Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα αποφασίσει να μην γραψω αλλες ιστορίες απο την πιο τραγική μου εμπειρία σε επαγγελματικό χώρο, αλλα μετά απο λαική απαίτηση στα μυνηματα, συνεχίζω.

Πάω 9 το πρωι στην δουλεια, το αφεντικό λείπει, θα γυρίσει σε 4 ημέρες. Τι ωραία! Τι καλά! Σημειώνω ότι όταν ο κ.Αφεντικός είναι στην εταιρία, τρέχουμε, κυριολεκτικά! Ολοι ήμασταν μέσα στο άγχος και στα νεύρα, με αποτέλεσμα να βγάινουν άσχημες συμπεριφορές, και να τσακωνόμαστε και μεταξύ μας, προσπαθώντας να ανταπεξέλθουμε στις παράλογες απαιτήσεις!

Μπαίνω, βλέπω μια χαλαρότητα, καλημερίζω τις κοπέλες στην ρεσεψιόν, μου απαντάνε με χαμόγελο! Μπαίνω στα ενδότερα, καλημερίζω και τους υπόλοιπους! Τι καλα...! Ανοίγω τα emails μου, 0 emails! Τι υπέροχα! Δεν έχω σχεδόν τίποτε να κάνω! Θα περάσω όλη την ημέρα ακούγοντας τα αγαπημένα μου psychedelic τραγουδια και παίζοντας τάβλι online  εεεεεεεε για να ενημερωθώ για τις καινούριες τάσεις στην Επιστήμη των Υπολογιστων!

Ξαφνικά μπαίνει πανικόβλητη η manager μέσα στο γραφειο μου.......!

Manager: Liquid μου, τι ακριβώς κάνεις?

Εγώ: "Η Νεα Σελήνη απο τον Λεοντα επηρεάζει τα αισθηματ ......." εεεεεεεεεεεε... εδώ μωρέ, κάνω συντήρηση καποια πράγματα!

Manager: Λοιπον, το είπα και στους άλλους, το λέω και σε σένα, θελω να μου φτιάξεις το job description σου. Αναλυτικά όμως, σωστά, επαγγελματικά!

(Για 2-3 δευτερόλεπτα έχασα ακοή και όραση)

Εγώ: Σοβαρά τώρα? Μου το ζητάς σοβαρά αυτό?

Manager: Ναι γιατί? Τι κόλλημα βαράς?

Εγώ: Συγνώμη, ξέρεις τι είναι το job description?

Manager: Φυσικά! Το πρώτο μου πτυχίο ήταν σε HR!

Εγώ: Οπότε είσαι, μεταξύ αλλων, η HR Manager εδω μέσα! Άλλωστε εσύ μας πέρασες απο συνέντευξη! Αρα ποιος πρέπει να φτιάχνει τα job descriptions?

Manager: Ok, αλλα εγώ πνίγομαι!! Δεν προλαβαίνω.....τι θα πάθεις να το φτιάξεις? Άλλωστε εγώ δεν ξέρω τα τεχνικά!

 Εγώ: Το job description είναι το τί ζητάει η εκάστοτε εταιρία απο τον εργαζόμενο. Δηλαδή ΤΙ ζητάς ΕΣΥ απο εμένα! Και θες να το γράψω εγώ? Να μυρίσω τα νύχια μου τι ζητάς εσύ και η εταιρία απο εμένα?

Manager: Σου είπα να κάνεις κάτι. Δεν είναι δύσκολο.........άλλωστε εσύ γνωρίζεις πολύ καλά Γουόρντ! Φτιάξε εκει μια φόρμα, και θα κάνω εγώ στο τέλος τις προσθήκες!

Εγώ: ....................

Κάθομαι και σκέφτομαι, ΤΙ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟ Π%$#%Ο ΝΑ ΓΡΑΨΩ! Στην ουσία μου ζητάει να αυτο-χωθώ! Κάτσε να μπω στο indeed να πάρω ιδέες...χμμμμμμμμμ......αυτή γουστάρει λέξεις όπως  team spirit, results-driven και λοιπες πιπες....κάτσε να ψάξω! Βρίσκω μια αγγελία , την κάνω copy paste:

O It Administrator έχει την ευθύνη να συμβάλει στην ομαλή και απρόσκοπτη εργασία των υποδομών και των πληροφοριακών συστημάτων , μέσα από την οργάνωση, το συντονισμό και τη διεκπεραίωση οποιουδήποτε project

Αρμοδιότητες:

  • Τεχνική υποστήριξη ERP εφαρμογών, πληροφοριακών συστημάτων και περιφερειακών
  • Υπεύθυνος για τη συνεχή και αδιάλειπτη λειτουργία των υποδομών της εταιρείας (workstations, servers, δίκτυα, backup κτλ)
  • Επίλυση προβλημάτων και καθορισμός βέλτιστης λύσης σε θέματα hardware και software.
  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση hardware και software
  • Παρακολούθηση της λειτουργίας και της απόδοσης των συστημάτων και του δικτύου
  • Συμμετοχή σε νέα projects και στην ανάπτυξη νέων υποδομών

χμμμμ.....κάτσε να προσθέσω και μερικές γιάπικες πίπες........

Με γνώμονα την ομαδικότητα, την συνεχή ενημέρωση πάνω σε πληροφοριακές λύσεις, με αποφασιστικότητα και δυναμικότητα, με canDo attitude, εστιασμένος στη επιλυση των προβλημάτων, με συνέπεια, σωστή οργάνωση και σωστή διαχείριση του χρόνου, μεθοδικότητα και έμφαση στην λεπτομέρεια, ο IT Administrator έχει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρίας!

Της το στέλνω.........

Με καλεί στο γραφείο της......

Manager: (συγκινημένη) Μιλάμε.......δεν εχω λόγια.....πραγματικά....δεν έχω λόγια.....όλοι μου στείλανε χαζομάρες, και εσύ μου έστειλες το καλύτερο job description! Πραγματικά δηλαδή, ούτε εγώ δεν θα μπορουσα να το φτιάξω τόσο καλά! Είσαι καταπληκτικός, άψογος επαγγελματίας, ειλικρινά μπράβο!

Eγώ : (με σαρδόνιο ύφος) Ευχαριστώ πολύ! Δεν ήταν τίποτε........έχω γράψει πολλά job descriptions στα 12 χρόνια που δουλεύω.........

Manager: Απίστευτος! Μπράβο!

Οποτε, πήγα στο γραφείο, και συνέχισα τις πολυ σημαντικές δουλειές μου, όπως το να βλέπω memes στο facebook "Satanism and Cats" ....

  • Like 10
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mclein² είπε

@LiquidTroll τελικα το λουκουμι πασπαλίστηκε με άχνη σ'αυτη την εταιρεια ή τσαμπα τα ψου-ψου & οι χαρες με τα μωρακια / μιλφακια ;;

Έχω κοπέλα, αλλα αν πασπαλιζότανε η άχνη με την Manager, να είσαι σίγουρος ότι θα της έλεγα βρωμόλογα όπως : Team Spirit, Results-oriented, CanDo Attitude, self-driven κλπ

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, LiquidTroll είπε

Έχω κοπέλα, αλλα αν πασπαλιζότανε η άχνη με την Manager, να είσαι σίγουρος ότι θα της έλεγα βρωμόλογα όπως : Team Spirit, Results-oriented, CanDo Attitude, self-driven κλπ

Κυριε LiquidTroll δν τα γραφουν ετσι αυτα, επεσα απο την καρεκλα απο τα γελια μολις το διαβασα!😂

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, chill είπε

Αυτήκοος/ αυτόπτης μάρτυρας στα κάτωθι περιστατικά χτες σε super market γνωστής αλυσίδας....

1. Στα αλλαντικά:

Π=πελάτης, υ=υπάλληλος 

αμφότεροι γυναίκες

π: θα ήθελα σαλάμι αέρος

υ: προτιμάτε κάποιο συγκεκριμένο;

π: να αυτό εκεί (δείχνει κάποιο που δεν είχε ανοιχτεί)

το ανοίγει η υπάλληλος

υ: πόσο να σας κόψω;

π: 5 πόντους!

υ: συγνώμη;

π: 5 πόντους καλέ!

υ: 5 πόντους η κάθε φέτα εννοείται;

π: είσαι σοβαρή; αν είναι 5 πόντους η φέτα πως θα το φάω θα πνιγώ! Θέλω 5 πόντους σαλάμι αέρος τόσο δύσκολο είναι πια;

υ: συγνώμη απλά δεν μου το έχουν ξαναζητήσει έτσι.

κόβει η υπάλληλος ένα κομμάτι.....

π: αυτό κοπέλα μου δεν είναι 5 πόντοι.....μάλλον δεν ξέρεις από πόντους εσύ!!!

2. Στο ταμείο

είμαι με τη σύζυγο μου και τοποθετούμε τα πράγματα πάνω στον πάγκο για να τα σκανάρει η ταμίας

σκάει άντρας 60άρης μέσα στο μαγαζί και έρχεται και αφήνει ένα τεράστιο έντομο στο ταμείο.

Λέει ο 60άρης στην ταμία

- Σου το έφερα δώρο για να σου κρατάει παρέα, δεν θα φύγει του έχω κόψει τα φτερά.

Πετάγονται ταμίας και σύζυγος από την τρομάρα τους εγώ Παυλόπουλος (:lol:) και ο άλλος φεύγει για ψώνια

Σύζυγος: Καλά ρε είσαι βλαμμένος; Πετάς το έντομο δίπλα στα τυριά μου πάνω στην κοπέλα;

(κινείται προς το μέρος του ταμείου)

60άρης βλαμμένος: Άμα εγώ είμαι βλαμμένος, εσύ είσαι......ανώμαλη!

Σύζυγος: είσαι σοβαρός;

Κάπου εδώ έρχεται και η δικιά μου σειρά καθώς το παυλόπουλος mode απενεργοποιήθηκε αυτόματα οπότε τον άρχισα στα μπινελίκια και εξαφανίστηκε. Όχι εκτός καταστήματος αλλά για ψώνια :lol:

Για την ιστορία η ταμίας πήρε το έντομο με ένα έντυπο προσφορών και το απομάκρυνε...

εγώ έπαθα το ανάποδο από το 1...

πάω στα αλλαντικά από γνωστή αλυσίδα σουπερμάρκετ και ζητάω 20 φέτες γαλοπούλας από τι βιολογικές κτλ. που τύχαινε να είναι και η ποιο ακριβή που είχε στον πάγκο εκείνη την στιγμή

η υπάλληλος γυρίζει και μου λέει

" κύριε αυτή είναι πολύ ακριβή μήπως να σας βάλω καμία άλλη;"

εγώ αν και ήμουν κουρασμένος από την δουλειά είπα να παραμείνω ψύχραιμος και απαντάω πως θέλω την συγκεκριμένη

πηγαίνει η υπάλληλος και κόβει την γαλοπούλα ,μου την δίνει με νόημα και λέει "στις έκοψα λεπτές τις φέτες να μην πληρώσεις πολλά......"

απλά έφυγα για να μην αρχίσω τα μπινελίκια...

 

  • Sad 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, chrv80 είπε

Κυριε LiquidTroll δν τα γραφουν ετσι αυτα, επεσα απο την καρεκλα απο τα γελια μολις το διαβασα!😂

Και φυσικά αν δεν της εφτανα εγώ, θα έφερνα και έναν φίλο....έτσι γιατί είμαι team- oriented!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/8/2019 στις 10:23 ΜΜ, elteo είπε

Πολύ λαρτζ ο βενζινάς. Έχω δει να βάζουν ουκ ολίγες φορές 5ευρο.

Είναι ειρωνεία με ένα μικρό ποσό να ζητάς επιπλέον εξυπηρέτηση όπου συνήθως είναι περισσότερο από πρόθυμοι οι καταστηματάρχες να την προσφέρουν από χ πόσο και πάνω. 

Αντίστοιχα στο εστιατόριο μας αν ρωτήσουν για γλυκό με μικρό λογαριασμό λέμε ότι απλά δεν έχουμε. Προχθές σκηνικό:

Πελάτης: γλυκό έχετε? 

Εγώ: με μια σαλάτα και αναψυκτικό περιμένετε κέρασμα? (γενικά ήταν 3 άτομα με λογαριασμό που δεν άξιζε) 

Π: μα στην Θεσσαλονίκη κερνάνε. 

Ε: να πάτε στην Θεσσαλονίκη τότε. 

Θα με πείτε υπερβολικό, αλλά ο λογαριασμός ήταν κάτω των 25 ευρώ, και όποιος δουλεύει στην εστίαση ίσως με καταλάβει ότι κάποια στιγμή έχουμε και όρια στην γυφτιά των πελατών (και στο θράσος να απαιτούν γλυκό). 

Επεξ/σία από overpower
  • Like 6
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, overpower είπε

Είναι ειρωνεία με ένα μικρό ποσό να ζητάς επιπλέον εξυπηρέτηση όπου συνήθως είναι περισσότερο από πρόθυμοι οι καταστηματάρχες να την προσφέρουν από χ πόσο και πάνω. 

Αντίστοιχα στο εστιατόριο μας αν ρωτήσουν για γλυκό με μικρό λογαριασμό λέμε ότι απλά δεν έχουμε. Προχθές σκηνικό:

Πελάτης: γλυκό έχετε? 

Εγώ: με μια σαλάτα και αναψυκτικό περιμένετε κέρασμα? (γενικά ήταν 3 άτομα με λογαριασμό που δεν άξιζε) 

Π: μα στην Θεσσαλονίκη κερνάνε. 

Ε: να πάτε στην Θεσσαλονίκη τότε. 

Θα με πείτε υπερβολικό, αλλά ο λογαριασμός ήταν κάτω των 25 ευρώ, και όποιος δουλεύει στην εστίαση ίσως με καταλάβει ότι κάποια στιγμή έχουμε και όρια στην γυφτιά των πελατών (και στο θράσος να απαιτούν γλυκό). 

Δηλαδή η πολιτική του μαγαζιού αλλάζει αναλογα με τον λογαριασμο του πελάτη? Νομιζα πως θα ηταν κατι πιο cosistent.

  • Like 3
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, xgol είπε

Δηλαδή η πολιτική του μαγαζιού αλλάζει αναλογα με τον λογαριασμο του πελάτη? Νομιζα πως θα ηταν κατι πιο cosistent.

ξεφεύγεις 

Δημοσ.

Παλιά σε 1st level παρόχου. Βγαίνει βιβλίο άνετα.

Γιαγιά μόλις έχει παραλάβει router, μάλλον ήταν για τα παιδιά/εγγόνια της η σύνδεση αλλά βιαζόταν να το συνδέσει.

-Πως το συνδέουμε αυτό αγόρι μου;

-Απλό, βλέπετε που όλες οι υποδοχές έχουν χρώματα; Κίτρινο στο κίτρινο, κλπ, βάλτε τα και σας καλώ σε λίγο.

Παίρνω μετά απο λίγη ώρα, η γραμμή να πέφτει απευθείας. Βρίσκω το κινητό της.

-Τα βάλαμε τα καλώδια;

-Ναι αλλά δεν έχω τηλέφωνο τώρα.

-Πάμε να τα δούμε. Είναι τα καλώδια στα αντίστοιχα χρώματα στις θύρες του router;

-Ναι.

Τα ψάχνουμε που πάει τι και να επιμένει οτι το lan δεν πάει σε υπολογιστή.

-Και που πάει δηλαδή;

-Στην τηλεφωνική πρίζα.

-ΠΩΣ, δε χωράει είναι αδύνατο.

-ΜΕ ΣΦΥΡΑΚΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 3
Δημοσ.

Προχθεσινό περιστατικό (λίγο πριν τον αγώνα Π.Α.Ο.Κ. - AJAX)

Πελάτης τέρμα καθυστερημένος, ο οποίος μονίμως δημιουργεί προβλήματα από το πουθενά, σκάει μύτη 18:45 να δώσει παραγγελία

την οποία απαιτεί να την έχει στην πόρτα του φίλου του όπου θα βλέπανε παρέα το ματς στις 20:00 - 20:05.

Όλα καλά, εμείς να κοιτάμε το ρολόι κυριολεκτικά κάθε 5 λεπτά.

Φτάνει η ώρα 19:40, φωνάζω τα κορίτσια να την ετοιμάσουν.

19:45 είμαι με τις σακούλες στο χέρι και φεύγω σφαίρα για τη διεύθυνση που μου έχει δώσει.

Φτάνω με το ρολόι πάλι 19:54.

Ανοίγει ο φίλος του, την παραλαμβάνει, δε λέει ούτε ευχαριστώ (για tip ούτε λόγος), κλείνει την πόρτα.

Επιστρέφω στο μαγαζί.

Δεν περνούν 2 λεπτά, χτυπάει το τηλέφωνο.

 

Κομπλεξάρας: Καλά ρε άχρηστοι, εγώ τι σας είπα; Δεν ζήτησα να είναι στο πεντάλεπτο μεταξύ 20:00 με 20:05;

Το ξέρετε ότι μας αναγκάσατε να ανοίξουμε τα σάντουιτς πριν ξεκινήσει ο αγώνας;

 

Στα κλάσματα του δευτερολέπτου που μεσολαβούν μεταξύ του κραξίματος και της απάντησής μου, 2 σενάρια παίζουν στο μυαλό μου:

1) Να του πω "άντε και γαμ%#$@

2) Η ατάραχη απάντηση που τελικά του έδωσα.

- Εντάξει κύριε, πώς κάνετε έτσι; Ας ανοίγατε τις σακούλες 5 λεπτά αργότερα...!

Έπεσε νεκρική σιγή για λίγα δευτερόλεπτα και τελικά έκλεισε το τηλέφωνο...

  • Thanks 4
  • Sad 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, othon.gr είπε

Προχθεσινό περιστατικό (λίγο πριν τον αγώνα Π.Α.Ο.Κ. - AJAX)

Πελάτης τέρμα καθυστερημένος, ο οποίος μονίμως δημιουργεί προβλήματα από το πουθενά, σκάει μύτη 18:45 να δώσει παραγγελία

την οποία απαιτεί να την έχει στην πόρτα του φίλου του όπου θα βλέπανε παρέα το ματς στις 20:00 - 20:05.

Όλα καλά, εμείς να κοιτάμε το ρολόι κυριολεκτικά κάθε 5 λεπτά.

Φτάνει η ώρα 19:40, φωνάζω τα κορίτσια να την ετοιμάσουν.

19:45 είμαι με τις σακούλες στο χέρι και φεύγω σφαίρα για τη διεύθυνση που μου έχει δώσει.

Φτάνω με το ρολόι πάλι 19:54.

Ανοίγει ο φίλος του, την παραλαμβάνει, δε λέει ούτε ευχαριστώ (για tip ούτε λόγος), κλείνει την πόρτα.

Επιστρέφω στο μαγαζί.

Δεν περνούν 2 λεπτά, χτυπάει το τηλέφωνο.

Κομπλεξάρας: Καλά ρε άχρηστοι, εγώ τι σας είπα; Δεν ζήτησα να είναι στο πεντάλεπτο μεταξύ 20:00 με 20:05;

Το ξέρετε ότι μας αναγκάσατε να ανοίξουμε τα σάντουιτς πριν ξεκινήσει ο αγώνας;

Στα κλάσματα του δευτερολέπτου που μεσολαβούν μεταξύ του κραξίματος και της απάντησής μου, 2 σενάρια παίζουν στο μυαλό μου:

1) Να του πω "άντε και γαμ%#$@

2) Η ατάραχη απάντηση που τελικά του έδωσα.

- Εντάξει κύριε, πώς κάνετε έτσι; Ας ανοίγατε τις σακούλες 5 λεπτά αργότερα...!

Έπεσε νεκρική σιγή για λίγα δευτερόλεπτα και τελικά έκλεισε το τηλέφωνο...

χτυπας κουδουνι, 

συγγνωμη, εχετε ωρα ; 

19.54.

χμ, οκ, θα περιμενω 6' για να σας δωσω τα φαγητα.

μα...

τι μα ; μ@λακας ο φιλος σας ; σωστα !

 

Επεξ/σία από mclein²
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/8/2019 στις 2:02 ΜΜ, billdanos είπε

Αν συνεχίσετε τα offtopic, ξέρετε τι έρχεται...

σε πασιγνωστο ερευνητικο κεντρο: τρελο δικτυο με MPLS απειρα ρουτερ και αλλα καλουδια. Βαζανε καποια νεα μοντελα σε διαφορες συσκυες που εβγαιναν εκτος υποστηριξης. Ξαφνικα ο μεγιστος admin σημαινει συναγερμο γιατι δε λειτουργει το δικτυο-οχι ιντερνετ τιποτα, νεκρες οι ιστοσελιδες...

Αφου ξοδευουμε κανενα 20 λεπτο ολοι και αυτος εντοπιζει το θεμα σε μια συσκευη (firewall). λεει δε μπορω να το βρω, πρεπει να εχει θεμα παιζει να εχει καει...

αρχιζε να βριζει -ολοκαινουργια συσκευη και δε δουλευει, να βριζει τους βοηθους του γιατι δε το σεταρανε σωστα, αυτοι να απολογουντε

το τσιρκο κρατησε 30 λεπτα (συνολικα καμμια ωρα ολα νεκρα)

αρχιζει τηλεφωνα στα κεντρικα της εταιριας της συσκευης να ψαχνει στα αγγλικα τον αρμοδιο, μετα να βαζεις τους βοηθους να καλουν εισαγωγεα..

αφου βρηκα τη συσκευη που ειναι (σε ποιο χωρο) εκανα το απεριγραπτο και εγινα ο ηρωας της χρονιας χωρις να ξερω απο λεπτομερειες:

το βαζω στη μπριζα!

με ρωταει ο τριμεγιστος admin τι εκανες;

επανεναρξη της παροχης ηλεκτρικου ρευματος που ειχε διακοπει λογω κακης εφαρμογης (πριν σκεφτει τι του ειπα ...εφυγα)

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 2
Δημοσ.

Σε μεγάλη εταιρεία κάλεσε ένας προΪστάμενος λογιστηρίου το support γιατί είχε πρόβλημα και δεν μπορούσε να κάνει login στο Pc του.

Πραγματικά ανίδεος απο υπολογιστές (και μάλλον γενικά αλλά τέλος πάντων), πηγαίνω εγώ να δω τι έχει και δεν μπαίνει.

Έγραφε το password στα ελληνικά και έκανε lock το account του στα Windows.

Επειδή βιαζότανε να μπεί και δεν ήθελε να περιμένει να γίνει unlock μπαίνω στο active directory και του κάνω reset το password με ένα υποτυπώδες νέο πχ Giorgos123.

Του λέω τον καινούργιο κωδικό αλλά του λέω το πρώτο γράμμα της λέξης να είναι κεφαλαίο και τα άλλα γράμματα πεζά.

Τι μου απαντάει ?

Οι αριθμοί τι να είναι ?

..............

 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 3
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, gepall είπε

Τι μου απαντάει ?

Οι αριθμοί τι να είναι ?

..............

Εννοούσε αραβικοί ή λατινικοί; Φταίει αυτός που είναι τόσο μορφωμένος;

Αυτό μου θύμισε ιστορία με τον παλιό μου εργοδότη που έμοιαζε λίγο με του LiquiTroll. Μπαίνω στο γραφείο το πρωί και βλέπω συνάδελφο να μιλάει με απελπισμένο ύφος στο τηλέφωνο. Την ακούω να λέει "μισό λεπτό να σας τα εξηγήσει ο Φίλιππος που ξέρει καλύτερα από υπολογιστές". Απορημένος, παίρνω το τηλέφωνο.

Αφεντικό: Έλα και επείγομαι και δεν μου τα εξηγεί καλά η Β.

Φίλιππος: Τι συμβαίνει;

Α: Έχω ένα κείμενο σε ένα στικάκι και πρέπει να το στείλω επειγόντως με email. Εξήγησέ μου τι βήματα να ακολουθήσω.

Φ: Το email σας είναι gmail, hotmail;

Α: Hotmail.

Φ: Ωραία, τό 'χουμε. Ανοίγετε τον internet explorer, δηλαδή το εικονίδιο με το e (επειδή ήξερα, είπα να ξεκινήσω από τα πολύ βασικά), γράφετε τη διεύθυνση του hotmail κτλ κτλ. (μιλάω 1-2 λεπτά εξηγώντας τα βήματα, υποθέτοντας ότι τα κάνει όπως τα λέω).

Α: Δεν καταλαβαίνω τι μου λες.

Φ: Πού με χάσατε, να τα ξαναπώ.

Α: Δεν ξέρω τι μου λες, εγώ κρατάω το στικ στο χέρι. Τι το κάνω;

Φ: 🤯😥😬😭

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...