Billyrouf Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Καλησπέρα , μένω Ελευσίνα και σκεφτόμουν να αλλάξω από adsl (ταχύτητα 3mbps) και να δεχτώ την προσφορά τους για γραμμή 50 vdsl στα 28€. Το παρών συμβόλαιο λήγει 11/2019. Το θέμα είναι ότι εάν το vdsl τους είναι άθλιο, θα αναγκαστώ να με ρίξουν πάλι στην άθλια adsl γραμμή τους για άλλα 2 χρόνια. Το ερώτημα είναι: εάν κάνω σύνδεση vdsl που θα με δεσμεύει για 2 χρόνια αλλά δω ότι το δίκτυο τους σέρνεται, θα μπορέσω να σπάσω εντός διμήνου το συμβόλαιο πληρώνοντας μόνο τα πάγια 2 μηνών+ τυγχών επιδότηση όπως ορίζει ο τελευταίος κανονισμός της εεττ? Το ρωτάω γιατί δεν κάνω νέα γραμμή αλλά μετατροπή ήδη υπάρχοντος 2ετους συμβολαίου. Ευχαριστώ.
jkoukos Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Τα παρακάτω είναι αυτά που προβλέπονται από τον νέο κανονισμό. Spoiler To ανωτέρω τέλος διακοπής / καταγγελίας της σύμβασης ορισμένου χρόνου, πριν την παρέλευση της ορισμένης διάρκειάς της (Ελάχιστη Διάρκεια), δεν δύναται να υπερβαίνει το μικρότερο από τα ακόλουθα: 1) το σύνολο της έκπτωσης μηνιαίου παγίου που έχει λάβει μέχρι τη στιγμή της διακοπής συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο βάση του πίνακα αποσβέσεων της Αίτησης Σύνδεσης για το μετά τη χρονική στιγμή επέλευσης των αποτελεσμάτων της ως άνω καταγγελίας διάστημα. Ειδικά σε περίπτωση που η καταγγελία της Σύμβασης γίνει πριν την πάροδο 2 μηνών από τη θέση σε ισχύ αυτής (Αρχική Ελάχιστη Διάρκεια), ο Πελάτης καταβάλλει πάγια δύο μηνών συν το σύνολο της έκπτωσης δύο μηνιαίων παγίων συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο βάση του πίνακα αποσβέσεων της Αίτησης Σύνδεσης για το μετά των πρώτων δύο μηνών της Σύμβασης διάστημα ή 2) το ένα τρίτο του αθροίσματος των μηνιαίων παγίων για το μετά τη χρονική στιγμή επέλευσης των αποτελεσμάτων της ως άνω καταγγελίας διάστημα μέχρι την κανονική λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο που αντιστοιχεί στο διάστημα για το οποίο δεν καταβάλλονται πάγια, επί τη βάση του πίνακα αποσβέσεων της Αίτησης Σύνδεσης. Εσύ είσαι στην 1η περίπτωση. Αν π.χ. κάνεις σύμβαση για το DP 50 Plus, αυτό σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο έχει ονοματική τιμή 63€ και στο δίνει με έκπτωση τελική τιμή 35€ (κέρδος 28€). Άρα θα πληρώσεις πάγια 2 μηνών + το κέρδος έκπτωσης 2 μηνών, δηλαδή: Σύνολο (35+28)*2=126€. Σε αυτά πρέπει να προσθέσεις και το ποσοστό της απόσβεσης του τέλους εγκατάστασης , για το οποίο θα ενημερωθείς με πίνακα όταν θα κάνεις την σύμβαση. Υπόψη στην δικιά σου περίπτωση, το τέλος αυτό είναι 28€ για αναβάθμισης σύνδεσης από Α/Κ, 55€ για μεταφορά σε νέα καμπίνα και 238€ για FTTH.
Billyrouf Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 18 ώρες πριν, jkoukos είπε Τα παρακάτω είναι αυτά που προβλέπονται από τον νέο κανονισμό. Απόκρυψη περιεχομένων To ανωτέρω τέλος διακοπής / καταγγελίας της σύμβασης ορισμένου χρόνου, πριν την παρέλευση της ορισμένης διάρκειάς της (Ελάχιστη Διάρκεια), δεν δύναται να υπερβαίνει το μικρότερο από τα ακόλουθα: 1) το σύνολο της έκπτωσης μηνιαίου παγίου που έχει λάβει μέχρι τη στιγμή της διακοπής συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο βάση του πίνακα αποσβέσεων της Αίτησης Σύνδεσης για το μετά τη χρονική στιγμή επέλευσης των αποτελεσμάτων της ως άνω καταγγελίας διάστημα. Ειδικά σε περίπτωση που η καταγγελία της Σύμβασης γίνει πριν την πάροδο 2 μηνών από τη θέση σε ισχύ αυτής (Αρχική Ελάχιστη Διάρκεια), ο Πελάτης καταβάλλει πάγια δύο μηνών συν το σύνολο της έκπτωσης δύο μηνιαίων παγίων συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο βάση του πίνακα αποσβέσεων της Αίτησης Σύνδεσης για το μετά των πρώτων δύο μηνών της Σύμβασης διάστημα ή 2) το ένα τρίτο του αθροίσματος των μηνιαίων παγίων για το μετά τη χρονική στιγμή επέλευσης των αποτελεσμάτων της ως άνω καταγγελίας διάστημα μέχρι την κανονική λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο που αντιστοιχεί στο διάστημα για το οποίο δεν καταβάλλονται πάγια, επί τη βάση του πίνακα αποσβέσεων της Αίτησης Σύνδεσης. Εσύ είσαι στην 1η περίπτωση. Αν π.χ. κάνεις σύμβαση για το DP 50 Plus, αυτό σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο έχει ονοματική τιμή 63€ και στο δίνει με έκπτωση τελική τιμή 35€ (κέρδος 28€). Άρα θα πληρώσεις πάγια 2 μηνών + το κέρδος έκπτωσης 2 μηνών, δηλαδή: Σύνολο (35+28)*2=126€. Σε αυτά πρέπει να προσθέσεις και το ποσοστό της απόσβεσης του τέλους εγκατάστασης , για το οποίο θα ενημερωθείς με πίνακα όταν θα κάνεις την σύμβαση. Υπόψη στην δικιά σου περίπτωση, το τέλος αυτό είναι 28€ για αναβάθμισης σύνδεσης από Α/Κ, 55€ για μεταφορά σε νέα καμπίνα και 238€ για FTTH. Σε ευχαριστώ πολύ. Χαλάλι, εάν είναι μόνο 2 μήνες όλα καλά. Από το να πέσω σε μούφα σύνδεση και εάν δε δουλεύει το vdsl να ξαναφάω 2 χρόνια σε adsl δεν αξίζει.
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Περίμενε. Αν το VDSL τους είναι άθλιο, για ποιο λόγο να σε ρίξουν στην ADSL για 2 χρόνια; Ή θα παίρνεις VDSL ή όχι. Αν δεν μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες που σου υπόσχονται, δεν νομίζω ότι μπορούν να σε δέσουν σε συμβόλαιο σε άλλη υπηρεσία. Εγώ που δέχτηκα την προσφορά τους, μου στείλανε και router και καθυστερούσαν λόγω έλλειψης δικτύου να με συνδέσουν, υπαναχώρησα, κατόπιν επικοινωνίας μαζί τους, αζημίως (περιμένω ακόμα να μου πούνε πώς να τους γυρίσω το router, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)
Billyrouf Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 3 ώρες πριν, Orestis_G είπε Περίμενε. Αν το VDSL τους είναι άθλιο, για ποιο λόγο να σε ρίξουν στην ADSL για 2 χρόνια; Ή θα παίρνεις VDSL ή όχι. Αν δεν μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες που σου υπόσχονται, δεν νομίζω ότι μπορούν να σε δέσουν σε συμβόλαιο σε άλλη υπηρεσία. Εγώ που δέχτηκα την προσφορά τους, μου στείλανε και router και καθυστερούσαν λόγω έλλειψης δικτύου να με συνδέσουν, υπαναχώρησα, κατόπιν επικοινωνίας μαζί τους, αζημίως (περιμένω ακόμα να μου πούνε πώς να τους γυρίσω το router, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) Καλησπέρα, θα μιλήσω βασικά για τη wind (γιατί δεν ξέρω για τις άλλες 2) ότι μου είπε ότι εάν δεν δουλέψει επαρκώς η γραμμή θα με ρίξουν υποχρεωτικά στο αμέσως επόμενο πακέτο τους που είναι το adsl 24mbps και το οποίο αυτή τη στιγμή μου δίνει 3-3,5 μαξ. Καλά εάν προχωρήσω στη σύμβαση vdsl και έχω θέματα, θα σπάσω αζημίως τη σύμβαση αφού δε μου παρέχει αυτά που υποτίθεται ότι πρέπει να δώσει. Απάτη της wind ε?
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Καλησπέρα, Τους ρώτησες ξεκάθαρα για το θέμα; Εννοώ "κύριοι, εγώ δεν καλύπτομαι από τα 3 Mbps που πιάνω. Αν βάλω το VDSL σας και δεν έχω ταχύτητες VDSL, μπορώ να λύσω το συμβόλαιο αζημίως"; Οι όροι συμβολαίων της Wind είναι εδώ: https://www.wind.gr/files/1/Support/20181231_Consumer_Fixed.pdf Συγκεκριμένα ο όρος 4.1.5 αναφέρεται σε αυτό που σκέπτεσαι (αν η εταιρεία δεν μπορεί να σου παρέχει VDSL)
Billyrouf Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, Orestis_G είπε Καλησπέρα, Τους ρώτησες ξεκάθαρα για το θέμα; Εννοώ "κύριοι, εγώ δεν καλύπτομαι από τα 3 Mbps που πιάνω. Αν βάλω το VDSL σας και δεν έχω ταχύτητες VDSL, μπορώ να λύσω το συμβόλαιο αζημίως"; Οι όροι συμβολαίων της Wind είναι εδώ: https://www.wind.gr/files/1/Support/20181231_Consumer_Fixed.pdf Συγκεκριμένα ο όρος 4.1.5 αναφέρεται σε αυτό που σκέπτεσαι (αν η εταιρεία δεν μπορεί να σου παρέχει VDSL) Βασικά πήγα σε κατάστημα (αφού είχα κάνει καταγγελία στην εεττ για πολλές διακοπές στη γραμμή) να ρωτήσω αφού μου είπαν ότι υπάρχει προσφορά στο όνομα μου και μου ανέφερε ο υπάλληλος ότι δεν μπορείς να φύγεις για 2 χρόνια αλλά μόνο να γυρίσεις σε χαμηλότερο πάγιο. Παρεπιπτόντως αυτό μου είχαν πει και στον οτε όταν είχα ρωτήσει για σύνδεση vdsl. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από Billyrouf
DrStein Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Σε περίπου αντίστοιχο πρόβλημα πολύ πρόσφατα με την wind μου ανέφεραν ότι: Αν έχω κάνει την αίτηση σε καταστήμα ο ίδιος ΔΕΝ έχω δικαίωμα υπαναχώρησης! Αν έχω δεχτεί πρόσφορα τους από το τηλέφωνο, μπορώ να κάνω υπαναχώρηση.... Δεν ξέρω τι ισχύει πραγματικά, απλά αναφέρω τι μου είπαν στο τηλέφωνο.
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) @DrStein Όντως, αν η αίτηση γίνει στο κατάστημα, δεν έχεις υπαναχώρηση. Το ζήτημα είναι ότι εδώ δεν μιλάμε για υπαναχώρηση, αλλά για αδυναμία παροχής της υπηρεσίας. Αν λοιπόν εγώ κάνω αίτηση για VDSL (όπως άλλωστε είχα κάνει) και τελικώς προκύπτει ότι η Wind δεν μπορεί να μου παρέχει VDSL, μπορώ βάσει του όρου 4.1.5 που γράφω πιο πάνω, να ακυρώσω: Αναφορά σε κείμενο ... ο Πελάτης έχει το δικαίωμα είτε να αιτηθεί να λάβει την υπηρεσία ADSL είτε να δηλώσει ότι δεν επιθυμεί την ενεργοποίηση της υπηρεσίας ή ότι επιθυμεί να λάβει άλλη υπηρεσία της Εταιρείας (απόσπασμα όρου 4.1.5) Επεξ/σία 9 Απριλίου 2019 από Orestis_G
AntiCambeR Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Στις 9/4/2019 στις 4:30 ΜΜ, DrStein είπε Σε περίπου αντίστοιχο πρόβλημα πολύ πρόσφατα με την wind μου ανέφεραν ότι: Αν έχω κάνει την αίτηση σε καταστήμα ο ίδιος ΔΕΝ έχω δικαίωμα υπαναχώρησης! Αν έχω δεχτεί πρόσφορα τους από το τηλέφωνο, μπορώ να κάνω υπαναχώρηση.... Δεν ξέρω τι ισχύει πραγματικά, απλά αναφέρω τι μου είπαν στο τηλέφωνο. Για αυτό τον λόγο έκανα αίτηση απο ADSL σε VDSL 100άρα τηλεφωνικά,εχω και τα συμβόλαια που δεν θα είχα σε κατάστημα.Σε περίπτωση που δεν θα με κάλυπταν. Αν και είναι αρχή ακόμα,όλα δείχνουν καλώς.
DrStein Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, AntiCambeR είπε Για αυτό τον λόγο έκανα αίτηση απο ADSL σε VDSL 100άρα τηλεφωνικά,εχω και τα συμβόλαια που δεν θα είχα σε κατάστημα.Σε περίπτωση που δεν θα με κάλυπταν. Αν και είναι αρχή ακόμα,όλα δείχνουν καλώς. O βασικοτερος λογος που πηγα σε καταστημα ηταν αυτος που αναφερεις, δηλαδη τα συμβολαια. Τα προηγουμενα χρονια το εκανα τηλαφωνικα και συμφωνουσαμε οτι το μηνιαιο παγιο θα ηταν πχ 20,99€. Στα συμβολαια που υπεγραφα αναφεροταν ομως το προγαμμα αλλα ΜΟΝΟ η αρχικη τιμη του (πανω απο 50 ευρω) χωρις εκπτωσεις, προσφορες κλπ. Οποτε μετα απο 3-4 μηνες το παγιο ειχε παει 24€ και προς το τελος των 2 ετων ειχε παει 29 για 24αρα... Δεν δεσμευονταν η Wind σε συγκεκριμενη τιμη. Πριν παω σκεφτηκα να το κανω τηλεφωνικα και ζητησα οτι θελω να αναφερεται η ΤΕΛΙΚΗ και πραγματικη τιμη που θα συμφωνησουμε στο συμβολαιο ωστε να εξασφαλιστω σε οποιαδηποτε αυξηση. Ομως ο μοναδικος τροπος για να γινει αυτο ειναι μονο σε καταστημα που θα βγει το συμβολαιο τυπωμενο με την τελικη τιμη.
AntiCambeR Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, DrStein είπε O βασικοτερος λογος που πηγα σε καταστημα ηταν αυτος που αναφερεις, δηλαδη τα συμβολαια. Τα προηγουμενα χρονια το εκανα τηλαφωνικα και συμφωνουσαμε οτι το μηνιαιο παγιο θα ηταν πχ 20,99€. Στα συμβολαια που υπεγραφα αναφεροταν ομως το προγαμμα αλλα ΜΟΝΟ η αρχικη τιμη του (πανω απο 50 ευρω) χωρις εκπτωσεις, προσφορες κλπ. Οποτε μετα απο 3-4 μηνες το παγιο ειχε παει 24€ και προς το τελος των 2 ετων ειχε παει 29 για 24αρα... Δεν δεσμευονταν η Wind σε συγκεκριμενη τιμη. Πριν παω σκεφτηκα να το κανω τηλεφωνικα και ζητησα οτι θελω να αναφερεται η ΤΕΛΙΚΗ και πραγματικη τιμη που θα συμφωνησουμε στο συμβολαιο ωστε να εξασφαλιστω σε οποιαδηποτε αυξηση. Ομως ο μοναδικος τροπος για να γινει αυτο ειναι μονο σε καταστημα που θα βγει το συμβολαιο τυπωμενο με την τελικη τιμη. Οταν έκανα την αλλαγή απο Forthnet σε Wind σε ADSL,είχα πάει σε κατάστημα και δεν μου έδωσαν συμβόλαιο,είπαν οτι αν θέλω να το ζητήσω απο τη εξυπηρέτηση,υπέγραψα ηλεκτρονικά και τίποτα άλλο. Δηλαδή έκανα βλακεία γιατί το συμβόλαιο-πρόγραμμα μου το είπε η υπάλληλος προφορικά,θα μπορούσε να βάλει οτι συμβόλαιο ήθελε. Οταν ήμουν σε Forthnet είχα υπογράψει 2-3 φορές συμβόλαιο σε κατάστημα αλλά και άλλες 2-3 τηλεφωνικά γιατί μου έκαναν καλύτερες προσφορές.Δεν είχα ποτέ πρόβλημα,κακώς όμως ρίσκαρα με την Wind. Σε VDSL με σύνδεσαν την Πέμπτη,προς το παρόν έχω μόνο το modem της Wind,δεν γίνεται να χρησιμοποιήσω μόνο το δικό μου γιατί η γραμμή είναι VOIP.Η μόνο της Wind η και τα, 2 ορίζοντας ποιό θα είναι το κύριο. Απο ταχύτητα πιάνω 80-90 Mbps Download και 9-10 upload,λογικά με σύνδεσαν με την κοντινότερη καμπίνα που βρίσκεται κάπου στα 50 μέτρα,η επομένη πιο κοντινή είναι στα 200+ μέτρα. Ελπίζω να μην δω κανά λογαριασμό πάνω απο 29€ που συμφωνήσαμε. Στην περίπτωση που σε χρέωσαν παραπάνω,νομίζω πως θα μπορούσες να κάνεις αμφισβήτηση και να ζητήσεις την ηχογραφημένη συνομιλία.Τελικά πως έβγαλες άκρη,τι έγινε;
vairass Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε Οταν έκανα την αλλαγή απο Forthnet σε Wind σε ADSL,είχα πάει σε κατάστημα και δεν μου έδωσαν συμβόλαιο,είπαν οτι αν θέλω να το ζητήσω απο τη εξυπηρέτηση,υπέγραψα ηλεκτρονικά και τίποτα άλλο. Δηλαδή έκανα βλακεία γιατί το συμβόλαιο-πρόγραμμα μου το είπε η υπάλληλος προφορικά,θα μπορούσε να βάλει οτι συμβόλαιο ήθελε. Οταν ήμουν σε Forthnet είχα υπογράψει 2-3 φορές συμβόλαιο σε κατάστημα αλλά και άλλες 2-3 τηλεφωνικά γιατί μου έκαναν καλύτερες προσφορές.Δεν είχα ποτέ πρόβλημα,κακώς όμως ρίσκαρα με την Wind. Σε VDSL με σύνδεσαν την Πέμπτη,προς το παρόν έχω μόνο το modem της Wind,δεν γίνεται να χρησιμοποιήσω μόνο το δικό μου γιατί η γραμμή είναι VOIP.Η μόνο της Wind η και τα, 2 ορίζοντας ποιό θα είναι το κύριο. Απο ταχύτητα πιάνω 80-90 Mbps Download και 9-10 upload,λογικά με σύνδεσαν με την κοντινότερη καμπίνα που βρίσκεται κάπου στα 50 μέτρα,η επομένη πιο κοντινή είναι στα 200+ μέτρα. Ελπίζω να μην δω κανά λογαριασμό πάνω απο 29€ που συμφωνήσαμε. Στην περίπτωση που σε χρέωσαν παραπάνω,νομίζω πως θα μπορούσες να κάνεις αμφισβήτηση και να ζητήσεις την ηχογραφημένη συνομιλία.Τελικά πως έβγαλες άκρη,τι έγινε; 29; πως το κατάφερες αυτό. 28 μου έδωσαν εμένα τα 30-50.
AntiCambeR Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, vairass είπε 29; πως το κατάφερες αυτό. 28 μου έδωσαν εμένα τα 30-50. Με πήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν οτι μπορώ να αναβαθμίσω και οτι οι τιμές είναι 27€-50Mbps Download /5 Upload και 29€ 100/10.Επίσης οτι η 100 άρα έχει μικρότερες απώλειες,αυτήν προωθούν. Το συμβόλαιο γράφει αρχική τιμή για την 100άρα 70€+ και δίπλα την τιμή έκπτωσης στα 29€.Θα το ξαναδώ για να σιγουρευτώ. Επίσης η επίσκεψη του τεχνικού (Εξωτερικός συνεργάτης) που μου άφησε αντίγραφο,γράφει "χωρίς χρέωση".Ηρθε να μετρήσει την ταχύτητα και να δει οτι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην γραμμή.Ηθελε να συνδέσει και το modem αλλά το είχα ήδη συνδέσει,απλά το τσέκαρε και έπρεπε το τηλέφωνο να συνδεθει απ'ευθείας στο modem,οχι όπως πριν που ήταν στο splitter. Σε ADSL ήμουν χάλια με 5-6,Download και. 09 upload maximum. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2019 από AntiCambeR
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα