solution1 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Έκανα μια αγορά από το το eshop της shell κι έβαλα εξαργύρωση των πόντων που είχα. Μετά από 5 ημέρες περίπου, δέχτηκα τηλέφωνο από την εταιρία η οποία με ενημέρωσε ότι η αγορά μου ακυρώνεται επειδή η αναγραφόμενη τιμή πόντων, ήταν λανθασμένη.. Δε μιλάω για την κανονική αξία του προϊόντος (σε €) αλλά για την αξία πόντων.. Μπορώ να κάνω κάτι; Στους όρους χρήσης του site, δεν αναφέρει αποποίηση ευθύνης για λάθος τιμής πόντων και δυνατότητα μονομερούς ακύρωσης συναλλαγής.. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από solution1
ManFromEarth Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Εβαλαν μια λαθος τιμη (σε ευρω ή ποντους δεν εχει σημασια το "νομισμα") στο eshop τους και ετρεξαν να ακυρωσουν τις παραγγελιες που εχουν γινει με τη λαθος τιμη. γνωστη ιστορια σε πολλα eshop εχει συζητηθει πολλακις και εδω στο insomnia. Οι επιλογες: - να αποδεχτεις οτι εγινε ενα ανθρωπινο λαθος στην τιμη και να παρεις το προιον στην κανονικη του τιμη - να συνεχισεις να ψαξεις τροπους για να "κανεις κατι" οπως λες, αν και θεωρω οτι δεν προκειται να καταφερεις κατι. The choice is yours.
dhmak Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Τα λάθη πληρώνονται και λάθος να έκαναν αν θέλουν να εννοούνται ως αξιόπιστο μαγαζί πρέπει να το επωμιστούν οι ίδιοι.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 7 minutes ago, dhmak said: Τα λάθη πληρώνονται και λάθος να έκαναν αν θέλουν να εννοούνται ως αξιόπιστο μαγαζί πρέπει να το επωμιστούν οι ίδιοι. Ενώ τη "σοβαρότητα" και την "αξιοπιστία" του πελάτη δεν την πιάνουμε καν στο στόμα μας? 😛 1
solution1 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Επαναλαμβάνω ότι δε μιλάω για αξία χρηματική, αλλά αξία πόντων.. Το σύστημα πόντων γενικά, έχει ως στόχο να μπερδέψει τον πελάτη ως προς το ποσοστό επιστροφής που δικαιούται. Αν περιηγηθείτε στο site της εν λόγω εταιρίας, θα διαπιστώσετε ότι δεν αναφέρει πουθενά την ισοτιμία πόντων - Ευρώ. Κάνοντας όμως ένα δειγματοληπτικό έλεγχο, διαπιστώνεται ότι στο περίπου 1000 πόντοι αντιστοιχούν σε 4€.. Ας το αναλύσουμε λίγο: Ας υποθέσουμε ότι κάποιος βάζει V-Power τις ημέρες που είναι στην τιμή της απλής. Οπότε με 50€, βάζει περίπου 32λίτρα. Για κάθε € διακαιούται 2 πόντους (λόγω vpower) Οπότε στα 50€ παίρνεις ~65πόντους. Οι οποίοι αντιστοιχούνε σε ανταμοιβή ~ 0.26€ (Αφού είπαμε ότι 1000 πόντοι αντιστοιχούνε σε 4€) 26 λεπτά το ξαναλεώ! Που αν έχω ρέστα κανένα εικοσάλεπτο (αν δεν το πάρει όλο το 50€) δεν περιμένω να μου το φέρει από μέσα. (Χαμένος χρόνος.) Πόσο μάλλον να πάω την κάρτα στο ταμείο να μου βάλει 26 λεπτά Οπότε προκύπτει ότι στα 100€ Vpower παίρνεις επιστροφή 0.5€, ή αλλιώς 0.5% επιστροφή.. Τώρα έχουμε καθαρή σύγκριση (apples to apples) Θεωρώ ότι το σύστημα παραπλανά. Αν θέλανε ας διαφημίζανε 0.5% επιστροφή και να δούμε τι θα ψάρια πιάνανε. Αλλά με το σύστημα πόντων, θολώνουν τα νερά. Όλα τα συστήματα πόντων τον ίδιο στόχο έχουν. (Yellow, goformore, μασούτης, βασιλόπουλος κλπ) Ακόμα χειρότερα, διαφημίζουνε ότι με κάθε 1€ που ξοδεύεις στο eshop τους, παίρνεις 2 πόντους επιστροφή! 2 πόντοι οι οποίοι αντιστοιχούν σε: 0.008€, δηλαδή απόδοση 0.008%!!!!! Εγώ αυτό το ονομάζω παραπλανητική διαφήμιση. Είναι όπως την σπιρουλίνα που δίνανε δωρεάν (πληρώνοντας μόνο τα έξοδα συσκευασίας & αποστολής) Ή την Μηλιαρέση που διαφημίζει τον ορό σαλιγκαριών. (Ίδια ακριβώς περίπτωση) Γενικά, τα λάθη στα eshop δεν τα κυνηγάω. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, μιλάμε για λάθος πόντων. Και από τη στιγμή που δεν έχει αναρτημένη την ισοτιμία € - πόντων, δεν είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να καταλαβαίνει το "προφανές" λάθος. Όλο αυτό το ¨μπέρδεμα του καταναλωτή" με τους πόντους έχει 2 πλευρές.. (backfire) Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από solution1
ManFromEarth Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δεν καταλαβαινω γιατι το ανθρωπινο λαθος δεν ειναι ανεκτο επειδη δεν αναγραφεται η ισοτιμια ποντων-ευρω. Εξαλλου δεν υπαρχει ισοτιμια ποντων-ευρω. δεν λειτουργουν ετσι τα loyalty συστηματα. Για την Μηλιαρεση δεν μπορω να σχολιασω, δεν βλεπω μεσημεριανα (ή οτι αλλο ειναι) 1
vrwmiaris Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Μην ασχολείσαι με πόντους και τα τοιαύτα, για πράγματα τα οποία θα τα βρεις σε καλύτερη τιμή έξω παρά να μαζεύεις πόντους. 2
AristidisZ Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 13 λεπτά πριν, solution1 είπε Επαναλαμβάνω ότι δε μιλάω για αξία χρηματική, αλλά αξία πόντων.. Το σύστημα πόντων γενικά, έχει ως στόχο να μπερδέψει τον πελάτη ως προς το ποσοστό επιστροφής που δικαιούται. Αν περιηγηθείτε στο site της εν λόγω εταιρίας, θα διαπιστώσετε ότι δεν αναφέρει πουθενά την ισοτιμία πόντων - Ευρώ. Κάνοντας όμως ένα δειγματοληπτικό έλεγχο, διαπιστώνεται ότι στο περίπου 1000 πόντοι αντιστοιχούν σε 4€.. Ας το αναλύσουμε λίγο: Ας υποθέσουμε ότι κάποιος βάζει V-Power τις ημέρες που είναι στην τιμή της απλής. Οπότε με 50€, βάζει περίπου 32λίτρα. Για κάθε € διακαιούται 2 πόντους (λόγω vpower) Οπότε στα 50€ παίρνεις ~65πόντους. Οι οποίοι αντιστοιχούνε σε ανταμοιβή ~ 0.26€ (Αφού είπαμε ότι 1000 πόντοι αντιστοιχούνε σε 4€) 26 λεπτά το ξαναλεώ! Που αν έχω ρέστα κανένα εικοσάλεπτο (αν δεν το πάρει όλο το 50€) δεν περιμένω να μου το φέρει από μέσα. (Χαμένος χρόνος.) Πόσο μάλλον να πάω την κάρτα στο ταμείο να μου βάλει 26 λεπτά Οπότε προκύπτει ότι στα 100€ Vpower παίρνεις επιστροφή 0.5€, ή αλλιώς 0.5% επιστροφή.. Τώρα έχουμε καθαρή σύγκριση (apples to apples) Θεωρώ ότι το σύστημα παραπλανά. Αν θέλανε ας διαφημίζανε 0.5% επιστροφή και να δούμε τι θα ψάρια πιάνανε. Αλλά με το σύστημα πόντων, θολώνουν τα νερά. Όλα τα συστήματα πόντων τον ίδιο στόχο έχουν. (Yellow, goformore, μασούτης, βασιλόπουλος κλπ) Ακόμα χειρότερα, διαφημίζουνε ότι με κάθε 1€ που ξοδεύεις στο eshop τους, παίρνεις 2 πόντους επιστροφή! 2 πόντοι οι οποίοι αντιστοιχούν σε: 0.008€, δηλαδή απόδοση 0.008%!!!!! Εγώ αυτό το ονομάζω παραπλανητική διαφήμιση. Είναι όπως την σπιρουλίνα που δίνανε δωρεάν (πληρώνοντας μόνο τα έξοδα συσκευασίας & αποστολής) Ή την Μηλιαρέση που διαφημίζει τον ορό σαλιγκαριών. (Ίδια ακριβώς περίπτωση) Γενικά, τα λάθη στα eshop δεν τα κυνηγάω. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, μιλάμε για λάθος πόντων. Και από τη στιγμή που δεν έχει αναρτημένη την ισοτιμία € - πόντων, δεν είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να καταλαβαίνει το "προφανές" λάθος. Όλο αυτό το ¨μπέρδεμα του καταναλωτή" με τους πόντους έχει 2 πλευρές.. (backfire) ΟΚ, δεκτή η τσαντίλα που έχεις, αλλά επειδή μιλάμε για καύσιμα, εσύ ας πούμε τι επιστροφή περίμενες να έχεις ; 10 - 20% ; Αν δε σου αρέσει το 0.5%, μην ασχολείσαι, so simple...
panos4tw Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Την καλυτερη επιστροφη την ειχε σε καποια φαση η Avin που επαιρνες 3% πισω οταν πληρωνες με τραπεζα πειραιως + 1% περιπου το AvinKerdizo Loyalty οποτε ησουν στο 4% επιστροφη, not bad. Τωρα το 3% επιστροφη ισχυει μονο για πληρωμη μεσω συγκεκριμενης πιστωτικης της Πειραιως. Απο εκει και περα, σαν τι να κανεις? Αξιζει τον κοπο? Αν το θες πολυ, στειλε ενα email στο αρμοδιο τμημα μηηηηπως και. Τελος, ολα τα προγραμμα loyalty ετσι δουλευουν,με ποντους, γι' αυτο λεγονται και προγραμματα επιβραβευσης και οχι π.χ. προγραμματα εκπτωσης~ Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από panos4tw 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα