Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Γειά σας. Εχω έναν ενισχυτή yamaha v440rds και ένα subwoofer YST-SW215 yamaha, μαζί με πέντε ηχεία WHARFEDALE diamond 8.1 , με λίγα λόγια 5.1 σύστημα. Εχουν παρουσιαστεί μερικά προβλήματα όπως 1. Το subwoofer βγάζει ένα κόκκινο λαμπάκι και δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. 2. Τα πίσω ηχεία δεν ακούγονται δυνατά.(γενικά πρέπει να το έχω δυνατά διότι δεν ακούγετε στο Game Mode καλά) 3. Που και που ακούγεται ένας απότομος κοφτός ήχος όταν κλείνω το σύστημα. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με αυτό το πρόβλημα που έχω καθώς είμαι και αρχάριος σε αυτό τον τομέα. *(Τα καλώδια είναι παλιά) Εικόνες του συστήματος στο παρακάτω spoiler. Spoiler Επεξ/σία 17 Απριλίου 2019 από Dark_Beast_John_Gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chios Δημοσ. 17 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2019 για το subwoofer είναι αυτό (If the source being played is stopped and the input signal is cut off for 7 to 8 minutes, the subwoofer automatically switches to the standby mode. (When the subwoofer switches to the standby mode by the automatic power-switching function, the power indicator lights up in red.) . πολύ απλά μπαίνει σε standby. Πρέπει να ξέρουμε πως τα έχεις συνδέσει και με τι;; η Πηγή του ήχου σου πια είναι ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2019 Έχω συνδέσει τον ενισχυτή με οπτική ίνα στην τηλεόραση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chios Δημοσ. 17 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2019 στην τηλεόραση τι αρχεία παίζεις ;; είσαι σίγουρος ότι σου δίνει 5,1; τα ηχεία και το sub είναι σωστά συνδεμένα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές