gavros10 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Καλησπέρα σας. Εχει πεσει στα ποδια μου ενα hyundai excel του '92 για λιγο καιρο και μεσα σε ολα δεν δουλευει σωστα ο δεικτης βενζινης. Οταν γεμιζω το ντεποζιτο δειχνει οτι ειναι στο φουλ και μετα απο καποια χιλιομετρα (50-80) πεφτει στο 0 με αποτελεσμα να μην ξερω τι γινεται. Το υπολογιζω βεβαια, ξερω οτι καιει τα κερατα του και βαζω ανα 150χλμ περιπου Ψαχνω να βρω τι φταιει αλλα δεν εχω καταλαβει. Να φταιει η καλωδιωση; Τα γραναζια στο κοντερ; Ο μετρητης μεσα στο ντεποζιτο;
Joshua21 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Πιθανότατα το φλοτέρ στο τεπόζιτο φταίει, αλλά δεν αποκλείεται να φταίει η καλωδίωση ή το όργανο στο καντράν. Τα γρανάζια στο κοντέρ δεν έχουν σχέση.
gia_nnis Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, gavros10 είπε Καλησπέρα σας. Εχει πεσει στα ποδια μου ενα hyundai excel του '92 για λιγο καιρο και μεσα σε ολα δεν δουλευει σωστα ο δεικτης βενζινης. Οταν γεμιζω το ντεποζιτο δειχνει οτι ειναι στο φουλ και μετα απο καποια χιλιομετρα (50-80) πεφτει στο 0 με αποτελεσμα να μην ξερω τι γινεται. Το υπολογιζω βεβαια, ξερω οτι καιει τα κερατα του και βαζω ανα 150χλμ περιπου Ψαχνω να βρω τι φταιει αλλα δεν εχω καταλαβει. Να φταιει η καλωδιωση; Τα γραναζια στο κοντερ; Ο μετρητης μεσα στο ντεποζιτο; Μαθε ποσο καιει στα 100χλμ με την μεθοδο του φουλαρισματος-στομιο και εισαι οκ. Με τα δεδομενα που μας λες ειναι κουτο να ψαχνεις.. Ειναι αμαξι ανακυκλωσης..! 1
gavros10 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, gia_nnis είπε Μαθε ποσο καιει στα 100χλμ με την μεθοδο του φουλαρισματος-στομιο και εισαι οκ. Με τα δεδομενα που μας λες ειναι κουτο να ψαχνεις.. Ειναι αμαξι ανακυκλωσης..! 10.5λ/100 υπολογισα την προηγουμενη φορα οτι καιει Ισως το κρατησω προσωρινα μιας και δεν μου κοστιζει κατι η αγορα του. Θα δειξει Μηχανικα ειναι ενταξει, ενα service θελει και λαστιχα. Εξωτερικα ειναι ψιλο χαλια αλλα αν με πηγαινει δεν εχω θεμα
gia_nnis Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 16 λεπτά πριν, gavros10 είπε 10.5λ/100 υπολογισα την προηγουμενη φορα οτι καιει Ισως το κρατησω προσωρινα μιας και δεν μου κοστιζει κατι η αγορα του. Θα δειξει Μηχανικα ειναι ενταξει, ενα service θελει και λαστιχα. Εξωτερικα ειναι ψιλο χαλια αλλα αν με πηγαινει δεν εχω θεμα Μηχανικα δεν μπορει να ειναι ενταξει.. Προφανως ετσι σου φαινεται προς το παρον μεχρι να αποδειχθει το αντιθετο..! Αν δεν εχει μεγαλες διαρροες(λαδια-βαλβολινες-παραφλου) ή δεν καιει πολλα λαδια.. ή καποιο σοβαρο προβλημα με κρεμαριερα αξιζει να το κρατησεις για λιγο καιρο.. Εσυ τωρα μπορεις να μου πεις ειναι ολα οκ.. αλλα αν το δει απο κατω ενας μηχανικος σιγουρα θα βρει πολλα που θα θελουν αλλαγη.. 1 1
no_freak Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Σαν να καίει πολύ; Αν είναι τζάμπα και δεν έχει σοβαρά κουσούρια (ασφαλείας) καλώς. Αν είναι να το αγοράσεις όμως σίγουρα πρέπει να το δεί μηχανικός. 1
gia_nnis Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 7 λεπτά πριν, no_freak είπε Σαν να καίει πολύ; 1500cc ειναι.. Καπου εκει ειναι η καταναλωση.. 1
papoys1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, gavros10 είπε Καλησπέρα σας. Εχει πεσει στα ποδια μου ενα hyundai excel του '92 για λιγο καιρο και μεσα σε ολα δεν δουλευει σωστα ο δεικτης βενζινης. Οταν γεμιζω το ντεποζιτο δειχνει οτι ειναι στο φουλ και μετα απο καποια χιλιομετρα (50-80) πεφτει στο 0 με αποτελεσμα να μην ξερω τι γινεται. Το υπολογιζω βεβαια, ξερω οτι καιει τα κερατα του και βαζω ανα 150χλμ περιπου Ψαχνω να βρω τι φταιει αλλα δεν εχω καταλαβει. Να φταιει η καλωδιωση; Τα γραναζια στο κοντερ; Ο μετρητης μεσα στο ντεποζιτο; Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο το 1992 το είχα πάρει και εγώ και το 2005 πήγε για απόσυρση και πήρα καινούργιο.Υπήρχε χρήμα τότε. Θυμάμαι ότι είχε το ίδιο πρόβλημα με το δείκτη βενζίνης μόλις έπεφτε κάτω από τη μέση πήγαινε στο τέρμα και το είχα πάντα φουλαρισμένο.Είχα ρωτήσει συνεργείο μου λένε θέλει ψάξιμο δεν έκανα κάτι και το είχα έτσι. Πάντως ήταν σκυλί είχα κάνει 200.000 χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα.Το 10,5 λίτρα το θεωρώ πολύ δεν νομίζω ότι έκαιγε τότε ενδεχομένως το δικό σου να μην είναι και σωστά συντηρημένο.Δεν αξίζει τον κόπο πάντως να πληρώνεις και να ψάχνεις τι φταίει. 3 1
zio10 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Τίποτα μη κάνεις, απλά βάλε βενζίνη όπως κανείς. Αν το κρατήσεις και το πας για σέρβις πες του κι αυτό το θέμα. Αν είναι κάτι απλό οκ, αλλιώς άστο έτσι. 2 1
gmts Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Για μένα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να 'φύγει από τα πόδια σου' κι ας μην το αγόρασες. Σιγά την αξία άλλωστε. 1
panoskatos Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 17 ώρες πριν, gia_nnis είπε Με τα δεδομενα που μας λες ειναι κουτο να ψαχνεις.. Ειναι αμαξι ανακυκλωσης..! Δεν βρίσκω καμία λογική στο παραπάνω! "Μην το φτιάξεις γιατί είναι παλιό" Μην έχεις ενδείξεις στα όργανα σου ,να μην ξέρεις πόσο καύσιμο έχει για ποιόν λόγο? Δεν είπε ο άνθρωπος ότι του κάηκε η μηχανή ώστε σε αυτή την περίπτωση να μην αξίζει. Γιατί στο καινούργιο να φτιάξει κάτι που του δίνει πληροφορίες ενώ στο παλιό όχι? Όταν πάει ο δείκτης στο μηδέν βγάλε τον θετικό πόλο της μπαταρίας και μετά από λίγα λεπτά βάλε ξανά τον πόλο. Άνοιξε τον διακόπτη και δες αν κουνηθεί η βελόνα με την ένδειξη. Ερώτηση : η βελόνα πάει στο μηδέν μετά από τυχαία στιγμή ή πάνω κάτω σε συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου? 1
christopher0016 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 16 ώρες πριν, gia_nnis είπε Μηχανικα δεν μπορει να ειναι ενταξει.. Προφανως ετσι σου φαινεται προς το παρον μεχρι να αποδειχθει το αντιθετο..! Αν δεν εχει μεγαλες διαρροες(λαδια-βαλβολινες-παραφλου) ή δεν καιει πολλα λαδια.. ή καποιο σοβαρο προβλημα με κρεμαριερα αξιζει να το κρατησεις για λιγο καιρο.. Εσυ τωρα μπορεις να μου πεις ειναι ολα οκ.. αλλα αν το δει απο κατω ενας μηχανικος σιγουρα θα βρει πολλα που θα θελουν αλλαγη.. Μηχανικά μπορεί να είναι εντάξει να μην έχει σοβαρά προβλήματα . Εντάξει πολύ παλιό αμάξι σίγουρα όλο και κάτι θα θέλει. Συμφωνώ πάντως δεν αξίζει να ρίξει λεφτά να το φτιάξει καλύτερα να μαζεύει για κάτι πιο καινούριο. Εάν έχει μικρό κόστος να φτιάξει τον δείκτη τότε οκ 1 1
gavros10 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Το έχω πάει σε μηχανικό που το έχει ξαναφτιάξει στο παρελθόν αλλά δεν το σήκωσε. Το έκανε βόλτα και είπε ότι θέλει αλλαγή ο ένας μπιελοφορος και ένα service και ανέφερε ότι είναι σκυλί και δεν βγάζει σοβαρά προβλήματα Άλλαξα λάδια και βαλβολινες μόνος μου, τσεκαρα τα φρένα τα οποία είναι οκ για κάποιες χιλιάδες χλμ ακόμα και άλλαξα τους συνδέσμους στον λεβιέ για να μην τρεμοπαιζει. Για τον δείκτη μπορώ να κάνω ένα βασικό troubleshooting αλλά δεν έχω κοιτάξει αν μπορώ από το πορτμπαγκάζ να βγαλω το φλοτερ. Αν ναι θα ειναι θα είναι πιο εύκολο.... Σχετικά με την ερώτηση νομίζω ότι πέφτει μετά από μια συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου Γενικότερα με το ψυγείο βλέπω ότι έχει ένα θέμα γιατί χάνει το παραφλου αλλά δεν έχω βρει από πού. Δεν τρέχει ποτάμι αλλά το γεμίζω και λιγες βδομάδες μετά πέφτει κάτω από το μισο Ακούγονται και κάτι ήχοι που δεν μπορώ να τους προσδιορίσω. Μου λένε ότι θέλει βάσεις μηχανής Το αυτοκίνητο εχει περάσει στα χέρια μου δωρεάν γιατί είναι μέλους της οικογένειας. Έχει 189.000χλμ και τα service του δεν γινόντουσαν τακτικά 2
gia_nnis Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 4 ώρες πριν, panoskatos είπε Δεν βρίσκω καμία λογική στο παραπάνω! "Μην το φτιάξεις γιατί είναι παλιό" Μην έχεις ενδείξεις στα όργανα σου ,να μην ξέρεις πόσο καύσιμο έχει για ποιόν λόγο? Δεν είπε ο άνθρωπος ότι του κάηκε η μηχανή ώστε σε αυτή την περίπτωση να μην αξίζει. Γιατί στο καινούργιο να φτιάξει κάτι που του δίνει πληροφορίες ενώ στο παλιό όχι? Όταν πάει ο δείκτης στο μηδέν βγάλε τον θετικό πόλο της μπαταρίας και μετά από λίγα λεπτά βάλε ξανά τον πόλο. Άνοιξε τον διακόπτη και δες αν κουνηθεί η βελόνα με την ένδειξη. Ερώτηση : η βελόνα πάει στο μηδέν μετά από τυχαία στιγμή ή πάνω κάτω σε συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου? Στις 10/4/2019 στις 1:35 ΜΜ, gavros10 είπε Καλησπέρα σας. Εχει πεσει στα ποδια μου ενα hyundai excel του '92 για λιγο καιρο και μεσα σε ολα δεν δουλευει σωστα ο δεικτης βενζινης. Οταν γεμιζω το ντεποζιτο δειχνει οτι ειναι στο φουλ και μετα απο καποια χιλιομετρα (50-80) πεφτει στο 0 με αποτελεσμα να μην ξερω τι γινεται. Το υπολογιζω βεβαια, ξερω οτι καιει τα κερατα του και βαζω ανα 150χλμ περιπου Ψαχνω να βρω τι φταιει αλλα δεν εχω καταλαβει. Να φταιει η καλωδιωση; Τα γραναζια στο κοντερ; Ο μετρητης μεσα στο ντεποζιτο; Ν αρχιζει δηλαδη να δινει λεφτα οταν θα το κρατησει λιγο καιρο... Αυτο δεν επηρεαζει την ασφαλεια του..
gavros10 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Επανερχομαι για να σας φυγει η περιεργεια. Το φλοτερ φταιει. Απο το πορτ παγκαζ το εβγαλα. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από gavros10
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα