Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Malthador είπε

Φίλε μου, δεν μας ενδιαφέρει τι γράφει στο site του ένας κατασκευαστής (LG) ή ένας διανομέας (iSquare). Η νόμιμη εγγύηση αφορά στον πωλητή και στον αγοραστή, σύμφωνα με την οδηγία και τον νόμο. Και δεν βρίσκω ούτε έναν πωλητή που να γράφει κάτι σχετικό για επαγγελματική χρήση. Ολοι σχεδόν αναφέρουν και το τιμολόγιο ως αποδεικτικό της εγγύησης. 

Για να το καταλαβεις...

Λεει ενας κατασκευαστης ή ενας διανομέας οτι δινει  1 χρονο εμπορικη εγγυηση. 

Εσυ λες οτι η ευρωπαικη ενωση λεει 2 χρονια..

Η απαντηση τους ειναι οτι η Ευρωπαικη οδηγια αφορα τελικο καταναλωτη.... Δηλαδη Πελατη λιανικης .. και οχι για επαγγελματικη χρηση.

Τι ακριβως δεν καταλαβες απο αυτο ?

 

Επεξ/σία από k_w_t
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
15 minutes ago, k_w_t said:

Η απαντηση τους ειναι οτι η Ευρωπαικη οδηγια αφορα τελικο καταναλωτη.... Δηλαδη Πελατη λιανικης .. και οχι για επαγγελματικη χρηση.

Θες να μου υποδείξεις που ακριβώς αναφέρει η ευρωπαϊκή οδηγία "πελάτη λιανικής" ή "επαγγελματική χρήση" ή "τιμολόγιο"; 

Αυτό θα ρώταγα και τον κατασκευαστή /διανομέα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Malthador είπε

Θες να μου υποδείξεις που ακριβώς αναφέρει η ευρωπαϊκή οδηγία "πελάτη λιανικής" ή "επαγγελματική χρήση" ή "τιμολόγιο"; 

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=celex:31999L0044

Απο την αρχη αναφερει "καταναλωτικων προιοντων" 

α) καταναλωτής: το φυσικό πρόσωπο το οποίο, στο πλαίσιο των συμβάσεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας οδηγίας, ενεργεί για σκοπό μη εντασσόμενο στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής ή επαγγελματικής του δραστηριότητας·

Εχει διαφορα ο καταναλωτης απο τον επαγγελματια....!!!!

Εαν επιμενεις ρωτα δικηγορο...

Επαθα και εμαθα σου λεω...

 

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
10 hours ago, k_w_t said:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=celex:31999L0044

Απο την αρχη αναφερει "καταναλωτικων προιοντων" 

α) καταναλωτής: το φυσικό πρόσωπο το οποίο, στο πλαίσιο των συμβάσεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας οδηγίας, ενεργεί για σκοπό μη εντασσόμενο στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής ή επαγγελματικής του δραστηριότητας·

Εχει διαφορα ο καταναλωτης απο τον επαγγελματια....!!!!

Εαν επιμενεις ρωτα δικηγορο...

Επαθα και εμαθα σου λεω...

Δεν λέω ότι δεν σου έχει τύχει στραβή φίλε μου. Σε πιστεύω. Αλλά δεν είναι ο κανόνας αυτός που περιγράφεις, σου λέω ότι προσωπικά κόβω στα πάντα τιμολόγιο, πάντα τιμολόγιο παρουσιάζω όταν χρειάζομαι εγγύηση και ποτέ δεν μου έχει δημιουργήσει κάποιο κατάστημα πρόβλημα.

Ο ορισμός που περιγράφει η οδηγία του 1999 είναι προβληματικός και ήδη από το 2017 γίνονται σκέψεις να αλλάξει ο ορισμός και να περιλαμβάνονται και οι μικρές επιχειρήσεις στον ορισμό, έτσι ώστε να προστατεύονται και αυτές. Υπάρχει μάλιστα και σχετική απόφαση του Αρείου Πάγου με την οποία ως καταναλωτής νοείται και επιχείρηση (για άλλο θέμα βέβαια, για τραπεζικό δάνειο, αλλά η ουσία δεν αλλάζει).

 

Δημοσ.
45 minutes ago, Malthador said:

προσωπικά κόβω στα πάντα τιμολόγιο, πάντα τιμολόγιο παρουσιάζω όταν χρειάζομαι εγγύηση και ποτέ δεν μου έχει δημιουργήσει κάποιο κατάστημα πρόβλημα.

Απ’ ό,τι έχω καταλάβει, το θέμα «απόδειξη ή τιμολόγιο» αφορά στην νομική εγγύηση. Εσένα σου δέχθηκαν επισκευή για προϊόν που είχε λήξει η εμπορική και σε κάλυψαν με τη νομική;

  • Moderators
Δημοσ.
7 minutes ago, CheOnWeb said:

Απ’ ό,τι έχω καταλάβει, το θέμα «απόδειξη ή τιμολόγιο» αφορά στην νομική εγγύηση. Εσένα σου δέχθηκαν επισκευή για προϊόν που είχε λήξει η εμπορική και σε κάλυψαν με τη νομική;

Δεν μπορώ να σου το απαντήσω με αυτό, καθώς δεν θυμάμαι όλες τις περιπτώσεις. Γενικά, πάντως δεν αφήνω περιθώριο να μου πουν το οτιδήποτε περί εγγύησης λιγότερης των δύο ετών, πάω εξαρχής με τσαμπουκά πλέον. Υπάρχει η περίπτωση να μην μου έχει τύχει κιόλας τώρα που το σκέφτομαι, όμως σε γενικές γραμμές δεν νοείται εμπορική εγγύηση μικρότερη της νόμιμης (νομικά τουλάχιστον). Η ερώτηση που κάνεις δηλαδή είναι λίγο «in vain», εμπορική εγγύηση νοείται η εγγύηση που είναι πλέον της νόμιμης εξ' ορισμού:

«Συμπληρωματικές εγγυήσεις (εμπορικές εγγυήσεις)

Τα καταστήματα ή οι κατασκευαστές σάς προσφέρουν συχνά συμπληρωματική εμπορική εγγύηση , η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον.

Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ή μειώνει την ελάχιστη 2ετή εγγύηση, την οποία δικαιούστε πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ.

Ομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πωλεί ένα νέο προϊόν φθηνότερα και ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγγύηση, αυτό σημαίνει μόνο ότι δεν έχετε συμπληρωματική προστασία. Έχετε πάντα το δικαίωμα σε δωρεάν 2ετή εγγύηση αν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.»

Η πιο «ακραία» περίπτωση χρήσης εγγύησης που έκανα, ήταν όταν η Gigabyte GTX770 που είχα αγοράσει από ένα skroutzομάγαζο (με τιμολόγιο πάντα) τα έφτυσε στα 2μιση χρόνια χρήσης, ενώ είχε 3 χρόνια εμπορική εγγύηση. Την έστειλα πίσω στο κατάστημα, αυτοί την έστειλαν στον κατασκευαστή και εν τέλει κατέληξα με μία GTX970 μιας και η 770 δεν έβγαινε πλέον. Αν ήθελαν να μου δημιουργήσουν πρόβλημα με το τιμολόγιο, μου φαίνεται πιο λογικό να το έκαναν εντός της εμπορικής εγγύησης, αφότου είχε λήξει η νόμιμη.

  • Thanks 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν μπορώ να σου το απαντήσω με αυτό, καθώς δεν θυμάμαι όλες τις περιπτώσεις. Γενικά, πάντως δεν αφήνω περιθώριο να μου πουν το οτιδήποτε περί εγγύησης λιγότερης των δύο ετών, πάω εξαρχής με τσαμπουκά πλέον. Υπάρχει η περίπτωση να μην μου έχει τύχει κιόλας τώρα που το σκέφτομαι, όμως σε γενικές γραμμές δεν νοείται εμπορική εγγύηση μικρότερη της νόμιμης (νομικά τουλάχιστον). Η ερώτηση που κάνεις δηλαδή είναι λίγο «in vain», εμπορική εγγύηση νοείται η εγγύηση που είναι πλέον της νόμιμης εξ' ορισμού:

«Συμπληρωματικές εγγυήσεις (εμπορικές εγγυήσεις)

Τα καταστήματα ή οι κατασκευαστές σάς προσφέρουν συχνά συμπληρωματική εμπορική εγγύηση , η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον.

Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ή μειώνει την ελάχιστη 2ετή εγγύηση, την οποία δικαιούστε πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ.

Ομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πωλεί ένα νέο προϊόν φθηνότερα και ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγγύηση, αυτό σημαίνει μόνο ότι δεν έχετε συμπληρωματική προστασία. Έχετε πάντα το δικαίωμα σε δωρεάν 2ετή εγγύηση αν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.»

Η πιο «ακραία» περίπτωση χρήσης εγγύησης που έκανα, ήταν όταν η Gigabyte GTX770 που είχα αγοράσει από ένα skroutzομάγαζο (με τιμολόγιο πάντα) τα έφτυσε στα 2μιση χρόνια χρήσης, ενώ είχε 3 χρόνια εμπορική εγγύηση. Την έστειλα πίσω στο κατάστημα, αυτοί την έστειλαν στον κατασκευαστή και εν τέλει κατέληξα με μία GTX970 μιας και η 770 δεν έβγαινε πλέον. Αν ήθελαν να μου δημιουργήσουν πρόβλημα με το τιμολόγιο, μου φαίνεται πιο λογικό να το έκαναν εντός της εμπορικής εγγύησης, αφότου είχε λήξει η νόμιμη.

Στην δικη σου περιπτωση δεν ειχες προβλημα γιατι η Gigabyte δινει 3 χρονια εγγυηση κατασκευαστη ετσι και αλλιως..

Το προβλημα υπαρχει σε προϊοντα τα οποια γραφουν 1 χρονο εγγυηση και εσυ ζητας να κανεις χρηση της Ευρωπαικης οδηγίας.. Πχ turbo-x,HP,Acer Apple.

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, k_w_t said:

Στην δικη σου περιπτωση δεν ειχες προβλημα γιατι η Gigabyte δινει 3 χρονια εγγυηση κατασκευαστη ετσι και αλλιως..

Το προβλημα υπαρχει σε προϊοντα τα οποια γραφουν 1 χρονο εγγυηση και εσυ ζητας να κανεις χρηση της Ευρωπαικης οδηγίας.. Πχ turbo-x,HP,Acer Apple.

Ωραία, ας πούμε για τα Turbo-X για παράδειγμα:

«15. Οι τεχνικοί της Πλαίσιο Computers Α.Ε.Β.Ε δεν υποχρεούνται να προβούν σε οποιαδήποτε αντικατάσταση υλικού, στα πλαίσια της εγγύησης του προϊόντος και εφόσον ισχύει η εγγύηση αυτών, εάν δεν τους επιδειχθεί η πρωτότυπη απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του προς αντικατάσταση υλικού.»

Δηλαδή θες να μου πεις ότι κατά τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης δέχονται το τιμολόγιο ως αποδεικτικό χρήσης της εγγύησης, ενώ μετά δεν το δέχονται;

Δεν βγάζει καν νόημα αυτό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Malthador είπε

Ωραία, ας πούμε για τα Turbo-X για παράδειγμα:

«15. Οι τεχνικοί της Πλαίσιο Computers Α.Ε.Β.Ε δεν υποχρεούνται να προβούν σε οποιαδήποτε αντικατάσταση υλικού, στα πλαίσια της εγγύησης του προϊόντος και εφόσον ισχύει η εγγύηση αυτών, εάν δεν τους επιδειχθεί η πρωτότυπη απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του προς αντικατάσταση υλικού.»

Δηλαδή θες να μου πεις ότι κατά τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης δέχονται το τιμολόγιο ως αποδεικτικό χρήσης της εγγύησης, ενώ μετά δεν το δέχονται;

Δεν βγάζει καν νόημα αυτό.

Πηγαινε στο site του Πλαισιο σε 1 iphone https://www.plaisio.gr/tilefona/kinita-smartphones/smartphones/Apple-Iphone-X-64gb-Space-Grey-MQAC2GH-A.htm

και πηγαινε δεξια εκει που λεει "εως 2 ετη εγγυηση" και βαλε το ποντικι επανω..

Ουπς μαγικο !!! Εμφανιζετε το 

Εγγύηση 24 μηνών (1o έτος εγγύηση Apple & 2ο έτος* εγγύηση Πλαίσιο).
*Ισχύει μόνο για πωλήσεις προς καταναλωτές/φυσικά πρόσωπα που λαμβάνουν απόδειξη λιανικών συναλλαγών.
 
800 1
Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.

όσο αφορά την εξέλιξη,επικοινώνησα με το 1250 σήμερα το πρωί,είπα την ιστορία μου και με είπαν ότι θα με καλέσουν σήμερα(δεν κάλεσαν) ή το αργότερο αύριο πρωί για να με ενημερώσουν. προς διόρθωση των ημερομηνιών,13/9/2017 έγινε η αγορά λιανικής από public,28/11/2017 παράδοση στο τεχνικό τμήμα της αλυσίδας με σημείωση δεν λειτουργεί και παραλαβεί 12/1/2018 με σημείωση επανεγκατάσταση μπαταρίας.οπότε η μλκία έγινε εξαρχής που δεν ζήτησα αντικατάσταση ή πίστωση των χρημάτων για άλλη αγορά εφόσον δεν είχε περάσει το 6μηνο.

@thetiesthatbind γνωρίζεις μήπως αν απαντάνε από το 1250 ? γτ με φάνηκαν λίγο δημόσιοι υπάλληλοι και απλά το ανέφερε αυτό για να πάει στον επόμενο ...

  • Moderators
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, geod30 είπε

όσο αφορά την εξέλιξη,επικοινώνησα με το 1250 σήμερα το πρωί,είπα την ιστορία μου και με είπαν ότι θα με καλέσουν σήμερα(δεν κάλεσαν) ή το αργότερο αύριο πρωί για να με ενημερώσουν. προς διόρθωση των ημερομηνιών,13/9/2017 έγινε η αγορά λιανικής από public,28/11/2017 παράδοση στο τεχνικό τμήμα της αλυσίδας με σημείωση δεν λειτουργεί και παραλαβεί 12/1/2018 με σημείωση επανεγκατάσταση μπαταρίας.οπότε η μλκία έγινε εξαρχής που δεν ζήτησα αντικατάσταση ή πίστωση των χρημάτων για άλλη αγορά εφόσον δεν είχε περάσει το 6μηνο.

@thetiesthatbind γνωρίζεις μήπως αν απαντάνε από το 1250 ? γτ με φάνηκαν λίγο δημόσιοι υπάλληλοι και απλά το ανέφερε αυτό για να πάει στον επόμενο ...

Δε ξέρω πως έχει κολλήσει αυτό αλλά και στο εξάμηνο γινεται επισκευή, δε τους υποχρεωνει κάνεις για αντικατάσταση, αντικατάσταση γίνεται μόνο και εφόσον η επισκευή θεωρείται ασυμφωρη

  • Thanks 1
Δημοσ.

αν θυμάμαι καλά από τις οδηγίες της ευρωπαικής ένωσης που έχω διαβάσει έχει να κάνει με το ότι αγοράστηκε ελαττωματικό προιόν εξαρχής και γι'αυτό γίνεται αντικατάσταση.δηλαδή ότι το πρόβλημα προϋπήρχε από την αγορά.

  • Moderators
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, geod30 είπε

αν θυμάμαι καλά από τις οδηγίες της ευρωπαικής ένωσης που έχω διαβάσει έχει να κάνει με το ότι αγοράστηκε ελαττωματικό προιόν εξαρχής και γι'αυτό γίνεται αντικατάσταση.δηλαδή ότι το πρόβλημα προϋπήρχε από την αγορά.

Πρεπει να απόδειξη ο πωλητης ότι δεν προϋπήρχε αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με αν γίνει επισκευή ή αντικατάσταση

Δημοσ.
2 ώρες πριν, geod30 είπε

όσο αφορά την εξέλιξη,επικοινώνησα με το 1250 σήμερα το πρωί,είπα την ιστορία μου και με είπαν ότι θα με καλέσουν σήμερα(δεν κάλεσαν) ή το αργότερο αύριο πρωί για να με ενημερώσουν. προς διόρθωση των ημερομηνιών,13/9/2017 έγινε η αγορά λιανικής από public,28/11/2017 παράδοση στο τεχνικό τμήμα της αλυσίδας με σημείωση δεν λειτουργεί και παραλαβεί 12/1/2018 με σημείωση επανεγκατάσταση μπαταρίας.οπότε η μλκία έγινε εξαρχής που δεν ζήτησα αντικατάσταση ή πίστωση των χρημάτων για άλλη αγορά εφόσον δεν είχε περάσει το 6μηνο.

@thetiesthatbind γνωρίζεις μήπως αν απαντάνε από το 1250 ? γτ με φάνηκαν λίγο δημόσιοι υπάλληλοι και απλά το ανέφερε αυτό για να πάει στον επόμενο ...

Μια χαρά εξυπηρετικοί είναι. Ξανά πάρτους. Εμένα τα έλυναν επιτόπου τα θέματα 

  • Thanks 1
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/4/2019 στις 9:29 ΠΜ, Malthador είπε

Δεν λέω ότι δεν σου έχει τύχει στραβή φίλε μου. Σε πιστεύω. Αλλά δεν είναι ο κανόνας αυτός που περιγράφεις, σου λέω ότι προσωπικά κόβω στα πάντα τιμολόγιο, πάντα τιμολόγιο παρουσιάζω όταν χρειάζομαι εγγύηση και ποτέ δεν μου έχει δημιουργήσει κάποιο κατάστημα πρόβλημα.

Ο ορισμός που περιγράφει η οδηγία του 1999 είναι προβληματικός και ήδη από το 2017 γίνονται σκέψεις να αλλάξει ο ορισμός και να περιλαμβάνονται και οι μικρές επιχειρήσεις στον ορισμό, έτσι ώστε να προστατεύονται και αυτές. Υπάρχει μάλιστα και σχετική απόφαση του Αρείου Πάγου με την οποία ως καταναλωτής νοείται και επιχείρηση (για άλλο θέμα βέβαια, για τραπεζικό δάνειο, αλλά η ουσία δεν αλλάζει).

 

Ερωτηση: Εσυ αν πουλησεις σε 3ο προσωπο αυτο που πήρες με τιμολογιο (πραμα φυσικα που δεν επιτρέπεται, αλλα πολλοι το κανουν)Το 3ο προσωπο εχει εγγυηση κλπ ακομη; Η' επειδη ειναι τιμολογιο με εταιρικο αφμ δεν τον καλύπτει τπτ; 

Επεξ/σία από Plebas86

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...