Προς το περιεχόμενο

Star Wars Jedi: Fallen Order [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σόρρυ που θα είμαι λίγο off topic, αλλά αν όντως κάτι τέτοιο δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα και όχι placebo, πώς και δεν συζητιέται περισσότερο; Πόσο μάλλον για έναν τίτλο που έχει μεγάλο πρόβλημα με το stutter όποτε αλλάζεις περιοχή.

  • Απαντ. 550
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, just getting started είπε

Σόρρυ που θα είμαι λίγο off topic, αλλά αν όντως κάτι τέτοιο δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα και όχι placebo, πώς και δεν συζητιέται περισσότερο; Πόσο μάλλον για έναν τίτλο που έχει μεγάλο πρόβλημα με το stutter όποτε αλλάζεις περιοχή.

Δεν δίνει απλά μετρήσιμα αποτελέσματα το DXVK, δίνει σοκαριστικά (σε κάποιες περιπτώσεις) αποτελέσματα.

Υπάρχει το περίφημο ΑC:Origins bench, στο οποίο οι διαφορές μεταξύ του native api  και του DXVK (το οποίο είναι ενδιάμεση υλοποίηση, όχι αληθινό Vulkan το οποίο θα λειτουργούσε ακόμα καλύτερα), αποτυπώνεται σε όλο της το μεγαλείο. Κάπου πρέπει να τα έχω κρατημένα τα δικά μου, ίσως μπορέσω να τα βρω.

Αντίστοιχα αποτελέσματα υπάρχουν παντού στο net, αν ψάξεις.

Το πρόβλημα με το DXVK είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις ίσως και να αντιμετωπιστεί σαν "hack", οπότε μπορεί να φας ban σε κανένα online χωρίς λόγο.

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Όχι, έχει κάποιο καιρό τώρα που κυκλοφορεί και η async έκδοση, αν δεν κάνω λάθος εκεί δίπλα είναι.

Ανάλογα το παιγνίδι, υστερεί/υπερτερεί σε σχέση με την "απλή".

Δεν το βρήκα στη σελίδα που έγραψα. Την απλή έκδοση λογικά έβαλα πέταξα τα 2 dll μέσα και τέλος. Δουλεύει άψογα τώρα μηδέν stuttering θα ανεβάσω βίντεο λίγο πιο μετά. Δοκιμάζω και async πάντως αν υπάρχουν και άλλες διαφορές. Με dx11 πάντως ήταν δράμα. Στην αρχή στο σταθμο χαμός. Βγαινω στο 10λεπτο διαβάζω κλείσιμο το steam overlay. Το κλείνω και όντως είδα διαφορά εν ώρα game play. Στα cutscenes όμως χαμός. Έπαιξα καμία ώρα μέχρι το bogano τον πλανήτη και μετά έβαλα dxvk. 

6 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Δεν δίνει απλά μετρήσιμα αποτελέσματα το DXVK, δίνει σοκαριστικά (σε κάποιες περιπτώσεις) αποτελέσματα.

Υπάρχει το περίφημο ΑC:Origins bench, στο οποίο οι διαφορές μεταξύ του native api  και του DXVK (το οποίο είναι ενδιάμεση υλοποίηση, όχι αληθινό Vulkan το οποίο θα λειτουργούσε ακόμα καλύτερα), αποτυπώνεται σε όλο της το μεγαλείο. Κάπου πρέπει να τα έχω κρατημένα τα δικά μου, ίσως μπορέσω να τα βρω.

Αντίστοιχα αποτελέσματα υπάρχουν παντού στο net, αν ψάξεις.

Το πρόβλημα με το DXVK είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις ίσως και να αντιμετωπιστεί σαν "hack", οπότε μπορεί να φας ban σε κανένα online χωρίς λόγο.

Στο online δεν το χρησιμοποιούμε όπως και με το reshade απαγορεύετε ειδικά σε κάτι call of duty εκεί ούτε fix για ultra wide δεν βάζεις. Σε single player δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα προφανώς βάζω πάντα reshade dxvk δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. 

39 λεπτά πριν, just getting started είπε

Σόρρυ που θα είμαι λίγο off topic, αλλά αν όντως κάτι τέτοιο δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα και όχι placebo, πώς και δεν συζητιέται περισσότερο; Πόσο μάλλον για έναν τίτλο που έχει μεγάλο πρόβλημα με το stutter όποτε αλλάζεις περιοχή.

Οι διαφορές είναι σοκαριστικες. Το ανέφερα στο φόρουμ εδώ πριν χρόνια με το odyssey που έπαιζα με την 5700xt. Δεν το γνώριζα μετά από ψάξιμο κουμπωσα dxvk και ευχαριστήθηκα το παιχνίδι όπως πρέπει. Μηδενίζει πρακτικά το dx11 overhead το περναει μέσω vulkan layer και τα draw calls προς τη cpu μειώνονται απίστευτα. Και το days gone με dxvk το απόλαυσα μιας και το micro stutter εν ώρα riding μηχανής ήταν σπαστικό. Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές εδώ μέσα και το προτείνω πάντα ακόμα και με nvidia κάρτες σε τόσο κακά ports απλά τα παιχνιδια έγιναν dx12 vulkan οπότε το dxvk χρειάζεται όλο και λιγότερο. Μπαίνει σε dx11 dx10 και dx9 παιχνίδια. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν το βρήκα στη σελίδα που έγραψα. Την απλή έκδοση λογικά έβαλα πέταξα τα 2 dll μέσα και τέλος. Δουλεύει άψογα τώρα μηδέν stuttering θα ανεβάσω βίντεο λίγο πιο μετά. Δοκιμάζω και async πάντως αν υπάρχουν και άλλες διαφορές. Με dx11 πάντως ήταν δράμα. Στην αρχή στο σταθμο χαμός. Βγαινω στο 10λεπτο διαβάζω κλείσιμο το steam overlay. Το κλείνω και όντως είδα διαφορά εν ώρα game play. Στα cutscenes όμως χαμός. Έπαιξα καμία ώρα μέχρι το bogano τον πλανήτη και μετά έβαλα dxvk. 

Δες εδώ: https://github.com/Sporif/dxvk-async

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Arkin είπε

Πως το περνάμε αυτό πάνω από το άλλο? Δεν είναι dll απλά δουλεύει σαν patch από ότι διαβάζω για το κανονικό. 

Έχεις δίκιο, κάτι άλλαξε από την τελευταία φορά που κοίταξα.

Πρέπει να υπάρχει κάπου ένα "fork" ή οτιδήποτε, που να είναι έτοιμο ή να θέλει 1 γραμμή κώδικα και 2 κλικ το πολύ.

Μέχρι τότε, το απλό λειτουργεί μια χαρά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Έχεις δίκιο, κάτι άλλαξε από την τελευταία φορά που κοίταξα.

Πρέπει να υπάρχει κάπου ένα "fork" ή οτιδήποτε, που να είναι έτοιμο ή να θέλει 1 γραμμή κώδικα και 2 κλικ το πολύ.

Μέχρι τότε, το απλό λειτουργεί μια χαρά.

Θα το ψάξω να δω ακριβώς διαφορες αν και ναι το απλό δουλεύει άψογα μόνο με αυτό παίζουμε οι περισσότεροι. 

 

Από ότι διάβασα το async dxvk κάνει compiling τα shades on the fly οποτε δεν υπάρχει το shader lag cache οταν γινεται. Από όταν μπήκε στους emulator έχει εξαφανιστεί το stuttering της cache. Εδώ τώρα στα παιχνίδια το shader cache compiling είναι πολύ μικρότερο οπότε 5 λεπτά κάνετε λίγο βόλτες στην αρχή και ήδη έχει φτιαχτεί το 90% της cache. Από εκεί και πέρα μπορεί να υπάρξουν και άλλα shader compiles αλλά είναι πολύ λίγα. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ελπίζω τώρα με την UE 5.1 να φτιαχτούν τα shader compilation stutters μιας και αποφάσισαν να δώσουν λύση επιτέλους.

Μακαρι γιατί σε dx12 δε μπαίνει dxvk οπότε κρεμομαστε καθαρά από τη μηχανη. Αν είναι dx12 η UE5.1 λογικά θα είμαστε εντάξει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα καταφερα να παιξει και το async ηθελε φτιαξιμο ενος αρχειου notepad και μετανομασια σε dxvk.conf και μια εγγραφη μεσα με το "dxvk.enableAsync = true". Δουλεψε ρολοι αλλα οπως καθε async μπορει να μην εχει stutters αλλα δεν δειχνει textures τα δειχνει μαυρα μεχρι να γινει το compile. Οποτε καλυτερα λιγο stutter στην αρχη σε καθε πλανητη χωρις θεματα με μαυρα textures παρα το αντιθετο. Το παιχνιδι ειναι μια χαρα playable ετσι αλλα σε καθε πλανητη αλλα την πρωτη φορα που πηγα σε Dathomir και Zeffo κατα το landing στον πλανητη εφαγα 2 γερα stutter 7 8 δευτερολεπτων ειδικα στο Zeffo. Επειτα το πηγαινε ελα ειναι buttery smooth. Μια μηχανη γραφικων πανεμορφη οπτικα αν και με μηδεν physics που λογο των assets που φορτωνει on the fly καταστρεφει την σωστη εμπειρια που επρεπε να εχει καθε game σε εναν υπολογιστη. Αιντε να δουμε μπας και καταφερουν τιποτα με την νεα UE. 

Οπτικα παντως ειναι πανεμορφο δεν εχω παραπονο το combat δεν εχει βαρυτητα το νιωθω πολυ ατονο και το lightsaber σαν να μην το κρατας. Καθε νεος εχθρος θελει εκμαθηση στον Dathomir με τους nightbrothers εχασα 2-3 φορες και με το τερας στην αρχη μολις φτανεις εχει ωραιο challenge η jedi master δυσκολια εφικτο και οσο φτιαχνουμε τον χαρακτηρα με skills stim και ανεβαζουμε τη force ολα γινονται καπως ευκολοτερα. Αν δεν ειχε το θεμα που ανεφερα που ειναι το βασικο που διαβαζω παντου απο 1050 καρτα μεχρι 3090 θα ηταν ενα πολυ αρτιο παιχνιδι για υπολογιστη. 

Spoiler

STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-1
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-2
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-2
STAR-WARS-Jedi-Fallen-Order-2022-08-18-2

 

Και εδω βιντεακι με DXVK στο Bogano. Ειχα ανοιχτο το overlay συνεχεια αλλα δεν το καταγραφει το relive δεν ξερω γιατι παλιοτερα το κατεγραφε κανονικα. 

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Arkin αν έχεις χρόνο κάνε ένα περιεκτικό βιντεάκι "How to" για τη διαδικασία με το DXVK (async). Φαίνεται ότι αποτελεί life saver λύση.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

Arkin αν έχεις χρόνο κάνε ένα περιεκτικό βιντεάκι "How to" για τη διαδικασία με το DXVK (async). Φαίνεται ότι αποτελεί life saver λύση.

Είναι παρόμοιο με το κανονικό dxvk απλά χρειάζεται και το conf αρχείο. 

Κατεβάζουμε από εδώ την τελευταία έκδοση των dlls που είναι έτοιμη για async. 

https://github.com/Sporif/dxvk-async/releases/tag/1.10.3

Περνάμε τα 2 αρχεία μέσα στο program files εκεί που είναι το exe του παιχνιδιου ανάλογα αν είναι dx9 dx10 dx11.  

Έπειτα φτιάχνουμε ένα κενό txt αρχείο. Το κάνουμε μετανομασια σε dxvk.conf να έχουμε εμφάνιση καταλήξεων στα αρχεία ώστε να φαίνεται το .txt να αλλάξει τελείως το αρχείο μας. Το ανοίγουμε με notepad και γράφουμε ακριβώς το "dxvk.enableAsync = true" και αποθήκευση. 

Για σύγκριση με το απλό dxvk κανουμε αποκοπή τα vulkan shaders ώστε να μην τα χάσουμε στο jedi βρίσκονται μέσα στο steamapps και shadercache και τρέχουμε το παιχνίδι θα δημιουργήσει νέα αρχεία;  αμέσως για το async. Μόλις άνοιξε το jedi στο παιχνιδι δεν είχα καθόλου stutter χωρίς καθόλου cache απλά φόρτωναν τα textures on the fly λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστούν σωστά. Με dx11 δεν υπάρχει φόρτωμα αλλά δεν το γλιτώνεις το stuttering με καμία κάρτα στο jedi. Με το απλό dxvk σε κάθε πλανήτη θα φας stutter τα πρώτα 5 λεπτά μετά είναι κομπλέ. Με το async θα έχεις τα μαύρα textures κανα 5λεπτο με μηδέν stutters μετά όπως το κανονικο dxvk. Επιλογές υπάρχουν. Μεγάλα stutters έφαγα στη μετάβαση στους πλανήτες την πρώτη φορά που πήγα με το DXVK 7 8 δευτερόλεπτα ενώ κανονικά είναι μισο δεύτερο και αν στην περιήγηση μετά. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι placebo το DXVK, εάν έχει πρόβλημα το engine μην περιμένετε θαύματα..

Όχι δεν είναι placebo πουθενά όπου το έχω βάλει όπου χρειάζεται δηλαδή έκανε θαύματα και ευχαριστήθηκα το παιχνίδι. Εξαλειψε τελείως το stuttering στο jedi του dx11 στη μετάβαση σε άλλη περιοχή στο dx11 σκαλωνε τελείως εδώ ίσως δεις λίγο να πέφτουν τα fps. Είναι η μόνη λύση στο dx11 overhead των amd καρτών αλλά και των dx9 dx10 παιχνιδιών. Δεν έχει καμία σχέση με placebo ας μην γράφονται πράγματα που δεν ισχύουν. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...