Προς το περιεχόμενο

Star Wars Jedi: Fallen Order [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 550
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ilos είπε

Αφού το κάνει μόνο τη στιγμή που προσγειώνεται το spaceship και δεν έχεις τον έλεγχο του χαρακτήρα, είναι ήσσονος σημασίας. Μην είμαστε τόσο ψείρες.

Κάθε φορά που πας σε νέα περιοχή κάνει λόξυγγα γιατί φορτώνει τα νέα assets. Δεν είναι μόνο στην αρχή που λες.

Μόλις τώρα, optimus prime είπε

Μαλλον αυτοι που φτιαχνουν τα Gears ξερουν κατι παραπανω γιατι τα δικα τους στην unreal τρεχουν βουτυρο..

Και το Gears είχε hitches όταν βόλταρες στο open-world κομμάτι.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή η μηχανή ανέκαθεν είχε θέμα με stuttering, μόνο τα Unreal Tournament παιχνίδια δεν έχουν. Όλα τα υπόλοιπα, μα ΟΛΑ τα υπόλοιπα που χρησιμοποιούν unreal engine, έχουν hitches/stutters.

Δημοσ.

Δεν εχω φαει ποτε ουτε ενα σε κανενα τιτλο τους.

Οταν βγαινει καινουριο Gears ξερω οτι ειναι optimised και θα εχω την καλυτερη δυνατη εμπειρια..

Δημοσ.

Το ότι δεν το βλέπεις εσύ δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει, άμα βάλεις MSI AB και κοιτάς το frametime θα φανεί ξεκάθαρα..Τυχεροί όσοι δεν είστε τόσο ευαίσθητοι σε αυτό, πραγματικά σας ζηλεύω :P

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω πως ειναι ντροπη εν έτη 2019 να χρησιμοποιούν ακομη την unreal stuttering 4 σε σύγχρονα παιχνιδια, η μηχανη ειναι για κλωτσιές, μπουνιες και κουτουλιες. Πλεον εχουμε δει engines που ριχνουν σαγονια και σε γραφικα και τρέχουν πολυ καλυτερα τα παιχνίδια απ την unreal stuttering 4 η οποια δεν ειναι μονοπωλειο. Ας την αποσυρουν ή ας την... αναβαθμισουν (καποτε)

Anyway ευτυχως δεν εχει μεγαλα προβλήματα και ειναι ψιλοαραια οποτε ειναι μια χαρα playable.

Edit(fix):

Spoiler

Οσοι ειστε ευαισθητοι στο stuttering οπως εγω παιξτε σε 40+ tv απο μακρινή αποσταση με vsync και framecap στα 60 οπως κανω εδω και καιρο. Αν ειναι και παλια tv με λιγοτερα απο 60hz ακομη καλυτερα. Ξαφνικα το stuttering μηδενιστηκε και ολα τα παιχνίδια "τρέχουν super smooth" best experience ever λεμε χωρις υπερβολες 😎😎😎

 

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Δημοσ.

Γεια σας παιδιά. Απ' ότι κατάλαβα το παιχνίδι είναι καλό ειδικά για fans των soulslikes και του Star Wars (που είμαι και τα δύο). Πιστεύετε οτι θα παίξει καμιά έκπτωση στο ερχόμενο BF γιατί δε μου πάει η καρδιά να δώσω 60ρι για τo game αλλά δεν γουστάρω κιόλας να το παίξω μέσω premier, είμαι απο τους βλάκες που θέλουν να κρατάνε τα παιχνίδια. Και προφανώς δε θέλω να το κατεβάσω με πλάγιες μεθόδους

 

P.S. Έχει New Game+  ή κάτι αντίστοιχο?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε

Νομίζω πως ειναι ντροπη εν έτη 2019 να χρησιμοποιούν ακομη την unreal stuttering 4 σε σύγχρονα παιχνιδια, η μηχανη ειναι για κλωτσιές, μπουνιες και κουτουλιες. Πλεον εχουμε δει engines που ριχνουν σαγονια και σε γραφικα και τρέχουν πολυ καλυτερα τα παιχνίδια απ την unreal stuttering 4 η οποια δεν ειναι μονοπωλειο. Ας την αποσυρουν ή ας την... αναβαθμισουν (καποτε)

Anyway ευτυχως δεν εχει μεγαλα προβλήματα και ειναι ψιλοαραια οποτε ειναι μια χαρα playable.

Edit(fix):

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Οσοι ειστε ευαισθητοι στο stuttering οπως εγω παιξτε σε 40+ tv απο μακρινή αποσταση με vsync και framecap στα 60 οπως κανω εδω και καιρο. Αν ειναι και παλια tv με λιγοτερα απο 60hz ακομη καλυτερα. Ξαφνικα το stuttering μηδενιστηκε και ολα τα παιχνίδια "τρέχουν super smooth" best experience ever λεμε χωρις υπερβολες 😎😎😎

Αυτό κανω και εγώ και κάπως έστρωσε το framepacing! Nvidia Control panel "vsync on" + rivatuner "60fps limit".  Όμως το Jedi fallen order δεν έχει απλά stutters (frame pacing), όταν φορτώνει νεα περιοχή μιλάμε για frame drops απο 60 σε 40! για 4, 5 sec μέχρι να φορτώσει-ξεφορτώσει τα assets. Το level streaming στο παρών  παιχνίδι έχει σοβαρά θέματα, στο GOW5 ηταν κλάσεις ανώτερο (βέβαια με πιο έξυπνο world design απο αποψη optimization όπως (επίπεδο και σχετικά γραμμικό level design, σχετικά άδεια openworld segments με αρκετό χρόνο για να γίνει το LOD transition κλπ κλπ) εδώ τολμώ να πω οτι τρώω βρε αδερφέ μερικές φορές ξενερώματα. Φταίει βέβαια οπως ειπαι και Psycho, η UE για αυτό. Ολες οι UE εκδόσεις το έχουν σε καποιο βαθμό αναλόγως τον τίτλο και το οptimization του καθε τίτλου. Για παράδειγμα το ACE combat 7  ακόμα και με custom .INI edited high qulity lod's, τρέχει βούτυρο (για ευνόητους λόγους)

Επεξ/σία από nekrik
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, TsAkira είπε

Γεια σας παιδιά. Απ' ότι κατάλαβα το παιχνίδι είναι καλό ειδικά για fans των soulslikes και του Star Wars (που είμαι και τα δύο). Πιστεύετε οτι θα παίξει καμιά έκπτωση στο ερχόμενο BF γιατί δε μου πάει η καρδιά να δώσω 60ρι για τo game αλλά δεν γουστάρω κιόλας να το παίξω μέσω premier, είμαι απο τους βλάκες που θέλουν να κρατάνε τα παιχνίδια. Και προφανώς δε θέλω να το κατεβάσω με πλάγιες μεθόδους

P.S. Έχει New Game+  ή κάτι αντίστοιχο?

https://www.allkeyshop.com/blog/buy-star-wars-jedi-fallen-order-cd-key-compare-prices-2/

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, TsAkira είπε

Γεια σας παιδιά. Απ' ότι κατάλαβα το παιχνίδι είναι καλό ειδικά για fans των soulslikes και του Star Wars (που είμαι και τα δύο). Πιστεύετε οτι θα παίξει καμιά έκπτωση στο ερχόμενο BF γιατί δε μου πάει η καρδιά να δώσω 60ρι για τo game αλλά δεν γουστάρω κιόλας να το παίξω μέσω premier, είμαι απο τους βλάκες που θέλουν να κρατάνε τα παιχνίδια. Και προφανώς δε θέλω να το κατεβάσω με πλάγιες μεθόδους

P.S. Έχει New Game+  ή κάτι αντίστοιχο?

Αν το θες σε PC, δες το link που έγραψε το παιδί παραπάνω για καλύτερες τιμές.

Αν το θες για κονσόλα, δες εδω: https://pricespy.co.uk/games-consoles/computer-video-games/ps4/star-wars-jedi-fallen-order-ps4--p4836020

 

Για την τελευταία ερώτησή σου, οχι δεν εχει New Game+. Αλλά εχει πολύ πράγμα να ξεκλειδώσεις και να ανακαλύψεις αν το θέλεις οπότε μπορείς να επενδύσεις πολλές ώρες μετα σε metroidvania like εξερευνηση, το παιχνιδι σε αφήνει να συνεχισεις να παίζεις αφού το τελειώσεις.

  • Moderators
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Skywalker333 είπε

To parry θελει λιγο φινιρισμα, απεχει από την καλή ανταπόκριση του Sekiro (Κ λεω αυτο γιατι αυτους τους μηχανισμούς αντιγράφει στην ουσία).

θέλει να μάθεις καλά τους χρονισμούς για το πόσο delay εχει μέχρι να σηκώσεις το lightsaber για να κάνεις block οπότε μπερδεύει. κ μαζί με το να μη σου δείχνει τοσο καθαρά πότε ειναι το parry window σου (παλι σε αντιθεση με το Sekiro), η κατασταση ζορίζει. Αν δε, παιζεις κ σε απλή base console που το framerate κανει βολτες αναμεσα στα 20-30, τοτε εκει ειναι πραγματι ενοχλητικό. Στο PC η κατάσταση ειναι πολυ πολυ πιο ομαλή, αλλά ξαναλέω, θελει ακόμα λίγη δουλίτσα.

Ισχύει ότι στο Sekiro ακουστικά (όταν τα σπαθιά χτυπάνε μεταξύ τους, ακούγονται πολύ) και οπτικά,  φαίνεται πολύ πιο ξεκάθαρα πώς παλεύεις και πότε έκανες parry / block / την έφαγες.
Έβαλα να δω (δεν το έχω installed αυτή τη στιγμή), FO μάχη με Second Sister και Sekiro μάχη με Genichiro στο Ashina Castle και θυμήθηκα πόσο πιο cool φαινόταν και ένιωθα στο Sekiro.

Σεβαστή προσπάθεια όμως για κάτι διαφορετικό από το απλό "run and slash μέχρι να γίνει saber lock" παλιοτέρων τίτλων. Απλά το Sekiro δεν το πιάνει εκεί.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε

Ισχύει ότι στο Sekiro ακουστικά (όταν τα σπαθιά χτυπάνε μεταξύ τους, ακούγονται πολύ) και οπτικά,  φαίνεται πολύ πιο ξεκάθαρα πώς παλεύεις και πότε έκανες parry / block / την έφαγες.
Έβαλα να δω (δεν το έχω installed αυτή τη στιγμή), FO μάχη με Second Sister και Sekiro μάχη με Genichiro στο Ashina Castle και θυμήθηκα πόσο πιο cool φαινόταν και ένιωθα στο Sekiro.

Σεβαστή προσπάθεια όμως για κάτι διαφορετικό από το απλό "run and slash μέχρι να γίνει saber lock" παλιοτέρων τίτλων. Απλά το Sekiro δεν το πιάνει εκεί.

Συμφωνω απολυτα και  εκανα και remap το block (μηπως και) αλλα τα ιδια.. Βλεπω οτι καποιες στιγμες επιτιθεται πιο γρηγορα και καποιες πιο αργα (μιλωντας παντα για τον ιδιο enemy και το ιδιο attack move). Το οποιο αν το καλοσκεφτεις ειναι πιο ρεαλιστικο γιατι κανονικα δεν θα σου επιτιθεται καποιος σε συγκεκριμενο χρονο παντα αλλα κατανταει σπαστικο να μην μπορεις να καταλαβεις αν εκανες parry ή οχι σαν να μην υπαρχει parry window ουσιαστικα ή το χανω εντελως εγω.. Ελπιζω να μην μου φαινεται μονο εμενα αυτο 😛

Το rolling και dodging και force use ειναι πιο ασφαλης λυση imho για attack αν κανεις σωστο timing.. Να τονισω οτι με διπλο φωτοσπαθο δεν εχω δοκιμασει ακομη καθοτι δεν εχω παει dathomir καθολου

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Συμφωνω απολυτα και  εκανα και remap το block (μηπως και) αλλα τα ιδια.. Βλεπω οτι καποιες στιγμες επιτιθεται πιο γρηγορα και καποιες πιο αργα (μιλωντας παντα για τον ιδιο enemy και το ιδιο attack move). Το οποιο αν το καλοσκεφτεις ειναι πιο ρεαλιστικο γιατι κανονικα δεν θα σου επιτιθεται καποιος σε συγκεκριμενο χρονο παντα αλλα κατανταει σπαστικο να μην μπορεις να καταλαβεις αν εκανες parry ή οχι σαν να μην υπαρχει parry window ουσιαστικα.. Ελπιζω να μην μου φαινεται μονο εμενα αυτο 😛

Το rolling και dodging ειναι πιο ασφαλης λυση imho για attack αν κανεις σωστο timing.. Να τονισω οτι με διπλο φωτοσπαθο δεν εχω δοκιμασει ακομη καθοτι δεν εχω παει dathomir καθολου

δε χρειαζεται να πας Dathomir,

Spoiler

μπορεις να το βρεις και στο abandonded workshop στον Bogano.

 

Δημοσ.

Α kk απλα δεν γυρισα ουτε εκει.. Παω καθαρα οπου με παει η ιστορια και μολις εκανα defeat την sister .. Εικαζω τωρα θα με παει εκει καθοτι ειναι ο μονος πλανητης που δεν εχω παει καθολου

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...