primeragt Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Παντως οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο περισσοτερο καυσιμο ψεκαζουν τα μπεκ. Το ποσο περισσοτερο εχει να κανει με πολλα πραγματα, οπως γωνια πεταλουδας, αισθητηρα εισερχομενου αερα, πιεση (αν ειναι τουρμπο) κλπ κλπ. Γιαυτο και οι χαρτες στους εγκεφαλους δεν ειναι γραμικοι αλλα 3d και συνηθως μπορουν να εχουν κελια 16Χ16 εως 24Χ24 και αναλογα ποσα bit ειναι (πλεον σχεδον ολοι ειναι 32bit ) κανουν interpolation τα αναλογα σημεια μεταξη κελιων για πληρη γραμμικοτητα.
NT1G Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Καλά το 3D χάρτες απλά λέει ότι βάσει τιμών x και y βρίσκει τις z τιμές.
teddy71 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 12 ώρες πριν, phanispal είπε Εννοώ ότι όταν κινείσαι σταθερά, με σχέση στο κιβώτιο και πατώντας γκάζι, προφανώς ψεκάζουν τα μπεκ. Όταν αφήσεις το γκάζι, π.χ. επειδή είσαι σε κατηφόρα αλλά δε βάλεις νεκρά, έχω την εντύπωση ότι δεν ψεκάζεται καύσιμο. Φυσικά και ψεκάζει, μία μια ελάχιστη ποσότητα, αν δεν ψεκάζε ο κινητήρας θα έσβηνε. Βάλε μπρος αυτοκίνητο και αστο το ρελαντί και πάνε μια βόλτα, για καφέ για ύπνο για οτιδήποτε , μετά από λίγες ώρες γυρνά και παρατήρησε τον δείκτη βενζίνη είναι στην ίδια θέση ή κατεβηκε έστω και λιγάκι? 1
christopher0016 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Πάντα ψεκάζει από την στιγμή που είναι σε λειτουργία ο κινητήρας για να κρατήσει ρελαντί άρα δουλέψει κανονικά πχ στης 800 rpm εκείνη την στιγμή ρέει καύσιμο από τα μπεκ εισέρχεται αέρας από την εισαγωγή σπινθιριζει κανονικά το μπουζί γίνεται η έκρηξη στον θάλαμο καύσης και όλα γυρνάνε κανονικά. Όσες πιο λίγες στροφές τόσο φτωχότερο είναι το μείγμα . Σε μια ανηφόρα η όταν είναι φορτωμένο με βάρος το αυτοκίνητο ζητάει περισσότερο καύσιμο αυτό γίνεται γιατί τα έμβολα (πιστόνια) θέλουν μεγαλύτερη ενέργεια για να ανεβοκατεβουν βασικα χρειάζεται δυνατότερη έκρηξη στον θάλαμο καύσης σε σχέση με το να πήγαινε χωρίς φορτίο η σε ευθεία. ( η πάνω μεριά που είναι τα πιστόνια εκεί γίνεται η έκρηξη με το μείγμα αέρα βενζίνη σπινθιριζει το μπουζί και γίνεται το μπαμ 😋) έτσι γυρνάει ο στρόφαλος και τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2019 από christopher0016
NT1G Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 7 ώρες πριν, teddy71 είπε Φυσικά και ψεκάζει, μία μια ελάχιστη ποσότητα, αν δεν ψεκάζε ο κινητήρας θα έσβηνε. Βάλε μπρος αυτοκίνητο και αστο το ρελαντί και πάνε μια βόλτα, για καφέ για ύπνο για οτιδήποτε , μετά από λίγες ώρες γυρνά και παρατήρησε τον δείκτη βενζίνη είναι στην ίδια θέση ή κατεβηκε έστω και λιγάκι? Δεν σου λέει στο ρελαντί. Σου λέει εκεί που κινείται το αμάξι σε κατηφόρα και έχει Χ στροφές, αν αφήσεις το γκάζι τι γίνεται.
christopher0016 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Δεν σου λέει στο ρελαντί. Σου λέει εκεί που κινείται το αμάξι σε κατηφόρα και έχει Χ στροφές, αν αφήσεις το γκάζι τι γίνεται. Πάντα καεί από την στιγμή που είναι αναμενο καεί. είτε ρελαντί είτε κατηφόρα χωρίς ταχύτητα πάντα καεί αλλιώς δεν λειτουργεί το μοτέρ απλά τα πράματα.
NT1G Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 9 λεπτά πριν, christopher0016 είπε Πάντα καεί από την στιγμή που είναι αναμενο καεί. είτε ρελαντί είτε κατηφόρα χωρίς ταχύτητα πάντα καεί αλλιώς δεν λειτουργεί το μοτέρ απλά τα πράματα. Όχι. Τόσο απλά τα πράματα. Όταν είσαι σε κατηφόρα, με πάνω από κάποιες συγκεκριμένες στροφές και έχεις ταχύτητα=σχέση στο κιβώτιο και δεν πατάς συμπλέκτη και οι στροφές μειώνονται, δεν ψεκάζει καύσιμο. 1 1
phanispal Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Κι εγώ έτσι ξέρω. Απ' την άλλη όμως, πώς γίνεται η καύση στον κύλινδρο;
Μάκαρος Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Απο ποτε τα συγχρονα injection, οταν εισαι σε κατηφορικο δρομο και με ταχυτητα (οπου το αυτοκινητο δεν χρειαζεται γκαζι) καινε καυσιμο ?
NT1G Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, phanispal είπε Κι εγώ έτσι ξέρω. Απ' την άλλη όμως, πώς γίνεται η καύση στον κύλινδρο; ❓
Joshua21 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 9 λεπτά πριν, phanispal είπε Απ' την άλλη όμως, πώς γίνεται η καύση στον κύλινδρο; Με σπινθήρα από το μπουζί.
phanispal Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, NT1G είπε ❓ Μόλις τώρα, Joshua21 είπε Με σπινθήρα από το μπουζί. Ναι, αλλά δε χρειάζεται και το μείγμα αέρα-καυσίμου και σε αυτές τις περιπτώσεις;
Joshua21 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, phanispal είπε Ναι, αλλά δε χρειάζεται και το μείγμα αέρα-καυσίμου και σε αυτές τις περιπτώσεις; Σαφώς, αλλά προσπάθησε να καταλήξεις κάπου, δεν έχει νόημα να κάνεις συνεχώς ερωτήσεις ενώ ξέρεις τις απαντήσεις.
NT1G Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 15 λεπτά πριν, phanispal είπε Ναι, αλλά δε χρειάζεται και το μείγμα αέρα-καυσίμου και σε αυτές τις περιπτώσεις; Δεν έχω καταλάβει τι συζητάμε. Αν ένα από τα 3 λείπει δεν θα έχουμε καύση. Στην περίπτωση της επιβράδυνσης του αμαξιού, με ταχύτητα=σχέση στο κιβώτιο και πάνω από κάποιες στροφές, δεν έχουμε καύσιμο. Οπότε δεν έχουμε καύση. 1
Fortistis Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 Δημοσ. 13 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 10/4/2019 στις 10:06 ΜΜ, Gennaios είπε καλησπερα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση καθως δν εχω βρει καποια απαντηση σε αμαξι πχ 0.8 λιτρων 3κιλυνδρο ειναι οικονομικοτερη η αλλαγη ταχυτητων σε χαμηλοτερες στροφες δλδ, η ζοριζεται λιγο(και καιει παραπανω) και ειναι καλυτερη η αλλαγη σε υψηλοτερες στροφες? και μια ακομα..παρατηρησα απο ψαξιμο οτι εχει ιδια καταναλωση με αμαξι 1200κ.ε του 2002 (εμενα 2006) επισης τρικυλινδρο!τελικα στην καταναλωση παιζουν ρολο τα κυβικα η οι χαμηλοτερες στροφες που προσφερουν αυτα?ευχαριστω ελπιζω να διατυπωσα κατανοητα! Το αμάξι καταναλώνει βενζίνη όταν γυρίζει ο κινητήρας. Εάν έχουμε δύο κινητήρες και αυτοί γυρίζουν στις ίδιες στροφές (στον ίδιο χρόνο, π.χ. ένα λεπτό), τότε αυτός που χωράει περισσότερο θα καταναλώσει περισσότερο, επειδή ακριβώς χωράει περισσότερο. Δηλαδή, εάν έχεις δύο κουβάδες και γεμίζεις αδειάζεις ένα κουβά ανά λεπτό, ασχέτως του πόσο χωράει ο κουβάς (παράδειγμα είναι), τότε ένας μεγαλύτερος κουβάς θα "κάψει" περισσότερο νερό. Άρα, η κατανάλωση ενός αμαξιού είναι συνισταμένη τριών συνιστωσών: του όγκου καύσιμου που χωράει ο κινητήρας, του πόσο γρήγορα καταναλώνει αυτόν τον όγκο (δηλαδή, πόσο γρήγορα "γυρίζει", πόσες στροφές), και πόσο καύσιμο μπαίνει (πόσο γκάζι πατάμε) Η ταχύτητα είναι αποτέλεσμα και όχι αιτία. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς (εύκολα ή και καθόλου) να χρησιμοποιήσεις την ταχύτητα ως μέγεθος για την κατανάλωση. Επίσης, επειδή υπάρχουν διαφορετικές τεχνολογίες μίξης καύσιμου με αέρα, ο όγκος του κυλίνδρου του κινητήρα δεν ανταποκρίνεται επ' ακριβώς στο τι όγκο καύσιμου θα χρησιμοποιηθεί. Μπορεί όμως να αποτελέσει μία προσεγγιστική ένδειξη. Τέλος, απορώ με αυτούς που λένε για μέγιστη ροπή και θεωρίες κτλ. Λίγο πρακτική σκέψη, όχι; Τίποτα ρε γμτο; Ντιπ στούρνοι; Υ.Γ. Για όσους παιδεύονται με το τρομερό ερώτημα "τι γίνεται όταν έχω ρελαντί", ρελαντί = συνεχής και σταθερή είσοδος καύσιμου στον κινητήρα. Έτσι, η κατανάλωση εκεί επηρεάζεται από το "μέγεθος" του κινητήρα και το πόσο καύσιμο χρησιμοποιείται κατά το ρελαντί. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2019 από Fortistis 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα