Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα στο forum. Εχω ενα αρκετα entry level panasonic σωμα (lumix gx800) το οποιο με περιοριζει σε ορισμενους τομεις βιντεο (με το οποιο και ασχολουμαι). Οι μονοι μου φακοι ειναι ο sigma 10 20 f3.5 και ο Tamron 28 75 f2.8 και οι δυο με τον Viltrox Speedbooster. Συμπεριφερονται σχετικα καλα ομως σκεφτομαι να αναβαθμισω το σωμα. Θα επιλεξω σιγουρα κατι κατω απο 1000 ευρω, και μεταχειρισμενο μεχρι 500 θα πηγαινα..οι "αναγκες" μου ειναι καλο 1080p60 και το διλημμα μου ειναι το εξης

 

  • Μενω σε panasonic που εχουν καποιες πολυ καλες επιλογες με σταθεροποιηση, ομως περιοριζομαι απτο crop 1.4 (με τον speedbooster) και συμβιβαζομαι με manual focus παντα (ακομη και στο gimbal μου)?
  • Παω σε canon m100, m6 η m50 που με εναν speedbooster γινονται σχεδον full frame και εχω και την επιλογη για ορισμενους πολυ ελαφριους και γρηγορους φακους για το ef m, οπως τον 22mm f2 και τον 32mm f1.4?    Αν παω σε κανον υπαρχει και η δυνατοτητα αγορας της original eos m για καταγραφη raw (με τον speedbooster πρακτικα full frame) video

 

Οι πρωτες παρεχουν ibis (για τα handheld πλανα μου) και 4k, ενω οι δευτερες εχουν πολυ καλο autofocus (ακομη και με τον speedbooster) και μεγαλυτερη γκαμα καλων και μικρων φακων

 

Αν υπαρχει καποια προταση για αλλαγη η επεκταση της συλλογης των φακων, αναλογα με το συστημα, θα ειναι και αυτη ευπροσδεκτη.

 

Ασχολουμαι κυριως με ταξιδιωτικα βιντεο ομως το μελλον επιφυλλασει γαμους βαφτισεις και αλλες τετοιου ειδους δουλειες.

Δημοσ.

Εφόσον θέλεις να κάνεις αναβάθμιση για βιντεοσκόπηση και βλέπεις και το μέλλον κτλ..δε θα πήγαινα σε σώμα που δεν δίνει 4Κ.

Μπορεί να σου φαίνεται βαρύ για επεξεργασία, να πιάνει χώρο, να αργεί να ανέβει λόγω ταχύτητας Ουγκάντας που έχουμε..Αλλά αν το βλέπεις λίγο επαγγελματικά και θες αναβάθμιση δεν είναι το μέλλον, είναι το παρόν..μια βόλτα στον Κωτσόβολο να πας FHD TV δε βρίσκεις πλέον.

Τώρα για βίντεο, Sony και Panasonic παίζουν. Μεγαλύτερος αισθητήρας, καλύτερο autofocus VS καλύτερης τιμής, IBIS (σε κάτω απο 1000 που θες) και χωρίς θέματα υπερθέρμανσης.

 

 

Αν δεν είχες τους φακούς..θα σου έλεγα να πας σε Panasonic G80 και να δεις τι θες απο φακούς μετά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες και την Fuji xt-3 , έχει 4K 60fps και 1080p 120 fps 

https://www.e-infin.com/eu/item/3702/fujifilm_x-t3_mirrorless_digital_camera_body_only_(black)

Επίσης και την x-h1 η οποία έχει ibis 

https://www.e-infin.com/eu/item/3610/fujifilm_x-h1_mirrorless_digital_camera_(body_only)

Επεξ/σία από Fp84
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nομίζω το 4Κ στο βίντεο είναι λίγο υπερτιμημένο στα δικά μου μάτια μιας και μια χαρά μου φαίνεται και το 720p όταν είναι καλής ποιότητας.

Σου δίνει βέβαια τη δυνατότητα να κροπάρεις μετά και να έχεις καλύτερο κάδρο/εστιάσεις κάπου. 

Αλλά αν κάποιος τραβάει επαγγελματικά ή ημιεπαγγελματικά και έχει επιλέξει 1080p νομίζω να κοιτάξει τί δίνει καλό 1080p.

Για παράδειγμα πολλοί αγοράζουν Α7 ΙΙΙ που δίνει άριστο 4Κ, αλλά δεν έχει πολύ καλό 1080p, και τραβάνε ελάχιστο ή καθόλου 4K. Ενώ θα μπορούσαν να πάρουν μια Canon και να έχουν καλύτερο autofocus, καλύτερα στοκ χρώματα και καλύτερο 1080p με λιγότερα χρήματα.

Όσον αφορά το εδώ ερώτημα θα έλεγα μια x-h1 είναι καλή επιλογή, όμως σύντομα λογικά θα βγει διάδοχος με τα χαρακτηριστικά της Χ-Τ3 (δηλαδή 10bit, διπλάσια bitrate, h265, 4K/60)

Επεξ/σία από nickolas
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, nickolas είπε

Nομίζω το 4Κ στο βίντεο είναι λίγο υπερτιμημένο στα δικά μου μάτια μιας και μια χαρά μου φαίνεται και το 720p όταν είναι καλής ποιότητας.

Σου δίνει βέβαια τη δυνατότητα να κροπάρεις μετά και να έχεις καλύτερο κάδρο/εστιάσεις κάπου. 

Αλλά αν κάποιος τραβάει επαγγελματικά ή ημιεπαγγελματικά και έχει επιλέξει 1080p νομίζω να κοιτάξει τί δίνει καλό 1080p.

Για παράδειγμα πολλοί αγοράζουν Α7 ΙΙΙ που δίνει άριστο 4Κ, αλλά δεν έχει πολύ καλό 1080p, και τραβάνε ελάχιστο ή καθόλου 4K. Ενώ θα μπορούσαν να πάρουν μια Canon και να έχουν καλύτερο autofocus, καλύτερα στοκ χρώματα και καλύτερο 1080p με λιγότερα χρήματα.

Όσον αφορά το εδώ ερώτημα θα έλεγα μια x-h1 είναι καλή επιλογή, όμως σύντομα λογικά θα βγει διάδοχος με τα χαρακτηριστικά της Χ-Τ3 (δηλαδή 10bit, διπλάσια bitrate, h265, 4K/60)

Δεν αγοράζει κανένας βιντεας a7 iii , υπάρχει η a7 s2 για αυτή την δουλειά 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλυτερα να πας σε συστημα 4Κ με αισθητηρες phase detect AF (fuji sony canon dual pixel κλπ).. και ριχνεις φραγκα για gimbals κλπ (τσεκαρε ποια εχει το πιο αξιοπιστο AF σε συνδιασμο με λιγοτερο κροπαρισμα)

Αν δεν σε ενδιαφερει το αυτοφοκους πας σε 4K παλι GH4 GH5 με speedboosters  με gimbals steadycam κλπ και εισαι αρχοντας.Τωρα αν τραβας σε σκοταδια το ξανασυζηταμε.

Εγω προσωπικα (ερασιτεχνης) θα πηγαινα σε phase detect σενσορες γιατι μου αρεσει το γρηγορο autofocus

Επεξ/σία από afterhours
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 20/4/2019 στις 3:19 ΜΜ, nickolas είπε

Nομίζω το 4Κ στο βίντεο είναι λίγο υπερτιμημένο στα δικά μου μάτια μιας και μια χαρά μου φαίνεται και το 720p όταν είναι καλής ποιότητας.

Σου δίνει βέβαια τη δυνατότητα να κροπάρεις μετά και να έχεις καλύτερο κάδρο/εστιάσεις κάπου. 

Αλλά αν κάποιος τραβάει επαγγελματικά ή ημιεπαγγελματικά και έχει επιλέξει 1080p νομίζω να κοιτάξει τί δίνει καλό 1080p.

Για παράδειγμα πολλοί αγοράζουν Α7 ΙΙΙ που δίνει άριστο 4Κ, αλλά δεν έχει πολύ καλό 1080p, και τραβάνε ελάχιστο ή καθόλου 4K. Ενώ θα μπορούσαν να πάρουν μια Canon και να έχουν καλύτερο autofocus, καλύτερα στοκ χρώματα και καλύτερο 1080p με λιγότερα χρήματα.

Όσον αφορά το εδώ ερώτημα θα έλεγα μια x-h1 είναι καλή επιλογή, όμως σύντομα λογικά θα βγει διάδοχος με τα χαρακτηριστικά της Χ-Τ3 (δηλαδή 10bit, διπλάσια bitrate, h265, 4K/60)

Καλημέρα, ξέρω ότι έχει περάσει καιρός από αυτό το σχόλιο που έχεις γράψει αλλά θα ήθελα να σε ρωτήσω πως καταλαβαίνεις ότι κάποια κάμερα τραβάει καλύτερο 1080p η οποία είναι χωρίς 4Κ ενώ μια 4Κ δεν έχεις καλό 1080p? Θέλω να πω πως αν και οι 2 κάμερες έχουν δυνατότητα να τραβάνε στα 1080p σε 60fps τι είναι αυτό που κάνει μια κάμερα να μην είναι καλή?

Δημοσ.

Αν  η καμερα τραβαει καθαρο 4Κ/30p/24p (χωρις binning line skipping ) μπορεις ευκολα στον υπολογιστη να το πας σε καθαροτατο 1080/30p/24p χωρις να αγχωνεσαι για το τι κανει η καμερα εσωτερικα.

Τωρα για 50p/60p  καθαρο απο οτι εχω διαβασει καλυτερα να κοιταξεις σε panasonic...αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, afterhours είπε

Αν  η καμερα τραβαει καθαρο 4Κ/30p/24p (χωρις binning line skipping ) μπορεις ευκολα στον υπολογιστη να το πας σε καθαροτατο 1080/30p/24p χωρις να αγχωνεσαι για το τι κανει η καμερα εσωτερικα.

Τωρα για 50p/60p  καθαρο απο οτι εχω διαβασει καλυτερα να κοιταξεις σε panasonic...αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.

Οπότε παίζει ρόλο και το binning line skipping που είναι ένας ορισμός που δεν ήξερα. Αν και μου κάνει εντύπωση πως γίνεται να τραβά μια κάμερα χωρίς skip σε 4Κ ενώ στα 1080 να κάνει skip. Πραγματικά σε ευχαριστώ, ήταν μια πολύτιμη πληροφορία που δεν ήξερα.

Επεξ/σία από GeorgeR1_700
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/8/2019 στις 8:18 ΜΜ, GeorgeR1_700 είπε

Οπότε παίζει ρόλο και το binning line skipping που είναι ένας ορισμός που δεν ήξερα. Αν και μου κάνει εντύπωση πως γίνεται να τραβά μια κάμερα χωρίς skip σε 4Κ ενώ στα 1080 να κάνει skip. Πραγματικά σε ευχαριστώ, ήταν μια πολύτιμη πληροφορία που δεν ήξερα.

Aμα μελετησεις τους σχετικους ορους(full sensor readout...6Κ to 4K oversampling κλπ)  στο ιντερνετ θα ερθεις αντιμετωπος με εναν ωκεανο γνωσης(αφορα κυριως τους ψειρες του βιντεο αφου ο κοσμος δεν εχει απαιτησεις οπως εμεις...ειμαστε η μειοψηφια)

Επεξ/σία από afterhours
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, afterhours είπε

Aμα μελετησεις τους σχετικους ορους(full sensor readout...6Κ to 4K oversampling κλπ)  στο ιντερνετ θα ερθεις αντιμετωπος με εναν ωκεανο γνωσης(αφορα κυριως τους ψειρες του βιντεο αφου ο κοσμος δεν εχει απαιτησεις οπως εμεις...ειμαστε η μειοψηφια)

Δεν περίμενα και κάτι λιγότερο, αλλά αυτό είναι και το ωραίο μιας που μου αρέσει και η τεχνολογία και με εμπλουτίζει με γνώση καθώς την ψάχνω.  Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τις πληροφορίες. Καλή συνέχεια!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα πρότεινα μια panasonic gh5. Έχει πάρα πολύ καλό stabilization και πολλές δυνατότητες όσον αφορά τις επιλογές για framerates και bitrates. Ασχολούμαι επαγγελματικά με το βίντεο και πότε δε χρησιμοποιω autofocus. H gh5 me speedbooster και σίγμα 1835 απλα "σκοτώνει". 

Επεξ/σία από Apovak
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Apovak είπε

H gh5 me speedbooster και σίγμα 1835 απλα "σκοτώνει".

Και η τιμη της το ιδιο!!! :lol:

Αλλα ζηταει ο ανθρωπος.

Στις 19/4/2019 στις 7:24 ΜΜ, Aggelos2806 είπε

Θα επιλεξω σιγουρα κατι κατω απο 1000 ευρω, και μεταχειρισμενο μεχρι 500 θα πηγαινα.

 

Επεξ/σία από allpaple

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...