Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, divo είπε

Τον πελατη τον αφήνουμε να κοιταξει μονος του, Παμε ΜΙΑ φορα και τον ρωταμε αν θελει κατι να τον εξυπηρετήσουμε και τον ενημερωνουμε οτι αν χρειαστει κατι να μας πει και φευγουμε. Μεχρι εκει... Αν φοβασαι μην κλεψει τιποτα κοιτα τον απο μακρια. 

Ακολουθώντας τον του μηδενίζεις τις αυθόρμητες αγορές και το πιθανότερο ειναι, απλα να φυγει. Οι πελατες κατα 80% αγοραζουν με το ματι.

Εκτός αν βιάζεσαι να τον διώξεις.😂

δε νομιζω να θελε να τον κρατησει το συγκεκριμενο :P

 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, mirrage είπε

Φρέσκο πράμα παιγμένο προ ολίγον λεπτών...

09:11 βλέπω πελάτη να κοιτά στα είδη ήχου, πλησιάζω αλλά αυτός παέι από άλλη μεριά και τον ακολουθώ.
Τον πλησιάζω σε λογική απόσταση και...

Εγώ: Καλημέρα σας, μπορώ να σας βοηθήσω?
Πελ: Εσύ τους πελάτες του ακολουθείς από πίσω?
Εγώ: Τι εννοείτε?
Πελ: Εσύ τους πελάτες του ακολουθείς από πίσω?
Εγώ: Ήθελα να δω αν χρειάζεστε κάτι.
Πελ: Στο λέω για τρίτη φορά να δω αν θα το καταλάβεις
         Εσύ τους πελάτες του ακολουθείς από πίσω?
Εγώ: (Έχω αρχίσει να φορτώνω αλλά αντιλαμβάνομαι πως κάποια βίδα είναι λάσκα).
          Δεν σας καταλαβαίνω...Αν θέλετε κάτι μου λέτε...
Πελ: Δεν κάνεις για πωλητής ρε φίλε...καλύτερα παράτα τα...
Εγώ: Όπως νομίζετε, αν θέλετε κάτι όμως πείτε μου.

Μετά έμαθα πως σε συνάδελφο που πήγε να τον εξυπηρετήσει από μπροστά του είπε νευρικά
¨Φύγε! Φύγε!Φύγε! Δεν θέλω τίποτα!"

Μπορεί να είναι πολιτική του καταστήματος αλλά και εγώ όταν νοιώσω ότι κάποιος πωλητής είναι συνεχώς δίπλα μου σηκώνομαι και φεύγω.

  • Like 5
  • Thanks 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, divo είπε

Τον πελατη τον αφινουμε να κοιταξει μονος του, Παμε ΜΙΑ φορα και τον ρωταμε αν θελει κατι να τον εξυπηρετισουμε και τον εννημερωνουμε οτι αν χρειαστει κατι να μας πει και φευγουμε. Μεχρι εκει... Αν φοβασε μην κλεψει τιποτα κοιτα τον απο μακρια. 

Ακολουθώντας τον του μηδενίζεις τις αυθόρμητες αγορές και το πιθανότερο ειναι, απλα να φυγει.

Εκτός αν βιάζεσαι να τον διώξεις.😂

Δεν κατάλαβες τι έγινε...
Στην 1 και μοναδική επαφή που είχαμε έγινε αυτός ο διάλογος.
Δεν τον ακολουθούσα συνεχώς.Τονε είδα από μακρυά.

Όσο για την ουσία αυτού που λες αν έχετε θέμα με το πόσες
φορές η από πόσο κοντά σας ακολουθούν οι πωλητές να κάνετε
παράπονα στου ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ και μόνο η ακόμα κ.
Έτσι εμείς θα ακούσουμε τα εύσημα που ακολουθούμε την πολιτική
και κάποια στιγμή αν τα σχόλεια πολλαπλασιαστούν ίσως σταματήσουν
να μας πρήζουν για να σας πρήζουμε.
Πίστεψέ με ούτε εμείς θέλουμε να σπάμε μπάλες. 😉

Επεξ/σία από mirrage
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, mirrage είπε

Δεν κατάλαβες τι έγινε...
Στην 1 και μοναδική επαφή που είχαμε έγινε αυτός ο διάλογος.
Δεν τον ακολουθούσα συνεχώς.Τονε είδα από μακρυά.

Όσο για την ουσία αυτού που λες αν έχετε θέμα με το πόσες
φορές η από πόσο κοντά σας ακολουθούν οι πωλητές να κάνετε
παράπονα στου ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ και μόνο η ακόμα κ.
Έτσι εμείς θα ακούσουμε τα εύσημα που ακολουθούμε την πολιτική
και κάποια στιγμή αν τα σχόλεια πολλαπλασιαστούν ίσως σταματήσουν
να μας πρήζουν για να σας πρήζουμε.
Πίστεψέ με ούτε εμείς θέλουμε να σπάμε μπάλες. 😉

Το έχω κάνει και οι περισσότεροι (σχεδόν όλοι) δεν παίρνουν από λόγια. Οπότε προσωπικά σταματώ να πηγαίνω στο κατάστημα εκτός εάν δεν υπάρχει -κυριολεκτικά- άλλη εναλλακτική (και ας είναι και χειρότερη ή πιο ακριβή).

Επεξ/σία από l337
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, l337 είπε

Το έχω κάνει και οι περισσότεροι (σχεδόν όλοι) δεν παίρνουν από λόγια. Οπότε προσωπικά σταματώ να πηγαίνω στο κατάστημα εκτός εάν δεν υπάρχει -κυριολεκτικά- άλλη εναλλακτική (και ας είναι και χειρότερη ή πιο ακριβή).

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το παράπονο παιδιά.
Ακόμα καλύτερα από την προσωπική κουβέντα είναι το mail.
Γιατί εκεί προσμετράται σε δείκτες που αν αλλοιωθούν αρχίζουν
κ ιδρώνουν πολλοί κρόταφοι...
Η στο fb...
Αλλά πίστεψέ με μας πρήζουν όσο δεν πάει. Αν δεν έχεις δουλέψει
retail δεν μπορείς να το καταλάβεις.

Επεξ/σία από mirrage
  • Like 1
Δημοσ.

Μπαίνω στον παλιο cloud σέρβερ που είχε τα παλιά emails, και το παλιο site, και αρχίζω να ψαχουλεύω, καθώς κάτι δεν μου πήγαινε καλά, καθως μια κατεβάζανε emails και μια όχι.

Ψαχνω ψάχνω, ξαφνικά μπαίνω στα forwards, και βλέπω ότι τα emails του κ.Αφεντικού γίνονται forward σε μια διευθυνση email άγνωστη. Την googlάρω, και βλέπω ότι

αυτή η διεύθυνση mail ανήκει σε μια Τσέχικη εταιρία μαιμού, η οποία είναι γνωστή για απάτη.

ΕΓΩ: κ.Αφεντικό, ανακάλυψα ότι τα emails σας διαβάζονται απο αυτους. Είναι πολύ σοβαρό αυτό, καθώς εδώ και έναν χρόνο διαβάζουν τα emails σας!!!

Αφεντικό: Σοβαρα????? Ααααα γιαυτό την άλλη φορά που είχα παρε δώσε με κάτι Πολωνούς, τους στείλαμε 8.000 €, και μας είπανε ότι δεν τα λάβανε ποτέ, και τελικά τα χάσαμε αυτά τα λεφτα!

ΕΓΩ: Συγνώμη, χάσατε 8.000 €, και δεν υποψιαστήκατε τίποτε? Ο προηγούμενος IT δεν σας είπε τίποτε?

Αφεντικό : O προηγούμενος ΙΤ ήταν ένας μαλάκας που δεν ενδιαφερόταν για τίποτε, και όπως είδατε απο την πρώτη ημέρα, δεν μας άφησε ούτε κωδικούς! Απλά έκανε το 8ωρό του και έφευγε.....

Εγω: (Σκεφτομαι...) Για κάτσε ρε φίλε, μήπως ο προηγούμενος ΙΤ δεν ήταν τόσο μαλακας τελικά όσο μου λένε? Μήπως απλά δεν μπορούσε να βγάλει άκρη και δεν νοιαζότανε για τίποτε?

Αφεντικό : Πηγαίντε τώρα αμέσως στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με τα στοιχεία.

Εγώ : Ok, να πάω, αλλά δεν νομίζω να βγει άκρη.

Πηγαίνω στην Δίωξη, με ρωτάει ο αξιωματικός τί υποδομές είχανε, του τα λέω, βάζει τα γέλια! Μου λέει ούτε καν θα ασχοληθούμε, αυτό να πεις στο αφεντικό σου!

(Btw, είχανε 14 υπολογιστές, διπύρυνους, ο καθένας με μνήμη 1 GB, με σπασμένα Windows και Office, γεμάτα ιούς, χωρίς antivirus, το ρούτερ είχε username/pass user/user, ο παλιος server είχε admin/ abcd1234 , o cloud server που ήτανε το παλιο σάιτ και τα mails είχε κωδικό admin/ aa123456aa!!. Και δεν κάνω πλάκα! Με τα χίλια ζόρια τον έπεισα να αλλάξει υπολογιστές, να βάλουμε καθαρά Windows/Office, και τουλάχιστον Antivirus. Ομολογώ ότι έκανε μια επένδυση 10.000€, αφού τον φόβισα ότι αν μπει μια εφορία εδώ θα σε σκίσει με σπασμένα πράγματα.....και εφόσων οι καινούριοι συνάδελφοι, του είπανε ότι δεν μπορούν να δουλέψουν σε αυτούς τους υπολογιστές)

BTW2 : απο τους 14 υπαλλήλους, οι 8 ήμασταν όλοι καινούριοι. Λίγο πριν παραιτηθώ, είχα μάθει ότι οι περισσότεροι πριν απο εμάς την κάνανε νύχτα, μην αφήνωντας ούτε κωδικούς, ούτε υλικό, ούτε τι έχει γίνει μέχρι τότε στον εκάστοτε τομέα. Οπότε όλοι μας, έπρεπε να βγάλουμε άκρη απο το χάος, φανταστείτε πχ, τις 2 καινούριες λογίστριες που δεν ξέρανε απο που να το πιάσουνε το θέμα...Φανταστείτε και εμένα που δεν είχα καν κωδικούς)

Εγώ: κ Αφεντικό, πήγα και μου είπανε ότι δεν μπορούνε να βοηθήσουνε. Το security breach που έχει γίνει είναι πολύ σοβαρό. Θα πρέπει να αλλαχτούν όλα. Θα πρέπει να αλλάξετε κωδικούς Winbank, Taxis, όλα γενικά πρέπει να αλλάξουν!Πρέπει να πάτε στην τράπεζα να αλλάξετε όλες τις κάρτες σας, πιστωτικές,χρεωστικες κλπ. Αλλιώς θα έχετε πάλι πολύ σοβαρό πρόβλημα, θα ξαναγίνει χοντρή μαλακία

Αφεντικό: Εντάξει κ. Liquid, είστε λίγο υπερβολικός. Σιγά τώρα μην αλλάζουμε τα πάντα, για ένα hack! Εγινε μια φορά κάτι, πλέον είναι δουλειά σας να μην ξαναγίνει

Εγώ: Σοβαρά μιλάτε τώρα? Χάσατε 8.000 και το παίρνετε τόσο ελαφρά? Φυσικά και θα ξαναγίνει! Εγώ τα έχω κλειδώσει όλα, έχω αλλάξει στα πάντα κωδικούς, έχω εξασφαλίσει να μην ξαναγίνει! Την ξέρω την δουλειά μου! Εσείς δεν ανησυχείτε για τα στοιχεία που μπορεί να έχουν διαρεύσει???

Αφεντικο: Έχω πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθώ!

Εγώ : Οπότε δεν σας ενδιαφέρει αν θα πάθετε ξανα καμιά ζημιά.....αν γίνει όμως το οτιδήποτε, μην κατηγορήσετε εμένα μετά!

Τα είχα πει και στους υπόλοιπους, ειδικά στην λογίστρια που έκανε τις πληρωμές. Κάποια στιγμή με πιάνει παραπέρα, και μου λέει

Λογίστρια: Να σου πω, τον έπρηξα και εγώ να αλλαχτούν κωδικοι κλπ, και μου είπε "Αφήστε τι λέει ο κύριος LiquidTroll, αυτά είναι γραφικότητες, δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτε.Ρώτησα εγώ έναν φίλο μου, και μου λέει ότι σιγα, δεν έγινε και τίποτε!". Εσύ τον προειδοποίησες. Στείλτου και ένα email, με γραπτή αναφορά το τι ανακάλυψες, τους κινδύνους και τι σου είπανε στην Δίωξη, ούτως ώστε άν γίνει κάτι να είσαι καλυμμένος.Στα @@ σου, μην ασχοληθείς ξανά με το θέμα.

Εκεί λοιπόν κατάλαβα, γιατί ο προηγούμενος ΙΤ, δεν ασχολήθηκε με τίποτε, και ήταν 100% στα παπαρια του.

Και εγώ είμαι σε μια φάση που δεν ξέρω τι να κάνω, να σταματήσω να είμαι επαγγελματίας και να τους κοροιδεύω? Δεν θα μπορούν να δουλέψουν σωστά.

Να συνεχίσω να προσπαθώ να βάλω τάξη το μπουρδέλο, και να ακούω μπινελίκια απο πάνω?

 

  • Like 7
  • Sad 3
Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, mclein² είπε

κυριε λικουιντ, ολο με γυναικες εχετε ψου-ψου-ψου....🤣

και παντα παραπερα, να μην υπαρχουν αδιακριτα ματια :P

 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, mclein² είπε

κυριε λικουιντ, ολο με γυναικες εχετε ψου-ψου-ψου....🤣

Ναι είδες? Απλά το συζητήσαμε, γιατί αν γινότανε λάθος πληρωμη σε κανα άλλο λογαριασμο, ή χανόντουσαν λεφτά, η λογίστρια και εγώ θα βρίσκαμε τον μπελά μας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, divo είπε

Μηπως εχεις κατανοησει λαθος την πολιτική της εταιρειας. Ουτε οι κινεζοι δεν το κανουν αυτο. Στις αυθόρμητες αγορες βασιζονται ακομα και τα ΣΜ γι αυτο γινεται η μαχη του ραφιου. Κι εσας σας λενε τρέχτε πισω του? Μια επαφη και ενα 'πως μπορω να βοηθήσω το καταλαβαινω'.

Προσοπικα παντως σε ενα καταστημα που με ειχαν πρει απο πίσω το μόνο που κατάφεραν ηταν να μην ψωνίσω τίποτα. Στις μεγαλες αλλισιδες οταν δεν εχει πελατη καποιος ερχτε παντα κοντα μου μου λεει το παραπανω του απαντάω οτι κοιτάω και αν θέλω κάτι θα του πω και τελος. Μιλαω για media kotsovolo  κλπ.

Οχι.
Αν και συμφωνώ για το κυνηγητό οι οδηγίες είναι σαφείς.
Από κοντά ΠΑΝΤΑ.
 

Επεξ/σία από mirrage
Δημοσ.
Στις 24/7/2019 στις 2:19 ΜΜ, deafman είπε

Μεσιτικό γραφείο Αθήνας, ανταλλάσσω email με κάποια ενδιαφερόμενη για σπίτι που διαθέτουμε στο Λουτράκι.

Με ρωτάει διάφορα που την καλύπτω και τέλος με ρωτάει για θέση πάρκινκ.

ενημερώνω ξεκάθαρα οτι δεν αντιστοιχεί θέση παρκινκ στο διαμέρισμα και ρωτάω αν είναι πρόβλημα αυτό για να μην κάνω την διαδρομή μέχρι Λουτράκι τσάμπα.

(δυστυχώς πρόκειται για σπίτι γνωστού και το αναλάβαμε πιο πολύ για εξυπηρέτηση πιστεύοντας ότι θα τελείωνε πιο εύκολα απ ότι κατέληξε να κρατάει).

Μου λέει να το δούμε χωρίς να μου παρουσιάζει το πάρκινκ ως πρόβλημα.

Δανείζομαι αυτοκίνητο απο συγγενικό πρόσωπο γιατί το δικό μου δεν είναι στα καλά του και ξεκινάω.

Στα μισά στην εθνική το αμάξι αρχίζει υπόνοια ρεταρίσματος, μπαίνοντας Λουτράκι το αμάξι κυριολεκτικά αγκομαχάει και προσπαθώ να το φτάσω μέχρι το σημείο συνάντησης γιατί δεν ήθελα να με αφήσει και στην ερημιά.

Παρκάρω κατά τύχη κοντά στο σπίτι που πήγαινα. Αρκετά νωρίτερα και από το ραντεβού και κανονίζω με οδική βοήθεια αφού μίλησα με το μάστορα οτι δεν παίζει το αμάξι να γυρίσει έτσι Αθήνα. Φεύγει το αμάξι με γερανό και μένω να περιμένω. (εντυπωσιακό οτι σε μισή ώρα το είχαν ήδη πάρει)

Η μόνη σκέψη λπν πλέον που μπορέι  να μου φτιάξει τη μέρα είναι οτι μπορεί να ξεμπερδέψουμε με το σπίτι.

Έρχεται η κυρία με καθυστέρηση κλασσικά, της δείχνω το σπίτι και η πρώτη ερώτηση της : Πάμε να μου δείξετε και ποια θέση πάρκινκ μου αντιστοιχεί στην πυλωτή?

Έχασα τα πάντα εκέι. της λέω όπως ενημερωθήκατε δεν υπάρχει ιδιωτικός χώρος στάθμευσης.

Μ λέει εγώ με το γραφείο σας που μίλησα αλλιώς με ενημέρωσαν. Δεν έχετε καλή επικοινωνία με τους συναδέλφους σας. Εγώ θέλω χώρο πάρκινκ. (Με μένα μίλαγε μόνο εν το μεταξύ)

Και απορώ: της λές δεν έχει πάρκινκ, η ελπίδα της ήταν οτι ξαφνικά απο κοντά θα είχε? Και γύρω οι δρόμοι ελεύθεροι να παρκάρεις όπου θες.

της έδειξα την πόρτα εξόδου και την παρακάλεσα να φύγει αφού ενημέρωσα οτι μιλούσε με μένα απο την αρχή και απλά μου έφαγε μια εργάσιμη χωρίς λόγο (μη πώ για τα έξοδα μετακίνησης που δε τα φορτώνω ποτέ anyways).

το θέμα είναι ότι δε νευρίασε γιατί ήξερε ότι έτσι ήταν τα πράγματα. απλά έφυγε... και εγώ ακόμα απορώ γιατί....

Επιστροφή με προαστιακό πίσω 

Γιατί είναι μ@λακισμένη. Κυκλοφορούν πολλές τέτοιες.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Θα μου πεις χρειαζόταν όλα αυτα; Αδιαφορώ, εγώ απλά διεκδίκησα τα δεδουλευμένα μου που μου τα αρνήθηκε και στο φινάλε ο καθένας παίρνει οτι του αξίζει σε αυτη τη ζωη...

Όχι μόνο χρειάζονταν. Επιβάλλονται αυτά. Πρέπει να μπαίνει φρένο που και που στην ασυδοσία.

Μακάρι περισσότεροι εργαζόμενοι να έβρισκαν το θάρρος να το κάνουν, γιατί κάτι τέτοιοι τύποι είναι για τα σίδερα.

  • Like 9
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, LiquidTroll είπε

ΕΓΩ: Συγνώμη, χάσατε 8.000 €, και δεν υποψιαστήκατε τίποτε? Ο προηγούμενος IT δεν σας είπε τίποτε?μπινελίκια απο πάνω?

Καλά εκεί δεν του είπες...εμένα που στο βρήκα δεν θα μου δώσεις 800€...

Δεν απάντησες αν η επιχείρηση είναι απο Θεσσαλονίκη...υποψιάζομαι κάτι

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, masteripper είπε

Καλά εκεί δεν του είπες...εμένα που στο βρήκα δεν θα μου δώσεις 800€... 

Δεν απάντησες αν η επιχείρηση είναι απο Θεσσαλονίκη...υποψιάζομαι κάτι 

Αθηνα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...