CheOnWeb Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 13 minutes ago, k_w_t said: Η ευρωπαικη οδηγια αφορα τελικο καταναλωτη απλα αυτο διευκρινιζουμε... Εκει εχει 2 χρονια που να χτυπιουνται κατω οι εταιριες και οι πωλητες... https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm Η εμπορική εγγύηση είναι όσο λέει ο κατασκευαστής. Η νομική εγγύηση είναι δύο χρόνια αλλά μετά τους 6 μήνες πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει το ελάττωμα. Συμφωνούμε σ' αυτό;
k_w_t Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 7 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Η εμπορική εγγύηση είναι όσο λέει ο κατασκευαστής. Η νομική εγγύηση είναι δύο χρόνια αλλά μετά τους 6 μήνες πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει το ελάττωμα. Συμφωνούμε σ' αυτό; Nαι γιατι ειπε κανεις το αντιθετο...? Ο έμπορος ή ο κατασκευαστής μπορούν επίσης να σας χορηγήσουν (να σας πουλήσουν) συμπληρωματική εμπορική εγγύηση, της οποίας οι γενικοί και ειδικοί όροι περιλαμβάνονται στη σύμβαση. Οι όροι της εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή ίσως να σας συμφέρουν περισσότερο από τους όρους της νομικής εγγύησης. Μια εμπορική εγγύηση δεν αντικαθιστά τη διετή νομική εγγύηση σας. Ακόμη και αν σας χορηγηθεί μονοετής εμπορική εγγύηση όταν αγοράζετε ένα προϊόν, μπορείτε να κάνετε χρήση της διετούς νομικής εγγύησης για να απαιτήσετε αποκατάσταση της ζημίας από τον έμπορο μετά την παρέλευση ενός έτους, αλλά εντός της διετίας από την αγορά. κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του. Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.
CheOnWeb Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 1 minute ago, k_w_t said: Nαι γιατι ειπε κανεις το αντιθετο...? Εσύ όχι, απ' ότι κατάλαβα. Όσο για το απόδειξη ή τιμολόγιο, νομίζω ότι στην ουσία είναι ένα τσαμπουκαλίδικο deal από μεριάς του κράτους, του στιλ, "ή γλυτώνεις τον ΦΠΑ ή έχεις την νομική εγγύηση". Αναρωτιέμαι μόνο, ποιο είναι το τυπικό σκεπτικό. Αν είναι μόνο ή βαριά χρήση, μου μοιάζει λίγο αίολο.
k_w_t Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Εσύ όχι, απ' ότι κατάλαβα. Όσο για το απόδειξη ή τιμολόγιο, νομίζω ότι στην ουσία είναι ένα τσαμπουκαλίδικο deal από μεριάς του κράτους, του στιλ, "ή γλυτώνεις τον ΦΠΑ ή έχεις την νομική εγγύηση". Αναρωτιέμαι μόνο, ποιο είναι το τυπικό σκεπτικό. Αν είναι μόνο ή βαριά χρήση, μου μοιάζει λίγο αίολο. Καπου εχουν δικιο και οι εταιριες ομως... Εαν πχ παρεις μια ηλεκτρικη σκουπα και μαζευεις ροκανιδια σε ξυλουργειο ή παρεις μια τηλεοραση για προπατζιδικο και παιζει ολη μερα... Λογικα αυτες οι συσκευες θα βγουνε off νωριτερα απο οτι συνηθως...
CheOnWeb Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 hours ago, k_w_t said: Καπου εχουν δικιο και οι εταιριες ομως... Εαν πχ παρεις μια ηλεκτρικη σκουπα και μαζευεις ροκανιδια σε ξυλουργειο ή παρεις μια τηλεοραση για προπατζιδικο και παιζει ολη μερα... Λογικα αυτες οι συσκευες θα βγουνε off νωριτερα απο οτι συνηθως... Ok. Μπορεί να είμαι εγώ η εξαίρεση με την ελαφριά αλλά επαγγελματική χρήση. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από CheOnWeb
nosstrom Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Στις 19/4/2019 στις 8:33 ΜΜ, geod30 είπε Καλησπέρα, έκανα το λάθος τον σεπτέμβριο του 2017 να αγοράσω ένα slimbook Quest 14'' από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών που το είχανε σε προσφορά. μετά από λίγους μήνες(μάρτιο του 2018 αν θυμάμαι καλά) χάλασε,το έστειλα σέρβις,το φτιάξανε με αλλαγή μπαταρίας και το οποίο την προηγούμενη βδομάδα ξανα-νέκρωσε.καμία απόκριση για να ανοίξει είτε με ρεύμα είναι χωρίς κτλ κτλ πήγα λοιπόν στο τεχνικό τμήμα με απόδειξη αγοράς και χαρτιά παράδοσης-παραλαβής από τη προηγούμενη φορά και το book παραμάσχαλα,χτυπάει σειριακούς ή δεν ξέρω τί άλλο το παιδί,πηγαίνει λίγο μέσα-ξαναέρχεται και με ενημερώνει ότι είναι εκτός εγγύησης διότι έχει ένα έτος το συγκεκριμένο προϊόν και αν θέλω να το φτιάξουν αυτοί με χρέωση κτλ κτλ. Τηλεφώνησα στην Quest στο τεχνικό τμήμα,δίνω το σειριακό και η απάντηση ήταν ακριβώς η ίδια ότι είναι εκτός εγγύησης. Αν ξέρω καλά,η εγγύηση από την ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι τουλάχιστον 2 χρόνια και ο κατασκευαστής/πωλητής δεν μπορεί να δώσει λιγότερο. Οπότε αρχικά θα ήθελα να ρωτήσω αν είμαι σωστός ή απλά να χτυπάω το κεφάλι μου για την πιο χαζή αγορά που έχω κάνει? και εφόσον είμαι σωστός,θέλω να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή για τη νόμιμη αντιμετώπισή μου. ΥΓ: το κόστος ήταν λιγότερο από 200ευρώ,οπότε δεν είναι για τα χρήματα αλλά για την κοροϊδία(σε περίπτωση που ισχύει αυτό που πιστεύω) και πιστεύω ότι και να μου το ξαναφτιάξουν σε λίγους μήνες θα το έχω πάλι για δίσκο για να σερβίρω καφέδες. υγ2: η χρήση του ήταν πραγματικά 1-2 φορές για ελάχιστη ώρα την εβδομάδα και ζήτημα να έχει μείνει ανοιχτό για πάνω από 3-4 ώρες για καμια ταινία-οπότε λόγο χρήσης/κακομεταχείρησης να βγάζει πρόβλημα δεν γίνεται … εκτός αυτού πιστεύω εφόσον επισκευάστηκε έχεις εγγύηση από τη μέρα παραλαβής-επισκευής κανονικά και μετά για 1 χρονο...πήγαινε συνήγορο.. 1
CheOnWeb Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 12 minutes ago, nosstrom said: εκτός αυτού πιστεύω εφόσον επισκευάστηκε έχεις εγγύηση από τη μέρα παραλαβής-επισκευής κανονικά και μετά για 1 χρονο...πήγαινε συνήγορο.. Νομίζω ότι η επέκταση λόγω επισκευής, ισχύει για τα μέρη που αλλάχτηκαν, στην προκειμένη περίπτωση την μπαταρία, η οποία αν δεν κάνω λάθος, έχει 6 μήνες. Εξ' άλλου, αν έγινε όντως Μάρτιο του 2018, έχει λήξει.
nosstrom Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Νομίζω ότι η επέκταση λόγω επισκευής, ισχύει για τα μέρη που αλλάχτηκαν, στην προκειμένη περίπτωση την μπαταρία, η οποία αν δεν κάνω λάθος, έχει 6 μήνες. Εξ' άλλου, αν έγινε όντως Μάρτιο του 2018, έχει λήξει. Αν είναι έτσι ναι... έχει δίκιο για μπαταρία - 6 μήνες
1988panos2171 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 15 ώρες πριν, CheOnWeb είπε Ok. Μπορεί να είμαι εγώ η εξαίρεση με τη ελαφριά αλλά επαγγελματική χρήση. Ναι αλλά αυτό δε μπορεί να το ξέρει ο κατασκευαστης οπότε πάει λίγο στατιστικά.
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 On 20/04/2019 at 09:19, k_w_t said: Να κανω μια μαγικη ερωτηση ? Μηπως το αγορασες με τιμολογιο ? Γιατι εαν ναι δεν ισχυει η εγγυηση 2 χρονων.. Ειναι μονο για τελικους καταναλωτες λιανικης.... Αυτό που το διάβασες; Δεν είναι γραμμένο ούτε στην οδηγία, ούτε στο νόμο. Επίσης, η Public αγοράζει το προϊόν με τιμολόγιο από την Quest και το μεταπωλεί. Παύει να ισχύει η εγγύηση επειδή σε κάποιο σημείο της αλυσίδας αγοράστηκε με τιμολόγιο; On 20/04/2019 at 13:31, k_w_t said: Οχι δυστυχως... Γιατι αλλο το προιον να προοριζεται για οικιακη χρηση αλλο για επαγγελματικη .... Πχ εχεις αγορασει μια τηλεοραση για το σπιτι .. Θα παιζει 3-4 ωρες την ημερα.. Εαν την βαλεις σε καταστημα θα παιζει 12-13 ωρες... Μπορεί και στο σπίτι να την έχω να παίζει 24 ώρες το 24ωρο, δεν λέει κάτι αυτό. Επίσης, αν αγοράσω ένα gaming pc για να παίζω 10 ώρες τη μέρα στο σπίτι μου σαφώς και του κάνω πιο βαριά χρήση απ' ότι αν πάρω το ίδιο pc και το βάλω στο μαγαζί μου για να κόβω τιμολόγια. Τι σημαίνει «επαγγελματική» χρήση; Πρώτη φορά το ακούω αυτό, ότι η εγγύηση εξαρτάται από την χρήση.
CheOnWeb Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 56 minutes ago, 1988panos2171 said: Ναι αλλά αυτό δε μπορεί να το ξέρει ο κατασκευαστης οπότε πάει λίγο στατιστικά. Δεκτό. Η βασική μου αντίρρηση είναι ότι δεν ξεχωρίζει (δεν έχω βρει κάτι σχετικό, μπορεί να κάνω λάθος) αυτόν που αγοράζει για να μεταπωλήσει με αυτόν που το χρησιμοποιεί για τη δουλειά του.
1988panos2171 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 O μεταπωλητής αγοράζει συνήθως περισσότερες από μια ποσότητες με κάποια έκπτωση, για να τον συμφέρει αλλά και για να γίνει η μεταπώληση (να είναι κάπως ανταγωνιστικός δηλαδή) και υπάρχει και μια συμφωνία μεταξύ τους. Από κει και πέρα από τη στιγμή που κόβεται τιμολόγιο θεωρείσαι επαγγελματίας. Το πως βέβαια εσύ θα χρησιμοποιήσεις το προϊόν είναι άλλο θέμα και φυσικά δεν υπάρχει τρόπος ώστε να αποδείξεις τι χρήση του κάνεις.
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Με μια γρήγορη αναζήτηση σε μεγάλα και μικρά καταστήματα αναγράφεται ξεκάθαρα ότι "η εγγύηση ισχύει με την επίδειξη απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολογίου". Αυτό για την επαγγελματική χρήση που λέτε δεν αναφέρεται σε κανένα κατάστημα, αν έχετε άλλη άποψη, δώστε λινκ για να ενημερωθούμε. Κόβω στα πάντα τιμολόγιο και όποτε έχω χρειαστεί εγγύηση ποτέ κανείς δεν μου δημιούργησε πρόβλημα.
k_w_t Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Malthador είπε Με μια γρήγορη αναζήτηση σε μεγάλα και μικρά καταστήματα αναγράφεται ξεκάθαρα ότι "η εγγύηση ισχύει με την επίδειξη απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολογίου". Αυτό για την επαγγελματική χρήση που λέτε δεν αναφέρεται σε κανένα κατάστημα, αν έχετε άλλη άποψη, δώστε λινκ για να ενημερωθούμε. Κόβω στα πάντα τιμολόγιο και όποτε έχω χρειαστεί εγγύηση ποτέ κανείς δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Εδωσα link πριν απο το site της LG.. Και ειπαμε και πριν οτι η ευρωπαικη οδηγία αφορα ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ... Πηγαινε εαν θες ενα iPhone με τιμολογιο στους 13 μηνες στην iSquare να δεις τι θα σου πουν.... 29 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε O μεταπωλητής αγοράζει συνήθως περισσότερες από μια ποσότητες με κάποια έκπτωση, για να τον συμφέρει αλλά και για να γίνει η μεταπώληση (να είναι κάπως ανταγωνιστικός δηλαδή) και υπάρχει και μια συμφωνία μεταξύ τους. Από κει και πέρα από τη στιγμή που κόβεται τιμολόγιο θεωρείσαι επαγγελματίας. Το πως βέβαια εσύ θα χρησιμοποιήσεις το προϊόν είναι άλλο θέμα και φυσικά δεν υπάρχει τρόπος ώστε να αποδείξεις τι χρήση του κάνεις. Στην εγγυηση μετραει το τελευταιο παραστατικο . Εαν αγορασες τιμολογιο και μετα κοπηκε αποδειξη λιανικης πωλησης, μετραει η τελευταια... Εαν το εχεις κοψει τιμολογιο και το κανεις χρηση εσυ θεωρειτε παγιο του επαγγελματια αρα μετραει το τιμολογιο που αγορασες.. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από k_w_t
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, k_w_t said: Εδωσα link πριν απο το site της LG.. Και ειπαμε και πριν οτι η ευρωπαικη οδηγία αφορα ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ... Πηγαινε εαν θες ενα iPhone με τιμολογιο στους 13 μηνες στην iSquare να δεις τι θα σου πουν.... Φίλε μου, δεν μας ενδιαφέρει τι γράφει στο site του ένας κατασκευαστής (LG) ή ένας διανομέας (iSquare). Η νόμιμη εγγύηση αφορά στον πωλητή και στον αγοραστή, σύμφωνα με την οδηγία και τον νόμο. Και δεν βρίσκω ούτε έναν πωλητή που να γράφει κάτι σχετικό για επαγγελματική χρήση. Ολοι σχεδόν αναφέρουν και το τιμολόγιο ως αποδεικτικό της εγγύησης. Επεξ/σία 21 Απριλίου 2019 από Malthador
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα