KAKADI Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, Ge0rge42 είπε Καλά εγώ είναι κατεβάσει ότι εγχειρίδιο είχα βρει στο δίκτυο. Πάντως η οθόνη του περιγράφει σχεδόν τα πάντα που γίνονται. Θα σου πρότεινα εφ' όσον κινηθείς στην πόλη να ρυθμίσεις το pre-collision system. Έχει 3 επίπεδα ευαισθησίας ανάλογα με την απόσταση που θέλεις να αντιδράσει, βάλε την χαμηλότερη. Η χαμηλοτερη ειναι οτι αντιδρα πιο αργα?? Καλα δε παιζει να περιμενω το φραναρισμα του.. Απλα για ασφαλεια λες τωρα.. Το εχεις νιωσει ποτε να φρεναρει μονο του??
Whargoul Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε Η θεωρία είναι αρκετά μεγάλη, αλλά θα προσπαθήσω να τα συμπεριλάβω τα βασικότερα, για να δούμε λίγο πως λειτουργεί αυτό το πράγμα όσοι ενδιαφέρονται και δεν γνωρίζουν. 1) Ισχύς (Ιπποδύναμη ή Watt) είναι η ενέργεια που παράγει μια μηχανή σε ένα δεδομένο χρονικό διάστημα, άρα όσο γρηγορότερα παράγει ενέργεια μια μηχανή, τόσο γρηγορότερα επιταχύνει το αυτοκίνητο. 2) Ροπή (Νιουτόμετρα) είναι η περιστροφική δύναμη που ασκεί ο κινητήρας στους τροχούς, άρα όσο μεγαλύτερη δύναμη, τόσο ευκολότερα μετακινεί το βάρος του ένα αυτοκίνητο και τόσο ευκολότερα ανταπεξέρχεται στις αντιστάσεις (π.χ, σε μια ανηφόρα). Στο 2, αυτό που έχει σημασία είναι η ροπή στους τροχούς, και όχι στον κινητήρα. Το κιβώτιο, final drive κλπ, πολλαπλασιάζουν την ροπή του κινητήρα. + Ο κινητήρας είναι πιο αποδοτικός σε high load, low rpm σενάρια, και σε αυτό το σημείο προσπαθούν να τον κρατήσουν τα 8+ αυτόματα κιβώτια και τα CVT. + Για μέγιστη επιτάχυνση προσπαθείς να παραμένεις στις στροφές με μέγιστη ισχύ μεταβάλλοντας την ροπή στους τροχούς μέσω του κιβωτίου Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από Whargoul
tsipakis Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, KAKADI είπε Η χαμηλοτερη ειναι οτι αντιδρα πιο αργα?? Καλα δε παιζει να περιμενω το φραναρισμα του.. Απλα για ασφαλεια λες τωρα.. Το εχεις νιωσει ποτε να φρεναρει μονο του?? ναι δουλευει καλα
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Η χαμηλότερη έχει να κάνει με την απόσταση που θα αντιδράσει το αυτοκίνητο από το προπορευόμενο. Γενικά έχει κανόνες που αντιδράει. Για παράδειγμα αν πλησιάζεις ένα σταματιμένο αυτοκίνητο στο φανάρι και συνεχίζεις να κινείσαι με την ίδια ταχύτητα (δεν έχεις αφήσει γκάζι ή δεν πατάς φρένο), θα σου βγάλει αρχικά μήνυμα κοκκινίζοντας την οθόνη και μετά θα φρενάρει. Αν έχεις τη μεγάλη σκάλα αυτό θα γίνει από μεγαλύτερη απόσταση. Μου έχει τύχει πολλές φορές να ανάβει κόκκινη η οθόνη και να γράφει BRAKE (μια φορά με γλύτωσε κιόλας γιατί χάζευα), αλλά έχει φρενάρει μόνο του μόνο μια φορά. Ήμουν σε δρόμο με νησίδα και κινούμουν με χαμηλή ταχύτητα της τάξης των 30-40χλμ. Ένας πεζός διασταύρωνε την αντίθετη λωρίδα και σταμάτησε πάνω στη νησίδα, αλλά όταν έφτανε, εγώ ήμουν πολύ κοντά του. Οπότε το αυτοκίνητο μην γνωρίζοντας αν θα σταματήσει ο πεζός, γιατί ξέρεις πως είναι οι νησίδες, ακριβώς δίπλα στα αυτοκίνητα, πάτησε ακαριαία φρένο, ούτε καν προειδοποίηση δεν πρόλαβα να ακούσω να σκεφτείς, αλλά επειδή ο πεζός σταμάτησε, το αυτοκίνητο άφησε αμέσως το φρένο και συνέχισε κανονικά. Σε φτιάχνω τώρα και δεν θα βλέπεις την ώρα μέχρι να επιστρέψεις.... 24 λεπτά πριν, Whargoul είπε Στο 2, αυτό που έχει σημασία είναι η ροπή στους τροχούς, και όχι στον κινητήρα. Το κιβώτιο, final drive κλπ, πολλαπλασιάζουν την ροπή του κινητήρα. + Ο κινητήρας είναι πιο αποδοτικός σε high load, low rpm σενάρια, και σε αυτό το σημείο προσπαθούν να τον κρατήσουν τα 8+ αυτόματα κιβώτια και τα CVT. + Για μέγιστη επιτάχυνση προσπαθείς να παραμένεις στις στροφές με μέγιστη ισχύ μεταβάλλοντας την ροπή στους τροχούς μέσω του κιβωτίου Αυτό που έγραψα αφορούσε στον ορισμό της ροπής και γράφω για την ροπή που εφαρμόζεται στους τροχούς. Δεν ανέφερα κάτι άλλο. High Load = Μεγάλη ροπή. Δεν λέμε κάτι διαφορετικό, εκτός αν δεν καταλαβαίνω κάτι σωστά. Αναφορικά με την επιτάχυνση, αυτό που αναφέρεις είναι σωστό, αλλά το θέμα που ξεκίνησα έχει να κάνει με την βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα και σε αυτή την περίπτωση που αναφέρεις ο κινητήρας δεν λειτουργεί με τον βέλτιστο βαθμό απόδοσης. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
KAKADI Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Ge0rge42 είπε Η χαμηλότερη έχει να κάνει με την απόσταση που θα αντιδράσει το αυτοκίνητο από το προπορευόμενο. Γενικά έχει κανόνες που αντιδράει. Για παράδειγμα αν πλησιάζεις ένα σταματιμένο αυτοκίνητο στο φανάρι και συνεχίζεις να κινείσαι με την ίδια ταχύτητα (δεν έχεις αφήσει γκάζι ή δεν πατάς φρένο), θα σου βγάλει αρχικά μήνυμα κοκκινίζοντας την οθόνη και μετά θα φρενάρει. Αν έχεις τη μεγάλη σκάλα αυτό θα γίνει από μεγαλύτερη απόσταση. Μου έχει τύχει πολλές φορές να ανάβει κόκκινη η οθόνη και να γράφει BRAKE (μια φορά με γλύτωσε κιόλας γιατί χάζευα), αλλά έχει φρενάρει μόνο του μόνο μια φορά. Ήμουν σε δρόμο με νησίδα και κινούμουν με χαμηλή ταχύτητα της τάξης των 30-40χλμ. Ένας πεζός διασταύρωνε την αντίθετη λωρίδα και σταμάτησε πάνω στη νησίδα, αλλά όταν έφτανε, εγώ ήμουν πολύ κοντά του. Οπότε το αυτοκίνητο μην γνωρίζοντας αν θα σταματήσει ο πεζός, γιατί ξέρεις πως είναι οι νησίδες, ακριβώς δίπλα στα αυτοκίνητα, πάτησε ακαριαία φρένο, ούτε καν προειδοποίηση δεν πρόλαβα να ακούσω να σκεφτείς, αλλά επειδή ο πεζός σταμάτησε, το αυτοκίνητο άφησε αμέσως το φρένο και συνέχισε κανονικά. Σε φτιάχνω τώρα και δεν θα βλέπεις την ώρα μέχρι να επιστρέψεις.... Ελα ρε μαγκα.. Καλη φαση.. Safety first... Μαλλον θα το ενεργοποιησω για παν ενδεχομενο... Ποτε δε ξερεις.. Τι τα χουμε τα συστηματα... 😎 Αν εχεις τη μεγαλη σκαλα ειναι κουραστικο? Επεμβαινει συνεχεια?? Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από KAKADI
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 29 λεπτά πριν, KAKADI είπε Ελα ρε μαγκα.. Καλη φαση.. Safety first... Μαλλον θα το ενεργοποιησω για παν ενδεχομενο... Ποτε δε ξερεις.. Τι τα χουμε τα συστηματα... 😎 Αν εχεις τη μεγαλη σκαλα ειναι κουραστικο? Επεμβαινει συνεχεια?? Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά φαντάζομαι ότι θα σφυρίζει όλη την ώρα μέσα στην κίνηση και μπορεί να σου πατήσει και κανένα φρένο στο άσχετο. Πάντως δεν μπορείς να το κλείσεις τελείως αν θυμάμαι καλά. Αυτό που μπορείς να κλείσεις είναι το lane assist το οποίο προσωπικά ούτε στη Εθνική δεν το ενεργοποιώ, γιατί με το που πας να φύγεις λίγο από την λωρίδα σου διορθώνει το τιμόνι και δεν.... Ψέματα, μπορείς να κλείσεις το pre-collision, αλλά ανάβει ένα σπαστικό πορτοκαλί λαμπάκι μέσα στο κοντέρ…..
desertman Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Φίλε μου, αυτό που περιγράφεις σαν αρχή λειτουργίας του ecvt ισχύει για όλα τα cvt κιβώτια. Για παράδειγμα, κανένα cvt δεν έχει δίσκο πλατό. Είτε είναι hybrid είτε μηχανή εσωτερικής καύσης. Έτσι δουλεύουν. Στο λέω επειδή έχω χρόνια αυτοκίνητο με κιβώτιο cvt. Το απότομο πάτημα του γκαζιού για επιτάχυνση λέγεται kick down και χρησιμοποιείται σε όλα τα αυτόματα κιβώτια ανεξαρτήτου τύπου. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο κανείς προσπέραση και πρέπει το κιβώτιο να κατεβάσει σχέση ώστε να επιταχύνει γρήγορα. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από desertman 1
tsipakis Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά φαντάζομαι ότι θα σφυρίζει όλη την ώρα μέσα στην κίνηση και μπορεί να σου πατήσει και κανένα φρένο στο άσχετο. Πάντως δεν μπορείς να το κλείσεις τελείως αν θυμάμαι καλά. Αυτό που μπορείς να κλείσεις είναι το lane assist το οποίο προσωπικά ούτε στη Εθνική δεν το ενεργοποιώ, γιατί με το που πας να φύγεις λίγο από την λωρίδα σου διορθώνει το τιμόνι και δεν.... Ψέματα, μπορείς να κλείσεις το pre-collision, αλλά ανάβει ένα σπαστικό πορτοκαλί λαμπάκι μέσα στο κοντέρ….. με φλας ομως δε σε γυρνα εκει που σουν
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, desertman είπε Φίλε μου, αυτό που περιγράφεις σαν αρχή λειτουργίας του ecvt ισχύει για όλα τα cvt κιβώτια. Για παράδειγμα, κανένα cvt δεν έχει δίσκο πλατό. Είτε είναι hybrid είτε μηχανή εσωτερικής καύσης. Έτσι δουλεύουν. Στο λέω επειδή έχω χρόνια αυτοκίνητο με κιβώτιο cvt. Το απότομο πάτημα του γκαζιού για επιτάχυνση λέγεται kick down και χρησιμοποιείται σε όλα τα αυτόματα κιβώτια ανεξαρτήτου τύπου. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο κανείς προσπέραση και πρέπει το κιβώτιο να κατεβάσει σχέση ώστε να επιταχύνει γρήγορα. Σωστό. Το eCVT συμπεριφέρεται όπως και το CVT αλλά έχουν διαφορετική διάταξη. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 20 ώρες πριν, amagawd είπε Ρε φίλε ,ούτε ποσοστά να έπαιρνες.Μας έκανες τις κοχονες μαροκινά καρπουζιά. Η αλλαγή από το σταρλετ του 93 τους άφησε σημάδια
KAKADI Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, giotis1982 είπε Η αλλαγή από το σταρλετ του 93 τους άφησε σημάδια Τουλαχιστον το σταρλετ ακομα δουλευει...
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Πωωωω τι μου θύμισες τώρα. Το 95 είχα πάρει το δίπλωμα και ο δάσκαλος που μου έκανε μαθήματα είχε starlet. 75 αλογα, για την εποχή πολύ καλό νούμερο για το μέγεθος και τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Το μοναδικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ που μπορούσες να καρφώσεις την φτέρνα του αριστερού ποδιού στο πάτωμα και να χειριστείς τον συμπλέκτη κανονικότητα. Νομίζω του 93 ήταν, έκτος αν ήταν της επόμενης χρονιάς. Πολύ εύκολο αυτοκίνητο. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
arissav Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 53 λεπτά πριν, KAKADI είπε .................ρε οοοοουυυυυύσσττττττ.......που θέλεις να το οδηγήσεις κιόλας.....είπαμε να πάρεις κανένα αυτοκίνητο της προκοπής να πηγαίνω καμία βόλτα , να το φορτώνω κανένα σακί κοπριά, τίποτα χώματα, λιπάσματα, άντε και κάνα αμμοχάλικο και τώρα για να χωράω εγώ να μπω θα πρέπει να περνάω κάθε φορά από τα Πρίνου και τα MEDI JEOUNESSE για λιποαναρρόφηση και απώλεια τουλάχιστον 40-50 κιλών....... 1
panoskatos Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 16 ώρες πριν, Nickokin είπε Ανατροπή, ήμουν σίγουρος ότι το υβριδικό θα βγάλει πιο πολλά χλμ γιατί τα πήγαιναν και λίγο τα ζώα μου αργά. Και πιο φθηνό καύσιμο και πιο πολλά χλμ και πιο μεγάλο / οικογενειακό αμάξι και πιο φθηνό έχω την εντύπωση. 1
Nickokin Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 15 ώρες πριν, Ge0rge42 είπε Φίλε μου δεν έχει κανείς πρόθεση να πείσει κανέναν. Ο καθ' ένας κάνει τις επιλογές του και σας αγαπάμε όλους. Αν θέλεις diesel, πάρε diesel. Εγώ δεν θέλω diesel πειράζει? Εγώ γουστάρω Japan πλέον και υβριδικά. Πέρασα από την φάση Γερμανικά προϊόντα και ξερό ψωμί και την έχω ξεπεράσει. Όχι σαν αρρώστια, αλλά σαν φάση. Δεν θα σου πω ότι δεν με βοήθησαν και τα τελευταία γεγονότα βέβαια... "Φίλε μου" με είδες να προσπαθώ να πείσω κανέναν??? Επειδή παρέθεσα ένα βίντεο για να βοηθήσω κάποιον που διαβάζει το νήμα και πιθανόν έχει ενδοιασμούς.....Χίλια χρόνια μην πάρεις diesel λες και με ενδιαφέρει το τι θα πάρεις.... Ο καθένας φυσικά παίρνει ότι γουστάρει......Αγάπη μόνο😘 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις