Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Vangelis_D9 είπε

Από τη σελίδα του Ράιαν Τζόνσον στο imdb, χμμ...



1314325899_Screenshot_2020-01-07RianJohnson-IMDb.png.a1b9e79022e5645ef9c74230925d183a.png

Ωιμέ 😐

Άπατο θα πάει. 

Βλέπωντας σήμερα μια συνέντευξη του Λούκας στο Sundance Festival 2016 κατανόησα γιατί προ-Disney τα Star Wars (σχεδόν όλες οι ταινίες, σειρά, βιβλία) ήταν τόσο καλύτερα. Γιατί όλα ήταν ανεξάρτητες παραγωγές. 

Όσο περιέργο και αν φανεί, εκτός του New Hope όλες οι υπόλοιπες ταινίες είναι "εκτός Hollywood" και της μηχανής αυτού. Είναι δημιουργήματα του Λούκας, χρηματοδοτούμενα από τον Λούκας και εταιρίες όπως οι FOX είχα μόνο να κάνουν την διανομή των ταινιών. Τίποτα άλλο. Οπότε ακολουθούσαν το όραμα του δημιουργού.

Δεν είχαν board of executives να διατάσουν αυτοί τί και πως θα πρέπει να γίνει όπως στην περίπτωση της Disney με κατάληξη ενός συνοθυλεύματος 3 ταινιών που ως τριλογία δεν έχουν κάτι κοινό ούτε λένε μια σοβαρή ιστορία. Γιατί π.χ στο TLJ αν αφαιρεθεί η Rey από την ταινία, δεν έγινε και κάτι. 2 σκηνές που είχε κάποια σημασία για την πλοκή είναι μικρής αξίας και επίδρασης, και θα μπορούσε να αντικατασταθεί από τους υπόλοιπους χαρακτήρες. 

Ας αφαιρέσει κανείς τον Anakin από το Attack of the Clones ή τον Han/Luke (έναν από αυτούς) από το Empire Strikes Back. Δεν υπάρχει ταινία. 

Και αυτή είναι η διαφορά με μια άλλη ταινία που βγήκε αυτή την περίοδο, το Rogue One. Αν αφαιρέσει κάποιος την Jyn Erso, ολόκληρη η ιστορία πρέπει να ξαναγραφτεί από την αρχή για να μπορέσει να ειπωθεί με κάποιον από τους υπόλοιπους χαρακτήρες. 

Επεξ/σία από Apoll
  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Apoll είπε

Γιατί π.χ στο TLJ αν αφαιρεθεί η Rey από την ταινία, δεν έγινε και κάτι. 2 σκηνές που είχε κάποια σημασία για την πλοκή είναι μικρής αξίας και επίδρασης, και θα μπορούσε να αντικατασταθεί από τους υπόλοιπους χαρακτήρες. 

Αυτό μπορεί να το κρίνει και να το πει μόνο κάποιος που του άρεσε η ταινία. Αν αδιαφορείς (ή χειρότερα) για την ταινία, δεν γίνεται να κρίνεις αν κάτι είναι απαραίτητο. Απαραίτητο σε τι; Στην αδιαφορία που σου γέννησε; Προφανώς τίποτα δεν είναι απαραίτητο για κάτι τέτοιο.

Για μένα που αγαπάω την ταινία ισχύει ακριβώς το ανάποδο από αυτά που έγραψες. Χωρίς την Rey δεν υπάρχει Last Jedi. Όλη η πλοκή της ταινίας γυρίζει γύρω από την ίδια και τα όσα μαθαίνει και συνδέεται με αυτά.

Είναι κυριολεκτικά σαν να λες να βγάλουμε τον Luke από το Empire Strikes Back. Δεν βλέπω καμία διαφορά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Manuel είπε

 Όλη η πλοκή της ταινίας γυρίζει γύρω από την ίδια και τα όσα μαθαίνει και συνδέεται με αυτά.

Τα οποία βέβαια φροντίζει το TROS να αναιρέσει και να καταλήξουν να είναι ασήμαντα και άσχετα με την πλοκή.

Πιθανών να είναι υπερβολικός ο @Apoll αλλά έχει δίκαιο στο ότι το όποιο character development της  Rey από το TLJ είναι πρακτικά άχρηστο. Θα μπορούσες άνετα να πάς από το 7 στο 9 χωρίς να χάσεις τίποτα για τον χαρακτήρα της (πιθανών να ήταν και καλύτερος έτσι)

Επεξ/σία από mike299
  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Apoll είπε

 

ακομη και με το ANH, ο Lucas ειχε πληρη creativity control, αφου το scifi ειδος δεν ηταν mainstream τοτε, και η FOX θεωρουσε την ταινια ξεγραμμενη. γιαυτο και του παραχωρησε ολα τα ownership rights, oταν τα ζητησε. και ο λογος που μπορεσε να την γυρισει, ηταν λογω συμβολαιου, πατωσε το THX που ειχε κανει πριν, και για να αποζημιωσει το στουντιο ηταν υποχρεωμενος να γυρισει μια ακομη ταινια.

και ναι, μεγαλο ρολο για το σημερινο χαλι του IP επαιξε οτι ολο το δημιουργικο κομματι για τις ταινιες και το EU, μανατζαρεται απο ενα studio committee, το οποιο η Kennedy εγκαθίδρυσε για αυτον ακριβως τον σκοπο. φυσικα ειναι diversive και αποκλειστικα γυναικειο:

Αναφορά σε κείμενο

Under their guidance, the franchise’s narratives are linked no matter the platform, whether it’s television, games, theme parks, publishing, merchandise or, of course, film.

The Women Who Run the ‘Star Wars’ Universe - The New York Times

Lucasfilm's Force: Kathleen Kennedy Reveals an Executive Team More Than 50 Percent Female | Hollywood Reporter

20161119-skywalkerranch8400-h_2016_thr.j

αν δεν παρει ποδι η ΚΚ απο την LF, το SW brand θαναι καταδικασμενο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέποντας την φωτό από πάνω, το μυαλό μου πήγε στο "Karen runs Star Wars"

απογοήτευση που ο κόσμος του Star Wars κυριαρχείται από μαμάδες/θείτσες που δεν θα έπρεπε ούτε από έξω να περνάνε όχι να έχουν τον τελικό λόγο σε σενάρια κλπ.

Επεξ/σία από Sugizo
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εκει την πατησανε, πηρανε μια μυθολογια που δημιουργηθηκε για να εμπνευσει τους πιτσιρικαδες, και μεγαλουχησε 4 γενιες ανδρων, και προσπαθησανε να την μετατρεψουν μεσα σε 7 χρονια, σε προιον σχεδιασμενο να πουλησει πρωτιστως σε κοριτσια, μειονοτητες, κινεζους, κοκ. και το κανανε με πολυ ασχημο τροπο (Mary Sue Rey, deconstruction of Luke). πως να μην αγανακτησουν μετα οι παλιοι φανς; και αυτο εχει συμβει και στα mainstream comics, γιαυτο και εχουν τελματωσει οι πωλησεις τους. και στα ξυραφια της GIllette ακομη.

αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι ο Iger της εχει δωσει τον απολυτο ελεγχο πανω στο franchise. οχι οτι ο ιδιος δεν ειναι συνυπευθυνος για τα χαλια του SW, αλλα στην περιπτωση της Marvel φροντισε να διορθωσει το προβλημα.

ο Avi Arad επειδη ειχε χερι στα movie rights της Mavel πριν την εξαγορα της απο την Disney, ειχε μπει παραγωγος με την δικο του studio committee, και καθε αποφαση του Feige για το MCU επρεπε να εγκριθει απο τον Αrad και την ομαδα του πρωτα. Αυτο δυσκολευε την δουλεια του Feige, αφου το οραμα του συγκρουοταν με τις ιδεες του Arad. τελικα ζητησε την παρεμβαση του Iger,  ο οποιος εβγαλε απο την θεση του παραγωγου τον Arad και διελυσε την επιτροπη του, οποτε εμεινε πλεον ο  Feige μονος και ελευθερος να κανει το δικο του με το MCU. φυσικα παλι θα επρεπε να ακολουθησει τις οδηγιες των ανωτερων του, αλλα δεν θα χε καποιον πανω απο το κεφαλι του συνεχεια.

Στην περιπτωση της KK, δεν ξερω τι γινεται. Οκ, εχει χτισει καριερα ολα αυτα τα χρονια ως παραγωγος για τον Lucas και τον Spielberg, ο Λουκας εμπιστευτηκε την εταιρεια του σε εκεινη οταν την πουλησε, και εκανε δυο μεγαλες επιτυχιες με τις δυο πρωτες ταινιες. απο κει και περα ομως, μονο ζημια εχει προκαλεσει στο brand και τιποτα παραπανω. Προφανως δεν θελουν να την απολυσουν αμεσως, διοτι θα προκαλεσει backlash στα social media, επειδη η κακια εταιρεια ριχνει το φταιξιμο σε μια γυναικα υπαλληλο και την διωχνει (οτι ειχε γινει με την developer του ArenaNet περυσι). Αλλα δεν γινεται ομως να την κρατανε και για παντα. Και να φυγει φυσικα, το θεμα ειναι ποιος θα την αντικαταστησει. διοτι αν ειναι να βαλουν καποια αλλη γυναικα που απλως θα συνεχισει το woke εργο της KK, δεν θα αλλαξει τιποτα τοτε.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

3η εβδομάδα και το Rise of Skywalker έχει πατώσει με 81% πτώση, παρά το ότι άνοιξε με το ανεμικό ποσό των $177mil. 

Να δείτε που είτε θα έρθουν ίσα είτε θα βγάλουν ένα χαρτζιλίκι. Αν υπολογίσει κάποιος ότι ο JJ θα τσιμπήσει πρώτα το 2% επί των εισπράξεων πριν αφαιρεθούν τα κόστη και οι φόροι. 

Και τα συλλεκτικά προϊόντα έχουν μενει απούλητα για άλλη μία ταινία. 

Και μερικά από τα σχόλια δείχνουν τον πάτο 

Αναφορά σε κείμενο
We sold more cats tickets than RoS tickets yesterday at the place i work at. No lie
 
 

Cats!!!!! Η ταινία που πάτωσε κυριολεκτικά, με τον κόσμο να φεύγει από τις αίθουσες μαζικά, και την αφαίρεσή της από τα Oscar γιατί είναι πατάτα!!!

 

Επεξ/σία από Apoll
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

81% πτωση στην τριτη βδομαδα, ειναι πολυ μεγαλο νουμερο για SW ταινια. 😲

Επεξ/σία από KilliK
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, KilliK said:

81% πτωση στην τριτη βδομαδα, ειναι πολυ μεγαλο νουμερο για SW ταινια. 😲

Λογικά θα περάσει το 1 δις, κρίμα...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KilliK είπε

81% πτωση στην τριτη βδομαδα, ειναι πολυ μεγαλο νουμερο για SW ταινια. 😲

Και οι αριθμοί δεν βγαίνουν. "Επίσημα" λένε ότι μάζεψε $450mil στην Αμερική. Όμως κάθε εβδομάδα πούλησε $178 + 80 + 34 οπότε $292mil. Τα άλλα $158mil από που είναι;;; 

Να δείτε θα μπουν και μέσα με αυτή την ταινία, αν ο JJ έχει υπογράψει 2% επί των εισπράξεων πάλι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, KilliK είπε

μηπως συνυπολογιζουν τα ticket presales?

Όχι γιατί αυτά πάνε στην 1η εβδομάδα. 

Επίσης το κόστος παραγωγής της ταινίας είναι τελικά $500mn-$550mn. $150mn κόστισαν τα reshoots και το editing των 6 διαφορετικών εκδόσεων. (η ILM κόστιζε $1mn την ημέρα οι υπερωρίες). 

Με 60%-64% κέρδος επί των εισπράξεων στην Αμερική δεν θα βγει κέρδος με τίποτα. Το TFA είχε 64% και όταν ζήτησαν 65% από το TLJ αρκετοί κινηματογράφοι στην Αμερική προτίμησαν να μην το δείξουν. Συν 5% αν το έβγαζαν νωρίτερα από 4 εβδομάδες!!!!

Τελικά από όλη αυτή την υπόθεση μόνο η Daisy Ridley θα βγει χαμένη. Για λίγα λεφτά, πήρε $450 000 για το TFA όταν οι άλλοι τσίμπησαν εκατομμύρια, μπορεί να της στοιχίσει και την καριέρα αυτή η υπόθεση. 

Οπότε για το TROS 

$450mn (ας πούμε όλο το ποσό) με 64% (αν όχι λιγότερο) = $291mn (στρογγυλά προς τα επάνω)

$476mn παγκόσμια με 20% = $95mn. 

291+95 = $386mn κέρδος, με κόστος ταινίας $500mn-$550mn!!!!!!

Χωρίς να υπολογίζουμε τα % shares του JJ κ.α. επί των εισπράξεων, πριν βγουν τα κόστη και φόροι. 

Αν ο JJ είχε 2% όπως και στο TFA, αφαιρέστε ένα $20mn, πριν αφαιρεθεί το κόστος. 

Θα μπει μέσα περισσότερο από το Solo!!!! 😐

Επεξ/σία από Apoll
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, KilliK είπε

Στην περιπτωση της KK, δεν ξερω τι γινεται. Οκ, εχει χτισει καριερα ολα αυτα τα χρονια ως παραγωγος για τον Lucas και τον Spielberg, ο Λουκας εμπιστευτηκε την εταιρεια του σε εκεινη οταν την πουλησε, και εκανε δυο μεγαλες επιτυχιες με τις δυο πρωτες ταινιες. απο κει και περα ομως, μονο ζημια εχει προκαλεσει στο brand και τιποτα παραπανω. Προφανως δεν θελουν να την απολυσουν αμεσως, διοτι θα προκαλεσει backlash στα social media, επειδη η κακια εταιρεια ριχνει το φταιξιμο σε μια γυναικα υπαλληλο και την διωχνει (οτι ειχε γινει με την developer του ArenaNet περυσι). Αλλα δεν γινεται ομως να την κρατανε και για παντα. Και να φυγει φυσικα, το θεμα ειναι ποιος θα την αντικαταστησει. διοτι αν ειναι να βαλουν καποια αλλη γυναικα που απλως θα συνεχισει το woke εργο της KK, δεν θα αλλαξει τιποτα τοτε.

Aκόμα και να φύγει η KK και να έρθει κάποιος άλλος δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα γιατί η KK έχει καταφέρει να δημιουργήσει woke νοοτροπία στη Lucas Arts.Κανένας δεν ξέρει πόσες woke προσλήψεις έχει κάνει και σε τι καίριες θέσεις τις έχεις βάλει.Το να απολύσουν-παραιτήσουν-μη ανανεώσουν το συμβόλαιο της Kennedy είναι κάτι που επικοινωνιακά είναι διαχειρίσιμο αλλά αν θέλουν ξεφορτωθούν όλη τη woke σαβούρα που έχει προσλάβει η Kennedy τότε επικοινωνιακά αυτό είναι εφιάλτης.

11 λεπτά πριν, Apoll είπε

Τελικά από όλη αυτή την υπόθεση μόνο η Daisy Ridley θα βγει χαμένη. Για λίγα λεφτά, πήρε $450 000 για το TFA όταν οι άλλοι τσίμπησαν εκατομμύρια, μπορεί να της στοιχίσει και την καριέρα αυτή η υπόθεση.

Μου θύμισες   https://www.digitalspy.com/movies/a617321/natalie-portman-star-wars-nearly-ruined-my-career/

Αν και η Daisy Ridley είναι παλτό σε σύγκριση με τη Portman

Επεξ/σία από Raptorex
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...