k_w_t Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Καλησπερα, Αγορασε με επιδοτιση μια κολλητη μου απο καταστημα Wind ενα Huawei P20Lite. Στις αρχες μαρτιου. Στις πρωτες 8 μερες εμφανισε ασπρες γραμμες στην οθονη. Το πηγε πισω στο καταστημα WIND που το πηρε και ζητησε αντικατασταση DOA. Στην Wind της ειπαν οτι δεν μπορουν να το αλλαξουν επι τοπου γιατι δεν εχουν τμημα service και θα το στειλουν για ελεγχο. Μετα απο 5 μερες σκαει μαγικο SMS απο την ΤS SOLUTION το κινητο ειναι εκτος εγγυησης και για την επισκευη θελουν 450€. Βρηκαν λεει υγρασια μεσα.... Εχουν λεει και φωτογραφιες .... Φυσικα δεν το δεχτηκε και μιλησε με το κεντρικο service την Huawei. Περιμενουμε την απαντηση τους γιατι και εκει ειπαν οτι περιμενουν να τους στειλει τις φωτογραφιες απο την υποτιθέμενη υγρασια απο τη TS. Εαν δεν τις το κανουν αντικατασταση πως μπορει να κινηθει νομικα ? ΙΝΚΑ συνηγορος καταναλωτη κτλ κανουν δουλεια ή κατευθειαν να βαλει δικηγορο... Δεν την νοιαζει το κοστος αλλα θελει να το κυνηγησει... ΥΓ Το κινητο δεν ηρθε ποτε σε επαφη με υγρασια ,ειχε τζαμακι και θηκη απο το πρωτο λεπτο... ΥΓ2 Στο χαρτι παραλαβης της παραλαβης της TS γραφουν φθαρμενο ενω το κινητο ειναι αγρατζουνιστο....
saruman123 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Υπάρχει ολόκληρο ποστ από παλιά γι'αυτη την εταιρεία Έπρεπε πρώτα να το βγάλει φωτογραφίες προτού το στείλει. Συνήγορο καταναλωτή, αλλά δεν ξέρω πόσο καιρό παίρνει. Γιατί δεν το πήγε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία παρά στο κατάστημα (που είναι και άσχετη). Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από saruman123
k_w_t Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, saruman123 είπε Υπάρχει ολόκληρο ποστ από παλιά γι'αυτη την εταιρεία Έπρεπε πρώτα να το βγάλει φωτογραφίες προτού το στείλει. Συνήγορο καταναλωτή, αλλά δεν ξέρω πόσο καιρό παίρνει. Γιατί δεν το πήγε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία παρά στο κατάστημα (που είναι και άσχετη). Η ΤS ειναι η παλια ARVATO ? A καλα κρασια τοτε... Το κινητο ειναι αψογο και αγρατζουνιστο και το εχουμε φωτογραφια ακριβως διπλα στο χαρτι που λεει φθαρμενη συσκευη... To κινητο το πηγε στο μαγαζι γιατι ηταν DOA κανονικα και στο αλλαζει ο πωλητης. Εαν το πηγαινε στο service η ιδια μπορει να το επισκευαζαν και οχι να αλλαζαν. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από k_w_t
ikaruga24 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Οταν μιλάμε για DOA μιλάμε για πλήρης αντικατάσταση με νέα συσκευή και όχι για service. Οσο για την TS ότι και να πω εγώ το έχει ήδη πει άλλος και τα είχα γράψει και εγώ παλιότερα με το δικό μου τηλέφωνο που μου έγραψαν μόνο φθορά και υπερθέρμανση και πάλι το βγάλαν εκτός εγγύησης χωρίς λόγο. Μίλησα με την motorola και σε λίγο καιρό το θέμα λύθηκε, η συσκευή αντικαταστάθηκε και τέλειωσε το θέμα. Οι τύποι της TS δεν ξέρω τι σκέφτονται και τι εντολές έχουν οι υπάλληλοι αλλά η συμπεριφορά τους εκεί που μετράει είναι τέρμα αντιεπαγγελματική για να μην πω ότι είναι απατεώνες. Μην το αφήνεις σίγουρα, μίλα με huawei, συνήγορο καταναλωτή, ότι μπορείς και ότι θες γιατί στάνταρ έχουν κάνει τα γνωστά τους πλέον κόλπα.
spyros007 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Απο οσο ξερω η χουαγει εχει πλεον δικο της επίσημο σερβις.
saruman123 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, spyros007 είπε Απο οσο ξερω η χουαγει εχει πλεον δικο της επίσημο σερβις. Huawei Exclusive Service Center Μιχαλακοπούλου 178, στους Αμπελόκηπους.
costacurta Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Πω ρε φίλε ούτε ήξερα ότι είναι η αρβατο /καλά κρασιά έχουμε φάει τα νιατα μας με τους συγκεκριμένους 1
osfp1978 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ρε παιδια αυτο το θεμα ειναι πολυ σοβαρο......Εχω πεσει και εγω θυμα παρομοιας απατης με υγρασια για ενα samsung μολις δυο μηνων το 2015 απο την συγκεκριμενη εταιρια μεσω της Κοσμοτε.Αλλα σε επικοινωνια μου με το σερβις της samsung ο τεχνικος διευθυντης (ετσι μου συστηθηκε τουλαχιστον) υπεραμυνθηκε της τοτε αρβατο αλλα και της Κοσμοτε.Μαλιστα τους ειπα οτι θα κινηθω νομικα αλλα αυτοι μου ειπαν κανε οτι θες και μου ζητουσαν 140 ευρω για κινητο αξιας 110 ευρω. Μηπως τελικα κατι συμβαινει αναμεσα στα σερβις και στα τεχνικα τμηματα των εταιριων κινητης και οχι μονο;Γιατι το λεω αυτο......Γιατι οσα κινητα εχω αγορασει απο τις εταιριες κινητης ειτε εχουν προβλημα εντος λιγων ημερων η μηνων ειτε μετα τον πρωτο χρονο αρχιζουν και τα φτυνουν σε αντιθεση με κινητα απο σκρουτζομαγαζα που αποδυκνυονται πιο αξιοπιστα σε βαθος χρονου. Μηπως οταν οι εταιριες κινητης πειραζουν τις συσκευες βαζοντας το λογοτυπο τους και δικες τους εφαρμογες κανουν και κατι αλλο κρυφα; Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από osfp1978
Fulgore Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καταρχας ειναι παρανομο να σου ζηταει περισσοτερα χρηματα απο οση ειναι η ιδια η αξια του κινητου. Πως γινεται να ζηταει 450ευρω για κινητο με αρχικη τιμη κυκλοφοριας τα 369ευρω? Εγω παντως δεν καταλαβαινω αφου υπαρχει επισημο κανονικο serice για τα Huawei κινητα στην Μιχαλακοπουλου,για ποιο λογο οι πωλητες(τωρα η Wind)το στελνουν στο γενικο service της TS solutions. Επεξ/σία 11 Απριλίου 2019 από Fulgore
osfp1978 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Καταρχας ειναι παρανομο να σου ζηταει περισσοτερα χρηματα απο οση ειναι η ιδια η αξια του κινητου. Πως γινεται να ζηταει 450ευρω για κινητο με αρχικη τιμη κυκλοφοριας τα 369ευρω? Εγω παντως δεν καταλαβαινω αφου υπαρχει επισημο κανονικο serice για τα Huawei κινητα στην Μιχαλακοπουλου,για ποιο λογο οι πωλητες(τωρα η Wind)το στελνουν στο γενικο service της TS solutions. Εγω δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει ακομη η αρβατο η ts solutions η οπως την λενε τελωσπαντων. Κατι προφανως κρυβεται απο πισω. Οσο για το p20 lite κοστιζει 280 ευρω αυτη τη στιγμη στην wind καποια επωνυμα καταστηματα το εχουν προσφορα 240 και στο σκρουτζ ξεκιναει απο 190.....αβυσσος η ψυχη των κινητων. Και αυτοι ζητουν 450..!!!!!!!
mylo Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Για doa δλδ πρέπει να δωθει έγκριση από το service; αν ναι έπρεπε να το πας σεwind με τεχνικό να ξεμπερδεύεις
k_w_t Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Περιμενουμε να στειλει το e-mail η TS στην Huawei... Περιμενουμε την επισημη απαντηση τους και μετα θα κινηθει νομικα. Εαν προχωρησει η υποθεση πρεπει να παει το κινητο σε 3ο ανεξαρτητο τεχνικο για φωτογραφιες και πραγματογνωμοσυνη ? Επεξ/σία 12 Απριλίου 2019 από k_w_t
zanskou Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Στις 11/4/2019 στις 3:24 ΜΜ, Fulgore είπε Καταρχας ειναι παρανομο να σου ζηταει περισσοτερα χρηματα απο οση ειναι η ιδια η αξια του κινητου. το παράνομο από που προκύπτει ; υπάρχει κάποια σχετική νομοθεσία ; Δυστυχώς όσον αφορά το θέμα, όσες φωτογραφίες και να έχει ο ts είναι δύσκολο να αποδειχθεί ότι όταν το παρέδωσε δεν είχε εκτεθεί σε υγρασία. Το νερό δεν αφήνει γρατζουνιές ή άλλα σημάδια που να φαίνονται σε φωτογραφίες οπότε γενικά θέλει προσοχή το πώς θα κινηθείς για να μην βγεις χαμένος.
Fulgore Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 Δημοσ. 12 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, zanskou είπε το παράνομο από που προκύπτει ; υπάρχει κάποια σχετική νομοθεσία ; Ακριβως για αυτο το λογο . Γιατι σου ζητανε παραπανω χρηματα απο την ιδια την αξια του κινητου που φυσικα δεν προκυπτουν απο πουθενα,ειδικα δε οταν στην πραξη παλι το μεταχειρισμενο κινητο θα σου επιστρεψουν επισκευασμενο,δεν ειναι οτι σου ζητανε πχ 370ευρω οσο εχει η αντικατασταση με νεο ας πουμε. Και υποψη δεν μιλαω για την τωρινη αξια του κινητου που προφανως εχει πεσει πολυ,αλλα για την αρχικη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα