Dr.MikeD Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Καλημέρα, Φίλος μου έλαβε το παρακάτω ηλεκτρονικό μύνημα απ' την Τράπεζα. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει μεταχρονολογημένες/ επαναλαμβανόμενες εντολές μέσω των καναλιών winbank web banking και winbank mobile app, η εκτέλεσή τους δε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί.Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο της τράπεζας ή να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του Δικτύου της Τράπεζας. Σ' αυτην την περίπτωση τι μπορεί να συμβαίνει; 🤔 Σας ευχαριστεί προκαταβολικά.
HALF EVIL Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Με ολη την καλη διαθεση και συγγνωμη κιολας, πιο ευκολο δεν θα ηταν να παρει ο φιλος σου την τηλεφωνικη εξυπηρετηση να ρωτησει , παρα να βαλει εσενα να ρωτησεις στο insomnia? 3
Dr.MikeD Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 @HALF EVIL δεν έχεις και άδικο.. Απλά τα λέγαμε στο πρωινό μας καφέ ε και μιας το έφερε η κουβέντα, σκέφτηκα να ρωτήσω και εδώ. Σίγουρα θα ήταν καλύτερο να ρωτήσει ο ίδιος μέσω τηλεφώνου..
cb_papi Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Αυτό είναι όλο το μήνυμα που του έστειλαν; Μήπως αναφέρεται σε συγκεκριμένη μέρα; Π.χ. να κάνουν κάποια αναβάθμιση στα συστήματα την Κυριακή και να μην εκτελεστούν τέτοιου είδους συναλλαγές εκείνη τη μέρα.
user2163 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Στις 13/4/2019 στις 11:40 ΠΜ, Dr.MikeD είπε Καλημέρα, Φίλος μου έλαβε το παρακάτω ηλεκτρονικό μύνημα απ' την Τράπεζα. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει μεταχρονολογημένες/ επαναλαμβανόμενες εντολές μέσω των καναλιών winbank web banking και winbank mobile app, η εκτέλεσή τους δε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί.Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο της τράπεζας ή να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του Δικτύου της Τράπεζας. Σ' αυτην την περίπτωση τι μπορεί να συμβαίνει; 🤔 Σας ευχαριστεί προκαταβολικά. Του είχε έρθει ειδοποίηση για επικαιροποίηση των στοιχείων του την οποία δεν εκανε; Σε κάθε περίπτωση ας επικοινωνήσει με το phone banking η ας πάει σε ένα κατάστημα.
Dr.MikeD Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Ειχε τηλεφωνική επικοινωνία και τον ενημέρωσαν πως το συγκεκριμένο μήνυμα το έστειλαν μιας και είχε να χρησιμοποιήσει το web banking πάρα πολύ καιρό και το σύστημα "κλείδωσε" την συγκεκριμένη επιλογή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα