Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα πρότεινα να απευθυνθείς και σε άλλο συνεργείο. Στις περισσότερες περιπτώσεις προβλημάτων ειναι λόγο κακής εγκατάστασης ή κακής ρύθμισης.

  • Like 1
Δημοσ.

Τι να πώ δεν ξέρω, έχω εκ νέου ραντεβού ξανά στις 24 του μήνα, αυτό που με προβληματίζει όσο και να έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι παρόμοιο με το ίδιο πρόβλημα ενώ το αμάξι δούλεψε για 10 ημέρες με τις αναμενόμενες επιδόσεις (μετά την ρύθμιση στον δρόμο , οπότε δεν είναι πρόβλημα αμαξιού)και κανένας λόγος για έλεγχο πιθανής κακής εγκατάσταση ή κάποιο πρόβλημα από αυτούς, μακάρι να μην τραβιέμαι χωρίς λόγο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, giorgos1486 είπε

Τι να πώ δεν ξέρω, έχω εκ νέου ραντεβού ξανά στις 24 του μήνα, αυτό που με προβληματίζει όσο και να έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι παρόμοιο με το ίδιο πρόβλημα ενώ το αμάξι δούλεψε για 10 ημέρες με τις αναμενόμενες επιδόσεις (μετά την ρύθμιση στον δρόμο , οπότε δεν είναι πρόβλημα αμαξιού)και κανένας λόγος για έλεγχο πιθανής κακής εγκατάσταση ή κάποιο πρόβλημα από αυτούς, μακάρι να μην τραβιέμαι χωρίς λόγο.

Μην περιμένεις να παραδεχτούν οι ίδιοι , εάν έχουν κάνει κάποιο λάθος ή κακή ρύθμιση .

Δές και στον εγκαταστάτη που σου έστειλα εάν δεν βγάλεις άκρη στις 24 μήνα .

Πάντως μήν το αφήσεις να δουλεύει χωρίς σωστή ρύθμιση.

Μίλησε και με τον επίσημο εισαγωγέα.

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Κοιτα στο δικο μου καποια στιγμη επαθα το ιδιο στην αττικη οδο! Ξαφνικα το αυτοκινητο δεν πηγαινε ενω του εδινα γκαζι. Το εκλεισα στο ξανανοιξα και ηταν οκ. Το δικο μου κιτ ειναι LPGTech πολωνικο και ειναι ημι - αυτορυθμιζομενο.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, gbras είπε

Κοιτα στο δικο μου καποια στιγμη επαθα το ιδιο στην αττικη οδο! Ξαφνικα το αυτοκινητο δεν πηγαινε ενω του εδινα γκαζι. Το εκλεισα στο ξανανοιξα και ηταν οκ. Το δικο μου κιτ ειναι LPGTech πολωνικο και ειναι ημι - αυτορυθμιζομενο.

Καλησπέρα φίλε μου, στο δικό μου δεν επανέρχεται έτσι απλά, πέφτει κατακόρυφα η απόδοσή του (δεν έχω την ίδια απόδοση που είχα στην βενζίνη και δουλεύει σε πιο υψηλές στροφές) και σαν να μην έφτανε αυτό εάν το γυρίσω σε βενζίνη επηρεάζεται ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου και για να επανέλθει πρέπει να το δουλέψω στην βενζίνη για να διορθωθεί (περίπου 100 με 200χιλ.). Επικοινώνησα και με Σαπουνά (A Σαπουνάς & Σια E.Ε | STAG Συστήματα Υγραεριοκίνησης ) και μου είπε κάποια πράγματα,
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι στον Τσαπελογιάννη που για κακή μου τύχη το έβαλα δεν πρέπει να έχουν καθόλου τεχνική γνώση για τα συστήματα που βάζουν. Αύριο έχω ραντεβού ξανά,  άντε να δούμε τι θα μου πούνε πάλι...

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πας καπου αλλου να στο φτιαξουν σωστα? Αν θελεις μπορω να σου δωσω στοιχεια εγκαταστατη.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, gbras είπε

Δεν πας καπου αλλου να στο φτιαξουν σωστα? Αν θελεις μπορω να σου δωσω στοιχεια εγκαταστατη.

Αφού το έβαλε πρόσφατα, περιμένει ο άνθρωπος χωρίς επιπλέον κόστος να του το φτιάξει αυτός που του το έβαλε. 

Δημοσ.

ναι δε λεω ετσι πρεπει αλλα απο οτι φαινεται τον κοροιδευουν η δεν μπορουν!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερινός έλεγχος, τελικά δεν βρήκανε τι δημιούργησε ή τι δημιουργεί το πρόβλημα , μου ανέφεραν πιθανό πρόβλημα στον καταλύτη και να ελέγξω την εξάτμιση τώρα(πιθανά προβλήματα πάντα δεν είναι σίγουροι), ωστόσο θα πρέπει τώρα να δουλέψω το αμάξι περίπου 100 με 200 χιλ. μόνο στην βενζίνη από μονός να δω εάν θα ξαναεπανέλθει στα κανονικά του , εάν είχα πρόβλημα στον καταλύτη λογικά θα μου το έβγαζε στην ένδειξη στο ταμπλό ?  Τέσπα κανόνισα έλεγχο στην peugeot η οποία έχει δωρεάν τεχνικό έλεγχο έως 31/5/2019
και μου αναφέρουν σωστές τιμές πλούσιο μίγμα με σωστή ρύθμιση...

Επεξ/σία από giorgos1486
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την στιγμη που σου έκλεισαν ραντεβού μετά από τόσες μέρες που πήγες, σε άφησαν δλδ να κινήσε με αμάξι σκ@τ@  και τώρα τα σαΐνια δεν ξέρουν τι φταίει δυστυχώς οι τύποι είναι να το κλείνουν το μπουρδ...λο τους .

Φταίει ο καταλύτης που δεν γίνεται σωστή καύση μπροστά και ρετάρει το αμάξι;  Φταίει ο κωλος που το πουλί δεν μπορεί να πηδήξει! 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, giorgos1486 είπε

Σημερινός έλεγχος, τελικά δεν βρήκανε τι δημιούργησε ή τι δημιουργεί το πρόβλημα , μου ανέφεραν πιθανό πρόβλημα στον καταλύτη και να ελέγξω την εξάτμιση τώρα(πιθανά προβλήματα πάντα δεν είναι σίγουροι), ωστόσο θα πρέπει τώρα να δουλέψω το αμάξι περίπου 100 με 200 χιλ. μόνο στην βενζίνη από μονός να δω εάν θα ξαναεπανέλθει στα κανονικά του , εάν είχα πρόβλημα στον καταλύτη λογικά θα μου το έβγαζε στην ένδειξη στο ταμπλό ?  Τέσπα κανόνισα έλεγχο στην peugeot η οποία έχει δωρεάν τεχνικό έλεγχο έως 31/5/2019
και μου αναφέρουν σωστές τιμές πλούσιο μίγμα με σωστή ρύθμιση...

Αγόρασε ένα obd reader 15-20 € και σύνδεσε το στη φισά του αυτοκινήτου .

Κατέγραψε τις τιμές fuel trims.

Δεν είμαι και Αθήνα , να σου έδινα το δικό μου διαγνωστικό να διαβάζεις τις τιμές και να βλεπαμε εάν είναι πλούσιο ή φτωχό.

Ρώτησες στη Ηλιούπολη που σου είπα εάν το αναλαμβάνουν το σύστημα σου;

Καλύτερα δούλεψε το βενζίνη το αμάξι μέχρι να το διορθώσεις.

 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερινός έλεγχος από την peugeot στο αυτοκίνητο, και δεν βρήκανε κάποιο πρόβλημα, αυτό που με ανησυχεί είναι ότι ενώ δουλεύω σε βενζίνη εδώ και κανα 100 με 120χιλ πλέον δεν επανέρχεται σε ικανοποιητική απόδοση το αυτοκίνητο, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα ξανά με τους εγκαταστάτες του υγραερίου μου πρότειναν και καταλήξαμε  να πραγματοποιηθεί νέος εκτενής έλεγχος και από άλλο συνεργείο.
Σήμερα είδα μια μικρή βελτίωση όσον αφορά την απόδοσή του (από το χάλια στο λίγο κάτι καλύτερο), ο μηχανικός που το πείρε βόλτα δεν διέκρινε κάποιο πρόβλημα σε απόδοση(όπως είπα δεν έχω ανοίξει καθόλου το υγραέριο), ωστόσο σε εμένα η απόδοση είναι εμφανής,
άνοιξα μετά τον έλεγχο το υγραέριο για λίγο και θα έλεγα ότι μάλλον επηρεάστηκε ξανά (νομίζω) , ωστόσο το ξανάκλεισα ώστε να δουλέψω βενζίνη μόνο μήπως επανέλθει, αρχίζω και φοβάμαι ότι έχει προκληθεί μόνιμο πρόβλημα στο αμάξι , δεν ξέρω αυτό που λέω εάν είναι εφικτό και αναστρέψιμο.

Επεξ/σία από giorgos1486
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/5/2019 στις 8:55 ΜΜ, giorgos1486 είπε

Σημερινός έλεγχος από την peugeot στο αυτοκίνητο, και δεν βρήκανε κάποιο πρόβλημα, αυτό που με ανησυχεί είναι ότι ενώ δουλεύω σε βενζίνη εδώ και κανα 100 με 120χιλ πλέον δεν επανέρχεται σε ικανοποιητική απόδοση το αυτοκίνητο, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα ξανά με τους εγκαταστάτες του υγραερίου μου πρότειναν και καταλήξαμε  να πραγματοποιηθεί νέος εκτενής έλεγχος και από άλλο συνεργείο.
Σήμερα είδα μια μικρή βελτίωση όσον αφορά την απόδοσή του (από το χάλια στο λίγο κάτι καλύτερο), ο μηχανικός που το πείρε βόλτα δεν διέκρινε κάποιο πρόβλημα σε απόδοση(όπως είπα δεν έχω ανοίξει καθόλου το υγραέριο), ωστόσο σε εμένα η απόδοση είναι εμφανής,
άνοιξα μετά τον έλεγχο το υγραέριο για λίγο και θα έλεγα ότι μάλλον επηρεάστηκε ξανά (νομίζω) , ωστόσο το ξανάκλεισα ώστε να δουλέψω βενζίνη μόνο μήπως επανέλθει, αρχίζω και φοβάμαι ότι έχει προκληθεί μόνιμο πρόβλημα στο αμάξι , δεν ξέρω αυτό που λέω εάν είναι εφικτό και αναστρέψιμο.

Όταν εννοείς ικανοποιητική απόδοση τι εννοείς ; Κοψίματα - δέν το βλέπεις να τραβάει, μπουκώνει 

Στήν αντιπροσωπεία τί έλεγχο σου έκαναν ; Το έβγαλαν στο δρόμο , το  σύνδεσαν σε διαγνωστικό;

Για τα fuel trims τους ρώτησες ;

Εάν το δουλέψεις 100-150 με βενζίνη , τα Fuel Trims θα έρθουν σε λογικό επίπεδο όπως πρέπει

Εάν το γυρίσεις σε υγραέριο αμέσως μετά και δέν είναι σωστά ρυθμισμένο ή τα Fuel Trims ξεφεύγουν λογικό είναι να έχει άλλη συμπεριφορά το αμάξι μόνο στο υγραέριο. Εδώ ρόλο παίζει ο εγκέφαλος υγραέριου.

Μήν νομίζεις ότι κατέχουν το θέμα υγραέριο οι αντιπροσωπείες 

Για μόνιμη βλάβη εφόσον έχεις συμπληρώσει όυτε 1000 χιλιόμετρα με υγραέριο δέν θα πάθεις , αλλά εάν δεν ρυθμιστεί σωστά θα πάθεις στα επόμενα 30.000-50.000 χιλιόμετρα εφόσον δουλεύει λάθος το υγραέριο.

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, meletis_m είπε

Όταν εννοείς ικανοποιητική απόδοση τι εννοείς ; Κοψίματα - δέν το βλέπεις να τραβάει, μπουκώνει 

Στήν αντιπροσωπεία τί έλεγχο σου έκαναν ; Το έβγαλαν στο δρόμο , το  σύνδεσαν σε διαγνωστικό;

Για τα fuel trims τους ρώτησες ;

Εάν το δουλέψεις 100-150 με βενζίνη , τα Fuel Trims θα έρθουν σε λογικό επίπεδο όπως πρέπει

Εάν το γυρίσεις σε υγραέριο αμέσως μετά και δέν είναι σωστά ρυθμισμένο ή τα Fuel Trims ξεφεύγουν λογικό είναι να έχει άλλη συμπεριφορά το αμάξι μόνο στο υγραέριο. Εδώ ρόλο παίζει ο εγκέφαλος υγραέριου.

Μήν νομίζεις ότι κατέχουν το θέμα υγραέριο οι αντιπροσωπείες 

Για μόνιμη βλάβη εφόσον έχεις συμπληρώσει όυτε 1000 χιλιόμετρα με υγραέριο δέν θα πάθεις , αλλά εάν δεν ρυθμιστεί σωστά θα πάθεις στα επόμενα 30.000-50.000 χιλιόμετρα εφόσον δουλεύει λάθος το υγραέριο.

Για να γίνω και εγώ πιο συγκεκριμένος:
παρέδωσα το αμάξι 20/03/19 για να μου εγκαταστήσουν υγραέριο, μη έχοντας κανένα πρόβλημα και πόσο μάλλον στην απόδοση του αυτοκινήτου μου, έβαζα π.χ. από πρώτη δευτέρα και το αμάξι μου επιτάχυνε μια χαρά και η επόμενη αλλαγή σε τρίτη ήταν περίπου στις 3000χ. στροφές.
Παραλαβή 21/03/2019 αφού μου επιβεβαιώνουν ότι όλα έχουν πάει μια χαρά και χωρίς να κάνω έλεγχο καθώς μου επιβεβαιώνουν και μου παραδίδουν το αμάξι σε άψογη κατάσταση και ότι δουλεύει μια χαρά και αφού πλήρωσα και επιβιβάστηκα για το σπίτι στα πρώτα 30 - 40 μέτρα αντιλήφθηκα(*1)  κάτι διαφορετικό στην συμπεριφορά του αμαξιού, ενώ πάταγα τέρμα γκάζι αυτό δεν επιτάχυνε(σαν αν πατινάρει το αμάξι - δισκοπλατό έχω αλλάξει περίπου πριν 4 μήνες), και ότι ανέβαζε - λειτουργούσε πλέον σε  υψηλότερες στροφές (πιθανός δουλεύει σε υψηλότερες στροφές γιατί  πατάω το γκάζι τέρμα και αυτό δεν επιταχύνει αμέσως) δεν τραβάει το αμάξι(Μειωμένη απόδοση - π.χ. να φτάσει τα 90χιλ, θα τα πιάσει κάποια στιγμή αλλά θα αργήσει πολύ - διπλάσιος χρόνος από το κανονικό (πιθανότατα και αυτό που λέω ότι στις χαμηλές στροφές δεν τραβάει το αμάξι)
Κοψίματα δεν έχω, ωστόσο όταν θέλω να κόψω ταχύτητα και να κατεβάσω σε μια στροφή  π.χ. από τρίτη σε δευτέρα με λίγα χιλιόμετρα για να στρίψω αυτό ζορίζεται πολύ και αργεί εκ νέου να φορτώσει την δευτέρα.
Επίσης αυτό που αναφέρω με τις στροφές επειδή είμαι νέος οδηγός ότι με την ίδια οδική συμπεριφορά το αμάξι πριν την εγκατάσταση για να κάνω μια αλλαγή σε επόμενη ταχύτητα π.χ. από δευτέρα σε τρίτη επειδή το έβλεπα ήτανε πάντα περίπου στις 3000χιλ. στροφές και μετά την εγκατάσταση για την ίδια αλλαγή περίπου μέχρι να φορτώσει το αμάξι στις 4χιλ. στροφές.

πλέον δουλεύοντας σε υγραέριο βλέπω - καταλαβαίνω πιο υποβαθμισμένη απόδοση του αυτοκινήτου(ζορίζετε νομίζω περισσότερο).
Επίσης το μάξι όπως έχω πει κατά την ρύθμιση που του κάναμε δούλεψε για 10ημέρες στο υγραέριο - βενζίνη ικανοποιητικά (δεν είχα προβλήματα στην απόδοση - δούλεψε σε χαμηλότερες στροφές και επιτάχυνε ικανοποιητικά) και μετά από 10 ημέρες σε πορεία με 90 περίπου χιλιόμετρα κατάλαβα ότι έπεσε λίγο η απόδοσή του με αποτέλεσμα να έχω πάλι τα ίδια προβλήματα.

στην peugeot που πήγα μου έκαναν βασικό τεχνικό έλεγχο μόνο όσον αφορά το κομμάτι της βενζίνης και σε καμιά περίπτωση έλεγχο στο υγραέριο, ωστόσο το είχα δουλέψει το αμάξι μόνο στην βενζίνη όπως έχω αναφέρει  με αποτέλεσμα και εγώ να βλέπω λίγη καλύτερη βελτίωση(σε καμιά περίπτωση σαν το 10ήμεροι που αναφέρω, ωστόσο δεν ήταν και τελείως χάλια)αυτοί μου έκαναν ένα απλό έλεγχο και έβαλαν διαγνωστικό δεν βρήκανε κάτι και σε ερώτησή μου για πρόβλημα σε καταλύτη, εξάτμιση και κάποιο error μου είπανε ότι δεν βρέθηκε  κάποιο πρόβλημα μόνο για αλλαγή σε ιμάντα διναμό , λαστιχάκι αντλίας κενού, τακάκια  (όχι άμεσα) και μπαταρία το οποίο γνωρίζω.
(https://www.peugeot.gr/after-sales-offers/dwrean-elegxos-pasxa/).

Σε έλεγχο από τον ίδιο τον εγκαταστάτη με το πρόβλημα μόνο σε Μειωμένη απόδοση το οποίο αντιλήφθηκαν και αυτοί , γ΄αυτό εστίασαν άμεσος σε πρόβλημα σε καταλύτη ή κάποιο καζανάκι στην εξάτμιση να έχει σπάσει
ωστόσο ένα μήνα πριν την εγκατάσταση είχα περάσει το αμάξι για κάρτα καυσαερίων και επίσης δεν βλέπω αύξηση κατανάλωσης καύσιμου, επίσης μου επιβεβαίωσαν ότι οι τιμές Fuel Trims είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα (δεν μπήκαμε σε λεπτομέρειες ) και στο ότι βλέπουν το αμάξι με βάση διαγνωστικό υπολογιστή και ρύθμιση να είναι ΟΚ (με την ίδια ρύθμιση το αμάξι δούλεψε  10ημέρες ικανοποιητικά) επίσης δεν εστιάζουν στο να πάω να αλλάξω μπουζί μήπως και υπάρχει κάποιο θέμα, αναφέρουν ότι θα μου έκανε άλλα προβλήματα.

 

Ωστόσο κάτι τελευταίο αυτοί ενώ μου έχουν πει ότι έχει γίνει τεχνικός έλεγχος από μεριάς τους για τυχόν λάθος στην εγκατάσταση ποτέ δεν πήρανε το αμάξι να το βάλουν σε χώρο εργασίας/ελέγχου/ανυψωτικό και να κάνουν έναν έλεγχο, ωστόσο μου επιβεβαιώσανε ότι έχει γίνει αυτός ο έλεγχος που αναφέρω (?) μάλλον οπτικά δεν ξέρω τι να πω .
έχω πάει 3 φορές το μοναδικό που έχουν κάνει είναι να ανοίξουν το καπό να βάλουν τον υπολογιστή και να το ρυθμίσουν είτε στον δρόμο είτε ακίνητο


(*1)δεν είμαι έμπειρος οδηγός οπότε δεν έβγαλα άμεσος συμπεράσματα , και αφού δεν ήξερα τα της μετατροπής σε υγραέριο -  αυτό που ήξερα μόνο από διάφορες αναφορές ότι θα πρέπει  το αμάξι  να λειτουργεί ακριβός το ίδιο όπως πριν και δεν το επηρεάζει η μετατροπή, συνέχισα κανονικά πιστεύοντας ότι δεν είναι κάτι)

 

 

Επεξ/σία από giorgos1486
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/5/2019 στις 4:08 ΜΜ, giorgos1486 είπε

Για να γίνω και εγώ πιο συγκεκριμένος:
παρέδωσα το αμάξι 20/03/19 για να μου εγκαταστήσουν υγραέριο, μη έχοντας κανένα πρόβλημα και πόσο μάλλον στην απόδοση του αυτοκινήτου μου, έβαζα π.χ. από πρώτη δευτέρα και το αμάξι μου επιτάχυνε μια χαρά και η επόμενη αλλαγή σε τρίτη ήταν περίπου στις 3000χ. στροφές.
Παραλαβή 21/03/2019 αφού μου επιβεβαιώνουν ότι όλα έχουν πάει μια χαρά και χωρίς να κάνω έλεγχο καθώς μου επιβεβαιώνουν και μου παραδίδουν το αμάξι σε άψογη κατάσταση και ότι δουλεύει μια χαρά και αφού πλήρωσα και επιβιβάστηκα για το σπίτι στα πρώτα 30 - 40 μέτρα αντιλήφθηκα(*1)  κάτι διαφορετικό στην συμπεριφορά του αμαξιού, ενώ πάταγα τέρμα γκάζι αυτό δεν επιτάχυνε(σαν αν πατινάρει το αμάξι - δισκοπλατό έχω αλλάξει περίπου πριν 4 μήνες), και ότι ανέβαζε - λειτουργούσε πλέον σε  υψηλότερες στροφές (πιθανός δουλεύει σε υψηλότερες στροφές γιατί  πατάω το γκάζι τέρμα και αυτό δεν επιταχύνει αμέσως) δεν τραβάει το αμάξι(Μειωμένη απόδοση - π.χ. να φτάσει τα 90χιλ, θα τα πιάσει κάποια στιγμή αλλά θα αργήσει πολύ - διπλάσιος χρόνος από το κανονικό (πιθανότατα και αυτό που λέω ότι στις χαμηλές στροφές δεν τραβάει το αμάξι)
Κοψίματα δεν έχω, ωστόσο όταν θέλω να κόψω ταχύτητα και να κατεβάσω σε μια στροφή  π.χ. από τρίτη σε δευτέρα με λίγα χιλιόμετρα για να στρίψω αυτό ζορίζεται πολύ και αργεί εκ νέου να φορτώσει την δευτέρα.
Επίσης αυτό που αναφέρω με τις στροφές επειδή είμαι νέος οδηγός ότι με την ίδια οδική συμπεριφορά το αμάξι πριν την εγκατάσταση για να κάνω μια αλλαγή σε επόμενη ταχύτητα π.χ. από δευτέρα σε τρίτη επειδή το έβλεπα ήτανε πάντα περίπου στις 3000χιλ. στροφές και μετά την εγκατάσταση για την ίδια αλλαγή περίπου μέχρι να φορτώσει το αμάξι στις 4χιλ. στροφές.

πλέον δουλεύοντας σε υγραέριο βλέπω - καταλαβαίνω πιο υποβαθμισμένη απόδοση του αυτοκινήτου(ζορίζετε νομίζω περισσότερο).
Επίσης το μάξι όπως έχω πει κατά την ρύθμιση που του κάναμε δούλεψε για 10ημέρες στο υγραέριο - βενζίνη ικανοποιητικά (δεν είχα προβλήματα στην απόδοση - δούλεψε σε χαμηλότερες στροφές και επιτάχυνε ικανοποιητικά) και μετά από 10 ημέρες σε πορεία με 90 περίπου χιλιόμετρα κατάλαβα ότι έπεσε λίγο η απόδοσή του με αποτέλεσμα να έχω πάλι τα ίδια προβλήματα.

στην peugeot που πήγα μου έκαναν βασικό τεχνικό έλεγχο μόνο όσον αφορά το κομμάτι της βενζίνης και σε καμιά περίπτωση έλεγχο στο υγραέριο, ωστόσο το είχα δουλέψει το αμάξι μόνο στην βενζίνη όπως έχω αναφέρει  με αποτέλεσμα και εγώ να βλέπω λίγη καλύτερη βελτίωση(σε καμιά περίπτωση σαν το 10ήμεροι που αναφέρω, ωστόσο δεν ήταν και τελείως χάλια)αυτοί μου έκαναν ένα απλό έλεγχο και έβαλαν διαγνωστικό δεν βρήκανε κάτι και σε ερώτησή μου για πρόβλημα σε καταλύτη, εξάτμιση και κάποιο error μου είπανε ότι δεν βρέθηκε  κάποιο πρόβλημα μόνο για αλλαγή σε ιμάντα διναμό , λαστιχάκι αντλίας κενού, τακάκια  (όχι άμεσα) και μπαταρία το οποίο γνωρίζω.
(https://www.peugeot.gr/after-sales-offers/dwrean-elegxos-pasxa/).

Σε έλεγχο από τον ίδιο τον εγκαταστάτη με το πρόβλημα μόνο σε Μειωμένη απόδοση το οποίο αντιλήφθηκαν και αυτοί , γ΄αυτό εστίασαν άμεσος σε πρόβλημα σε καταλύτη ή κάποιο καζανάκι στην εξάτμιση να έχει σπάσει
ωστόσο ένα μήνα πριν την εγκατάσταση είχα περάσει το αμάξι για κάρτα καυσαερίων και επίσης δεν βλέπω αύξηση κατανάλωσης καύσιμου, επίσης μου επιβεβαίωσαν ότι οι τιμές Fuel Trims είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα (δεν μπήκαμε σε λεπτομέρειες ) και στο ότι βλέπουν το αμάξι με βάση διαγνωστικό υπολογιστή και ρύθμιση να είναι ΟΚ (με την ίδια ρύθμιση το αμάξι δούλεψε  10ημέρες ικανοποιητικά) επίσης δεν εστιάζουν στο να πάω να αλλάξω μπουζί μήπως και υπάρχει κάποιο θέμα, αναφέρουν ότι θα μου έκανε άλλα προβλήματα.

Ωστόσο κάτι τελευταίο αυτοί ενώ μου έχουν πει ότι έχει γίνει τεχνικός έλεγχος από μεριάς τους για τυχόν λάθος στην εγκατάσταση ποτέ δεν πήρανε το αμάξι να το βάλουν σε χώρο εργασίας/ελέγχου/ανυψωτικό και να κάνουν έναν έλεγχο, ωστόσο μου επιβεβαιώσανε ότι έχει γίνει αυτός ο έλεγχος που αναφέρω (?) μάλλον οπτικά δεν ξέρω τι να πω .
έχω πάει 3 φορές το μοναδικό που έχουν κάνει είναι να ανοίξουν το καπό να βάλουν τον υπολογιστή και να το ρυθμίσουν είτε στον δρόμο είτε ακίνητο


(*1)δεν είμαι έμπειρος οδηγός οπότε δεν έβγαλα άμεσος συμπεράσματα , και αφού δεν ήξερα τα της μετατροπής σε υγραέριο -  αυτό που ήξερα μόνο από διάφορες αναφορές ότι θα πρέπει  το αμάξι  να λειτουργεί ακριβός το ίδιο όπως πριν και δεν το επηρεάζει η μετατροπή, συνέχισα κανονικά πιστεύοντας ότι δεν είναι κάτι)

Κοίταξε σε μια ημέρα εγκατάσταση και ρυθμιση λεπτομερη σε σύστημα γκαζιού δέν γίνεται.

Εμένα το αμάξι το κράτησε 3 ημερες οταν εβαλα γκάζι.

Δέν το ξέρω εάν το Peugeot έχει ευαίσθητο καταλύτη αλλά δεν το νομίζω σε τόσα λίγα χιλιόμετρα να έπαθε ζημιά.

Πόσα χιλιόμετρα έχεις ; 

Με το υγραέριο θα πρέπει να αντιληφθείς την ίδια απόδοση ίσως λίγο καλύτερα ( εφόσον είναι ρυθμισμένο σωστά).

Πάρε ένα obd reader και βάλτο στη θύρα (οχι του εγκεφαλου υγραερίου) .

Δούλεψε το με βενζίνη 100-150 χιλιόμετρα κατέγραψε τίς τιμές σε Fuel Trims και μετα γυρισε το υγραέριο δουλεψε το ξανα και πάρε ξανα τιε τιμές

Αλλιώς εάν δεν βγάλεις με τον τωρινο εγκαταστάτη , πήγαινε εκεί που σου πρότεινα.

Γιατί με το τωρινό εγκαταστάτη άκρη δεν θα βγάλεις , και θα λέει οτι φταίει το αμάξι.

Αφού και στην Peugeot σε διαβεβαίωσαν οτι το αμάξι λειτουργεί μια χαρά στην βενζίνη , να στραφεις στο υγραέριο.

Προσπαθω να σε βοηθήσω , αλλά μεσω πληκτρολογίου δεν μπορεί να λύθει. 

1282222149_gas.PNG.316d9c13c3b2f1ba42c34a6638b987ee.PNG

Επεξ/σία από meletis_m

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...