zio10 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Όχι και άσχημο ρε παιδιά! Κουκλί είναι! Να τα χαίρεστε!
Joshua21 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, nikko_ είπε Αντιλαμβάνομαι ότι αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό, αλλά για μένα ο σχεδιασμός αυτός είναι αποτρεπτικός παράγοντας και όσα καλά και να έχουν δεν μπορώ να βγάλω λεφτά από τη τσέπη και να τα δώσω για κάτι τόσο άσχημο. Μήπως μπέρδεψες το C-HR με το multipla? 😂 Η πλειοψηφία των αγοραστών πάντως διαφωνεί μαζί σου, το C-HR μοσχοπουλάει...
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Μήπως μπέρδεψες το C-HR με το multipla? 😂 Η πλειοψηφία των αγοραστών πάντως διαφωνεί μαζί σου, το C-HR μοσχοπουλάει... Σε ποιον πλανήτη ? Γιατι στη Γη με το ζόρι μπαίνει 10αδα και ιδρωμένο ( Στη κατηγορία του γιατί αλλού άσε )
zio10 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Και το multipla δεν το λες ακριβώς άσχημο, ιδιαίτερο ίσως
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 6 λεπτά πριν, amagawd είπε Σε ποιον πλανήτη ? Γιατι στη Γη με το ζόρι μπαίνει 10αδα και ιδρωμένο ( Στη κατηγορία του γιατί αλλού άσε ) Σύμφωνα με ποιόν?
Joshua21 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, amagawd είπε Σε ποιον πλανήτη ? Γιατι στη Γη με το ζόρι μπαίνει 10αδα και ιδρωμένο ( Στη κατηγορία του γιατί αλλού άσε ) Προφανώς η πηγή ενημέρωσης που διαθέτεις είναι η φαντασία σου... Στην Ελλάδα το 2018 ήρθε δεύτερο στην κατηγορία του (c-suv), πούλησε 1567 κομμάτια, πρώτο ήταν το Qashqai με 2875. Ενημερώσου: https://www.gocar.gr/news/feed/26403,Top_10_SUV_se_pwlhseis_sthn_Ellada_to_20.html Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από Joshua21
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Σας αφήνω εσάς την επιλογή να παραθέσετε οποιοδήποτε link που το δείχνει να μοσχοπουλάει έστω στην ευρωπη. Αγορες του κώλου σαν την Ελλάδα δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης σε στατιστικά .Για αυτο και το kodiaq πχ ειναι 1ο στην κατηγορία του στην Ελλάδα αλλα πουθενά αλλου στον κόσμο ) Εδω για να έχετε μια πρωτη ιδέα για τουοτα https://en.wikipedia.org/wiki/J-segment
primeragt Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, totalius είπε Δε φαντάζεσαι πόση διασύνδεση υπαρχει μεταξύ ενός υβριδικού και του οδηγού του . Δεν μιλαω για ολα τα υβριδικα αλλα για το CH-R συγκεκριμενα. Η μεγαλυτερη διασυνδεση ενος αυτοκινητου με τον οδηγο του ειναι μεσο του γκαζιου και του φρενου του και του τιμονιου του. Αν αφησουμε το τιμονι απεξω (οποιοδηποτε αυτοκινητο δεν ακουει πιστα το τιμονι του οδηγου ειναι απλα επικινδινο ) το να πατας γκαζι και να επιταχυνει αμεσα (οσο δινει ο εκαστωτε κινητηρας) ή φρενο και να νιωθεις 100% τι κανει ειναι απλα αναποσπαστη διασυνδεση ενος επιτυχημενου αυτοκινητου. Το CH-R το εχει βγαλει εκτος αυτο απο το παιχνιδι σε ενα βαθμο. Δεν το εκανε ομως απο κατασκευαστικη αστοχια αλλα απο σχεδιασμο για να μπορεσει να επιτυχει ακομα καλυτερα νουμερα τοσο σε οικονομια οσο και σε ρυπους. Δεν ειναι κακο απλα δεν γινεται να αρεσει σε ολους μια τετοια προσεγγιση. Αυτο το αντιληφθηκαμε με φιλο που πηγαμε και το καναμε test drive γιατι ηθελε να το αγορασει. Προερχομενοι και οι δυο απο πιο σπορ καταβολες αυτο ηταν το πρωτο που μας προξενισε εντυπωση και γιαυτο δεν επιλεχθηκε ενω κατα ταλλα το αμαξι εκτος απο ομορφο εξωτερικα ειναι και πανεμορφο εσωτερικα. Δεν μπορουσε ο φιλος μου να συνηθησει οτι θα οδηγαει ενα αμαξι που τον αποκοβει σε ενα βαθμο. Δε φταιει το αμαξι ετσι σχεδιαστηκε αλλα δεν μπορει να τους ικανοποιησει και ολους οπως και κανενα αλλο που βρισκετε εκει εξω. 1 ώρα πριν, totalius είπε Δε φαντάζεσαι πόση διασύνδεση υπαρχει μεταξύ ενός υβριδικού και του οδηγού του . Δεν μιλαω για ολα τα υβριδικα αλλα για το CH-R συγκεκριμενα. Η μεγαλυτερη διασυνδεση ενος αυτοκινητου με τον οδηγο του ειναι μεσο του γκαζιου και του φρενου του και του τιμονιου του. Αν αφησουμε το τιμονι απεξω (οποιοδηποτε αυτοκινητο δεν ακουει πιστα το τιμονι του οδηγου ειναι απλα επικινδινο ) το να πατας γκαζι και να επιταχυνει αμεσα (οσο δινει ο εκαστωτε κινητηρας) ή φρενο και να νιωθεις 100% τι κανει ειναι απλα αναποσπαστη διασυνδεση ενος επιτυχημενου αυτοκινητου. Το CH-R το εχει βγαλει εκτος αυτο απο το παιχνιδι σε ενα βαθμο. Δεν το εκανε ομως απο κατασκευαστικη αστοχια αλλα απο σχεδιασμο για να μπορεσει να επιτυχει ακομα καλυτερα νουμερα τοσο σε οικονομια οσο και σε ρυπους. Δεν ειναι κακο απλα δεν γινεται να αρεσει σε ολους μια τετοια προσεγγιση. Αυτο το αντιληφθηκαμε με φιλο που πηγαμε και το καναμε test drive γιατι ηθελε να το αγορασει. Προερχομενοι και οι δυο απο πιο σπορ καταβολες αυτο ηταν το πρωτο που μας προξενισε εντυπωση και γιαυτο δεν επιλεχθηκε ενω κατα ταλλα το αμαξι εκτος απο ομορφο εξωτερικα ειναι και πανεμορφο εσωτερικα. Δεν μπορουσε ο φιλος μου να συνηθησει οτι θα οδηγαει ενα αμαξι που τον αποκοβει σε ενα βαθμο. Δε φταιει το αμαξι ετσι σχεδιαστηκε αλλα δεν μπορει να τους ικανοποιησει και ολους οπως και κανενα αλλο που βρισκετε εκει εξω.
totalius Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 30 λεπτά πριν, amagawd είπε Σας αφήνω εσάς την επιλογή να παραθέσετε οποιοδήποτε link που το δείχνει να μοσχοπουλάει έστω στην ευρωπη. Αγορες του κώλου σαν την Ελλάδα δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης σε στατιστικά .Για αυτο και το kodiaq πχ ειναι 1ο στην κατηγορία του στην Ελλάδα αλλα πουθενά αλλου στον κόσμο ) Εδω για να έχετε μια πρωτη ιδέα για τουοτα https://en.wikipedia.org/wiki/J-segment 2ο σε πωλήσεις Toyota στην Ευρώπη με 36% αυξηση στο 2018 δε το λες οτι πάτωσε κιολας . Άλωστε αν δεν ειναι ευχαριστημένη η Toyota θα σταματησει τη παραγωγή του. Αυτο εχει να κανει όμως με το τι στόχους πωλήσεων εχει θέσει η ιδια η Toyota . https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor-europe-approaching-half-a-million-sales-of--self-charging-hybrid-electric-vehicles-in-2018/ Κ μάλιστα σε μια κατηγορία που απευθύνεται κυριως σε οικογενειάρχες με κύριο κριτήριο το ποσά λίτρα ειναι το πορτμπαγκάζ .
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, amagawd είπε Σας αφήνω εσάς την επιλογή να παραθέσετε οποιοδήποτε link που το δείχνει να μοσχοπουλάει έστω στην ευρωπη. Αγορες του κώλου σαν την Ελλάδα δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης σε στατιστικά .Για αυτο και το kodiaq πχ ειναι 1ο στην κατηγορία του στην Ελλάδα αλλα πουθενά αλλου στον κόσμο ) Εδω για να έχετε μια πρωτη ιδέα για τουοτα https://en.wikipedia.org/wiki/J-segment Δεν είναι λογικό στην Ευρώπη να έχουν τον πρώτο λόγο στις πωλήσεις τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα? Για ρίξε μια ματιά να δεις τι γίνεται στην Ιαπωνία και την Αμερική όμως.... Στην Ιαπωνία πρώτη είναι η Toyota και στην Αμερική είναι φυσικά Αμερικάνικα αυτοκίνητα και ακολουθεί η Toyota. Αυτό τι ακριβώς σημαίνει όμως, ότι δεν πρέπει να μας αρέσει το C-HR? Ότι πρέπει ντε και καλά να πειστούμε από τα επιχειρήματά σου? Απαγορεύεται να έχουμε την δική μας άποψη χωρίς να προσπαθεί να μας επιβάλει κάποιος την δική του βρίζοντάς μας κι όλας? Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Joshua21 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 20 λεπτά πριν, amagawd είπε Σας αφήνω εσάς την επιλογή να παραθέσετε οποιοδήποτε link που το δείχνει να μοσχοπουλάει έστω στην ευρωπη. Αγορες του κώλου σαν την Ελλάδα δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης σε στατιστικά .Για αυτο και το kodiaq πχ ειναι 1ο στην κατηγορία του στην Ελλάδα αλλα πουθενά αλλου στον κόσμο ) Εδω για να έχετε μια πρωτη ιδέα για τουοτα https://en.wikipedia.org/wiki/J-segment Τι να σου πω, εγώ μια και ζω Ελλάδα ελάχιστα με ενδιαφέρει το τι προτιμήσεις έχουν στα αυτοκίνητα γενικά οι Ευρωπαίοι, και καθόλου οι προτιμήσεις του υπόλοιπου πλανήτη. Αλλά μια και το ζήτησες, πάρε απόσπασμα από τον πίνακα με τις πωλήσεις της κατηγορίας στην Ευρώπη για το 2018: Compact SUV segment 2018 2017 Change 1 Nissan Qashqai 229.382 247.199 -7% 2 Volkswagen Tiguan (est.) 213.215 233.531 -9% 3 Peugeot 3008 202.389 168.356 20% 4 Ford Kuga 153.259 151.451 1% 5 Hyundai Tucson 137.563 152.103 -10% 6 Toyota C-HR 131.348 108.170 21% http://carsalesbase.com/european-sales-2018-compact-midsized-crossover-segments/ Το C-HR όχι μόνο δεν "μπαίνει με το ζόρι και ιδρωμένο στην δεκάδα" όπως νόμιζες, αλλά πουλάει πάρα πολύ (ο ορισμός του μοσχοπουλάει). Εκτός αν στο δικό σου το μυαλό το "μοσχοπουλάει" σημαίνει πρώτη θέση, άσχετα πόσο κοντά η μακριά είναι τα υπόλοιπα.
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εκτός αν στο δικό σου το μυαλό το "μοσχοπουλάει" σημαίνει πρώτη θέση, άσχετα πόσο κοντά η μακριά είναι τα υπόλοιπα Απάντησες μόνος σου δεν χρειάζετε να πω τίποτα άλλο 32 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε Απαγορεύεται να έχουμε την δική μας άποψη χωρίς να προσπαθεί να μας επιβάλει κάποιος την δική του βρίζοντάς μας κι όλας? Είσαι η ελληνική αγορά η ίδια ε? Ξεκαβαλα καλύτερα , δεν αγόρασες Bugatti Chiron
Whargoul Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Στις 9/4/2019 στις 5:37 ΜΜ, Ge0rge42 είπε Αυτό που έγραψα αφορούσε στον ορισμό της ροπής και γράφω για την ροπή που εφαρμόζεται στους τροχούς. Δεν ανέφερα κάτι άλλο. High Load = Μεγάλη ροπή. Δεν λέμε κάτι διαφορετικό, εκτός αν δεν καταλαβαίνω κάτι σωστά. Ανάφερες ότι είναι από τον κινητήρα στους τροχούς. Απευθείας δίνει την εντύπωση ότι μιλάς για τον κινητήρα, και αρκετοί είναι αυτοί που δεν καταλαβαίνουν την διαφορά. High load δεν σημαίνει κατ ανάγκη μεγάλη (ή την μεγαλύτερη) ροπή (κινητήρα), αντιθέτως σημαίνει μικρότερη ροπή στους τροχούς γιατί για να το πετύχεις πρέπει να έχεις υψηλότερη ταχύτητα στο κιβώτιο. Ουσιαστικά σημαίνει ότι χρησιμοποιείς μεγάλο ποσοστό της μέγιστης ενέργειας/ροπής/ιπποδύναμης (ισοδύναμα είναι και τα τρία) την οποία μπορεί να δώσει ο κινητήρας στις συγκεκριμένες στροφές, και είναι πιο αποδοτικό στις χαμηλές στροφές, γιατί μεταξύ άλλων, έχεις λιγότερες απώλειες (τριβές πχ) βγάζοντας 70 ίππους στις 2500 στροφές με την 6η, ή στις 1800 με την 8η, παρά 70 ίππους στις 6000 με την 3η. Γι αυτό και "ασυνείδητα", όταν φτάσουμε την επιθυμητή ταχύτατα, βάζουμε την υψηλότερη ταχύτητα στο κιβώτιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις