Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LiquidTroll είπε

Ετσι σκεφτηκα να κάνω. αλλα ο μαλάκας είναι ανίκητος φίλε μου......

Εδώ τώρα, σε κάτι που δεν έφταιγα, με κατηγορεί για δολιοφθορά!!! Και απαιτεί, εδώ και 1,5 μήνα να πάω να του τα φτιάξω....δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μεγαλο ήτανε το "σκάσιμο", λυπάμαι τους υπολοιπους που δεν θα μπορουσανε να δουλέψουν, αισθάνομαι και άσχημα......

Επίσης απαιτεί, να κατέβω στην εταιρία του, για να δειξω στον καινουριο ΙΤ που ξεκινάει απο την Δευτέρα, τι πρεπει να κάνει!

Οταν είσαι ένα κακομαθημενο πλουσιοκωλόπαιδο, νομίζεις ότι όλοι γύρω σου είναι εκεί για να σε υπηρετουν! Και φυσικά, επειδή τους πληρώνεις, νομίζεις ότι μπορείς και να τους μαμήσεις αμα λάχει!

Δεν μπορείς να βγάλεις άκρη, πιστεψέ με.....

Αμα δεις το FB του, θα δεις ότι έχει γυναίκα μου^%$αρα, μοντέλο, η οποία είμαι σίγουρος οτι τον "αγάπησε" , και φωτογραφίες απο τις Μπαχάμες, μέσα σε σκάφος, να πίνουνε σαμπάνια!

Είναι το κλασικό λαμόγιο, που θέλει να βγάλει λεφτά, χωρίς να πληρώσει δεκάρα......

Αυτός βγάζει πάρα πολλά λεφτά κάθε μήνα..........στα παπαρια του για μένα και για τον άλλον.

Δεν σου κάνει εντύπωση ότι οι 8 ήμασταν καινούριοι, και απο μισόλογα απο 1-2 παλιους που παραμείνανε, μάθαμε ότι είτε την κάνανε νύχτα, είτε τους έδιωξε με τον χειρότερο τρόπο ως "αναποτελεσματικούς"? Μάθαμε ότι πρωτου παρει εμάς, είχε γίνει της ^%$^% στην εταιρία.

Τέλος, δεν ήμουνα ο μόνος απο την εταιρία που ήθελε να φύγει......όλοι μας ψάχναμε κάτι καλύτερο, για να την κάνουμε, καθώς δεν αντέχαμε τις καταστάσεις! Και αν νομίζεις ότι σε εμένα μίλαγε άσχημα και τρελά, που να έβλεπες τι έλεγε στις λογίστριες, ή στην υπευθυνη μάρκετινγκ, που δεν "έπιανε" τους στόχους, όπως έλεγε.

Χαρακτηριστικά:

Λογίστρια: Πρέπει να πληρώσω τον ΦΜΥ ( φόρος μισθωτής υπηρεσίας)

Αφεντικό: TI EΙΝΑΙ Η ΦΜΥ???

Δεν ασχολιότανε με τίποτε, μονο έριχνε μπινελίκια, και περίμενε απο όλους θαύματα.....

Γράψ`τον στ`αρχίδια σου (συγνώμη απ`όλους για την φράση,αλλά δεν γίνεται να μην την ξεστομίσω) και μην τον βοηθήσεις σε τίποτα απο δω και πέρα. Μόνο έτσι θα καταλάβει την ανάγκη που σ`έχει .

Αν στην τελική,πάρεις την απόφαση να πας,σε καμία μα σε καμία περίπτωση,να μην πας χωρίς να του κόψεις κοστούμι. Και μάλιστα κοστούμι από ακριβό οίκο μόδας. Διαφορετικά,ούτε να το σκεφτείς να πατήσεις.

Επεξ/σία από dimpa16
  • Like 8
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, LiquidTroll είπε

Ετσι σκεφτηκα να κάνω. αλλα ο μαλάκας είναι ανίκητος φίλε μου......

Εδώ τώρα, σε κάτι που δεν έφταιγα, με κατηγορεί για δολιοφθορά!!! Και απαιτεί, εδώ και 1,5 μήνα να πάω να του τα φτιάξω....δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μεγαλο ήτανε το "σκάσιμο", λυπάμαι τους υπολοιπους που δεν θα μπορουσανε να δουλέψουν, αισθάνομαι και άσχημα......

Επίσης απαιτεί, να κατέβω στην εταιρία του, για να δειξω στον καινουριο ΙΤ που ξεκινάει απο την Δευτέρα, τι πρεπει να κάνει!

Οταν είσαι ένα κακομαθημενο πλουσιοκωλόπαιδο, νομίζεις ότι όλοι γύρω σου είναι εκεί για να σε υπηρετουν! Και φυσικά, επειδή τους πληρώνεις, νομίζεις ότι μπορείς και να τους μαμήσεις αμα λάχει!

Δεν μπορείς να βγάλεις άκρη, πιστεψέ με.....

Αμα δεις το FB του, θα δεις ότι έχει γυναίκα μου^%$αρα, μοντέλο, η οποία είμαι σίγουρος οτι τον "αγάπησε" , και φωτογραφίες απο τις Μπαχάμες, μέσα σε σκάφος, να πίνουνε σαμπάνια!

Είναι το κλασικό λαμόγιο, που θέλει να βγάλει λεφτά, χωρίς να πληρώσει δεκάρα......

Αυτός βγάζει πάρα πολλά λεφτά κάθε μήνα..........στα παπαρια του για μένα και για τον άλλον.

Δεν σου κάνει εντύπωση ότι οι 8 ήμασταν καινούριοι, και απο μισόλογα απο 1-2 παλιους που παραμείνανε, μάθαμε ότι είτε την κάνανε νύχτα, είτε τους έδιωξε με τον χειρότερο τρόπο ως "αναποτελεσματικούς"? Μάθαμε ότι πρωτου παρει εμάς, είχε γίνει της ^%$^% στην εταιρία.

Τέλος, δεν ήμουνα ο μόνος απο την εταιρία που ήθελε να φύγει......όλοι μας ψάχναμε κάτι καλύτερο, για να την κάνουμε, καθώς δεν αντέχαμε τις καταστάσεις! Και αν νομίζεις ότι σε εμένα μίλαγε άσχημα και τρελά, που να έβλεπες τι έλεγε στις λογίστριες, ή στην υπευθυνη μάρκετινγκ, που δεν "έπιανε" τους στόχους, όπως έλεγε.

Χαρακτηριστικά:

Λογίστρια: Πρέπει να πληρώσω τον ΦΜΥ ( φόρος μισθωτής υπηρεσίας)

Αφεντικό: TI EΙΝΑΙ Η ΦΜΥ???

Δεν ασχολιότανε με τίποτε, μονο έριχνε μπινελίκια, και περίμενε απο όλους θαύματα.....

Εγώ πάλι θα σου έλεγα να τον πάρεις ενα τηλ οτι θα πας τη Δευτέρα να εκπαιδεύσεις τον καινούριο να πάρεις cam και να κάνεις ένα live streaming insomnia. Εγώ πάντως να ξέρεις θα πάρω ρεπό να παρακολουθήσω... 😀😀😀

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πελατησα καρμοιρω...

μου δειχνει μια τσαντα , αρχαιολογια, δερμάτινη , τριμενη, σε αθλια κατασταση...

Πελατησα: αυτη η τσαντα ηταν πανακριβη, ηταν δωρο, ηταν ετσι αλλιως κτλ...  θελω να μου την βαψεις, να γινει καινουρια.. 

Την τσεκαρω , βλεπω οτι δεν προκειται να γινει καλη δουλεια γιατι το δερμα ειχε ξερόπετσιασει σε πολλες μεριες και δε πιανουν καλα τα χρωματα. Της τα εξηγω ολα...  

δε με νοιαζει λεει, σε εμπιστευομαι θελω να κανεις το καλυτερο...

οκ λεω, (απο μεσα μου) , γιατι να χασω το 25αρακι... Οκ κυρια μου θα την βαψουμε και θα κανω το καλυτερο που μπορω. Απλα για να ξερετε Θα σας στοιχησει 25ε... (δουλεια πανω απο 1 ωρα!)

ΤΙΙΙΙΙΙ;;; 25ευρωωω;; Πας καλα αγορι μου!! 

Την κοιταω, την ρωταω, καλα ποσο περιμενατε;

και μου λεει το θεικο: Ξερω Γω!! Εγω ελεγα 2-3ε!!! Σιγα μη δωσω 25 ε για την σαβουρα..

βαζω την τσαντα της σε μια ναυλον σακουλα και της λεω Καληνυχτα σας..

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tsakalos! είπε

Πελατησα καρμοιρω...

μου δειχνει μια τσαντα , αρχαιολογια, δερμάτινη , τριμενη, σε αθλια κατασταση...

Πελατησα: αυτη η τσαντα ηταν πανακριβη, ηταν δωρο, ηταν ετσι αλλιως κτλ...  θελω να μου την βαψεις, να γινει καινουρια.. 

Την τσεκαρω , βλεπω οτι δεν προκειται να γινει καλη δουλεια γιατι το δερμα ειχε ξερόπετσιασει σε πολλες μεριες και δε πιανουν καλα τα χρωματα. Της τα εξηγω ολα...  

δε με νοιαζει λεει, σε εμπιστευομαι θελω να κανεις το καλυτερο...

οκ λεω, (απο μεσα μου) , γιατι να χασω το 25αρακι... Οκ κυρια μου θα την βαψουμε και θα κανω το καλυτερο που μπορω. Απλα για να ξερετε Θα σας στοιχησει 25ε... (δουλεια πανω απο 1 ωρα!)

ΤΙΙΙΙΙΙ;;; 25ευρωωω;; Πας καλα αγορι μου!! 

Την κοιταω, την ρωταω, καλα ποσο περιμενατε;

και μου λεει το θεικο: Ξερω Γω!! Εγω ελεγα 2-3ε!!! Σιγα μη δωσω 25 ε για την σαβουρα..

βαζω την τσαντα της σε μια ναυλον σακουλα και της λεω Καληνυχτα σας..

Αυτή τόσο γύφτισσα που ήταν μη χάρηκε κιόλας που κονομησε σακουλιτσα τζάμπα

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tsakalos! είπε

Πελατησα καρμοιρω...

μου δειχνει μια τσαντα , αρχαιολογια, δερμάτινη , τριμενη, σε αθλια κατασταση...

Πελατησα: αυτη η τσαντα ηταν πανακριβη, ηταν δωρο, ηταν ετσι αλλιως κτλ...  θελω να μου την βαψεις, να γινει καινουρια.. 

Την τσεκαρω , βλεπω οτι δεν προκειται να γινει καλη δουλεια γιατι το δερμα ειχε ξερόπετσιασει σε πολλες μεριες και δε πιανουν καλα τα χρωματα. Της τα εξηγω ολα...  

δε με νοιαζει λεει, σε εμπιστευομαι θελω να κανεις το καλυτερο...

οκ λεω, (απο μεσα μου) , γιατι να χασω το 25αρακι... Οκ κυρια μου θα την βαψουμε και θα κανω το καλυτερο που μπορω. Απλα για να ξερετε Θα σας στοιχησει 25ε... (δουλεια πανω απο 1 ωρα!)

ΤΙΙΙΙΙΙ;;; 25ευρωωω;; Πας καλα αγορι μου!! 

Την κοιταω, την ρωταω, καλα ποσο περιμενατε;

και μου λεει το θεικο: Ξερω Γω!! Εγω ελεγα 2-3ε!!! Σιγα μη δωσω 25 ε για την σαβουρα..

βαζω την τσαντα της σε μια ναυλον σακουλα και της λεω Καληνυχτα σας..

Ελπιζω να την χρεωσες  0,04€ για την σακουλα.....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας πω και εγώ άλλη μια από πλευράς πελάτη.... Η τελευταία μου επαφή με vodafone, ούτε απέξω δε περνάω πλέον:

 

- Βρέθηκα με τα πολλά σε μία άλλη πόλη για περίπου 8 μήνες. Βρίσκω ένα ερείπιο για νοίκι που δέχτηκε να μου κάνει συμβόλαιο για τόσο μικρό διάστημα αλλά ζωή χωρίς ίντερνετ δεν υφίσταται... Όλες οι εταιρείες δίνανε πακέτα για 1 χρόνο και πάνω, οπότε μου ήρθε η τρομερή ιδέα να πάρω USB συσκευή για PC με 3G internet μεσω κάρτας SIM (δεν ξέρω καν πως λέγεται αυτή η υπηρεσία δεν έχω ξανασχοληθεί).

Πάω στη vodafone με τα πολλά, μου δείχνουν κάτι πακέτα με 20gigabyte κτλπ και λεω τι 20gb ρε παιδιά? Ούτε για μέρα στο youtube δε φτάνουν αυτά.... Υπάρχει κάτι χωρίς όριο? Βεβαίως μου απαντάει, υπάρχει απεριόριστο.... Τέλεια, υπογράφω σύμβαση 30+ σελίδων, μου δίνουν την συσκευή USB με την SIM και φεύγω... 50ευρώ/μήνα το κόστος.

Πρώτες 2-3 ημέρες όλα καλά, την επόμενη σταματάει ξαφνικά να δουλεύει η συσκευή... Πηγαίνω λοιπόν πίσω και λέω στον υπάλληλο ότι το USB δεν δουλεύει και δεν έχω ίντερνετ... Τι μπορώ να κάνω κτλπ....

Υπάλληλος (κοπελίτσα ~20 χρονών, αστροπέλεκας με την τεχνολογία): Μου λέτε ότι η συσκευή σας δεν δουλεύει, (τυποποιημένη ερώτηση) Μήπως δεν έχετε σήμα; Όπως και να 'χει θα μου την αφήσετε να την δώσω στο τεχνικό τμήμα και σε 10 μέρες θα μας πουν αν έχει πρόβλημα (όχι να το επισκευάσουν, να διαπιστώσουν αν έχει όντως πρόβλημα και εγώ δε λέω ψέματα)

Εγώ: Κούκλα μου χρυσή, το λαμπάκι της συσκευής δεν ανάβει καν όταν το συνδέσεις στο USB, γιατί χρειάζεται τεχνικό τμήμα για να διαπιστώσει αν έχει πρόβλημα και γιατί αυτό χρειάζεται 10 μέρες?

Υπάλληλος: Δεν μπορώ να σας απαντήσω, αρμόδιο είναι το τεχνικό τμήμα.

Εγώ: Ωραία, θα έχω κάποια αντικατάσταση;

Υπάλληλος: Μονο αν διαπιστωθεί από το τεχνικό τμήμα ότι υπάρχει πρόβλημα. Σε 10 μέρες...

Εγώ: 50 ευρώ το μήνα δίνω, και για 10 μέρες δεν θα έχω ίντερνετ χωρίς λόγο? Με κοροϊδεύεις? (σημείωση λόγω δουλειάς κουβαλούσα μαζί μου το λαπτοπ) Μισό λεπτό να ανοίξω το λαπτοπ να διαπιστώσεις ότι έχει πρόβλημα.

Υπάλληλος: Δεν μπορώ να διαπιστώσω κάτι από τον δικό σας υπολογιστή. Μπορεί να έχει αυτός πρόβλημα και δεν είμαι αρμόδια!

Εγώ: Υποτίθεται κατάστημα τεχνολογίας είστε, δεν υπάρχει εδώ ένας *αμημένος υπολογιστής με θύρα USB ώστε να δεί κάποιος αρμόδιος ότι δεν δουλεύει?

- Με τα πολλά πετάγεται ένα παλικάρι (υπάλληλος2), να ' ναι καλά το παιδί όπου βρίσκεται, μου ζητάει το USB, το βάζει στον υπολογιστή του ταμείου και βλέπει ότι όντως δεν δουλεύει. "Βλέπω ότι όντως έχει πρόβλημα η συσκευή αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να αποφασίσω εγώ για την αντικατάσταση, αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Επειδή όμως είναι πασιφανές ότι έχει πρόβλημα, θα το στείλω στους τεχνικούς με ανάλογη σημείωση ώστε να εξυπηρετηθείτε το συντομότερο"

Εγώ: (ηρεμούν γενικώς τα πνεύματα, λογικός άνθρωπος) Κατανοητό ότι δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άμεσα. Έχω κάποια έκπτωση στον λογαριασμό μου για το διάστημα που κρατάτε τη συσκευή μου?

Υπάλληλος2: Βεβαίως, θα πάτε στα κεντρικά της Vodafone (Αθήνα) να υποβάλλετε κάποια δικαιολογητικά (δεν θυμάμαι ακριβώς τι, μέσα σ αυτά ήταν το δελτίο εξυπηρέτησης του δικού τους τεχνικού τμήματος!) και θα σας γίνει ανάλογη έκπτωση. Γράφει σ ένα χαρτάκι κάποιο τηλέφωνο και μου το δίνει...

Εγώ: Ρε παιδιά είστε σοβαροί? Όλη η διαδικασία γίνεται μέσω της εταιρείας σας, εγώ θα πρέπει να πάω στα κεντρικά να πω πόσες μέρες μου κρατήσατε την συσκευή και δεν μου παρέχετε καμία υπηρεσία? Δεν μπορείτε να τους ενημερώσετε από το κατάστημά σας?

Υπάλληλος2: Δυστυχώς όχι. Αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας.

Εγώ: Τέσπα, επειδή το ίντερνετ μου είναι απαραίτητο και δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη, πόσο κάνει μια τέτοια συσκευή να την αγοράσω ξανά.

Υπάλληλος2: Το κόστος για αγορά χωρίς συμβόλαιο είναι 120!!!!!! ευρώ.

Εγώ: (με πιάνει νευρικό) για μια συσκευή USB που απλά δέχεται μία SIM? Εντάξει, προφανώς μας κοροϊδεύετε....

Εκεί απλώς έφυγα.... Για να τελειώσει το στόρυ, μετά από 10 μέρες μου είπαν ότι όντως η συσκευή έχει πρόβλημα και μου δώσαν άλλη. Δεν μου έκαναν καμία έκπτωση. Χαρά εγώ με το που είχα ξανά ίντερνετ, με το που γυρνάω αρχίζω ανηλεώς το youtube, update όλο το steam library Και δεν συμμαζεύεται.... Μετά από 3-4 ημέρες με καλούν στο κινητό από την Vodafone:

Υπάλληλος κεντρικών: Καλησπέρα κύριε Αλχημιστή, επειδή έχετε νέα σύνδεση, πήρα να σας ενημερώσω ότι έχετε υπερβεί το μηνιαίο όριο δεδομένων της σύνδεσής σας.

Εγώ: Συγνώμη? Απεριόριστο είναι το συμβόλαιό μου.

Υπάλληλος: Είναι απεριόριστο στα πλαίσια λογικής χρήσης.

Εγώ: Πλάκα μου κάνετε ρε παιδιά πάλι? Τι θα πεί λογική χρήση? Εγώ κρίνω ότι μια λογική χρήση είναι να έχω το torrent ανοιχτό 24/7.

Υπάλληλος: Λογική χρήση σημαίνει ΧΧ gigabyte ανά μήνα.

Εγώ: Τότε γιατί το λέτε απεριόριστο?

Υπάλληλος: ......

Το κλείνουμε, διαβάζω το συμβόλαιο, όντως υπήρχε τέτοιος όρος.... Λέω την κάτσαμε φίλε, θα περιμένουμε τον επόμενο μήνα πάλι για ίντερνετ. Περνάει ο μήνας, ξεκινάω να βλέπω λίγο youtube με ορισμό ποιότητας στα 360p για να μην καταναλώνουμε πολλά... Μετά από 5-6 μέρες, μου χαλάει ξανά η συσκευή... Το ίδιο ακριβώς πράγμα, το έβαζα στις θύρες και δεν άναβε ούτε το λαμπάκι.... Ρίχνω μερικά γαμωσταυρίδια, πάω στο κατάστημα  η ίδια ιστορία.... Παιδιά τους λέω δεν υπάρχετε, θέλω άμεσα διακοπή συμβολαίου και να μην ξαναπατήσω. Πλήρωσα τη ρήτρα και χαιρέτησα.

Τέτοια τραγική after sale εξυπηρέτηση, δεν έχω ξαναβιώσει. Αγγίζει Imho τα όρια παράνοιας....

Συμπέρασμα: διαβάζετε με προσοχή οποιοδήποτε συμβόλαιο, ας είναι και 100 σελίδες....

Επεξ/σία από Alchemist`
  • Like 8
  • Thanks 4
  • Confused 1
  • Sad 10
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Alchemist` είπε

Ας πω και εγώ άλλη μια από πλευράς πελάτη.... Η τελευταία μου επαφή με vodafone, ούτε απέξω δε περνάω πλέον:

  Απόκρυψη περιεχομένων

- Βρέθηκα με τα πολλά σε μία άλλη πόλη για περίπου 8 μήνες. Βρίσκω ένα ερείπιο για νοίκι που δέχτηκε να μου κάνει συμβόλαιο για τόσο μικρό διάστημα αλλά ζωή χωρίς ίντερνετ δεν υφίσταται... Όλες οι εταιρείες δίνανε πακέτα για 1 χρόνο και πάνω, οπότε μου ήρθε η τρομερή ιδέα να πάρω USB συσκευή για PC με 3G internet μεσω κάρτας SIM (δεν ξέρω καν πως λέγεται αυτή η υπηρεσία δεν έχω ξανασχοληθεί).

Πάω στη vodafone με τα πολλά, μου δείχνουν κάτι πακέτα με 20gigabyte κτλπ και λεω τι 20gb ρε παιδιά? Ούτε για μέρα στο youtube δε φτάνουν αυτά.... Υπάρχει κάτι χωρίς όριο? Βεβαίως μου απαντάει, υπάρχει απεριόριστο.... Τέλεια, υπογράφω σύμβαση 30+ σελίδων, μου δίνουν την συσκευή USB με την SIM και φεύγω... 50ευρώ/μήνα το κόστος.

Πρώτες 2-3 ημέρες όλα καλά, την επόμενη σταματάει ξαφνικά να δουλεύει η συσκευή... Πηγαίνω λοιπόν πίσω και λέω στον υπάλληλο ότι το USB δεν δουλεύει και δεν έχω ίντερνετ... Τι μπορώ να κάνω κτλπ....

Υπάλληλος (κοπελίτσα ~20 χρονών, αστροπέλεκας με την τεχνολογία): Μου λέτε ότι η συσκευή σας δεν δουλεύει, θα μου την αφήσετε να την δώσω στο τεχνικό τμήμα και σε 10 μέρες θα μας πουν αν έχει πρόβλημα (όχι να το επισκευάσουν, να διαπιστώσουν αν έχει όντως πρόβλημα και εγώ δε λέω ψέματα)

Εγώ: Κούκλα μου χρυσή, το λαμπάκι της συσκευής δεν ανάβει καν όταν το συνδέσεις στο USB, γιατί χρειάζεται τεχνικό τμήμα για να διαπιστώσει αν έχει πρόβλημα και γιατί αυτό χρειάζεται 10 μέρες?

Υπάλληλος: Δεν μπορώ να σας απαντήσω, αρμόδιο είναι το τεχνικό τμήμα.

Εγώ: Ωραία, θα έχω κάποια αντικατάσταση;

Υπάλληλος: Μονο αν διαπιστωθεί από το τεχνικό τμήμα ότι υπάρχει πρόβλημα. Σε 10 μέρες...

Εγώ: 50 ευρώ το μήνα δίνω, και για 10 μέρες δεν θα έχω ίντερνετ χωρίς λόγο? Με κοροϊδεύεις? (σημείωση λόγω δουλειάς κουβαλούσα μαζί μου το λαπτοπ) Μισό λεπτό να ανοίξω το λαπτοπ να διαπιστώσεις ότι έχει πρόβλημα.

Υπάλληλος: Δεν μπορώ να διαπιστώσω κάτι από τον δικό σας υπολογιστή. Μπορεί να έχει αυτός πρόβλημα και δεν είμαι αρμόδια!

Εγώ: Υποτίθεται κατάστημα τεχνολογίας είστε, δεν υπάρχει εδώ ένας *αμημένος υπολογιστής με θύρα USB ώστε να δεί κάποιος αρμόδιος ότι δεν δουλεύει?

- Με τα πολλά πετάγεται ένα παλικάρι (υπάλληλος2), να ' ναι καλά το παιδί όπου βρίσκεται, μου ζητάει το USB, το βάζει στον υπολογιστή του ταμείου και βλέπει ότι όντως δεν δουλεύει. "Βλέπω ότι όντως έχει πρόβλημα η συσκευή αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να αποφασίσω εγώ για την αντικατάσταση, αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Επειδή όμως είναι πασιφανές ότι έχει πρόβλημα, θα το στείλω στους τεχνικούς με ανάλογη σημείωση ώστε να εξυπηρετηθείτε το συντομότερο"

Εγώ: (ηρεμούν γενικώς τα πνεύματα, λογικός άνθρωπος) Κατανοητό ότι δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άμεσα. Έχω κάποια έκπτωση στον λογαριασμό μου για το διάστημα που κρατάτε τη συσκευή μου?

Υπάλληλος2: Βεβαίως, θα πάτε στα κεντρικά της Vodafone (Αθήνα) να υποβάλλετε κάποια δικαιολογητικά (δεν θυμάμαι ακριβώς τι, μέσα σ αυτά ήταν το δελτίο εξυπηρέτησης του δικού τους τεχνικούς τμήματος!) και θα σας γίνει ανάλογη έκπτωση. Γράφει σ ένα χαρτάκι κάποιο τηλέφωνο και μου το δίνει...

Εγώ: Ρε παιδιά είστε σοβαροί? Όλη η διαδικασία γίνεται μέσω της εταιρείας σας, εγώ θα πρέπει να πάω στα κεντρικά να πω πόσες μέρες μου κρατήσατε την συσκευή και δεν μου παρέχετε καμία υπηρεσία? Δεν μπορείτε να τους ενημερώσετε από το κατάστημά σας?

Υπάλληλος2: Δυστυχώς όχι. Αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας.

Εγώ: Τέσπα, επειδή το ίντερνετ μου είναι απαραίτητο και δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη, πόσο κάνει μια τέτοια συσκευή να την αγοράσω ξανά.

Υπάλληλος2: Το κόστος για αγορά χωρίς συμβόλαιο είναι 120!!!!!! ευρώ.

Εγώ: (με πιάνει νευρικό) για μια συσκευή USB που απλά δέχεται μία SIM? Εντάξει, προφανώς μας κοροϊδεύετε....

Εκεί απλώς έφυγα.... Για να τελειώσει το στόρυ, μετά από 10 μέρες μου είπαν ότι όντως η συσκευή έχει πρόβλημα και μου δώσαν άλλη. Δεν μου έκαναν καμία έκπτωση. Χαρά εγώ με το που είχα ξανά ίντερνετ, με το που γυρνάω αρχίζω ανηλεώς το youtube, update όλο το steam library Και δεν συμμαζεύεται.... Μετά από 3-4 ημέρες με καλούν στο κινητό από την Vodafone:

Υπάλληλος κεντρικών: Καλησπέρα κύριε Αλχημιστή, επειδή έχετε νέα σύνδεση, πήρα να σας ενημερώσω ότι έχετε υπερβεί το μηνιαίο όριο δεδομένων της σύνδεσής σας.

Εγώ: Συγνώμη? Απεριόριστο είναι το συμβόλαιό μου.

Υπάλληλος: Είναι απεριόριστο στα πλαίσια λογικής χρήσης.

Εγώ: Πλάκα μου κάνετε ρε παιδιά πάλι? Τι θα πεί λογική χρήση? Εγώ κρίνω ότι μια λογική χρήση είναι να έχω το torrent ανοιχτό 24/7.

Υπάλληλος: Λογική χρήση σημαίνει ΧΧ gigabyte ανά μήνα.

Εγώ: Τότε γιατί το λέτε απεριόριστο?

Υπάλληλος: ......

Το κλείνουμε, διαβάζω το συμβόλαιο, όντως υπήρχε τέτοιος όρος.... Λέω την κάτσαμε φίλε, θα περιμένουμε τον επόμενο μήνα πάλι για ίντερνετ. Περνάει ο μήνας, ξεκινάω να βλέπω λίγο youtube με ορισμό ποιότητας στα 360p για να μην καταναλώνουμε πολλά... Μετά από 5-6 μέρες, μου χαλάει ξανά η συσκευή... Το ίδιο ακριβώς πράγμα, το έβαζα στις θύρες και δεν άναβε ούτε το λαμπάκι.... Ρίχνω μερικά γαμωσταυρίδια, πάω στο κατάστημα  η ίδια ιστορία.... Παιδιά τους λέω δεν υπάρχετε, θέλω άμεσα διακοπή συμβολαίου και να μην ξαναπατήσω. Πλήρωσα τη ρήτρα και χαιρέτησα.

Τέτοια τραγική after sale εξυπηρέτηση, δεν έχω ξαναβιώσει.

Συμπέρασμα: διαβάζετε με προσοχή οποιοδήποτε συμβόλαιο, ας είναι και 100 σελίδες....

Με πιάσανε τα νεύρα μου και μόνο που διάβασα κάτι τέτοιο. Καλώς ή κακώς έτσι είναι ακριβώς τα πράγματα και γω περιμένω ανάλογες συμπεριφορές σε τέτοιες περιπτώσεις. Απεριόριστο στο χωριό μου σημαίνει - χωρίς περιορισμούς-, αλλά μάλλον στο δικό τους σημαίνει -χωρίς περιορισμούς, ομως με περιορισμούς-.... 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πως έχω την αίσθηση ότι όλο το καρτέλ (voda wind cosmote) δουλεύουν ακριβώς με την ίδια λογική...

Καλά και συ παιδί της τεχνολογίας δεν μπήκες στον κόπο να googlareis τι σου πουλάνε..? 

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Καλά και συ παιδί της τεχνολογίας δεν μπήκες στον κόπο να googlareis τι σου πουλάνε..? 

Δεν είχε ίντερνετ

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Τρελή ιστορία με τρελό εργαζόμενο(το ανάποδο):

παιρνω σήμερα τηλέφωνο σε κατάστημα που πουλάει είδη κατοικίδιων και ζωοτροφές.

-Ναι γεια σας, θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε διαθέσιμη στο κατάστημα σας την σκυλοτροφή ro*** c****, είτε την br*** για σκύλο 15 κιλών ενήλικα. 

-ναι σαν κατάστημα φέρνουμε μόνο την πρώτη, μισό λεπτό να δω αν είναι στο κατάστημα μας διαθέσιμη.

-ναι, παρακαλώ

- ναι με ακούτε; 

- ναι, πείτε μου

- ξέρετε την έχω μόνο σε ληγμένη, ημερομηνία λήξης πριν 1 μήνα, σας εγγυώμαι ότι το κατοικίδιο σας δεν θα πάθει τίποτα, θα την πάρετε μισή τιμή.

- Όχι ευχαριστω θα προτιμήσω μια που δεν έχει λήξει.

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, taslikos είπε

Τρελή ιστορία με τρελό εργαζόμενο(το ανάποδο):

παιρνω σήμερα τηλέφωνο σε κατάστημα που πουλάει είδη κατοικίδιων και ζωοτροφές.

-Ναι γεια σας, θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε διαθέσιμη στο κατάστημα σας την σκυλοτροφή ro*** c****, είτε την br*** για σκύλο 15 κιλών ενήλικα. 

-ναι σαν κατάστημα φέρνουμε μόνο την πρώτη, μισό λεπτό να δω αν είναι στο κατάστημα μας διαθέσιμη.

-ναι, παρακαλώ

- ναι με ακούτε; 

- ναι, πείτε μου

- ξέρετε την έχω μόνο σε ληγμένη, ημερομηνία λήξης πριν 1 μήνα, σας εγγυώμαι ότι το κατοικίδιο σας δεν θα πάθει τίποτα, θα την πάρετε μισή τιμή.

- Όχι ευχαριστω θα προτιμήσω μια που δεν έχει λήξει.

Επρεπε να του πεις "φατην εσυ"

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

 

Μου χει τυχει και μενα με βιταμινες το ανοιξα και ηταν για πεταμα ειχε παρει υγρασια .

Πες "Ερχομαι με το πεινασμενο λυκοσκυλο " ακομα καλυτερα :P

 

 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...