LiquidTroll Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Στο meeting room, είναι ο κ.Αφεντικός και 4 περιφεριεακοι( που πανε στα μαγαζιά του για να οργανώσουνε). Χίνεται χαμός! Φωνές το αφεντικό, δεν μπορουσαμε να δουλέψουμε απο τις φωνές. Τελειώνει το meeting, βγάινουν έξω για τσιγάρο. Βγαίνω και εγώ κάποια στιγμη, και βλέπω 3 κοπέλες να κλαίνει και ο άντρας, ο 4ος, να γαμωσταυρίζει. Εγώ: Τι πάθατε ρε παιδιά? Μια κοπέλα: Τι να πάθουμε? Εμένα προσωπικά μου έθεσε, στα 13 μαγαζιά που εχω,να κάνουμε τζίρο 13 εκατομμύρια(!!!) αυτό τον μήνα! Εγώ: Τι πράγμα???? Και πόσο κάνει κάθε μαγαζί τζίρο συνήθως? Μια κοπέλα: εεεε εξαρτάται......300-400 χιλιάδες το πολύ. Δηλαδή αν πιάσουμε 400.000 είναι κατόρθωμα, Εγώ: Και πως θα τα πιασετε??? Μια κοπέλα: ΔΕΝ θα τα πιάσουμε, θα μας μαζέψει, θα μας γαμωσταυρίσει, οπότε ξέρουμε απο τώρα το αποτέλεσμα. Εγώ: δεν του είπατε ότι αυτό είναι αδύνατο και παράλογο? Μια κοπέλα: Επι 3 ωρες αυτό του εξηγούμε, και μας έλεγε ότι "Πρέπει να ανεβάσουμε τον πήχυ", πρέπει να βγαίνει ένα πολύ καλό κέρδος.Οπότε οφείλουμε να βάλουμε τα δυνατά μας, γιατί απλά θα μας απολύσει, όπως έκανε με τους 4 προηγούμενους. Εγώ: Καλα, απο πότε είστε εδώ? Κοπελιά: 1,5 μήνα πριν απο σένα! Πάω να ρωτήσω κάτι άσχετο τον Αφεντικό, τον βλέπω να διαβάζει ένα βιβλίο τόμο, " Strategic management for risk marketing "(ενδεικτικός τιτλος), και απο κάτω "Harvard University" Φευγει, το ανοίγω, αρζίω να το διαβάζω..... ΕΓΩ (συγκλονισμένος) Τι λεεεεεεεε ρεεεεεεε φιλεεε......φοβερα πράγματα γράφει εδω μέσα....Αν δουλεύεις σαν CEO στην Coca Cola ή στην Apple, βεβαια.....! Τώρα εξηγουνται όλα, ο τύπος είναι νάρκισσος, νομιζει ότι είναι ο ξαδερφός του Ραχιντ Ελ Γαμαω! 3 1
FilipposMD Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Εντάξει, στη συγκεκριμένη περίπτωση ο πελάτης ήμουν εγώ, αλλά μια που το θέμα έχει επεκταθεί, παίρνω αφορμή να το γράψω μια που είδα διάφορα για πελάτες που βρίζουν. Γενικά είμαι ήρεμος άνθρωπος και δεν μπορώ καθόλου τους τσακωμούς. Αρρωσταίνω. Τέλος πάντων, πριν χρόνια είχε χαλάσει το κινητό και το είχα δώσει για service (το είχαν στείλει στην αντιπροσωπεία). Περνούσαν οι μέρες, δε γινόταν τίποτα, ξαναρωτούσα, μου έλεγαν τα κλασικά "σε 3 μέρες", μετά "σε άλλες δυο μέρες" κτλ. Έχει περάσει κανένας μήνας, οπότε παίρνω απηυδισμένος τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της αντιπροσωπείας. Το σηκώνει μια κοπέλα, της λέω το πρόβλημα και μετά το εξής "κοιτάξτε, ξέρω ότι εσείς προσωπικά δε φταίτε, γι' αυτό γράψτε παρακαλώ ότι ο πελάτης πήρε και έβριζε και ωρυόταν γιατί αυτό θέλω να κάνω στην πραγματικότητα". Μετά από μια σιωπή λίγων δευτερολέπτων, η κοπέλα μου είπε μάλιστα, θα το σημειώσω. Δεν ξέρω τι έκανε, αλλά την επόμενη με πήραν από την αντιπροσωπεία ότι είναι έτοιμο! Το έχω κάνει άλλες 2-3 φορές από τότε και πετυχαίνει! Για τον Liquid νιώθω μεγάλη αλληλεγγύη. Κάποτε δούλευα κι εγώ για κάποιον με παρόμοιο προφίλ. Πλουσιόπαιδο που νόμιζε ότι τα πράγματα γίνονται με μαγικό τρόπο, άσχετος από τεχνολογία και με αυτοπεποίθηση ότι είναι μέγας μάνατζερ. Όχι σε βαθμό παράνοιας όπως του Liquid βέβαια. Μια φορά του είχε μπει η ιδέα να φτιάξει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που να βάζεις αποτελέσματα προληπτικών εξετάσεων και να σου βγάζει μια έκθεση για το τι πρέπει να κάνεις, τι κίνδυνο αντιμετωπίζεις και τέτοια. ΟΚ, όλα καλά, μας μαζεύει και μας το λέει. Η λεπτομέρεια; Εμείς ήμασταν 4-5 άτομα γιατροί, βιολόγοι και ψυχολόγοι και κανένας ΙΤ/προγραμματιστής. Πάλεψα εκεί με το Excel και κάτι τέτοια, αλλά δεν γίνονται έτσι αυτά. Αφού λοιπόν του έλεγα συνέχεια ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς σοβαρή επένδυση, βαρέθηκε τη γκρίνια μου και έφερε έναν εξωτερικό σύμβουλο ΙΤ που χρέωνε σε μια μέρα όσα έπαιρνα εγώ σε 2 βδομάδες. Τα εξήγησα στον σύμβουλο, του είπε ακριβώς τα ίδια, τσέπωσε και 2-3 χιλιαρικάκια κι έφυγε. 10 χρόνια μετά και απ'ό,τι μαθαίνω ακόμα φτιάχνεται το αυτοματοποιημένο σύστημα. Ζουν ανάμεσά μας! 3
sensai Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 περιμένω πως και πως τη μέρα που ο κύριος LiquidTroll θα εκπαιδεύσει τον καινούργιο ΙΤ 1
panosno1com Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, FilipposMD είπε Εντάξει, στη συγκεκριμένη περίπτωση ο πελάτης ήμουν εγώ, αλλά μια που το θέμα έχει επεκταθεί, παίρνω αφορμή να το γράψω μια που είδα διάφορα για πελάτες που βρίζουν. Γενικά είμαι ήρεμος άνθρωπος και δεν μπορώ καθόλου τους τσακωμούς. Αρρωσταίνω. Τέλος πάντων, πριν χρόνια είχε χαλάσει το κινητό και το είχα δώσει για service (το είχαν στείλει στην αντιπροσωπεία). Περνούσαν οι μέρες, δε γινόταν τίποτα, ξαναρωτούσα, μου έλεγαν τα κλασικά "σε 3 μέρες", μετά "σε άλλες δυο μέρες" κτλ. Έχει περάσει κανένας μήνας, οπότε παίρνω απηυδισμένος τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της αντιπροσωπείας. Το σηκώνει μια κοπέλα, της λέω το πρόβλημα και μετά το εξής "κοιτάξτε, ξέρω ότι εσείς προσωπικά δε φταίτε, γι' αυτό γράψτε παρακαλώ ότι ο πελάτης πήρε και έβριζε και ωρυόταν γιατί αυτό θέλω να κάνω στην πραγματικότητα". Μετά από μια σιωπή λίγων δευτερολέπτων, η κοπέλα μου είπε μάλιστα, θα το σημειώσω. Δεν ξέρω τι έκανε, αλλά την επόμενη με πήραν από την αντιπροσωπεία ότι είναι έτοιμο! Το έχω κάνει άλλες 2-3 φορές από τότε και πετυχαίνει! Για τον Liquid νιώθω μεγάλη αλληλεγγύη. Κάποτε δούλευα κι εγώ για κάποιον με παρόμοιο προφίλ. Πλουσιόπαιδο που νόμιζε ότι τα πράγματα γίνονται με μαγικό τρόπο, άσχετος από τεχνολογία και με αυτοπεποίθηση ότι είναι μέγας μάνατζερ. Όχι σε βαθμό παράνοιας όπως του Liquid βέβαια. Μια φορά του είχε μπει η ιδέα να φτιάξει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που να βάζεις αποτελέσματα προληπτικών εξετάσεων και να σου βγάζει μια έκθεση για το τι πρέπει να κάνεις, τι κίνδυνο αντιμετωπίζεις και τέτοια. ΟΚ, όλα καλά, μας μαζεύει και μας το λέει. Η λεπτομέρεια; Εμείς ήμασταν 4-5 άτομα γιατροί, βιολόγοι και ψυχολόγοι και κανένας ΙΤ/προγραμματιστής. Πάλεψα εκεί με το Excel και κάτι τέτοια, αλλά δεν γίνονται έτσι αυτά. Αφού λοιπόν του έλεγα συνέχεια ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς σοβαρή επένδυση, βαρέθηκε τη γκρίνια μου και έφερε έναν εξωτερικό σύμβουλο ΙΤ που χρέωνε σε μια μέρα όσα έπαιρνα εγώ σε 2 βδομάδες. Τα εξήγησα στον σύμβουλο, του είπε ακριβώς τα ίδια, τσέπωσε και 2-3 χιλιαρικάκια κι έφυγε. 10 χρόνια μετά και απ'ό,τι μαθαίνω ακόμα φτιάχνεται το αυτοματοποιημένο σύστημα. Ζουν ανάμεσά μας! Το χει αναλαβει ο κυριος Παναγιώτης γι αυτο!
tutuyo Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 12 ώρες πριν, asemnos είπε - Οχι, εκτος αν τον πληρωσετε - Καλα εσεις θα εχετε προβλημα να ξερεις αν διωχνετε ετσι ΠΕΛΑΤΕΣ ωαχαχαχααχχαχα χτυπιεμαι!
gregory22 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δεν ξέρω για εσάς παιδιά αλλά το συγκεκριμένο topic είναι μάκραν το καλύτερο στη σελίδα! καθημερινά κάνω refresh να δω καμιά νέα ιστορία τρέλας....τρέλας που ζούμε όλοι μαζί στο ίδιο καζάνι!!! 6
mclein² Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 βενζιναδικο παρασκευη βραδυ. εγω μπροστα γεμιζω το κατσαριδακι μου ~ 60€ ερχεται M2 πισω, βιαστικος & μαγκας. λεει στο παληκαρι που γεμιζει, βαλε μου 13€ στο τσακ μπαμ & αν εχεις αερα αζωτο δες τα λαστιχα. του λεει ο βενζινας-boss, θα τα παρει τα 13€ ή να βγαλω κανενα μπιτονι να τα παρεις μαζι. τελικα εφυγε.... 6
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Super Moderators Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Τον δίκασε ο κάρχιος! 😛
elteo Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Πολύ λαρτζ ο βενζινάς. Έχω δει να βάζουν ουκ ολίγες φορές 5ευρο. 1 2
bbbb Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Και καλά έκανε που έφυγε. Δικαίωμα του καθενός είναι να βάζει όσο θέλει. Και εγώ πήγα σε ενα βενζινάδικο της πόλης μου πριν 4 χρόνια να βάλω 5€ βενζίνη στο swift μου. Με ειρωνικό υφάκι ο βενζινάς μου λέει "δε θα πας μακριά ε?" Προσβλήθηκα και έφυγα και πήγα στο παραδίπλα βενζινάδικο όπου με εξυπηρέτησαν χωρίς ερωτήσεις. Ο άλλος ο βενζινάς από τότε έχει να με δει να ξαναπατήσω στο μαγαζί του. Εν τω μεταξύ τώρα που έχουν βάλει σχεδόν όλοι αυτόματους πωλητές, βλέπω και εγώ αρκετούς να βάζουν 5€ και δεν ασχολούνται και με την φάτσα του κάθε βενζινά Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2019 από bbbb 5 2 1
k_w_t Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 31 λεπτά πριν, bbbb είπε Και καλά έκανε που έφυγε. Δικαίωμα του καθενός είναι να βάζει όσο θέλει. Και εγώ πήγα σε ενα βενζινάδικο της πόλης μου πριν 4 χρόνια να βάλω 5€ βενζίνη στο swift μου. Με ειρωνικό υφάκι ο βενζινάς μου λέει "δε θα πας μακριά ε?" Προσβλήθηκα και έφυγα και πήγα στο παραδίπλα βενζινάδικο όπου με εξυπηρέτησαν χωρίς ερωτήσεις. Ο άλλος ο βενζινάς από τότε έχει να με δει να ξαναπατήσω στο μαγαζί του. Εν τω μεταξύ τώρα που έχουν βάλει σχεδόν όλοι αυτόματους πωλητές, βλέπω και εγώ αρκετούς να βάζουν 5€ και δεν ασχολούνται και με την φάτσα του κάθε βενζινά Εχω βαλει 5€ σε βενζιναδικο και μου ειπε ακριβως το ιδιο πραγμα ο βενζινας... Δεν πας και πολυ μακρια ε? Οχι μεχρι ενα καλυτερο βενζιναδικο θελω να παω του απαντησα..... 8 2 1
sargus Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Στην ιστορία όμως του φίλου υπάρχουν 2 σημαντικές διαφορές: 1. Το υφακι του, και 2. Μ2!! 8 1
MadPax Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Συνέχεια με άλλους τρελούς επιβάτες από το βαπόρι που περιέγραψα πιο πριν. Καλοκαιράκι, πατημένο ως την μπάλα το βαπόρι, και έχουμε μερικά γκρουπ με Αγγλους φοιτητές/μαθητές δεν θυμάμαι ακριβώς, είχαμε άφιξη στην Κω γύρω στις 4 τα ξημερώματα. Κατά τις 3 και κάτι, συνήθιζα να κατεβαίνω στο control room για το stand by των μηχανών. Τα μεγάλα φέρρυ έχουν ανελκυστήρες για την διευκόλυνση των επιβατών να ανεβοκατεβαίνουν στα γκαράζ του πλοίου. Αρκετά πριν τον κατάπλου πάει συνήθως ο ηλεκτρολόγος βάρδιας και ανοίγει τον πίνακα του ανελκυστήρα να δώσει ρεύμα για να μπορέσουν να κατέβουν οι επιβάτες στην ώρα τους...Αμ δε...έδινε ο ηλεκτρολόγος ρεύμα στον πίνακα αλλά ο ανελκυστήρας μουλάρωνε και δεν δούλευε. Με παίρνει τηλέφωνο στο κοντρόλ ο ηλεκτρολόγος, μαστρο Αλέκο, το ασανσέρ δεν δουλεύει, δίνω ρεύμα αλλά δεν κάνει τίποτα, πρέπει να δούμε το μοτέρ. Δεν είχαμε και πολύ ώρα, μένει στο κοντρόλ ο πρωτοδεύτερος με τον δεύτερο και τη βάρδια, πάω μαζί με τον αρχιηλεκτρολόγο και έναν τρίτο να ανοίξουμε το φρεάτιο να δούμε το μοτέρ. Όπως ανοίγουμε το φρεάτιο μπορούσαμε να δούμε μέσα στον θάλαμο και βλέπουμε μερικά ζευγάρια πόδια στο πάτωμα του θαλάμου, κατεβαίνουμε τη σκάλα και βλέπουμε καθαρά 3 άτομα άγγλους ξερούς από το μεθύσι μέσα στον θάλαμο, να έχουν ξεράσει επάνω στους διακόπτες και να έχει βραχυκυκλώσει ο ανελκυστήρας 😂😂😂 ... Ήταν βράδυ, άφιξη σε λιμάνι δεν υπήρχε ενδιάμεσα, μπήκανε μέσα οι μάγκες να πάνε σε άλλο ντεκ, και από την τύφλα του ξεράσανε εκεί μέσα, τους πήρε ο ύπνος, δεν κάλεσε άλλος το ασανσέρ οπότε ξεμείνανε εκεί 😂 Τους βγάζουμε με καναδυό άλλους από το πλήρωμα, συνέρχεται ο ένας, οι άλλοι ακόμα σε αφασία, και μας κάνει μαρς o μπέκρας, You motherfuckers stole my beer 😂 τον καθίζουμε σε μια καρέκλα αρχίζει να καταλαβαίνει ότι δεν τον παίρνει, ηρεμεί και έρχεται ο αρχηγός του γκρουπ που εν τω μεταξύ τους έψαχνε, να ζητάει συγγνώμες να πληρώσουνε τις ζημιές και άλλα τέτοια όμορφα. Τους ανέλαβε η ρεσεψιόν, εμείς πήγαμε να τελειώσουμε τους διακόπτες του ασανσέρ για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος, που για την ιστορία στην Κω δεν προλάβαμε να τον φτιάξουμε... 2 1
chrv80 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Διαβαζοντας αυτο με τη βενζινη θυμηθηκα ενα περιστατικο με τρελο πελατη...εμενα! Κανονιζουμε με κατι φιλους να παμε εκδρομη! Κ λεμε να μοιραστουμε κ τα λεφτα για τα καυσιμα! Ωραια παιδια λεω, θα φουλαρουμε αεριο πριν φυγουμε το πρωι κ θα φουλαρουμε κ οταν γυρισουμε να δουμε τι εκαψε! Εδω πρεπει να πω πως δεν δειχνει ο δεικτης του αεριου ποσο εχει μεσα, δν μετραει καθολου! Παμε λοιπον ξεκινοντας το πρωι σε βενζιναδικο, εξω να εχει κρυο, ηταν κ πρωι πρωι, βγαινει ο ανθρωπος να μας εξυπηρετησει! Τ λεω εγω αρχικα αν μπορω να πληρωσω με καρτα γιατι δν ξερω αν μ φτανουν τα μετρητα, μν τυχον κ δν εχω να πληρωσω! Κανενα προβλημα μ λεει! Ξεκιναει, βαζει την αντλια, κ με το που ξεκιναει σταματαει στα 40 λεπτα, στα 70 λεπτα γεμισε εντελως! Το βλεπουμε ολοι, κ ο βενζινας μαζι κ ξαφνιαζομαστε! Εκεινη τη στιγμη μ ηρθε φλασια οτι το ειχα φουλαρει 2 μερες νωριτερα κ δν το μετακινησα ιδιαιτερα! Κ μ λεει ο βενζινας "σιγουρα θα φτανουν τα λεφτα π εχεις στην καρτα ή θα με αφησεις βερεσε? Γιατι πηρε κ πολυ αεριο τελικα!" Του αφησα 2€ π ειχα πανω μ κ του ζητησα συγνωμη για τν ταλαιπωρια! Το τι δουλεμα εφαγα απο τους υπολοιπους δν περιγραφεται! 4
Ntinaras Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 17 λεπτά πριν, chrv80 είπε Διαβαζοντας αυτο με τη βενζινη θυμηθηκα ενα περιστατικο με τρελο πελατη...εμενα! Κανονιζουμε με κατι φιλους να παμε εκδρομη! Κ λεμε να μοιραστουμε κ τα λεφτα για τα καυσιμα! Ωραια παιδια λεω, θα φουλαρουμε αεριο πριν φυγουμε το πρωι κ θα φουλαρουμε κ οταν γυρισουμε να δουμε τι εκαψε! Εδω πρεπει να πω πως δεν δειχνει ο δεικτης του αεριου ποσο εχει μεσα, δν μετραει καθολου! Παμε λοιπον ξεκινοντας το πρωι σε βενζιναδικο, εξω να εχει κρυο, ηταν κ πρωι πρωι, βγαινει ο ανθρωπος να μας εξυπηρετησει! Τ λεω εγω αρχικα αν μπορω να πληρωσω με καρτα γιατι δν ξερω αν μ φτανουν τα μετρητα, μν τυχον κ δν εχω να πληρωσω! Κανενα προβλημα μ λεει! Ξεκιναει, βαζει την αντλια, κ με το που ξεκιναει σταματαει στα 40 λεπτα, στα 70 λεπτα γεμισε εντελως! Το βλεπουμε ολοι, κ ο βενζινας μαζι κ ξαφνιαζομαστε! Εκεινη τη στιγμη μ ηρθε φλασια οτι το ειχα φουλαρει 2 μερες νωριτερα κ δν το μετακινησα ιδιαιτερα! Κ μ λεει ο βενζινας "σιγουρα θα φτανουν τα λεφτα π εχεις στην καρτα ή θα με αφησεις βερεσε? Γιατι πηρε κ πολυ αεριο τελικα!" Του αφησα 2€ π ειχα πανω μ κ του ζητησα συγνωμη για τν ταλαιπωρια! Το τι δουλεμα εφαγα απο τους υπολοιπους δν περιγραφεται! Επαθα το ιδιο τη περασμενη βδομαδα πριν φυγω για ταξιδι , και εβαλα 1,84 αεριο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις