Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έκανα το λάθος τον σεπτέμβριο του 2017 να αγοράσω ένα slimbook Quest 14'' από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών που το είχανε σε προσφορά. μετά από λίγους μήνες(μάρτιο του 2018 αν θυμάμαι καλά) χάλασε,το έστειλα σέρβις,το φτιάξανε με αλλαγή μπαταρίας και το οποίο την προηγούμενη βδομάδα ξανα-νέκρωσε.καμία απόκριση για να ανοίξει είτε με ρεύμα είναι χωρίς κτλ κτλ πήγα λοιπόν στο τεχνικό τμήμα με απόδειξη αγοράς και χαρτιά παράδοσης-παραλαβής από τη προηγούμενη φορά και το book παραμάσχαλα,χτυπάει σειριακούς ή δεν ξέρω τί άλλο το παιδί,πηγαίνει λίγο μέσα-ξαναέρχεται και με ενημερώνει ότι είναι εκτός εγγύησης διότι έχει ένα έτος το συγκεκριμένο προϊόν και αν θέλω να το φτιάξουν αυτοί με χρέωση κτλ κτλ. Τηλεφώνησα στην Quest στο τεχνικό τμήμα,δίνω το σειριακό και η απάντηση ήταν ακριβώς η ίδια ότι είναι εκτός εγγύησης. Αν ξέρω καλά,η εγγύηση από την ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι τουλάχιστον 2 χρόνια και ο κατασκευαστής/πωλητής δεν μπορεί να δώσει λιγότερο. Οπότε αρχικά θα ήθελα να ρωτήσω αν είμαι σωστός ή απλά να χτυπάω το κεφάλι μου για την πιο χαζή αγορά που έχω κάνει? και εφόσον είμαι σωστός,θέλω να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή για τη νόμιμη αντιμετώπισή μου.

ΥΓ: το κόστος ήταν λιγότερο από 200ευρώ,οπότε δεν είναι για τα χρήματα αλλά για την κοροϊδία(σε περίπτωση που ισχύει αυτό που πιστεύω) και πιστεύω ότι και να μου το ξαναφτιάξουν σε λίγους μήνες θα το έχω πάλι για δίσκο για να σερβίρω καφέδες.

υγ2: η χρήση του ήταν πραγματικά 1-2 φορές για ελάχιστη ώρα την εβδομάδα και ζήτημα να έχει μείνει ανοιχτό για πάνω από 3-4 ώρες για καμια ταινία-οπότε λόγο χρήσης/κακομεταχείρησης να βγάζει πρόβλημα δεν γίνεται ...

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η εγγύηση σε χώρες τις ευρωπαϊκής Ένωσης είναι δύο χρόνια. Αυτό που λέει η quest και η κάθε quest είναι παράνομο, τους ενημερώνεις αλλιώς μιλάς με συνήγορο του καταναλωτή και σε 10 μέρες έχεις πίσω τα λεφτά σου.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

42 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Η εγγύηση σε χώρες τις ευρωπαϊκής Ένωσης είναι δύο χρόνια. Αυτό που λέει η quest και η κάθε quest είναι παράνομο, τους ενημερώνεις αλλιώς μιλάς με συνήγορο του καταναλωτή και σε 10 μέρες έχεις πίσω τα λεφτά σου.

Η νόμιμη εγγύηση βαραίνει τον πωλητή, όχι την Quest. Εφόσον ο κατασκευαστής δίνει ένα χρόνο εμπορική, επιβάλλεται να ζητήσει την νόμιμη εγγύηση από τον πωλητή.

Επιπλέον η Ευρωπαική Οδήγία αναφέρει το εξής παρακάτω:

Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ. υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις.

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:

κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.

Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.

Άρα λόγω της χρήσης εγγύησης για επισκευή εντός του πρώτου εξαμήνου, μπορείς να αιτηθείς την νομιμη εγγύηση από τον έμπορο.

Επεξ/σία από christakos07
  • Thanks 1
Δημοσ.

@christakos07 στην πρώτη επισκευή νομίζω είχε περάσει το 6μηνο κι γι'αυτό δεν το κυνήγησα τότε και απλά επιθυμούσα να φτιαχτεί.

οπότε να κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή με τις αποδείξεις και ότι χαρτιά έχω από την αγορά,δεν είμαι λάθος απ ότι κατάλαβα.δεν πρόκειται να γκρινιάζω/μαλώνω ούτε με public,ούτε με quest και απλά ελπίζω να έχει ενσωματωθεί η ευρωπαική οδηγία στην ελληνική νομοθεσία μήπως και δικαιωθώ...

γνωρίζει κανείς αν πρέπει να κάνω κοινωποίηση της αναφοράς και στο πωλητή/κατασκευαστή ? 

Δημοσ.
26 minutes ago, johnieXoX said:

Είναι Ευρωπαϊκή οδηγία. Δεν είναι σίγουρος πως έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία η εγγύηση των 2 ετών.

Φυσικά και ισχύει στην Ελλάδα αλλά δεν έχει τις ίδιες προϋποθέσεις με την εγγύηση του πρώτου χρόνου. Τον 2ο χρόνο...

36 minutes ago, christakos07 said:

ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος

Η ύπαρξη του πρώτου προβλήματος εντός εξαμήνου και η επισκευή του, αποτελεί μια βάση διαπραγμάτευσης, σε περίπτωση που του ζητήσουν απόδειξη ελαττώματος.

Προσωπικά θα πήγαινα στα public, με τις αποδείξεις της πρώτης επισκευής. Θα εκτύπωνα και την Ευρωπαική Οδηγία και θα τους έλεγα, ορίστε.

@geod30 το πρόβλημα που παρουσίασε τώρα, είναι ή μοιάζει το ίδιο, με το αρχικό ;

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Φυσικά και ισχύει στην Ελλάδα αλλά δεν έχει τις ίδιες προϋποθέσεις με την εγγύηση του πρώτου χρόνου. Τον 2ο χρόνο...

Το τελευταίο έχει να κάνει με την επιστροφή χρημάτων και μόνο. Νομικά τον καλύπτει 2ετης εγγύηση και ας λέει η Quest ό,τι θέλει. 

Δημοσ.
3 minutes ago, thetiesthatbind said:

Νομικά τον καλύπτει 2ετης εγγύηση και ας λέει η Quest ό,τι θέλει.

Ποιος θα την καλύψει; Ο κατασκευαστής, ο αντιπρόσωπος ή ο πωλητής;

  • Like 1
Δημοσ.

Κοίτα, στα iPhone τα αναλαμβάνει η iStorm που είναι ο εισαγωγέας, η οποία ανήκει στον όμιλο Quest. Λογικά, πρέπει να το πάει στο Public και το Public να προσφέρει είτε πίστωση (για διευκόλυνση) είτε αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο ή παρόμοιων επιδόσεων ή επιστροφή όλου του ποσού. 

Το καλύτερο που έχει να κάνει, ένα τηλέφωνο τη Δευτέρα στο 1520 και θα του πούνε ό,τι ισχύει και πως να κινηθεί. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να πω την αλήθεια επειδή σκαμπάζω και 2-3 πράγματα από ηλεκτρονικά,τη πρώτη φορά πίστευα ότι ήταν η κάρτα γραφικών διότι πριν τερματίσει έκανε περίεργους φωτισμούς η οθόνη.αλλά στο δελτίο επιδιόρθωσης αντικατάσταση μπαταρίας έγραψαν.τώρα,εκεί που λειτουργούσε έσβησε απότομα οπότε θεωρώ ότι είναι θέμα τροφοδοσίας(ανάβει το led όταν το βάζω στο ρεύμα αλλά από εκεί και πέρα είναι νεκρό). πραγματικά δεν με απασχολεί είτε με πουν να το φτιάξουν,είτε αντικατάσταση είτε οτιδήποτε.βασικά θέλω να χρυσώσω το χάπι στον εαυτό μου που πιάστηκα κορόιδο με αυτή την αγορά κάνοντας ενέργειες που δικαιούμε και σίγουρα θα το δυσφημίζω το προϊόν.θα επικοινωνήσω σίγουρα με το συνήγορο και ότι με πουν.ελπίζω να μην είναι "δημόσιο" και απλά θέλουν να με ξεφορτωθούν.

ευχαριστώ πολύ για όλα

edit: @thetiesthatbindτο 1520 από που βρήκες ? επειδή στη σελίδα βρίσκω τα κλασσικά 210 και έλεγα εκεί να απευθυνθώ ....

Επεξ/σία από geod30
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, geod30 είπε

να πω την αλήθεια επειδή σκαμπάζω και 2-3 πράγματα από ηλεκτρονικά,τη πρώτη φορά πίστευα ότι ήταν η κάρτα γραφικών διότι πριν τερματίσει έκανε περίεργους φωτισμούς η οθόνη.αλλά στο δελτίο επιδιόρθωσης αντικατάσταση μπαταρίας έγραψαν.τώρα,εκεί που λειτουργούσε έσβησε απότομα οπότε θεωρώ ότι είναι θέμα τροφοδοσίας(ανάβει το led όταν το βάζω στο ρεύμα αλλά από εκεί και πέρα είναι νεκρό). πραγματικά δεν με απασχολεί είτε με πουν να το φτιάξουν,είτε αντικατάσταση είτε οτιδήποτε.βασικά θέλω να χρυσώσω το χάπι στον εαυτό μου που πιάστηκα κορόιδο με αυτή την αγορά κάνοντας ενέργειες που δικαιούμε και σίγουρα θα το δυσφημίζω το προϊόν.θα επικοινωνήσω σίγουρα με το συνήγορο και ότι με πουν.ελπίζω να μην είναι "δημόσιο" και απλά θέλουν να με ξεφορτωθούν.

ευχαριστώ πολύ για όλα

edit: @thetiesthatbindτο 1520 από που βρήκες ? επειδή στη σελίδα βρίσκω τα κλασσικά 210 και έλεγα εκεί να απευθυνθώ ....

http://www.1520.gov.gr/ - ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Το σάιτ δεν λειτουργεί ακομη αλλα το τηλεφωνο λειτουργει μια χαρά. Πιο πρόσφατη επικοινωνία μαζί τους πριν 1 βδομάδα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Να κανω μια μαγικη ερωτηση ?

Μηπως το αγορασες με τιμολογιο ?

Γιατι εαν ναι δεν ισχυει η εγγυηση 2 χρονων.. Ειναι μονο για τελικους καταναλωτες λιανικης....

Δημοσ.
3 hours ago, k_w_t said:

Γιατι εαν ναι δεν ισχυει η εγγυηση 2 χρονων.. Ειναι μονο για τελικους καταναλωτες λιανικης....

Σωστά. Εδώ λοιπόν υπάρχει ένα θεματάκι. Άλλο να κόψω τιμολόγιο ως έμπορος που θα μεταπωλήσω το προϊόν (αυτήν την περίπτωση πιστεύω ότι καλύπτει η εξαίρεση) και άλλο να κόψω τιμολόγιο επειδή το χρησιμοποιώ στη δουλειά μου. Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να ισχύουν τα 2 χρόνια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Σωστά. Εδώ λοιπόν υπάρχει ένα θεματάκι. Άλλο να κόψω τιμολόγιο ως έμπορος που θα μεταπωλήσω το προϊόν (αυτήν την περίπτωση πιστεύω ότι καλύπτει η εξαίρεση) και άλλο να κόψω τιμολόγιο επειδή το χρησιμοποιώ στη δουλειά μου. Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να ισχύουν τα 2 χρόνια.

Οχι δυστυχως... Γιατι αλλο το προιον να προοριζεται για οικιακη χρηση αλλο για επαγγελματικη ....

Πχ εχεις αγορασει μια τηλεοραση για το σπιτι .. Θα παιζει 3-4 ωρες την ημερα.. Εαν την βαλεις σε καταστημα θα παιζει 12-13 ωρες...

 

Επεξ/σία από k_w_t

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...