηστο!μετά από όλα αυτά καθώς gamer σε online παιχνίδια πριν την βλάβη το ping μου ήταν στα 50-60 ms! μετά την βλάβη το ping έφτασε από 97-541ms!τους ξανακαλω λοιπόν και τους λέω ότι έχω πρόβλημα με το ping!μου λένε θέλουμε κάποιες εντολές μέσω tracert για να δούμε όντως τι συμβαίνει!μετά από άπειρα τηλεφωνήματα άπειρα email στην τεχνική υπηρεσία σχετικά με τα tracert έρχονται οι απαντήσεις:η γραμμή σας είναι πεντακάθαρη δεν είναι θέμα της wind,άλλος μου έλεγε ότι εμείς δεν βλέπουμε τίποτα προβληματικό στην γραμμή σας πάλι δεν φταίει η wind,που βρίσκεσαι ο provider με ρωτούσαν και την ip του για να το ελέγξουν και εκείνοι! ξανά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην γραμμή σας!έχω ακούσει ότι φταίει ο δημόσιος φορέας-οτε! άνθρωπε μου του λέω εγώ τον οτε πληρώνω η εσένα?μετά από 54 τηλεφωνήματα στο 13700  σήμερα 19/4 μου ξαναεστειλαν τεχνικό στο σπίτι για να ελέγξει πάλι την γραμμή!η γραμμή μου είναι πεντακάθαρη δεν έχω απώλειες από πακέτα αλλά σήμερα ξεκίνησαν οι αποσυνδέσεις στο ρούτερ!ανά 20 λεπτά με 30 έσβηνε το λαμπάκι του συγχρονισμού έκανε 5 λεπτά να συγχρονίσει ξανά!ξανακαλεσα το 13700 και μου είπαν να βγάλω τα πάντα από τις πρίζες και να αφήσω μόνο το ρούτερ για 4 ώρες και ότι θα με καλέσουν εκείνοι!μέσα στις τέσσερις ώρες 4 αποσυνδέσεις!με ξανακαλουν πάλι και μου λένε ότι ούτε ο εξοπλισμός σας έχει πρόβλημα! δηλαδή εκείνη την ώρα σκοτωνα άνθρωπο!η όλη αυτή η ιστορία είναι ένα μήνα τώρα με έχουν κάνει μπαλάκι από το 13700 στο 13800 το οποίο είναι χρεωσιμο και θα τα χρεωθώ φυσικά και η απάντηση είναι η ίδια!η γραμμή σας είναι πεντακάθαρη δεν υπάρχει πρόβλημα!τους έχω ήδη αποστείλει emai tracert και δύο σελίδες κείμενο ότι αν δεν κάνουν κάτι θα προβώ σε καταγγελία ΕΕΤΤ και στον συνήγορο του Πολίτη!δεν ίδρωσε το αυτακι τους αποτι κατάλαβα!δεν ξέρω πλέον τι να κάνω έχουν σπάσει τα νεύρα μου έχω χάσει την ψυχική μου ηρεμία!δεν ξέρω τι να κάνω πια!καμία ιδέα κάποιος? Ευχαριστώ!

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ, ανέφερε στα email σου ότι δεν θα πληρώσεις τίποτα για το διάστημα που έχεις τα προβλήματα και πήγαινε σε άλλο πάροχο . Δυστυχώς τα νεύρα σου δεν θα ηρεμησουν. Αυτό με την χρέωση των τηλεφώνων τεχνικής υποστήριξης ποτέ δεν το κατάλαβα στη wind. 

Δημοσ.
Στις 20/4/2019 στις 9:27 ΠΜ, karaLRS είπε

εντάξει μήν σκοτώσεις άνθρωπο για ένα ping όμως 🙂

Όταν παίζεις online games είναι πολύ μεγάλο θέμα!!!

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Michalhs30 είπε

Όταν παίζεις online games είναι πολύ μεγάλο θέμα!!!

ε το να σκοτώσεις για online games είναι ακόμα χειρότερα

Δημοσ.

Για να μην ανοίξω άλλο θέμα... 

Σκέφτομαι για σύνδεση vdsl wind και εγώ αλλά Θεσσαλονίκη, περιοχή Αγίου Φανουρίου από την πάνω πλευρά κοντά στην Διογένους. 

Για πείτε εντυπώσεις όσοι μένετε εκεί κοντά; 

Για την wind και γενικά και όλες οι εταιρίες για το vdsl τους. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Και να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας,πέρασα από το κατάστημα της wind που έχω πάρα πολύ κοντά μου και τους ανέφερα το πρόβλημα ξανά διότι στο 13700 δεν μπορούσα να βγάλω άκρη!το παλικάρι που με εξυπηρέτησε μου είπε ότι είναι καθαρά θέμα ρούτερ και θα ζητήσουμε να μας στείλουν άλλο! επίσης μου πρότεινε να αναβαθμίσω την γραμμή μου στα 100 mb διότι πλέον είναι διαθέσιμο στην περιοχή μου! κάναμε την αίτηση και το ενεργοποίησαν μέσα σε δύο ημέρες! εντυπωσιακό το φαινόμενο+ότι μου έστειλαν και άλλο ρούτερ! Αφού παρέλαβα το νέο ρούτερ λέω για να δούμε αν όντως είμαστε εντάξει! ταχύτητα συγχρονισμού 99999 down και 9998 up!και λέω επιτέλους πιο γρήγορο και θα είναι πιο σταθερό διότι με το καινούργιο ρούτερ σταμάτησαν και οι αποσυνδέσεις!το θέμα του ping όμως δεν άλλαξε το ίδιο και παραπάνω μην σας πω!τους ξαναπερνω τηλέφωνο πάλι τα ίδια να κάνουμε μετρήσεις να κάνουμε το άλλο!να επισημάνω ότι έφερα δικό μου ηλεκτρολόγο και έλεγξε όλα τα καλώδια από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι και το σπίτι,όντως η γραμμή ήταν πεντακάθαρη! επίσης κάναμε και ένα άλλο τέστ το οποίο περάσαμε από το μπαλκόνι κατευθείαν στον κατανεμητή καινούργιο καλώδιο upt! χωρίς καμία αλλαγή τα ίδια ακριβώς πράγματα και όλα αυτά με δική μου χρέωση φυσικά! εχθές λοιπόν μίλησα ξανά με το 13700 και τους είπα παιδιά δεν γίνεται σε μια απλή εφαρμογή όπως το teamspeak να έχω 105ms(πρόγραμμα συνομιλίας για online games) και να προσπαθήσω να μιλήσω και να ακουγομαι σαν ρομπότ λόγο του lag!μετά από δύο ώρες με ξανακαλεσε ένας από το δευτεροβάθμιο κλιμάκιο πάλι αγενεστατος και μου λέει κύριε μου αυτό είναι το ίντερνετ και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο!και μου το έκλεισε στην μούρη! επίσης να προσθέσω εγώ νόμιζα ότι όταν έκανα την αίτηση για το 100αρι θα μου έφερναν καλώδιο οπτικής ίνας στο σπίτι και όχι μέχρι το καφαο το οποίο βρίσκεται κάτω ακριβώς από το σπίτι!και έχω την εξής απορία:έστω ότι περνώ από το καφαο απόσταση 3 μέτρα από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας και στο καφαο είναι οπτική ίνα θα έπρεπε πάλι να έχω τόσο ms???τι πρέπει να κάνω δηλαδή για να μου φέρουν κατευθείαν την οπτική ίνα στο σπίτι???να μιλήσω με τον ΟΤΕ?με την wind ξανά?να απευθυνθώ στο δήμο μου???απλά σηκώνω τα χέρια ψηλά πλέον!περιμένω τα φώτα σας! Ευχαριστώ!

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ζήτησε τους fast path. Δεν σου το πρότεινε κανένας τους;

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μπορείς να μπεις στο ρουτερ να βγάλεις μια φωτογραφία με τα στατιστικά της γραμμής; 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Πάτα πάνω στο broadband και θα σου εμφανίσει αυτά εδώ, αν όχι τότε μάλλον θα πρέπει να κάνεις sign in.

 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Άρα έχουν κρύψει τα στατιστικά να μη μπορεί να τα βλέπει ο χρήστης. Εκείνοι μπαίνουν απομακρυσμένα με άλλα και μπορούν να δουν περισσότερα.

Η αμφιβολία μου είναι ότι δεν σου έχουνε ενεργοποιήσει fast path και απλά είδανε της βλάβες που έχουν δηλωθεί στο όνομα σου και δεν μπήκαν στον κόπο να στο κάνουν. Μπορεί όμως και να στο έκαναν, δοκίμασε να ανοίξεις cmd από την έναρξη και να πατήσεις την εντολή "tracert 1.1.1.1" πόσα hops έχεις και τι ms στο κάθε ένα. Θεωρητικά αν είναι κάτω από 10 έως το 3ο hop τότε είσαι σε fast path.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...