Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fortistis είπε

Το αμάξι καταναλώνει βενζίνη όταν γυρίζει ο κινητήρας.

Εάν έχουμε δύο κινητήρες και αυτοί γυρίζουν στις ίδιες στροφές (στον ίδιο χρόνο, π.χ. ένα λεπτό), τότε αυτός που χωράει περισσότερο θα καταναλώσει περισσότερο, επειδή ακριβώς χωράει περισσότερο. Δηλαδή, εάν έχεις δύο κουβάδες και γεμίζεις αδειάζεις ένα κουβά ανά λεπτό, ασχέτως του πόσο χωράει ο κουβάς (παράδειγμα είναι), τότε ένας μεγαλύτερος κουβάς θα "κάψει" περισσότερο νερό. 

Άρα, η κατανάλωση ενός αμαξιού είναι συνισταμένη τριών συνιστωσών:

  • του όγκου καύσιμου που χωράει ο κινητήρας, 
  • του πόσο γρήγορα καταναλώνει αυτόν τον όγκο (δηλαδή, πόσο γρήγορα "γυρίζει", πόσες στροφές), και
  • πόσο καύσιμο μπαίνει (πόσο γκάζι πατάμε)

Η ταχύτητα είναι αποτέλεσμα και όχι αιτία. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς (εύκολα ή και καθόλου) να χρησιμοποιήσεις την ταχύτητα ως μέγεθος για την κατανάλωση.

Επίσης, επειδή υπάρχουν διαφορετικές τεχνολογίες μίξης καύσιμου με αέρα, ο όγκος του κυλίνδρου του κινητήρα δεν ανταποκρίνεται επ' ακριβώς στο τι όγκο καύσιμου θα χρησιμοποιηθεί. Μπορεί όμως να αποτελέσει μία προσεγγιστική ένδειξη. 

Τέλος, απορώ με αυτούς που λένε για μέγιστη ροπή και θεωρίες κτλ. Λίγο πρακτική σκέψη, όχι; Τίποτα ρε γμτο; Ντιπ στούρνοι;

Υ.Γ. Για όσους παιδεύονται με το τρομερό ερώτημα "τι γίνεται όταν έχω ρελαντί", ρελαντί = συνεχής και σταθερή είσοδος καύσιμου στον κινητήρα. Έτσι, η κατανάλωση εκεί επηρεάζεται από το "μέγεθος" του κινητήρα και το πόσο καύσιμο χρησιμοποιείται κατά το ρελαντί. 

ροπή =λιγότερο ζόρι = λιγότερες εκρήξεις στον θάλαμο καύσης έκρηξεις γίνονται. Τεσπά βαριέμαι να στα εξηγώ είμαστε βλάκες είσαι ο έξυπνος. 

 

Δηλαδή παίδες σε κατηφόρα δεν καίνε τίποτα; Δουλεύει με Αέρα μόνο; Αλλο ψεκάζει σταθερά το Μπέκ και άλλο δεν καεί τίποτα έχει διαφορά.

Επεξ/σία από christopher0016
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

ροπή =λιγότερο ζόρι = λιγότερες εκρήξεις στον θάλαμο καύσης έκρηξεις γίνονται. Τεσπά βαριέμαι να στα εξηγώ είμαστε βλάκες είσαι ο έξυπνος. 

Δηλαδή παίδες σε κατηφόρα δεν καίνε τίποτα; Δουλεύει με Αέρα μόνο; Αλλο ψεκάζει σταθερά το Μπέκ και άλλο δεν καεί τίποτα έχει διαφορά.

Κάνε μου παράθεση που λέω ότι δεν καίει τίποτα στην κατηφόρα και μαζί σου. Εάν δεν το βρεις (και επειδή από αυτά που γράφω δεν βγαίνει κάτι τέτοιο) τότε είτε επίτηδες παραποιείς τα όσα λέω ή όντως δεν καταλαβαίνεις και τα πιο απλά. 

Τέλος, η ροπή έχει νόημα όταν χρειάζεται. Προφανέστατα δεν γνωρίζεις ούτε τι είναι η ροπή (πέρα από αυτά που λένε οι "μηχανικοί" στο συνεργείο και στην πιάτσα) και έχεις μπερδευτεί. Η ερώτηση είναι "Ποια είναι η σχέση κατανάλωσης και στροφών" και όχι "πότε έχω καλύτερη παραγωγή έργου από τον κινητήρα". Φωστήρα μου εσύ!

Καλύτερη παραγωγή έργου = καλύτερη απόδοση 

Δεν σημαίνει ότι θα κάψει λιγότερο από όταν λειτουργεί σε άλλες στροφές. Σημαίνει ότι θα παράγει λιγότερο έργο σε σχέση με την κατανάλωση. Αλλά η κατανάλωση μπορεί να είναι μεγαλύτερη. Φωστήρα μου εσύ!

Ακόμα πιο λιανά, γιατί είσαι του δημοτικού.

Στις 2000 στροφές/λεπτό, θα έχεις μία κατανάλωση Α.

Στις στροφές που έχεις μέγιστη ροπή, έστω Χ > 2000, θα έχεις μία κατανάλωση Β. 

Μπορεί να είναι πιο αποδοτικός ο κινητήρας στις Χ στροφές, αλλά Β > Α. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Fortistis είπε

Κάνε μου παράθεση που λέω ότι δεν καίει τίποτα στην κατηφόρα και μαζί σου. Εάν δεν το βρεις (και επειδή από αυτά που γράφω δεν βγαίνει κάτι τέτοιο) τότε είτε επίτηδες παραποιείς τα όσα λέω ή όντως δεν καταλαβαίνεις και τα πιο απλά. 

Τέλος, η ροπή έχει νόημα όταν χρειάζεται. Προφανέστατα δεν γνωρίζεις ούτε τι είναι η ροπή (πέρα από αυτά που λένε οι "μηχανικοί" στο συνεργείο και στην πιάτσα) και έχεις μπερδευτεί. Η ερώτηση είναι "Ποια είναι η σχέση κατανάλωσης και στροφών" και όχι "πότε έχω καλύτερη παραγωγή έργου από τον κινητήρα". Φωστήρα μου εσύ!

Φίλε είπα παίδες προφανώς αναφέρομαι σε αυτούς που τα  είπαν. Είμαι από το κινητό δεν θα γράψω σεντόνια ούτε 50 παραθέσεις. Και μην με ειρωνευεσαι δεν σε ειρωνευτηκα όσο μαλακίες μου φαίνονται αυτά που λες ☺️ 

Αφού έχουν να κάνουν με το γκάζι όλα και το ποσό μείγμα χωράει στον θάλαμο καύσης . Τότε γιατί όταν φορτώνεις βάρος ένα αυτοκίνητο καεί περισσότερο; Επίσης γιατί όταν ανοίγεις το A/C καεί πάλι περισσότερο; Αφού όλα είναι στο Γκάζι και στην ποσότητα όπως λες..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και σε κάθε περίπτωση, επειδή έχεις λιγάκι θέμα κατανόησης, η ερώτηση είναι για την σχέση στροφών και κατανάλωσης. Όχι για την απόδοση κινητήρα. 

3 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Φίλε είπα παίδες προφανώς αναφέρομαι σε αυτούς που τα  είπαν. Είμαι από το κινητό δεν θα γράψω σεντόνια ούτε 50 παραθέσεις. Και μην με ειρωνευεσαι δεν σε ειρωνευτηκα όσο μαλακίες μου φαίνονται αυτά που λες ☺️ 

Αφού έχουν να κάνουν με το γκάζι όλα και το ποσό μείγμα χωράει στον θάλαμο καύσης . Τότε γιατί όταν φορτώνεις βάρος ένα αυτοκίνητο καεί περισσότερο; Επίσης γιατί όταν ανοίγεις το A/C καεί πάλι περισσότερο; Αφού όλα είναι στο Γκάζι και στην ποσότητα όπως λες..

Όλα έχουν να κάνουν με τον όγκο καύσιμου που τραβιέται (γκάζι), με το πόσο γρήγορα καταναλώνεται (στροφές), και με το πόσο καταναλώνεται μονάδα χρόνου (όγκος κινητήρα). Όχι με δύο. Δηλαδή, ενώ το έγραψα καθαρά, ούτε αυτό το απλό κατάλαβες. 

Η ερώτησή σου δείχνει αυτό που έγραψα. Δεν έχεις καμία σχέση με τα πραγματικά φυσικά μεγέθη και η γνώση σου είναι επιπέδου συνεργείου. Μείνε εκεί, δεν είσαι για παραπάνω. 

Επεξ/σία από Fortistis
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Fortistis είπε

Και σε κάθε περίπτωση, επειδή έχεις λιγάκι θέμα κατανόησης, η ερώτηση είναι για την σχέση στροφών και κατανάλωσης. Όχι για την απόδοση κινητήρα. 

Δεν το μαζεύεις άστο καληνύχτα και φιλάκια 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, christopher0016 είπε

Δεν το μαζεύεις άστο καληνύχτα και φιλάκια 

Τι να μαζέψω; Ούτε σε τι θέμα γράφεις δεν έχεις καταλάβει; Το γράφει καθαρά ο άνθρωπος και εσύ συνεχίζεις το βιολί σου. Αναμενόμενο από εσένα. 

Είπαμε, θα μείνεις στο επίπεδο συνεργείου. Δεν είσαι για παραπάνω. 

Συνέχισε να αναζητάς γιατί το αμάξι καίει παραπάνω όταν χρησιμοποιείς τον αναπτήρα και το A/C! Φταίει η ροπή! 

Χαχαχαχαχα!

  • Like 1
Δημοσ.

Μπράβο συνέχισε έτσι να δείχνεις επίπεδο σπουδαγμενου με πτυχία!!!111  εγώ αποχωρώ δεν μου φτάιει σε κάτι το θέμα του παιδιού να κλειδώσει επειδή είσαι Βλάκας 🙂

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Μπράβο συνέχισε έτσι να δείχνεις επίπεδο σπουδαγμενου με πτυχία!!!111  εγώ αποχωρώ δεν μου φτάιει σε κάτι το θέμα του παιδιού να κλειδώσει επειδή είσαι Βλάκας 🙂

Δεν νομίζω ότι και σου δείξει κανείς επίπεδο θα το καταλάβεις. Οπότε, μην ανησυχείς. Δεν δείχνει κανείς τίποτα :D

Αλλά είπαμε! Το επιχείρημα είναι: Γιατί αλλάζει η κατανάλωση όταν χρησιμοποιεί κανείς τον αναπτήρα του αμαξιού! Φωστήρα μου εσύ! 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

...

Δηλαδή παίδες σε κατηφόρα δεν καίνε τίποτα; Δουλεύει με Αέρα μόνο; Αλλο ψεκάζει σταθερά το Μπέκ και άλλο δεν καεί τίποτα έχει διαφορά.

Που είναι το δύσκολο να καταλάβεις ότι όταν έχεις κάποια ταχύτητα (χμ/ώρα) και αφήνεις το γκάζι έχοντας σχέση στο κιβώτιο και κάποιες στροφές π.χ. 4000 στροφές και δεν πατάς συμπλέκτη, μέχρι να πέσουν οι στροφές σε κάποιο όριο, π.χ. 1500 στροφές, αυτό τα 2 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για να πάνε οι στροφές από 4000->1500 σταματάει να ψεκάζει καύσιμο ο κινητήρας;

  • Like 3
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, NT1G είπε

Που είναι το δύσκολο να καταλάβεις ότι όταν έχεις κάποια ταχύτητα (χμ/ώρα) και αφήνεις το γκάζι έχοντας σχέση στο κιβώτιο και κάποιες στροφές π.χ. 4000 στροφές και δεν πατάς συμπλέκτη, μέχρι να πέσουν οι στροφές σε κάποιο όριο, π.χ. 1500 στροφές, αυτό τα 2 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για να πάνε οι στροφές από 4000->1500 σταματάει να ψεκάζει καύσιμο ο κινητήρας;

Αυτό που λες γίνεται στα injection καεί ότι έχει μείνει στον θαλαμο μετά από λίγο όσο γνωρίζω ξανά ρίχνει το Μπέκ.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fortistis είπε

Το αμάξι καταναλώνει βενζίνη όταν γυρίζει ο κινητήρας.

Εάν έχουμε δύο κινητήρες και αυτοί γυρίζουν στις ίδιες στροφές (στον ίδιο χρόνο, π.χ. ένα λεπτό), τότε αυτός που χωράει περισσότερο θα καταναλώσει περισσότερο, επειδή ακριβώς χωράει περισσότερο. Δηλαδή, εάν έχεις δύο κουβάδες και γεμίζεις αδειάζεις ένα κουβά ανά λεπτό, ασχέτως του πόσο χωράει ο κουβάς (παράδειγμα είναι), τότε ένας μεγαλύτερος κουβάς θα "κάψει" περισσότερο νερό. 

Άρα, η κατανάλωση ενός αμαξιού είναι συνισταμένη τριών συνιστωσών:

  • του όγκου καύσιμου που χωράει ο κινητήρας, 
  • του πόσο γρήγορα καταναλώνει αυτόν τον όγκο (δηλαδή, πόσο γρήγορα "γυρίζει", πόσες στροφές), και
  • πόσο καύσιμο μπαίνει (πόσο γκάζι πατάμε)

Η ταχύτητα είναι αποτέλεσμα και όχι αιτία. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς (εύκολα ή και καθόλου) να χρησιμοποιήσεις την ταχύτητα ως μέγεθος για την κατανάλωση.

Επίσης, επειδή υπάρχουν διαφορετικές τεχνολογίες μίξης καύσιμου με αέρα, ο όγκος του κυλίνδρου του κινητήρα δεν ανταποκρίνεται επ' ακριβώς στο τι όγκο καύσιμου θα χρησιμοποιηθεί. Μπορεί όμως να αποτελέσει μία προσεγγιστική ένδειξη. 

Τέλος, απορώ με αυτούς που λένε για μέγιστη ροπή και θεωρίες κτλ. Λίγο πρακτική σκέψη, όχι; Τίποτα ρε γμτο; Ντιπ στούρνοι;

Υ.Γ. Για όσους παιδεύονται με το τρομερό ερώτημα "τι γίνεται όταν έχω ρελαντί", ρελαντί = συνεχής και σταθερή είσοδος καύσιμου στον κινητήρα. Έτσι, η κατανάλωση εκεί επηρεάζεται από το "μέγεθος" του κινητήρα και το πόσο καύσιμο χρησιμοποιείται κατά το ρελαντί. 

Για το τι καιει ο καθε κινητηρας εχει να κανει με την τεχνολογια του.. και για την τελικη καταναλωση παιζει ρολο βαρος καροστσας,σχεσεις μεταδοσης..

Η καθε εταιρεια.. το καθε μοντελο εχει την δικη του φιλοσοφια... γιατι πλεον βγαζουν πολλες εκδοσεις...

Για εναν που ρωταει πως μπορω να εχω την καλυτερη καταναλωση στο αυτοκινητο το καλυτερο που μπορεις να του πεις ειναι να φροντιζεις σε σχεση με την ταχυτητα που εχεις το γκαζι σου να ακουει οσο το δυνατον καλυτερα απο στις αρχες του.. και οσο λιγοτερο το πατας τοσο χαμηλοτερη καταναλωση εχεις...

Ενταξει μετα υπαρχουν και αλλα κολπα οπως νεκρες.. μεγαλυτερη σχεση οταν δεν υπαρχουν φορτια στον κινητηρα.. 

Οταν ενα αυτοκινητο απο τον κατασκευαστη του καιει περισσοτερο απο το μεσο ορο για τα κυβικα του.. τοτε οτι και οδηγηση να κανουμε δεν θα καταφερουμε να φτασουμε την κατανωλωση του μεσου ορου..

31 λεπτά πριν, NT1G είπε

Που είναι το δύσκολο να καταλάβεις ότι όταν έχεις κάποια ταχύτητα (χμ/ώρα) και αφήνεις το γκάζι έχοντας σχέση στο κιβώτιο και κάποιες στροφές π.χ. 4000 στροφές και δεν πατάς συμπλέκτη, μέχρι να πέσουν οι στροφές σε κάποιο όριο, π.χ. 1500 στροφές, αυτό τα 2 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για να πάνε οι στροφές από 4000->1500 σταματάει να ψεκάζει καύσιμο ο κινητήρας;

Ναι ετσι ειναι..

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Σαφώς, αλλά προσπάθησε να καταλήξεις κάπου, δεν έχει νόημα να κάνεις συνεχώς ερωτήσεις ενώ ξέρεις τις απαντήσεις.

 

6 ώρες πριν, NT1G είπε

Δεν έχω καταλάβει τι συζητάμε. Αν ένα από τα 3 λείπει δεν θα έχουμε καύση.

Στην περίπτωση της επιβράδυνσης του αμαξιού, με ταχύτητα=σχέση στο κιβώτιο και πάνω από κάποιες στροφές, δεν έχουμε καύσιμο. Οπότε δεν έχουμε καύση.

Το ότι έχω ακούσει/διαβάσει ότι τα injection δεν καίνε καύσιμο στην περίπτωση που εξετάζουμε (δεν πατάμε γκάζι με σχέση στο κιβώτιο ενώ κινούμαστε), δε σημαίνει ότι έχω εμπεδώσει το λόγο, καθώς δεν έχω εντρυφήσει στο αντικείμενο και δεν είμαι μηχανολόγος.

Ο christopher0016 είναι ο αντίλογος, αφού υποστηρίζει ότι απ' τη στιγμή που ο κινητήρας είναι σε λειτουργία, γίνονται εκρήξεις μέσα στο θάλαμο καύσης, και για να γίνονται εκρήξεις στο θάλαμο καύσης σημαίνει ότι υπάρχει μείγμα καυσίμου και αέρα.

Για να πάμε σε ένα παράδειγμα που φαντάζομαι γνωρίζουμε οι περισσότεροι Αθηναίοι, όταν κατεβαίνουμε τη λεωφόρο Αλίμου Κατεχάκη για να καταλήξουμε στη Μεσογείων, συνήθως δε χρειάζεται να πατάμε γκάζι, αφού έχουμε την ορμή από πριν στρίψουμε αριστερά στη διχάλα με την είσοδο της Αττικής Οδού.

Μέχρι να φτάσεις στη Μεσογείων, μεσολαβούν 3 χιλιόμετρα, στα οποία αν υποθέσουμε ότι δε σε πιάνει φανάρι/κίνηση, μπορείς να είσαι με σχέση στο κιβώτιο και να μην πατάς καθόλου γκάζι, και μάλιστα υπό προϋποθέσεις να είσαι με αρκετές στροφές σε όλη τη διαδρομή.

Σε αυτή την περίπτωση και σύμφωνα με όσα λέγονται εδώ, πέραν του christopher0016, όντως δε θα έχουμε καθόλου ψεκασμό σε όλη αυτή τη διαδρομή και όντως δε θα γίνει καμία έκρηξη στο θάλαμο καύσης;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, phanispal είπε

Το ότι έχω ακούσει/διαβάσει ότι τα injection δεν καίνε καύσιμο στην περίπτωση που εξετάζουμε (δεν πατάμε γκάζι με σχέση στο κιβώτιο ενώ κινούμαστε), δε σημαίνει ότι έχω εμπεδώσει το λόγο, καθώς δεν έχω εντρυφήσει στο αντικείμενο και δεν είμαι μηχανολόγος.

Ο christopher0016 είναι ο αντίλογος, αφού υποστηρίζει ότι απ' τη στιγμή που ο κινητήρας είναι σε λειτουργία, γίνονται εκρήξεις μέσα στο θάλαμο καύσης, και για να γίνονται εκρήξεις στο θάλαμο καύσης σημαίνει ότι υπάρχει μείγμα καυσίμου και αέρα.

Για να πάμε σε ένα παράδειγμα που φαντάζομαι γνωρίζουμε οι περισσότεροι Αθηναίοι, όταν κατεβαίνουμε τη λεωφόρο Αλίμου Κατεχάκη για να καταλήξουμε στη Μεσογείων, συνήθως δε χρειάζεται να πατάμε γκάζι, αφού έχουμε την ορμή από πριν στρίψουμε αριστερά στη διχάλα με την είσοδο της Αττικής Οδού.

Μέχρι να φτάσεις στη Μεσογείων, μεσολαβούν 3 χιλιόμετρα, στα οποία αν υποθέσουμε ότι δε σε πιάνει φανάρι/κίνηση, μπορείς να είσαι με σχέση στο κιβώτιο και να μην πατάς καθόλου γκάζι, και μάλιστα υπό προϋποθέσεις να είσαι με αρκετές στροφές σε όλη τη διαδρομή.

Σε αυτή την περίπτωση και σύμφωνα με όσα λέγονται εδώ, πέραν του christopher0016, όντως δε θα έχουμε καθόλου ψεκασμό σε όλη αυτή τη διαδρομή και όντως δε θα γίνει καμία έκρηξη στο θάλαμο καύσης;

Να επισημάνω όσα γράφω τα λέω από αυτά που έχω διαβάσει και καθαρά από χόμπυ δεν είμαι μηχανικός μηχανολόγος η κάτι παρόμοιο. Αυτά που λέω  για το πώς λειτουργεί ο κινητήρας με ένα απλό ψάξιμο μπορούν να επιβεβαιωθούν. Όσο για αυτό που λένε με το injection ότι πατοντας συμπλέκτη στην κατηφόρα σταματάνε τα Μπέκ ναι αλλά προσωρινά γιατί ήδη υπάρχει μείγμα μόλις καεί ήδη υπάρχων  μείγμα το Μπέκ ξανα δίνει βενζίνη και γίνεται πάλι η καύση. Στην ουσία δεν σταματάνε ποτέ οι εκρήξεις  απλά κόβεται προσωρινά το μείγμα . Ούτε θα βγάλεις χιλιόμετρα σε κατηφόρα με συμπλέκτη χωρίς να γίνει καμία καύση .

 εάν έχω καταλάβει κάτι λάθος σαν ερασιτέχνης να μου επισημάνουν τι και πως  αλλά με επιχειρήματα 

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, phanispal είπε

Για να πάμε σε ένα παράδειγμα που φαντάζομαι γνωρίζουμε οι περισσότεροι Αθηναίοι, όταν κατεβαίνουμε τη λεωφόρο Αλίμου Κατεχάκη για να καταλήξουμε στη Μεσογείων, συνήθως δε χρειάζεται να πατάμε γκάζι, αφού έχουμε την ορμή από πριν στρίψουμε αριστερά στη διχάλα με την είσοδο της Αττικής Οδού.

Μέχρι να φτάσεις στη Μεσογείων, μεσολαβούν 3 χιλιόμετρα, στα οποία αν υποθέσουμε ότι δε σε πιάνει φανάρι/κίνηση, μπορείς να είσαι με σχέση στο κιβώτιο και να μην πατάς καθόλου γκάζι, και μάλιστα υπό προϋποθέσεις να είσαι με αρκετές στροφές σε όλη τη διαδρομή.

Σε αυτή την περίπτωση και σύμφωνα με όσα λέγονται εδώ, πέραν του christopher0016, όντως δε θα έχουμε καθόλου ψεκασμό σε όλη αυτή τη διαδρομή και όντως δε θα γίνει καμία έκρηξη στο θάλαμο καύσης;

Πολυ σωστα. Η κινητικη ενεργεια στο παραδειγμα σου ειναι αρκετη για να "γυρισει" τον κινητηρα (παντα με σχεση μεσα στο κιβωτιο) ωστε να μην χρειαζεται να γινει καυση. Αν το αυτοκινητο σου δειχνει στιγμιαια καταναλωση, θα δεις οτι θα ειναι 0. Ολα αυτα παντα αφου υπαρχει σχεση στο κιβωτιο. Αν κατεβαινεις πατωντας συμπλεκτη λογικο ειναι να ψεκαζει καυσιμο αφου πρεπει να κρατησει ρελαντι. 

9 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Όσο για αυτό που λένε με το injection ότι πατοντας συμπλέκτη στην κατηφόρα σταματάνε τα Μπέκ ναι αλλά προσωρινά γιατί ήδη υπάρχει μείγμα μόλις καεί ήδη υπάρχων  μείγμα το Μπέκ ξανα δίνει βενζίνη και γίνεται πάλι η καύση. Στην ουσία δεν σταματάνε ποτέ οι εκρήξεις  απλά κόβεται προσωρινά το μείγμα . Ούτε θα βγάλεις χιλιόμετρα σε κατηφόρα με συμπλέκτη χωρίς να γίνει καμία καύση .

 εάν έχω καταλάβει κάτι λάθος σαν ερασιτέχνης να μου επισημάνουν τι και πως  αλλά με επιχειρήματα 

Πατωντας συμπλεκτη στη κατηφορα ή οπουδηποτε αλλου λογικο ειναι να ψεκασει καυσιμο απο τη στιγμη που πρεπει να κρατησει ρελαντι. Στο παραδειγμα που εδωσε ο φιλος πιο πανω (Κατεχακη) αν κατεβαινεις με σχεση στο κιβωτιο και χωρις γκαζι, οχι δεν θα ψεκασει καυσιμο 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Πολυ σωστα. Η κινητικη ενεργεια στο παραδειγμα σου ειναι αρκετη για να "γυρισει" τον κινητηρα (παντα με σχεση μεσα στο κιβωτιο) ωστε να μην χρειαζεται να γινει καυση. Αν το αυτοκινητο σου δειχνει στιγμιαια καταναλωση, θα δεις οτι θα ειναι 0. Ολα αυτα παντα αφου υπαρχει σχεση στο κιβωτιο. Αν κατεβαινεις πατωντας συμπλεκτη λογικο ειναι να ψεκαζει καυσιμο αφου πρεπει να κρατησει ρελαντι. 

Πατωντας συμπλεκτη στη κατηφορα ή οπουδηποτε αλλου λογικο ειναι να ψεκασει καυσιμο απο τη στιγμη που πρεπει να κρατησει ρελαντι. Στο παραδειγμα που εδωσε ο φιλος πιο πανω (Κατεχακη) αν κατεβαινεις με σχεση στο κιβωτιο και χωρις γκαζι, οχι δεν θα ψεκασει καυσιμο 

Το trip control είναι απλά ένας αλογοριθμος . Η καύση πιστεύω δεν σταματάει ποτέ παρά μόνο όταν σβήσει το μοτέρ . Όταν κατεβαίνει την κατηφόρα είτε με συμπλέκτη στο ρελαντί θα γίνει όπως λες η καύση είτε με στροφές πάλι θα γίνει η καύση . Αλλιώς χωρίς καύση θα έσβηνε το μοτέρ.

Να το πω διαφορετικά έχεις ένα άδειο τεποζιτο   έχει μόνο το φίλτρο μέσα μόνο 50 100ml βενζίνη λύνεις χειρόφρενο σε κατηφόρα μεγάλη το αφήνεις τσουλαει φτάνει τα 70 χιλιόμετρα βάζεις 3η αφήνεις συμπλέκτη παίρνει μπροστα  η κατηφόρα είναι μεγάλη 20 χιλιόμετρα εάς πούμε πιστεύεις ότι θα βγάλει όλη την κατηφόρα  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ με 50 100 ml καύσιμο;; Με συμπλέκτη ταχύτητα νεκρά ότι θέλεις;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...