Mhlogiatros Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτο καπνιζε ο οραματιστης Paul Allen . Εχει και καποια θεματακια στο παρκαρισμα 3 λεπτά πριν, ougxar είπε EXTRA Τ Η Ι C C Επεξ/σία 14 Απριλίου 2019 από Mhlogiatros 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ELMastas Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Μάλιστα μεγάλη πρωτοτυπία ! άντε να βάλουνε 3-4 μαζί τώρα για το επόμενο ρεκόρ σε μέγεθος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, eleosre είπε Μεγάλο αλλά σαν το antonov 225 δεν έχει.. Πιο μεγάλο από το Antonov είναι, αλλά ναι το Antonov είναι κορυφή και απίστευτα εντυπωσιακό. Θυμάμαι την πρώτη φορά που είδα από κοντά 747 να απογειώνεται ήταν κ@βλα, άρα φαντάσου το Antonov από κοντά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristos97 Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Όταν έχεις βαρεθεί να βλέπεις clickbait thumbnail στο youtube και λες να τα κανεις πραγματικοτητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, MAFAKA είπε 40 εκατομμύρια δολλαρια ανά εκτόξευση το κόστος του Pegasus XL (χωρίς να συνυπολογίσουμε τα -τεραστια- επιπλέον έξοδα για το Stratolaunch) για να θέσει σε χαμηλή γήινη τροχιά το πολύ μισό τόνο ωφέλιμου φορτιου, τη στιγμή που το κόστος εκτόξευσης με τη SpaceX ακόμα και για πενταπλάσιου βαρους φορτια μειώνεται δραματικά χρόνο με το χρόνο... Είναι μετά να απορείς γιατί αεροσκάφη όπως το Hughes H-4, Lockheed C5 Galaxy και Antonov-225 Mriya (και σύντομα απ'οτι φαίνεται και το συγκεκριμένο) απέτυχαν εμπορικά και πήραν το δρόμο για το χρονοντούλαπο της Ιστορίας ; Το Antonov από που και ως που έχει αποτύχει; Χρησιμοποιείται για cargo, 250 τόνους σηκώνει. Και το C5 νομίζω χρησιμοποιείται από τον στρατό της Αμερικής, δεν ξέρω αν είχε προταθεί ποτέ μοντέλο για εμπορική χρήση όμως.. 32 λεπτά πριν, Oddman94 είπε Και να φανταστείς πιο ήταν το σκεπτικό;Ας ενώσουμε δύο αεροσκάφη μαζί για να κατασκευάσουμε το μεγαλύτερο αεροσκάφος στο κόσμο.Λογικά θα διαχωρίζεται και στην μέση αν οι πιλότοι από τις δύο μεριές στρίψουν αντίθετα τα τιμόνια.Δεν βλέπω μέλλον σε κάτι τέτοιο αλλά μπράβο! Μπορεί να χρησιμοποιεί για εκτοξεύσεις από τη στρατόσφαιρα που αυτός είναι και ο σκοπός του, και το όνομα βασικά, αφού θα έχουν μικρότερο κόστος σε σχέση με εκτόξευση από το έδαφος. Αλλά οι πύραυλοι της SpaceX που επιστρέφουν πίσω έχουν ρίξει πολύ το κόστος μία συμβατικής εκτόξευσης οπότε όντως δύσκολο να προχωρήσει.. Επεξ/σία 14 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maarinos Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Συγκριτικο σχεδιάγραμμα μεγέθους Επεξ/σία 14 Απριλίου 2019 από maarinos 4 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Δεν ειναι μονο το μεγεθος ειναι πως θα το χρησιμοποιουν . Μεταφεροντας στη στρατοσφαιρα πυραυλο /δορυφορους - διαστημικα λεωφορεια πρεπει να εχουν φοβερη οικονομια . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mader Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 so what? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acmilangr2 Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Αεροσκάφος SLI 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grigoraks Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Μετά τις διπλές κάμερες στα κινητά η μόδα προχωράει και στα αεροπλάνα ... 😂😂😂😂😂😂 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nosstrom Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) ααα μπραάβοοο άπλωσε και σεντόνι στο μπαλκόνι μετα? Αμα θέλει ο ένας πιλότος να πάει αριστερά και ο άλλος δεξιά, τι γινετε? Επεξ/σία 14 Απριλίου 2019 από nosstrom Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Εεε απο καπου πρεπει να αγκιστρωσεις το spaceshuttle ανάμεσα στις δύο ατράκτους σαν αρχη ειναι ιδια με κρεμαστρα ... Μη το γκαντεμιαζω αλλα ειναι και fssst Βoing ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blackdeagle Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Λογισμικό boeing 747 ... θα ναι παρελθον σε λιγο καιρο.. χαχαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 36 λεπτά πριν, nosstrom είπε ααα μπραάβοοο άπλωσε και σεντόνι στο μπαλκόνι μετα? Αμα θέλει ο ένας πιλότος να πάει αριστερά και ο άλλος δεξιά, τι γινετε? Πιθανώς να το πετάει ένας ανά πάσα στιγμή όπως γίνεται και στα κανονικά αεροπλάνα. Έτσι και αλλιώς με όργανα πετάνε δεν πειράζει που το κόκπιτ δεν είναι κεντραρισμενο, τα όργανα θα είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Plig88 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, eleosre είπε Μεγάλο αλλά σαν το antonov 225 δεν έχει.. Ναι ρε φίλε ,,,, το είδα στις ειδήσεις και λέω σιγά τα αυγά ,,,, το ρωσικό είναι τέρμα τεράστιο ,,,, και μπορέσει που στις ειδήσεις λένε « το πρώτο αεροπλάνο με 6 κινητήρες»..... ότι να νε !!!!!! Το Antonov 6 έχει εδώ και τόσα χρόνια και είναι και πιο μεγάλο σίγουρα ,,,,,,,,, μπορεί σε άνοιγμα φτερών όχι αλλά σε χώρο standard 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα