Προς το περιεχόμενο

Toyota Hybrid Synergy Drive (HSD)


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, amagawd είπε

Απάντησες μόνος σου δεν χρειάζετε να πω τίποτα άλλο  

Άρα είχα δίκιο, το "μοσχοπουλάει" το αντιλαμβάνεσαι αλλιώς από όπως το αντιλαμβανόμαστε όλοι οι υπόλοιποι.

Άντε να ανοίξεις κανα λεξικό, και τα ξαναλέμε.

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Άρα είχα δίκιο, το "μοσχοπουλάει" το αντιλαμβάνεσαι αλλιώς από όπως το αντιλαμβανόμαστε όλοι οι υπόλοιποι.

Άντε να ανοίξεις κανα λεξικό, και τα ξαναλέμε.

Πάντα έχεις δίκιο . good luck 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, amagawd είπε

 

Είσαι η ελληνική αγορά η ίδια ε? Ξεκαβαλα καλύτερα , δεν αγόρασες Bugatti Chiron

Όχι δεν είναι ίδια, κυρίως από οικονομικής άποψης, αλλά δεν αναφερόμουν στην ελληνική αγορά, αλλά στον εαυτό μου και σε άλλους 4-5 που έγραψαν εδώ και μας αρέσει το C-HR.

Δημοσ.
2 hours ago, Joshua21 said:

Μήπως μπέρδεψες το C-HR με το multipla? 😂

Η πλειοψηφία των αγοραστών πάντως διαφωνεί μαζί σου, το C-HR μοσχοπουλάει...

To ότι ένα αυτοκίνητο μοσχοπουλάει δεν σημαίνει ότι είναι ωραίο. Πολλές φορές δεν σημαίνει καν ότι είναι καλό αυτοκίνητο.

Π.χ στα τοπ συνολικά των πωλήσεων είναι το Corsa. Δεν το έπαιρνα ούτε αν μου το χάριζαν.

Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή και στην Ελλάδα είναι κυρίως η τιμή αγοράς και η οικονομία.

3 hours ago, KAKADI said:

Toyota-C-HR-2017-1600-0e.jpg

Toyota-C-HR-2017-1600-cb.jpg

toyota-chr-2018-interior-tme-013-a-full_tcm-3030-1381924.jpg

Η φωτογραφία του εσωτερικού είναι πολύ ωραία, αν και καραμπινάτη φωτοσοπιά.

Εγώ βέβαια σχολίασα το πόσο άσχημο είναι από το πλάι και από πίσω και ποστάροντας φωτογραφίες από το εσωτερικό και από πάνω (που δεν πρόκειται ποτέ να το δει κανείς) μάλλον επιβεβαιώνεις το σχόλιο μου :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/4/2019 στις 4:42 ΜΜ, Joshua21 είπε

Για περίμενε λίγο, όλο και κάποιος θα έρθει να πει ότι είναι ίδια κατηγορία με το c3 :P

όλα τα βενζινοκίνητα / βρουμ βρουμ ίδια είναι.. Ακόμη και τα υβριδικά. Αν δεν είναι φουλ ηλεκτρικό δεν αξίζει..

 

αχ...

 

 

Επεξ/σία από nero62
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, nikko_ είπε

To ότι ένα αυτοκίνητο μοσχοπουλάει δεν σημαίνει ότι είναι ωραίο. Πολλές φορές δεν σημαίνει καν ότι είναι καλό αυτοκίνητο.

Π.χ στα τοπ συνολικά των πωλήσεων είναι το Corsa. Δεν το έπαιρνα ούτε αν μου το χάριζαν.

Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή και στην Ελλάδα είναι κυρίως η τιμή αγοράς και η οικονομία.

Αυτά που γράφεις είναι αντιφατικά...

Δημοσ.

Εδώ μπορείς να το δεις από όλες τις μεριές:

 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, nero62 είπε

όλα τα βενζινοκίνητα / βρουμ βρουμ ίδια είναι.. Ακόμη και τα υβριδικά. Αν δεν είναι φουλ ηλεκτρικό δεν αξίζει..

αχ...

Το υβριδικό για μένα είναι καλύτερη περίπτωση. Με το ηλεκτρικό αν τελειώσει η μπαταρία τι κάνεις;

36 λεπτά πριν, nikko_ είπε

To ότι ένα αυτοκίνητο μοσχοπουλάει δεν σημαίνει ότι είναι ωραίο. Πολλές φορές δεν σημαίνει καν ότι είναι καλό αυτοκίνητο.

Π.χ στα τοπ συνολικά των πωλήσεων είναι το Corsa. Δεν το έπαιρνα ούτε αν μου το χάριζαν.

Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή και στην Ελλάδα είναι κυρίως η τιμή αγοράς και η οικονομία.

Η φωτογραφία του εσωτερικού είναι πολύ ωραία, αν και καραμπινάτη φωτοσοπιά.

Εγώ βέβαια σχολίασα το πόσο άσχημο είναι από το πλάι και από πίσω και ποστάροντας φωτογραφίες από το εσωτερικό και από πάνω (που δεν πρόκειται ποτέ να το δει κανείς) μάλλον επιβεβαιώνεις το σχόλιο μου :)

Από το μπαλκόνι σου μπορείς να το βλέπεις συνέχεια από πάνω :P

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, nikko_ είπε

To ότι ένα αυτοκίνητο μοσχοπουλάει δεν σημαίνει ότι είναι ωραίο. Πολλές φορές δεν σημαίνει καν ότι είναι καλό αυτοκίνητο.

Π.χ στα τοπ συνολικά των πωλήσεων είναι το Corsa. Δεν το έπαιρνα ούτε αν μου το χάριζαν.

 

Για τα corsa συμφωνώ μαζί σου και μάλιστα τυχαίνει να έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα μοντέλα που έχει βγάλει η opel από το 2000 και μετά, νομίζω ένα μου ξέφυγε μόνο. Σου λέω με σιγουριά, ότι άξιζαν μόνο η έκδοση του 2000 (για τα δεδομένα της εποχής του φυσικά) και το τελευταίο. Όλα τα ενδιάμεσα ήταν για κλοτσιές. Έπασχαν κατ' αρχήν σε εργονομία και ακόμα και να προσπαθούσαν, χειρότερη ρύθμιση σε ταχύτητες και τιμόνι δεν θα μπορούσαν να κάνουν. Είτε έπιανες κουλούρι Θεσσαλονίκης είτε το τιμόνι ήταν το ίδιο, καμία απολύτως αίσθηση του δρόμου, έως στο σημείο που τα αυτοκίνητα θα μπορούσε κάποιος πολύ αυστηρός να τα χαρακτηρίσει και επικίνδυνα, διότι όταν ένα αυτοκίνητο πέφτει σε μια μικρή λακκούβα ή ανωμαλία του δρόμου και το τιμόνι αποκλίνει από την ευθεία, δεν το λες ασφαλές όπως και να το κάνεις.

Κάνε μια βόλτα όμως με αυτό που κυκλοφορεί τώρα και θα αλλάξεις γνώμη, είναι πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο και εμφανισιακά και οδηγικά. Καμία σχέση.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, zio10 είπε

Το υβριδικό για μένα είναι καλύτερη περίπτωση. Με το ηλεκτρικό αν τελειώσει η μπαταρία τι κάνεις;

Από το μπαλκόνι σου μπορείς να το βλέπεις συνέχεια από πάνω :P

Ότι θα κάνεις και στα 2. Θα ψάξεις για ανεφοδιασμό. Το ότι έχει περισσότερους ανεφοδιασμούς το βενζινοκίνητο δεν μου λέει τίποτε απολύτως.

Για το μπαλκόνι μόνο εσύ το κατάλαβες.

Με 35 χιλιάρικα που θα κοστίζει το Model 3 το βενζινοκίνητο η το υβριδικό που θα πάρεις θα είναι βρουμ βρουμ απολίτιστο και θα σέρνετε ασύστολα μπροστά στο ηλεκτρικό. 

Το ηλεκτρικό είναι το μέλλον Τελεία και παύλα.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, nero62 είπε

Ότι θα κάνεις και στα 2. Θα ψάξεις για ανεφοδιασμό. Το ότι έχει περισσότερους ανεφοδιασμούς το βενζινοκίνητο δεν μου λέει τίποτε απολύτως.

Για το μπαλκόνι μόνο εσύ το κατάλαβες.

Με 35 χιλιάρικα που θα κοστίζει το Model 3 το βενζινοκίνητο η το υβριδικό που θα πάρεις θα είναι βρουμ βρουμ απολίτιστο και θα σέρνετε ασύστολα μπροστά στο ηλεκτρικό. 

Το ηλεκτρικό είναι το μέλλον Τελεία και παύλα.

Εκτός που έχεις λιγότερες επιλογές ανεφοδιασμού είναι και πολύ αργή η διαδικασία της φόρτισης τουλάχιστον μέχρι τώρα...

Αυτό με το μπαλκόνι το έγραψα για πλάκα πιο πολύ για τον @nikko_ που έγραψε ότι από πάνω δεν θα δεις το αμάξι σου ποτέ επειδή όντως από το προηγούμενο σπίτι μου έβλεπα συνέχεια το αμάξι μου από πάνω!

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

 

Κάτοχος του C-HR από τον 12/2016 για την ακρίβεια 16/12/2016. Απο τα πρώτα που ήρθαν Ελλάδα. Έκδοση C-ULT

 

Το αμάξι είναι τίμιο αν και ακριβό για τα Ελληνικά δεδομένα. Από τεχνολογία ασφαλείας έχει τα πάντα αν και στο lexus είχαν εφαρμοστεί 10ετία πίσω (το GS450 που οδηγούσα, είχε τα πάντα απο το 2006).

Η μόνη ένσταση είναι το κόλλημα της TOYOTA να μην βάζει android ή  apple συστήματα στον εξοπλισμό της. Προσωπικά πήρα ενα samsung Galaxy s7, το έβαλα στο USB και με το SIGIC εχω gps μια χαρά.

 

Καλοτάξιδο με υγεία στους νέους κατόχους.

ps προσεχως το πουλάω για να πάρω αμιγώς ηλεκτρικό. Ίσως i3

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nero62 είπε

Ότι θα κάνεις και στα 2. Θα ψάξεις για ανεφοδιασμό. Το ότι έχει περισσότερους ανεφοδιασμούς το βενζινοκίνητο δεν μου λέει τίποτε απολύτως.

Για το μπαλκόνι μόνο εσύ το κατάλαβες.

Με 35 χιλιάρικα που θα κοστίζει το Model 3 το βενζινοκίνητο η το υβριδικό που θα πάρεις θα είναι βρουμ βρουμ απολίτιστο και θα σέρνετε ασύστολα μπροστά στο ηλεκτρικό. 

Το ηλεκτρικό είναι το μέλλον Τελεία και παύλα.

Και πως ακριβώς θα ψάξεις για ανεφοδιασμό όταν έχεις ηλεκτρικό? Θα πάρεις τους δρόμους με κανα powerbank 100 κιλών αντί για 5λιτρο μπιτόνι? Ή θα το σπρώχνεις μέχρι να βρεις πρίζα? 😂

Το Model 3 πάντως με 35 χιλιάρικα δεν υπάρχει πουθενά, εδώ Ευρώπη τουλάχιστον έχει πάνω από 55.000€.

Το ηλεκτρικό ίσως και να είναι το μέλλον, παρόν όμως σίγουρα ΔΕΝ είναι. Τελεία και παύλα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

^Ακτιβώς αυτό. Ή πχ τυχαίνει κάτι και πρέπει να φύγεις γρήγορα για κάπου, με το συμβατικό και βενζίνη να μην έχεις σε 3 λεπτά έχεις βάλει, έχεις πληρώσει κι έχεις φύγει. Με το ηλεκτρικό θα περιμένεις με τις ώρες να φορτίσει; 

Γενικά πολλοί περιορισμοί όπως είναι τώρα τα πράγματα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zio10 είπε

^Ακτιβώς αυτό. Ή πχ τυχαίνει κάτι και πρέπει να φύγεις γρήγορα για κάπου, με το συμβατικό και βενζίνη να μην έχεις σε 3 λεπτά έχεις βάλει, έχεις πληρώσει κι έχεις φύγει. Με το ηλεκτρικό θα περιμένεις με τις ώρες να φορτίσει; 

Γενικά πολλοί περιορισμοί όπως είναι τώρα τα πράγματα.

Είπαμε ρε συ, ότι κάνει "βρουμ βρουμ" δεν αξίζει! Τι θες τώρα? :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...