Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο καπνιζε ο οραματιστης Paul Allen . Εχει και καποια θεματακια στο παρκαρισμα :P

3 λεπτά πριν, ougxar είπε

EXTRA Τ Η Ι C C

 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 2
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, eleosre είπε

Μεγάλο αλλά σαν το antonov 225 δεν έχει..

Πιο μεγάλο από το Antonov είναι, αλλά ναι το Antonov είναι κορυφή και απίστευτα εντυπωσιακό. Θυμάμαι την πρώτη φορά που είδα από κοντά 747 να απογειώνεται ήταν κ@βλα, άρα φαντάσου το Antonov από κοντά..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

40 εκατομμύρια δολλαρια ανά εκτόξευση το κόστος του Pegasus XL (χωρίς να συνυπολογίσουμε τα -τεραστια- επιπλέον έξοδα για το Stratolaunch) για να θέσει σε χαμηλή γήινη τροχιά το πολύ μισό τόνο ωφέλιμου φορτιου, τη στιγμή που το κόστος εκτόξευσης με τη SpaceX ακόμα και για πενταπλάσιου βαρους φορτια μειώνεται δραματικά χρόνο με το χρόνο...

Είναι μετά να απορείς γιατί αεροσκάφη όπως το Hughes H-4, Lockheed C5 Galaxy και Antonov-225 Mriya (και σύντομα απ'οτι φαίνεται και το συγκεκριμένο) απέτυχαν εμπορικά και πήραν το δρόμο για το χρονοντούλαπο της Ιστορίας ;

Το Antonov από που και ως που έχει αποτύχει; Χρησιμοποιείται για cargo, 250 τόνους σηκώνει. Και το C5 νομίζω χρησιμοποιείται από τον στρατό της Αμερικής, δεν ξέρω αν είχε προταθεί ποτέ μοντέλο για εμπορική χρήση όμως..

32 λεπτά πριν, Oddman94 είπε

Και να φανταστείς πιο ήταν το σκεπτικό;Ας ενώσουμε δύο αεροσκάφη μαζί για να κατασκευάσουμε το μεγαλύτερο αεροσκάφος στο κόσμο.Λογικά  θα διαχωρίζεται και στην μέση αν οι πιλότοι από τις δύο μεριές στρίψουν αντίθετα τα τιμόνια.Δεν βλέπω μέλλον σε κάτι τέτοιο αλλά μπράβο!

Μπορεί να χρησιμοποιεί για εκτοξεύσεις από τη στρατόσφαιρα που αυτός είναι και ο σκοπός του, και το όνομα βασικά, αφού θα έχουν μικρότερο κόστος σε σχέση με εκτόξευση από το έδαφος. Αλλά οι πύραυλοι της SpaceX που επιστρέφουν πίσω έχουν ρίξει πολύ το κόστος μία συμβατικής εκτόξευσης οπότε όντως δύσκολο να προχωρήσει..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν ειναι μονο το μεγεθος :P ειναι πως θα το χρησιμοποιουν . Μεταφεροντας στη στρατοσφαιρα πυραυλο /δορυφορους -  διαστημικα λεωφορεια πρεπει να εχουν φοβερη οικονομια .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ααα μπραάβοοο άπλωσε και σεντόνι στο μπαλκόνι μετα? 

Αμα θέλει ο ένας πιλότος να πάει αριστερά και ο άλλος δεξιά, τι γινετε?

Επεξ/σία από nosstrom
Δημοσ.

Εεε απο καπου πρεπει να αγκιστρωσεις το spaceshuttle ανάμεσα στις δύο ατράκτους σαν αρχη ειναι ιδια με κρεμαστρα  ... Μη το γκαντεμιαζω αλλα ειναι και fssst Βoing ! 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, nosstrom είπε

ααα μπραάβοοο άπλωσε και σεντόνι στο μπαλκόνι μετα? 

Αμα θέλει ο ένας πιλότος να πάει αριστερά και ο άλλος δεξιά, τι γινετε?

Πιθανώς να το πετάει ένας ανά πάσα στιγμή όπως γίνεται και στα κανονικά αεροπλάνα. Έτσι και αλλιώς με όργανα πετάνε δεν πειράζει που το κόκπιτ δεν είναι κεντραρισμενο, τα όργανα θα είναι. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, eleosre είπε

Μεγάλο αλλά σαν το antonov 225 δεν έχει..

Ναι ρε φίλε ,,,, το είδα στις ειδήσεις και λέω σιγά τα αυγά ,,,, το ρωσικό είναι τέρμα τεράστιο ,,,, και μπορέσει που στις ειδήσεις λένε « το πρώτο αεροπλάνο με 6 κινητήρες»..... ότι να νε !!!!!! Το Antonov 6 έχει εδώ και τόσα χρόνια  και είναι και πιο μεγάλο σίγουρα ,,,,,,,,, μπορεί σε άνοιγμα φτερών όχι αλλά σε χώρο standard 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...