toyo73 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Τι εχω κανει εγω βγαζοντας απο την μυγα ξυγκι. Την μεγιστη πιεση ελαστικων που προτεινει ο κατασκευστης για ταξιδι, + 1 bar παραπανω.Χτυπαει λιγο παραπανω στις λακκουβες τις πολης, αλλα αυτο ειναι το τιμημα.+ ελαστικα fuel save.Μαλιστα εαν παρει καποιος μια ζυγαρια θα δει, οτι για ελαστικα ιδιων διαστασεων υπαρχει διαφορα μεχρι και 2 κιλα.8 κιλα στο συνολο, το οποιο ειναι περιστρεφομενη μαζα αδρανειας και οχι απλα 8 κιλα μια σακκουλας σουπερ μαρκετ. Το πιο λεπτορευστο λαδι που προτεινει ο κατασκευαστης(5-30) και μαλιστα ψαχνωντας τα fuel save.Αυτα τις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι και τα πιο λεπτορευστα τις κατηγοριας, εχοντας και αντιτριβικα προσθετα.Η λογικη λεει οτι οσο πιο λεπτο λαδι, τοσο λιγοτερες παρασιτικες απωλειες.Εαν βαλεις το δαχτυλο σε ενα ποτηρι με νερο, ενα με λαδι και ενα με μελι, στο νερο θα το στριφογυρνας πιο ευκολα. Εχω βαλει ελευθερο φιλτρο k&n(απο παλια) και μαλιστα το εχω πλυνει και το και το βαζω λιγοτερο λαδι, κανοντας πιο ελευθερο.Η λογικη ειναι, οτι ολα τα αυτοκινητα(τουλαχιστον μεχρι πριν 10 χρονια που ασχολιομουν) ερχονται με πλουσιο μειγμα απο το εργοστασιο, κυριως για ασφαλεια.Δινοντας περισσοτερο αερα φτωχενεις το μειγμα.Ετσι εχεις οικονομια και καλυτερη αποδοση. H αεροδυναμικη παιζει τεραστιο ρολλο στα ταξιδια.Ενα χαμηλωματακι 3cm θα βοηθουσε.Αντιθετα η μπαγκαζιερες επιβαρυνουν. Δεν θυμαμαι πιο υβριδικο ηταν τωρα, toyota η honda, το οποιο ειχε ζαντες αλουμινιου, αλλα τις ειχε καλυμενες με αεροδυναμικα τασια.Τα οποια διωχναν ολο τον αερα εκτος τροχου, για μειωμενη αντισταση.Φανταστητε λεπτομερια.
Joshua21 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, toyo73 είπε Τι εχω κανει εγω βγαζοντας απο την μυγα ξυγκι. Την μεγιστη πιεση ελαστικων που προτεινει ο κατασκευστης για ταξιδι, + 1 bar παραπανω. Δλδ αντί για πχ 30 psi βάζεις 45?
toyo73 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δλδ αντί για πχ 30 psi βάζεις 45? Λεει 2.4 bar και βαζω 2.5.
Joshua21 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, toyo73 είπε Λεει 2.4 bar και βαζω 2.5. Ε αυτό δεν είναι διαφορά 1 bar, είναι διαφορά 0,1 bar ή 1,45 psi.
Conan2046 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Πάλι καλά, καλή πάντως η μικρότερη κατανάλωση αλλά δεν αξίζει να χάνεις πρόσφυση και ευστάθεια για να το πετύχεις.
phanispal Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Μόνο σε ταξίδι μεγαλύτερη πίεση, και πάλι χωρίς υπερβολές γιατί μειώνεται η πρόσφυση.
toyo73 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Ε αυτό δεν είναι διαφορά 1 bar, είναι διαφορά 0,1 bar ή 1,45 psi. Σωστα, δικιο εχεις.1bar ειναι παρα-παρα πολυ. Eμενα στο μανουαλι εχει ενα ευρος απο 2.2 εως 2.6 για πισω με φορτιο και αποσκευες.Παντως δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο επηρεαζει η πιεση την καταναλωση.
NT1G Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 4 ώρες πριν, toyo73 είπε ... Έχω βάλει ελεύθερο φίλτρο k&n(από παλιά) και μάλιστα το έχω πλύνει και το και το βάζω λιγότερο λάδι, κάνοντας πιο ελεύθερο.Η λογική είναι, ότι όλα τα αυτοκίνητα(τουλάχιστον μέχρι πριν 10 χρονιά που ασχολιομουν) έρχονται με πλούσιο μείγμα από το εργοστάσιο, κυρίως για ασφάλεια.Δίνοντας περισσότερο αέρα φτωχενεις το μείγμα.Έτσι έχεις οικονομία και καλύτερη απόδοση. ... Γιατί το φίλτρο που φτωχαίνει το μείγμα βελτιώνει την κατανάλωση;
toyo73 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 44 λεπτά πριν, NT1G είπε Γιατί το φίλτρο που φτωχαίνει το μείγμα βελτιώνει την κατανάλωση; Γιατι δουλευει με πιο φτωχο μειγμα για την ιδια μοναδα χρονου η φορτιο.To στοχειομετρικο μειγμα ειναι 14.7:1, αναλογια αερα-καυσιμου.Υπαρχουν κινητηρες φτωχου μειγματος 22-26:1.To δικο εβγαινε μου και με κινητηρα φτωχου μειγματος, αλλα δεν ηρθε ποτε Ελλαδα.
NT1G Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 16 λεπτά πριν, toyo73 είπε Γιατι δουλευει με πιο φτωχο μειγμα για την ιδια μοναδα χρονου η φορτιο.To στοχειομετρικο μειγμα ειναι 14.7:1, αναλογια αερα-καυσιμου.Υπαρχουν κινητηρες φτωχου μειγματος 22-26:1.To δικο εβγαινε μου και με κινητηρα φτωχου μειγματος, αλλα δεν ηρθε ποτε Ελλαδα. Μειώνεται η ροή καυσίμου επειδή αυξάνει η ποσότητα του αέρα;
nickolas Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 15 ώρες πριν, gia_nnis είπε Ακριβως αυτα μου εβγαλε και μενα πιο γρηγορα.. απο τα κατεβασματα! Και δεν ειναι μονο αυτο πατα-πατα συμπλεκτη εχω θεμα και με την ντιζα..!!! Ενας μου ειπε οτι καταπονο και το σασμαν! Ισχυει??? Προσεχε τα κατεβασματα που κανω ειναι σε πολυ νορμαλ πλαισια.. δηλαδη στο μεσο ορο δεν ξεπερναει τις 3000στρ και η αποσυμπλεξη ειναι ομαλη.. που σημαινει οτι δεν τρανταζω(τιναζω) το συστημα μεταδοσης.. Με τα τακακια βγαζω κοντα στα 50000χλμ και εχουν ακομα..!!! Αλλα τελικα μονο οικονομια δεν κανω..!!!! O δίσκος με προσεκτική οδήγηση δεν πρέπει να έχει θέμα. Το ίδιο και οι βάσεις μηχανής. Αν βέβαια κάποιος κάνει μεγάλο κατέβασμα, πχ σε εθνική καλό είναι να συγχρονίσει και τις στροφές με το γκάζι. δείτε και εδώ Το ελεύθερο φίλτρο δεν έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση. Όλα τα μοτέρ έχουν MAF που διαβάζει τον αέρα στην εισαγωγή και ανάλογα ψεκάζει η CPU για να κρατιέται σωστή η αναλογία αέρα/καυσίμου. Μόνο ένα βουλωμένο φίλτρο που δεν θα επιτρέπει μεγάλη ροή αέρα οπότε θα σε εξωθεί συχνότερα σε οδήγηση με πλήρες φορτίο μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση. Αντίστοιχα ένα ελεύθερο φίλτρο στο βαθμό που αυξάνει την απόδοση του μοτέρ, μειώνει τη συχνότητα που ζητάς πλήρες φορτίο άρα και την κατανάλωση με αυτόν τον μηχανισμό. Στα μοντέρνα μοτέρ βέβαια τα οφέλη από τα ελεύθερα φίλτρα είναι μηδαμινά.. Μπορεί βέβαια κανείς να το κάνει και για τον ήχο.
toyo73 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 38 λεπτά πριν, nickolas είπε O δίσκος με προσεκτική οδήγηση δεν πρέπει να έχει θέμα. Το ίδιο και οι βάσεις μηχανής. Αν βέβαια κάποιος κάνει μεγάλο κατέβασμα, πχ σε εθνική καλό είναι να συγχρονίσει και τις στροφές με το γκάζι. δείτε και εδώ Το ελεύθερο φίλτρο δεν έχει άμεση σχέση με την κατανάλωση. Όλα τα μοτέρ έχουν MAF που διαβάζει τον αέρα στην εισαγωγή και ανάλογα ψεκάζει η CPU για να κρατιέται σωστή η αναλογία αέρα/καυσίμου. Μόνο ένα βουλωμένο φίλτρο που δεν θα επιτρέπει μεγάλη ροή αέρα οπότε θα σε εξωθεί συχνότερα σε οδήγηση με πλήρες φορτίο μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση. Αντίστοιχα ένα ελεύθερο φίλτρο στο βαθμό που αυξάνει την απόδοση του μοτέρ, μειώνει τη συχνότητα που ζητάς πλήρες φορτίο άρα και την κατανάλωση με αυτόν τον μηχανισμό. Στα μοντέρνα μοτέρ βέβαια τα οφέλη από τα ελεύθερα φίλτρα είναι μηδαμινά.. Μπορεί βέβαια κανείς να το κάνει και για τον ήχο. Ειναι και θεμα προγραματισμου και ποσες διορθωσεις μπορει να κανει ο εγκεφαλος.Π.χ το δικο μου δεν εχει MAF αλλα MAP.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα