Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω μια ερώτηση.
Είμαι διαχειριστής ενός eshop το οποίο το έχω φτιάξει με έναν φίλο και αυτή τη στιγμή έχω 2 προσφορές από γνωστές Courier στις οποίες από τη μια με συμφέρει να στέλνω μια κατηγορία προϊόντων (πχ πακέτα μέχρι 2 κιλά) και στην άλλη κούριερ με συμφέρει να στέλνω άλλη κατηγορία (πχ δυσπρόσιτα).
Είναι σωστό να δουλεύω και τις 2 Courier με αυτόν τον τρόπο;
Ο πελάτης σε αυτή την περίπτωση δεν θα ξέρει με ποια Courier θα σταλεί το πακέτο πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Στο email που στέλνω τον αριθμό παραγγελίας θα εμφανίζεται και με ποια courier έχω κάνει την αποστολή.
 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Nemogr είπε

Καλησπέρα, έχω μια ερώτηση.
Είμαι διαχειριστής ενός eshop το οποίο το έχω φτιάξει με έναν φίλο και αυτή τη στιγμή έχω 2 προσφορές από γνωστές Courier στις οποίες από τη μια με συμφέρει να στέλνω μια κατηγορία προϊόντων (πχ πακέτα μέχρι 2 κιλά) και στην άλλη κούριερ με συμφέρει να στέλνω άλλη κατηγορία (πχ δυσπρόσιτα).
Είναι σωστό να δουλεύω και τις 2 Courier με αυτόν τον τρόπο;
Ο πελάτης σε αυτή την περίπτωση δεν θα ξέρει με ποια Courier θα σταλεί το πακέτο πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Στο email που στέλνω τον αριθμό παραγγελίας θα εμφανίζεται και με ποια courier έχω κάνει την αποστολή.
 

Aφού στο email επιβεβαίωσης θα έχει γίνει η διαλογή της εταιρείας courrier, όλα καλά.  Τι με νοιάζει εμένα με ποια courrier θα σταλει το πακέτο πριν παραγγειλω? Μολις παραγγειλω με νοιαζει να εχω ολες τις λεπτομερειες και πληροφοριες

Δημοσ.

Καλησπέρα, σε άλλα καταστήματα από ότι είδα βάζουν τον πελάτη να επιλέξει κατά την ολοκλήρωση τις παραγγελίας με ποια courier θέλουν να γίνει η αποστολή (πολλές φορές με ίδια έξοδα) . 
Εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά επειδή δεν ξέρω πως το βλέπει ο κόσμος έκανα και αυτό το post.

Δημοσ.

Λιγότερες επιλογές = λιγότερο maintenance. Κάνε την επιλογή αυτόματα κι άσε τον χρήστη στην άγνοια. Ούτως ή άλλως η συγκεκριμένη πληροφόρηση του είναι άχρηστη.

Δημοσ.

Λαθος

Ο αγοραστής πρεπει να γνωρίζει με ποια εταιρεία θα παραλάβει και να εχει στη διάθεσή του και αριθμό παρακολούθησης με το εμαιλ επιβεβαιώσεις.

Αν βέβαια θέλετε να είστε σοβαρή εταιρεία, αλλιώς μη στέλνετε και εμαιλ ή μην απαντάτε και στα μηνύματα των πελατών σας όπως κάνει το 99% των Ελληνικων e-shop.

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
2 hours ago, UncleKim said:

Aφού στο email επιβεβαίωσης θα έχει γίνει η διαλογή της εταιρείας courrier, όλα καλά.  Τι με νοιάζει εμένα με ποια courrier θα σταλει το πακέτο πριν παραγγειλω? Μολις παραγγειλω με νοιαζει να εχω ολες τις λεπτομερειες και πληροφοριες

Σε νοιάζει, γιατί μερικές courier όπως η Γενική Ταχυδρομική είναι απαράδεκτες.
Θα προτιμούσα να πληρώσω 3-5€ παραπάνω αρκεί να μου ερχόταν όπως θα έπρεπε.

Επίσης η ΓΤ μπορεί να είναι απαράδεκτη μόνο εκεί που μένω εγώ. Στην περιοχή μου δηλαδή... και σε κάποια άλλη περιοχή να είναι η καλύτερη...

Μπορεί να έχω ACS Κατάστημα κάτω από το σπίτι μου, οπότε να μπορώ να το παραλαμβάνω πιο γρήγορα (χωρίς να περιμένω τον courier) από την συγκεκριμένη εταιρεία.

Οπότε καλό είναι να και να γνωρίζω με ποια εταιρεία θα μου έρθει και αν είναι δυνατόν να μπορώ να επιλέξω εγώ ποια εταιρεία θέλω και ας υπάρχει διαφορά στην χρέωση.
By default ας είναι επιλεγμένη η φθηνότερη, γιατί τους περισσότερους μπορεί να μην τους νοιάζει.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Nemogr είπε

Καλησπέρα, έχω μια ερώτηση.
Είμαι διαχειριστής ενός eshop το οποίο το έχω φτιάξει με έναν φίλο και αυτή τη στιγμή έχω 2 προσφορές από γνωστές Courier στις οποίες από τη μια με συμφέρει να στέλνω μια κατηγορία προϊόντων (πχ πακέτα μέχρι 2 κιλά) και στην άλλη κούριερ με συμφέρει να στέλνω άλλη κατηγορία (πχ δυσπρόσιτα).
Είναι σωστό να δουλεύω και τις 2 Courier με αυτόν τον τρόπο;
Ο πελάτης σε αυτή την περίπτωση δεν θα ξέρει με ποια Courier θα σταλεί το πακέτο πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Στο email που στέλνω τον αριθμό παραγγελίας θα εμφανίζεται και με ποια courier έχω κάνει την αποστολή.
 

Θα συνιστούσα να δεις την εκδοχή με έξτρα χρέωση να έχει τον τελευταίο λόγο ο πελάτης για την αποστολή / χρέωση των μεταφορικών.

Εναλλακτικά κάλυψε έξ ολοκλήρου τα έξοδα και όριζε εσυ οποία εταιρεία θες για την αποστολή!

3 ώρες πριν, UncleKim είπε

Aφού στο email επιβεβαίωσης θα έχει γίνει η διαλογή της εταιρείας courrier, όλα καλά.  Τι με νοιάζει εμένα με ποια courrier θα σταλει το πακέτο πριν παραγγειλω? Μολις παραγγειλω με νοιαζει να εχω ολες τις λεπτομερειες και πληροφοριες

Θα έπρεπε να σε νοιάζει ποια εταιρεία είναι αυτή... 

2 ώρες πριν, elorant είπε

Λιγότερες επιλογές = λιγότερο maintenance. Κάνε την επιλογή αυτόματα κι άσε τον χρήστη στην άγνοια. Ούτως ή άλλως η συγκεκριμένη πληροφόρηση του είναι άχρηστη.

Δεν θα έλεγα ότι είναι άχρηστη...

25 λεπτά πριν, XPHSTOS_ είπε

Σε νοιάζει, γιατί μερικές courier όπως η Γενική Ταχυδρομική είναι απαράδεκτες.
Θα προτιμούσα να πληρώσω 3-5€ παραπάνω αρκεί να μου ερχόταν όπως θα έπρεπε.

Επίσης η ΓΤ μπορεί να είναι απαράδεκτη μόνο εκεί που μένω εγώ. Στην περιοχή μου δηλαδή... και σε κάποια άλλη περιοχή να είναι η καλύτερη...

Μπορεί να έχω ACS Κατάστημα κάτω από το σπίτι μου, οπότε να μπορώ να το παραλαμβάνω πιο γρήγορα (χωρίς να περιμένω τον courier) από την συγκεκριμένη εταιρεία.

Οπότε καλό είναι να και να γνωρίζω με ποια εταιρεία θα μου έρθει και αν είναι δυνατόν να μπορώ να επιλέξω εγώ ποια εταιρεία θέλω και ας υπάρχει διαφορά στην χρέωση.
By default ας είναι επιλεγμένη η φθηνότερη, γιατί τους περισσότερους μπορεί να μην τους νοιάζει.

Θα συμφωνήσω εν μέρη :) 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Λαθος

Ο αγοραστής πρεπει να γνωρίζει με ποια εταιρεία θα παραλάβει και να εχει στη διάθεσή του και αριθμό παρακολούθησης με το εμαιλ επιβεβαιώσεις.

Αν βέβαια θέλετε να είστε σοβαρή εταιρεία, αλλιώς μη στέλνετε και εμαιλ ή μην απαντάτε και στα μηνύματα των πελατών σας όπως κάνει το 99% των Ελληνικων e-shop.

Δεν ρώτησε για το αν θα πει στον πελάτη με ποιον τα στέλνει. Ρώτησε αν έχει νόημα να του δώσει τη δυνατότητα να επιλέξει. Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα αυτά.

Δημοσ.

Καταρχάς ο πελάτης μπορεί να δει με ποιες εταιρίες συνεργάζεται το κατάστημα αλλά δεν μπορεί να επιλέξει με ποια εταιρία θα σταλεί η παραγγελία του. Επίσης είπα ότι αφού σταλεί η παραγγελία, στέλνουμε ένα mail στο οποίο υπάρχει η "απόδειξη" και ο αριθμός αποστολής όπως και η εταιρία που έχει σταλεί η παραγγελία.
Παρακαλώ μην λέτε ότι σας κατεβεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ενα e-commerce platform που φτιαχνω τωρα from scratch δινω στον διαχειριστη να βαλει οσες μεταφορικες θελει, οσα σεναρια θελει για εξτρα κοστη ανα κιλο ή ογκο. Στο καλαθι ολα υπολογιζονται αυτοματα και δινει στο admin panel ή στον πελατη τη δυνατοτητα να επιλεξει.

Φτιαξτο με μοναδικο γνωμονα τι συμφερει το καταστημα και οχι τον πελατη εκτος και αν εχεις μεγαλο ανταγωνισμο στο skroutz οπου θα πας μονο με μια. Περαν αυτου, ποιανης μεταφορικης τα εξοδα θα δειχνεις εκει;

Ισως μετα τις παραλλαγες των προιοντων αυτο να ηταν το πιο δυσκολο να φτιαχτει.

Επεξ/σία από Predatorkill

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...