zio10 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Είπαμε ρε συ, ότι κάνει "βρουμ βρουμ" δεν αξίζει! Τι θες τώρα? Όχι εντάξει καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό πολλών, αλλά όντως υπάρχουν πρακτικά προβλήματα αν είναι το μοναδικό καθημερινό σου αυτοκίνητο
me00016 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Παίδες, μετά από μια 10ετία γεμάτη με την ντιζελάρα μου (Mondeo 1,8), τότε ίσως τo καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο στην κατηγορία του, αποφάσισα να μεταπηδήσω στο συγκεκριμένο της Toyota. Ο γερμανός δεν μου είχε βγάλει βλάβη ούτε για καμμένο λαμπάκι που λέει ο λόγος, αλλά εγώ είχα γοητευτεί από την διάσημη αξιοπιστία των Ιαπώνων! Είμαι και από την μερίδα αυτών που τους αρέσει η αισθητική του. Σκέφτηκα και ότι αν είναι να δώσω ένα σκασμό λεφτά, ας τα δώσω σε 'εναλλακτική' τεχνολογία. - Μετά όμως έκανα το test drive και ξενέρωσα με την 'απάθεια' του HSD. Είπα να το κάνω γαργάρα - άλλωστε το υβριδικό θέλει και την ανάλογη εκπαίδευση του οδηγού. Σκέφτηκα. -- Παρατήρησα και τον αυξημένο θόρυβο, όχι μόνο θόρυβος από το eCVT αλλά και κύλισης. Τα υλικά μέσα χειρότερα, η ηχομόνωση το ίδιο. Εντάξει, ήμουν διατεθειμένος να ρίξω κι εκεί τα στάνταρ μου, άλλωστε εν γνώση μου πήγαινα σε χαμηλότερη κατηγορία (το φορντ έχει και ενεργές αναρτήσεις...). --- Κατόπιν άνοιξα το χώρο αποσκευών. Με έπιασε ένα νευρικό γελάκι καθώς αναλογίστηκα τα 570+ λίτρα του γερμανικού τέρατος. "Τα παιδιά μεγάλωσαν, δεν μου χρειάζεται μεγάλος χώρος αποσκευών", είπα, και δεν προσπέρασα. ---- Στη συνέχεια υποψιάστηκα ότι η πολυδιαφημιζόμενη οικονομία των υβριδικών πρέπει να έχει και λίγο hype. Όλοι γύρω μου προσπαθούσαν να με αποθαρρύνουν, λέγοντας ότι δεν διαφέρει σε κατανάλωση από ένα νέο ντίζελ μικρού κυβισμού. Σε κάθε περίπτωση, τα 900+ χλμ/γέμισμα της 'μαούνας' μου, ούτε που θα τολμούσε να τα αγγίξει. Δεν πτοήθηκα ούτε και τότε, "πάμε για καινούργιο" έλεγα. ----- Ε, όταν όμως ο έμπορος μου δήλωσε ότι δέχεται μόνο για συμβολικό ποσό έκπτωσης την ανταλλαγή με το προηγούμενο αυτοκίνητο, κάθισα και σκέφτηκα ξανά όλα τα παραπάνω και σε κανένα - μα κανένα σημείο δεν υπήρξε σύγκριση μεταξύ των 2! Τον ευχαρίστησα που με έφερε στα συγκαλά μου και έφυγα. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από me00016 1
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, zio10 είπε Όχι εντάξει καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό πολλών, αλλά όντως υπάρχουν πρακτικά προβλήματα αν είναι το μοναδικό καθημερινό σου αυτοκίνητο καποιος το ειπε πιο πριν οτι η ηλεκτροκινηση ειναι το μελλον αλλα οχι το παρον. συμφωνω, και γι αυτο πιστευω εβγαλε η toyota τα υβριδικα ως μισο βημα προς αυτη τη κατευθυνση μεχρι να "στρωσουν" τα πραματα
zio10 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, Lezantas26 είπε καποιος το ειπε πιο πριν οτι η ηλεκτροκινηση ειναι το μελλον αλλα οχι το παρον. συμφωνω, και γι αυτο πιστευω εβγαλε η toyota τα υβριδικα ως μισο βημα προς αυτη τη κατευθυνση μεχρι να "στρωσουν" τα πραματα Κι εγώ συμφωνώ, γι'αυτό έγραψα ότι βρίσκω τα υβριδικά καλύτερη περίπτωση από τα ηλεκτρικά. 1
karaLRS Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 52 λεπτά πριν, engelo είπε Η μόνη ένσταση είναι το κόλλημα της TOYOTA να μην βάζει android ή apple συστήματα στον εξοπλισμό της. Προσωπικά πήρα ενα samsung Galaxy s7, το έβαλα στο USB και με το SIGIC εχω gps μια χαρά. πως το κατάφερες;; με lg mirrordrive;
engelo Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Samsung mirror link 1.2 (Υπάρχει σε όλα τα Samsung) Αγορά εφαρμογής Sygic for Auto Καλώδιο USB Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από engelo 1
aGka8l Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 εχει θεμα κάποιος με στατικό ηλεκτρισμό? yaris hybrid 2019 , 2-3 φορές κλείνοντας την πορτα μου χει τυχει
KAKADI Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, me00016 είπε Παίδες, μετά από μια 10ετία γεμάτη με την ντιζελάρα μου (Mondeo 1,8), τότε ίσως τo καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο στην κατηγορία του, αποφάσισα να μεταπηδήσω στο συγκεκριμένο της Toyota. Ο γερμανός δεν μου είχε βγάλει βλάβη ούτε για καμμένο λαμπάκι Που ξυπνησα ρε παιδια??? Ποτε εγινε γερμανικο το mondeo και δε το πηρα πρεφα?? χαχαχαχαχαχαχα.. Tragic... 🤐 Οσο για την καταναλωση μηφας εχουμε γλαροσουπα.. 5 λιτρα μικτη σε αυτοκινητα δοκιμων και ιδιωτων.. Με 40 λιτρα ρεζερβουρ κανε τα μαθηματικα σου σε σχεση και με τα λιτρα του δικου σου ρεζερβουαρ και τα 7 plus που δινουν καταναλωση οι ιδιωτες στο fuelly.com. Που ασχημα νουμερα δεν ειναι αλλα μη συγκρινουμε ανομοια πραγματα.. Αν θες χωρους μαουνας παρε το καινουριο RAV με κατναλωση 7+ πραγματικα παλι απο ιδιωτες απο δυομισαλιτρο μοτερ HSD και σημα 100 ευρω.. 11 ώρες πριν, amagawd είπε Είσαι η ελληνική αγορά η ίδια ε? Ξεκαβαλα καλύτερα , δεν αγόρασες Bugatti Chiron Ξερεις ποσοι εχουν Bugatti στην ευρωπη?? Αρα μαπα το καρπουζι.... χαχαχαχαχαχ 10 ώρες πριν, nikko_ είπε Εγώ βέβαια σχολίασα το πόσο άσχημο είναι από το πλάι και από πίσω και ποστάροντας φωτογραφίες από το εσωτερικό και από πάνω (που δεν πρόκειται ποτέ να το δει κανείς) μάλλον επιβεβαιώνεις το σχόλιο μου Δωσε στο λαο λενε... Επεξ/σία 11 Απριλίου 2019 από KAKADI
primeragt Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 18 λεπτά πριν, KAKADI είπε Που ξυπνησα ρε παιδια??? Ποτε εγινε γερμανικο το mondeo και δε το πηρα πρεφα?? χαχαχαχαχαχαχα Απο παντα Γερμανικη εταιρεια ηταν η Ford Europe. Εφτιαχνε παντα αυτοκινητα ανεξαρτητα απο την μητρικη αμερικανικη Ford και ειχε παντα δικη της αυτονομη ηγεσια και πορεια στο χωρο. Χαρη σε αυτην εκανε και τοσο μεγαλο ονομα παγκοσμια η Ford μεσω της σηματοχης της τοσο στα rallye οσο και στην F1 λογο της πολυ στενης σχεσης που διατηρουσε παντα με την cosworth που σχεδιασε τοσο το περιφημο 2λιτρο μοτερ οσο και μοτερ της f1 για τη ford europe.
KAKADI Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, primeragt είπε Απο παντα Γερμανικη εταιρεια ηταν η Ford Europe. Εφτιαχνε παντα αυτοκινητα ανεξαρτητα απο την μητρικη αμερικανικη Ford και ειχε παντα δικη της αυτονομη ηγεσια και πορεια στο χωρο. Χαρη σε αυτην εκανε και τοσο μεγαλο ονομα παγκοσμια η Ford μεσω της σηματοχης της τοσο στα rallye οσο και στην F1 λογο της πολυ στενης σχεσης που διατηρουσε παντα με την cosworth που σχεδιασε τοσο το περιφημο 2λιτρο μοτερ οσο και μοτερ της f1 για τη ford europe. Κανεις λαθος.. Συγχωνευτηκαν στη ευρωπη τα τμηματα Αγγλιας και Γερμανιας και εγινε η Ford europe... Αμερικανικη πολυεθνικη ειναι φιλε η οποια εχει απλωθει και στη ευρωπη.. Και ακομα καλυτερα το Mondeo σα παγκοσμιο αυτοκινητο μονο γερμανικο δεν ειναι...
primeragt Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, KAKADI είπε Κανεις λαθος.. Συγχωνευτηκαν στη ευρωπη τα τμηματα Αγγλιας και Γερμανιας και εγινε η Ford europe... Αμερικανικη πολυεθνικη ειναι φιλε η οποια εχει απλωθει και στη ευρωπη.. Και ακομα καλυτερα το Mondeo σα παγκοσμιο αυτοκινητο μονο γερμανικο δεν ειναι... Η Ευρωπαικη Ford παντα Γερμανικοτατη θεωρουνταν ασχετα αν η μητρικη εταιρεια ειναι Αμερικανικη (αυτο τουλαχιστον σε ολους τους χωρους που ασχολουνται με μηχανοκινητο αθλητισμο και αυτοκινηση γενικοτερα), ποτε δεν θεωρουντα Γερμανικη με τον ορο οτι ειναι γερμανικη εταιρεια γενημα θρεμα αλλα στο οτι λογο νοοτροπιας ευτιαχνε αμαξια με βαση τη Γερμανικη σχολη. Το Mondeo ειδικα τα 2 τελευταια δεν γινεται να θεωρειται 100% Γερμανικο καθως φερει πλαισιο Mazda (απο την συνεργασια τους) και μοτερ Ford. Το Mazda 6 που εχω ειναι γεματο με λογοτυπα Ford στο μηχανοστασιο σε διαφορες φυσες.
KAKADI Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, primeragt είπε Η Ευρωπαικη Ford παντα Γερμανικοτατη θεωρουνταν ασχετα αν η μητρικη εταιρεια ειναι Αμερικανικη (αυτο τουλαχιστον σε ολους τους χωρους που ασχολουνται με μηχανοκινητο αθλητισμο και αυτοκινηση γενικοτερα), ποτε δεν θεωρουντα Γερμανικη με τον ορο οτι ειναι γερμανικη εταιρεια γενημα θρεμα αλλα στο οτι λογο νοοτροπιας ευτιαχνε αμαξια με βαση τη Γερμανικη σχολη. Το Mondeo ειδικα τα 2 τελευταια δεν γινεται να θεωρειται 100% Γερμανικο καθως φερει πλαισιο Mazda (απο την συνεργασια τους) και μοτερ Ford. Το Mazda 6 που εχω ειναι γεματο με λογοτυπα Ford στο μηχανοστασιο σε διαφορες φυσες. Το να λεμε οτι το μοντελο ταδε της Ford ειναι γερμανικο για μενα προσωπικα θεωρειται αναληθες και μη βασιμο απο πολλες αποψεις.. Το ιδιο ειναι να πεις οτι ειναι αγγλικο.... Ειναι ομως?? Οχι.. Τα 2 τμηματα συγχωνευτηκαν στην ευρωπη κατω απ τη μαμα εταιρεια... That's a fact.. Η Ford ειναι πρωτα απ ολα αμερικανικη πολυεθνικη και τιποτα αλλο.. Καθαρα γερμανικο το ευρωπαικο παραρτημα δεν ειναι.. Εστω και αν σταματησε την παραγωγη στην Αγγλια.. Φτιαχνονται και αλλου στην ευρωπη και εχουν και αλλα παραρτηματα ανα το κοσμο χωρις να σημαινει οτι κανουν κουμαντο οι Γερμανοι.. Η Ford κατειχε στο παρελθον το 34% της Mazda αλλα πλεον το εχει πουλησει ολο.. Επεξ/σία 11 Απριλίου 2019 από KAKADI
me00016 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, KAKADI είπε Που ξυπνησα ρε παιδια??? Ποτε εγινε γερμανικο το mondeo και δε το πηρα πρεφα?? χαχαχαχαχαχαχα.. Tragic... 🤐 Οσο για την καταναλωση μηφας εχουμε γλαροσουπα.. 5 λιτρα μικτη σε αυτοκινητα δοκιμων και ιδιωτων.. Με 40 λιτρα ρεζερβουρ κανε τα μαθηματικα σου σε σχεση και με τα λιτρα του δικου σου ρεζερβουαρ και τα 7 plus που δινουν καταναλωση οι ιδιωτες στο fuelly.com. Σιγά ρε κακάδι, μη γίνεσαι επιθετικός! Ας μην είναι γερμανικό (που είναι) τί ειρωνεία είναι αυτή; Τα γεγονότα παραμένουν ως έχουν! Όσο για την κατανάλωση φάε εσύ γλαρόσουπα, θα περιμένω το fuelly να μου πει τί κατανάλωση έχω εγώ στο αυτοκίνητό μου, που χτυπάω 4,8 L/100 Km σε ταξίδι ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΕΝΑ, με =<120 Km/h και <6,8 L/100 Km μικτά... Με φθηνότερο καύσιμο από την βενζίνη ΚΑΙ με αξεπέραστη αυτονομία. Ξανακάνε τους υπολογισμούς σου. Πάνε το υβριδικό στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες να γελάσουν και οι κότες. Συγγνώμη που έκανα το νήμα vs, αλλά ήθελα να πω την προσωπική μου εμπειρία στο γιατί δεν μπήκα κι εγώ στο τρένο των υβριδικών και τίποτε άλλο. Δεν επιχείρησα να ρίξω κανέναν από το συννεφάκι του. Διαπίστωσα ότι το diesel έχει λίγα χρόνια ψωμί ακόμα. Τί στα κομμάτια, στην Ελλάδα ζούμε, όχι στο California!
panoskatos Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Είναι δυνατόν να έχεις δέκα χρόνια αμάξι ρε μάστορα και να μην ξέρεις από που είναι? Γερμανικό το mondeo? Και τα iPhone Κίνα φτιάχνονται δεν λέμε ότι είναι κινέζικα! Επίσης : Είναι δυνατόν να πηγαίνεις να παραλαμβάνεις το νέο σου αμάξι, ολοκαίνουριο και μπουμπούκι όπως είναι το ch r ,να βλέπεις ότι είναι με λαμπάκι και να του βάζεις 15€ βενζίνη? Αυτά είχα να πω, ωραίο το ch r εμφανισιακά, εμένα μου αρέσει πολύ όπως και η τεχνολογία που κουβαλάει .Επειδή αυτόν τον καιρό κοιτάω για νέο αμάξι πέρασα εχτές να δω ch r. Προσωπικά με χάλασε τρομερά όταν μπήκα μέσα, πολύ ωραίο εσωτερικό σε όλα του αλλά δεν το περίμενα τόσο στενάχωρο έτσι όπως το έβλεπα απ έξω!
nikko_ Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 Δημοσ. 11 Απριλίου 2019 6 hours ago, KAKADI said: Δωσε στο λαο λενε... Ακόμη και η αποσπασματική φώτο του φαναριού σε συνδυασμό με τη καμπύλη του φτερού είναι άσχημη (για μένα) Ορίστε μερικές φωτογραφίες από πίσω-πλάϊ. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα να τις βρω, μάλλον τις κρύβουν 11 hours ago, Joshua21 said: Αυτά που γράφεις είναι αντιφατικά... Καθόλου όμως
Προτεινόμενες αναρτήσεις